It is currently 07 Apr 2025, 04:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 572 Next
Author Message
PostPosted: 26 Jun 2011, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Pai desfa usa si unge macaraua.


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2011, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2009, 11:36
Posts: 43
Location: Cluj-Napoca
RaduAlfa Quote:
A aparut o problema ciudata de ceva vreme la geamul soferului, cand il ridic are un carait pe ultima portiune. Am fost la baietii de monteaza parbrize, s-a uitat , au dat din umeri si cam atat. Ma gandeam ca poate e o piatra prins pe undeva, dar de ce scoate zgomotul doar in partea superiora? Aaaaa si dupa ce o spal ii trece o perioda.
Si eu am avut problema asta in iarna , de prin martie aprilie a disparut .. probabil so fi intarit vazelina sau cu ce o fi data macaraua.

_________________
I have a problem in my rear view mirror, everything gets very small very fast. :D


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2011, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
dgeekoo Quote:
Nu se cam strica manevrabilitatea si stabilitatea in curbe cu convergenta in zero blana?

Se cam simte...si la mine e diferit de manual (nu mai stiu daca e 0 ).
Volanul nu mai revine cum ar trebui decat daca ii dai gaz, iar pe sleauri, sine de tramvai etc. trebuie sa ma cam tin cu 2 maini de el. La mine mai e combinat si cu faptul ca am gumele cam late....
Altfel....pot sa zic ca gumele sunt tocite egal.


Mi-am adus aminte de o chestie de pe vremea cand lucram la reprezentanta...la 166, pe spate, se face geometria un pic mai atipic. Adica trebuia sa-i facem 2-3 balansuri ca sa se aseze bine pe roti si sa stea in pozitia de rulare normala. Abia atunci se apucau baietii sa traga de reglaje.

Poate trebuie la fel si la 159? Nu am studiat prea tare problema, recunosc.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2011, 14:11 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
CorbanSilviu Quote:
Am si eu o problema la masina , acum o saptamana cand am pornit masina pe langa faptul ca a pornit mai greu acul de la APA s-a dus la 130 grade dupa care a revenit la 0.Mi-a si aparut o eroare in bord cum ca as avea apa in radiator(ceva de genu , nu sunt sigur).Masina functioneaza impecabil , au trecut 7 zile de la acea problema ,iar astazi mi s-a intamplat la fel.
Stie cineva ce se intampla , a mai trecut cineva prin asta???
Am patit si eu asa ..... se intampla dar mai rar. Parerea mea ca e bateria slaba. Nu primeste destul curent la pornire si computerul masini da erori. Chestia asta mi se intampla cand porneste greu din cauza bateriei slabe sau a frigului


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2011, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 12 Feb 2009, 21:41
Posts: 38
Salut,
Am si eu o problema....nu am fost inca la servvice deoarece face de vreo 2 zile si nu am avut timp inca. Masina este cea din semnatura - alfa 159 , 2.4 200 cp. Cand ies pe autostrada daca o turez usor masina merge normal. Daca ii dau insa talpa cand schimb a 4-a si ajung la 3000 rpm masina incepe sa intrerupa cateva secunde dupa care merge normal. La fel si intr-a 5-a. In celelalte viteze nu face , fenomenul se petrece mereu in jurul a 3000 rpm.
Are cineva idee ce ar putea fi ?

_________________
tel 0753506223
ex seat ibiza sxi 1.4 100 cp
alfa romeo 159 2.4mjtd

alfa romeo stelvio 2.0 280 cp


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2011, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Mie imi intrerupea la peste 2000 rpm. I-au schimbat unul din senzorii de turatie, fara sa se rezolve problema. Au constatat dupa aceea ca un fir facea masa si dadea acele intreruperi. Nu am mai avut aceasta problema de atunci.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2011, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
ieri am plecat din buc pana in targoviste iar pe la jumatatea drumului (mers normal, maxim 140 km/h) imi da in mers eroarea "have engine checked" + limitare de turatie cam pe la 2500 rpm + martor motor pe bord.

Am oprit, am stat 2 minute, am repornit - limitarea nu mai era, dar martorul aprins era.

Am ajuns in targoviste, am lasat-o 30 min, a disparut si martorul. Are cineva vreo idee inainte sa ajung la un service, ca nu stiu cand o sa am timp saptamana asta...

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2011, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1346
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Eu am avut mesajul ala 'Have engine checked' dar nu in timpul mersului, ci la pornire. Conform celor de pe Alfaowner, daca iti apare in timpul mersului iti intra automat atunci in 'limp mode' dar se reseteaza odata cu oprirea motorului.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... -time.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
merci, am citit.
ma urmareste acest limp mode - mi s-a intamplat si pe vechea masina. :))

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3376
Car: Giulia Q
prima alarma la masina mea : hill holder not ..... imi piue , apoi imi pleaca senzorii de parcare pe spate ,desi sunt in mers ,iar cateodata nu pot sa deschid portbagajul.
toate acestea se intapla , uneori, cand pun frana sau merg in panta sau aprind luminile de drum .
ce mai cracter are masina mea :)

ps: alarmele dispar si apar dupa un program secret stabilit de fiat grup.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 19:19 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ai verificat masa centrala?


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3376
Car: Giulia Q
da . am avut un papuc slab la baterie ,plusul, si i-am facut un colier de cupru sa mai ingros borna la baterie ...acum prinde bine .
masa pare ok , am mai adaugat un cablu ,asta parca tot la sugestia ta . de doua zile nu a mai aparut nimic , dar nu-i concludent .
cand imi fac timp fac o poza cu zona bateriei ,poate nu verific ce trebuie si ma ajutati voi.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2011, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3376
Car: Giulia Q
apare cate 10 secunde si dispare , alarma cu hill holder.


Attachments:
P1060272.JPG
P1060272.JPG [ 268.37 KiB | Viewed 9063 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3376
Car: Giulia Q
astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am
pornit luminile de drum :blink:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2011, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
alfetta Quote:
astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am
pornit luminile de drum :blink:
Numai Mini-ul lui Mr. Bean mai facea de-astea... :lol:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2011, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode...
Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic...

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2011, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 544
Car: Stelvio
Location: constanta
nu stiu daca e ciudata problema , dar nu vrea sa deschid topicuri aiurea pe aici.
dupa un contact cu o bordura mi s-a spart capacul care acopera filtrul de aer. se afla in interiorul barii fata, in partea dreapta. are o canelura de jur imprejur prin care se prinde in pozitie. este cat jumatate dintr-un A4 ca marime. aproximativ.
model: 159 / 2007. sper ca ajung detaliile date.
imi cer scuze inca o data daca nu e o problema "ciudata". pe la dezmembrari inca n-am gasit. astept un sfat/ajutor care m-ar ajuta la gasirea capacului. multumesc !

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3376
Car: Giulia Q
alfetta Quote:
astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am
pornit luminile de drum :blink:
hai ca s-a rezolvat :D
cablurile care duc la consumatorii spate s-au ros in timp .


Attachments:
24082011311.jpg
24082011311.jpg [ 110.39 KiB | Viewed 8835 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 09:46 
Offline

Joined: 28 Mar 2011, 21:29
Posts: 54
Car: AR159 2.4JTDm/210
Location: Craiova
Am facut schimbul de ulei la motorul 2,4 JTDm.
Conform manualului ar trebui sa ia 6,4 l. Desi a fost scurs relativ bine, nu au incaput decat 5,5 l.
Care ar putea fi problema?


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pompa de ulei si traseul de la filtru de ulei nu se golesc complet. atat intra in 2.4 JTDm de pe 159. poti sta linistit.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
christu Quote:
am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode...
Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic...
Pun pariu ca ai avut aceeasi problema ca si la mine la Brera (2,4 jtdm), mai exact eroarea P2013 Flow Shutter Valve. Aveam aceleasi simptome, dar am scapat de problema dupa ce am curatat toata galeria de admisie (mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa). De regula aceasta problema este specifica motoarelor 2,4. Daca ai avut aceeasi eroare, va trebui sa-ti cureti si tu galeria de admisie, mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa. Daca apuca sa-si faca joc, e nasol, pentru ca sunt costisitoare.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
FREEZER Quote:
christu Quote:
am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode...
Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic...
Pun pariu ca ai avut aceeasi problema ca si la mine la Brera (2,4 jtdm), mai exact eroarea P2013 Flow Shutter Valve. Aveam aceleasi simptome, dar am scapat de problema dupa ce am curatat toata galeria de admisie (mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa). De regula aceasta problema este specifica motoarelor 2,4. Daca ai avut aceeasi eroare, va trebui sa-ti cureti si tu galeria de admisie, mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa. Daca apuca sa-si faca joc, e nasol, pentru ca sunt costisitoare.

trebuie curatata toate admisia, nu numai clapetele. degeaba cureti doar clapetele pentru ca in max 1 luna sunt la fel. trebuie data admisia jos si curatata.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Evident. Ce-i drept, eu am curatat-o fara a o demonta toata, pentru a nu umbla la distributie, deoarece nici nu aveam alta noua pentru schimb si ca atare i-am desfacut capacul, curatat tot pana la aluminiu (erau cca 2-3 mm de depunere) apoi am desprins cealalta jumatate de pe chiulasa, am pus carpe la fiecare admisie din chiulasa (sa nu cada cumva mizerie in capul pistonului) si am curatat cu nadejde, cu ce-am avut la indemana, perii, carpe , spary-uri. Mi-a luat cam 2 zile, ce-i drept, dar am scapat de problema. Inainte nici aer nu intra suficent (intra undeva la 80%) insa acum totul este ok, am blindat EGR-ul si am terminat povestea.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
La mine s-a intamplat cam asa: pe parcursul unei saptamani mi-am curatat eu egr-ul, am fost la mirica si mi-a strans o masa slaba.

Inainte de aceasta saptamana am avut erorile descrise mai sus la ultimile drumuri afara din localitate si diverse erori gen abs not working, etc.

Dupa respectiva saptamana am mai facut cateva drumuri destul de lungi afara din localitqate si nu am mai avut erori similare. Deci ori a fost de la masa slaba, ori a fost de la egr-ul incredibil de murdar...cine stie?
Oricum, cum am scris si pe topicul dedicat, mirica m-a anuntat ca egr-ul meu nu functioneaza.

Deci incredibile sunt caile mecanicilor italieni! :)


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2011, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Stai linistit, ca nici la mine nu mai lucra bine egr-ul (ramanea deschis in sarcina la 4%) si doar ce-l curatasem, in urma cu cca 4k km. Nu era imbacsit, dar avea ceva prin el.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 572 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited