Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Recomandare toba sport https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16107 |
Page 3 of 7 |
Author: | Alexandrus [ 08 Feb 2009, 22:10 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Man, ai citit ce scrie acolo ? Pe bune acuma, tehnic vorbind, nu ai nevoie de backpressure. In afara de asta, chiar presupunind ca este nevoie, catalizatoarele de Euro 3 si Euro 4 sunt indeajuns de restrictive incit sa ai mai multa contra-presiune pe evacuare incit sa iti ajuga multi ani |
Author: | nae [ 09 Feb 2009, 00:03 ] | ||
Post subject: | Re: Evacuare sport | ||
Da, ai dreptate, ma duc la coltz! Mie imi place sa cred ce vad, nu ce citesc pe net.
|
Author: | Alexandrus [ 09 Feb 2009, 00:45 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
OK, fie ca tine. Daca poti explica tehnic fenomenul, promit sa tac cind vorbesc cu tine |
Author: | ALXege [ 09 Feb 2009, 02:33 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
voi doi aveti o placere sadica in a va contra pe forum? |
Author: | Alexandrus [ 09 Feb 2009, 02:48 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Nu, ca o facem si IRL E total amical pina il prind pe kido si ii rup 3 picioare si o mina, da' fuge repede afurisitul. j/k. |
Author: | PUQ [ 11 Feb 2009, 14:45 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
bmw respectiv e turbo diesel? sau e benzinar??? la turbo se aplica povestea cu presiunea in evacuare , de exemplu , niste prieteni au facut un transplant motor plus electronica , de pe un audi a3 1,8turbo ( cipuit, turbo altul, downpipe de la novitec) , masina a fost rasturnata langa debrecen de un amic , pe o skoda octavia, ce era initial de 1,6 ....., ei bine de la downpipe incolo au pfacut ei o evacuare cat mai dreapta si cat mai groasa posibil din teava peste...60......cap coada , ei bine masina nu prea tragea cum tragea audi de pe care era motorul........evacuarea prea marrreeeeeedar era turbo masina, la motoarele aspirate nu e nici o treaba cu presiunea in evacuare (din cate stiu eu) toate masinutele de linii din cluj tari au evacuari cat mai libere si sunt facute dupa retete din anglia , germania, etc ex.: ford fiesta 1.1 din 1989 ......transplant... 1,6 ztec , trecut pe carburi de motocicleta R1 (4 in linie) , si teava goala dreapta pe sub masina evacuarea cu serpisori , ei bine cotetul ala de 800kg o da la vw GTI oricare la oradea, la satu mare, la baia mare peste tot a rupt normele .....costuri minime , eficienta maxima , iar amsina e si de oras ...umbla cu ea zi de zi pt. audi s3 care e 1,8 turbo , reteta de evacuare e, downpipe , evacuare libera si finala (pt sunet) , si de acolo incepi sa ...faci chestii...la masina...daca ai bani evident ca toate reperele de fabrica se schimba , evident ca, cuplul maxim il ai la alta turatie s.a.m.d P>S> testul ala de dyno e cel din bucuresti ce masoara la volanta?????, nu e puterea reala, real e ce e la roata |
Author: | nae [ 11 Feb 2009, 18:18 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Scrie clar ca e BMW M3 Si..ce putere nu e reala, cum sa masoare la volanta? Ca sa stii pe viitor, dyno masoara puterea la roata si o calculeaza pe cea la volanta. |
Author: | PUQ [ 11 Feb 2009, 19:05 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
domnule seth nu mai zic nimic ...... daca e m3 nu am vazut scuze poate e bad de soft ..... te-ai gandit la asta???e ciudat sa scada cuplul atat de tare dintr-o data , la o turatie la care...dar cine stie .....evacuarea nu cred ca-ti da asa fluctuatii pe grafic ...oricum e bmw si nu-s curios........daca era mercedes poate |
Author: | nae [ 11 Feb 2009, 19:49 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
jhit, nu m-am gandit! 10x Acu serios, pune .(punct cand e cazu)nu ...Si cand ai ceva de zis spune, cand nu, nu mai posta! |
Author: | Alexandrus [ 11 Feb 2009, 21:58 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Seth, vad ca tu urmezi pe calea batuta de mine, insa n-are rost, nu te mai contrazice atita cu persoane al caror nivel tehnic e "evacuarea cu serpisori" sau alte perle asemenea. Plus ca nu stiu cit poti intelege din scrierile astea semi-analfabete mIRC style. |
Author: | PUQ [ 12 Feb 2009, 01:47 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
frate alexandrus....am sa-ti trimit niste lincuri despre dyno ...de unde am primit niste oferte de pret , iar cand vom deschide centrul asta de testare in cluj am sa te invit la o cafea si iti testez masina ......gratis (pana atunci mai dureaza 2 luni) , testerul va fi luat din germania de la o firma "oarecare" nu din state de la dybo dynamics care au vandut in viata lor.....mai nimic sau de la "mustang" care fac publicitate negativa firmelor concurente , totul e bla bla bla , nu ma baga in categoria asta de ciumpalaci de piata , deoarece eu la masina nu am facut nimic , si cand vei veni daca vrei bineanteles, am sa-ti prezint masinutele de care vorbeam .... si cu fisele de testare in mana , apoi o punem si pe a ta ...si mai bem o cafea si tot asa ..... P.S eu ce astept .... este kitul de turbo pentru alfa asta mica si slaba .... el exista am mai spus si costa in jur de 3000E documentati-va ca nu am rabdare sa postez lincuri.....si atunci voi fi oarecum aparte ( e o dambla de-a mea) daca nu voi avea bani de asa ceva sau imi piere cheful imi iau mercedes...de 250 de cai si am rezolvat-o si cu luxul si cu puterea .....in nici un caz bmw si da este tester ce masoara la volanta fara calcule.....in USA dai google si afli....e mai putin costisitor si mai ineficient |
Author: | PUQ [ 12 Feb 2009, 01:50 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
si cu asta am incheiat , nu mai postez aici ca sunt repede criticat si nu stiu ce spun.... apropo unde a fost facut softul acelui "m" ? daca nu la superchips , atunci nu-s curios, daca a fost in romania facut ...... chiar ca nu mai am ce povesti si faceti-ma in fel si chip nu-s curios .....dar la momentul potrivit evident voi face invite la toti membrii forumului sa vina la cluj |
Author: | Alexandrus [ 12 Feb 2009, 02:07 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
PUQ Quote: si da este tester ce masoara la volanta fara calcule
Da, se numeste dynamometru pentru motor, scoti motorul din masina si il testezi asa.http://www.schwankeshortblocks.com/Phot ... 020005.JPG Daca tu vrei sa imi spui mie ca poti afla altfel puterea la volanta, mai incearca, dar mai trec 2-3 vieti pina sa te cred. |
Author: | nae [ 12 Feb 2009, 20:18 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
PUQ Quote: P.S eu ce astept .... este kitul de turbo pentru alfa asta mica si slaba .... el exista am mai spus si costa in jur de 3000E documentati-va ca nu am rabdare sa postez lincuri.....si atunci voi fi oarecum aparte ( e o dambla de-a mea)
Pai nu inteleg ce kit turbo zici tu, a, poate exista o firma care ofera un kit.Dar nu e asa ceva iesit din comun! PUQ, nu are nimeni nimic cu tine, numa ca ai spus niste chestii gresite. Chiar ma bucur ca o sa iti cumperi dyno, sa-l stapanesti santaos, dar..ce o sa faci cu el? |
Author: | PUQ [ 10 Mar 2009, 19:55 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
am sa ma uit cum se invarte rola, ca doamne fain e..... |
Author: | Meme [ 10 Mar 2009, 21:20 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
6 minute cat o viata pentru unii http://www.youtube.com/watch?v=VL8r0Zjvsto enjoy |
Author: | Alexandrus [ 11 Mar 2009, 00:37 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Unde n-am avea si noi niste specialisti de genul asta, care sa faca treaba de calitate.... |
Author: | radio_on [ 15 Apr 2009, 10:25 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Salut, zilele trecute m-am uitat sub masina, intrucat a trebuit sa ii schimb baia de ulei, catalizatorul si serpisorii, si am constatat ca evacuarea, incepand cu teava de dupa toba cu sonda lambda de la centru si pana la toba finala, mi coapta pe alocuri, si la unele imbinari ii sparta...rasufla aer... acest lucru se simte cand merg cu masina prin faptul ca fluiera mai ceva ca o locomotiva si in plus simt o pierdere de putere la motor, nu mai trage ca inainte. Am fost cu masina la mecanici si s-au mirat cand au vazut ca masina are 4 tobe puse pe evacuare...prima e o toba mica cu sonda lambda, imeidat in continuarea catalizatorului (care are 2 sonde), apoi urmeaza inca o toba mica, apoi inca 2 tobe mari finale (toate pe acelasi fir de teava, ca sa zic asa..) Masina are un singur tip final. In loc sa o sudez, m-am gandit ca ar fi bine sa renunt la bucata din evacuare care incepe cu finalul tobei 1 cu catalizator si pana la tip, si sa o inlocuiesc cu o teava din inox facuta de baietii de la evacuari. Acuma intrebarile mele sunt: 1. Trebuie sa pastrez forma tevii? (ii tare serpuita) 2. La care tobe din cele 4 pot sa renunt fara ca sa surzesc in masina din cauza zgomotului puternic. Eu as pastra toba cu sonda lamda doar. 3. Tobele fara sonda lambda pot sa aiba catalizatoare? Multumesc. [Masina e cea din semnatura, motor 2.0 TS] |
Author: | marius [ 15 Apr 2009, 14:22 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Firestarter si-a facut din cate stiu evacuare straight through,vezi de te poate ajuta el cu ceva informatii. |
Author: | thezapper [ 15 Apr 2009, 17:05 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Nah ca am citit si eu cu intarziere. Seth are dreptate. Cu evacuare "necorespunzatoare" (prea goala) poti pierde cuplu. Pe aspirat. Pe turbo nu ai nevoie de backpressure. Pe aspirat conteaza. Am vazut un VTI 1.6VTEC care si asa nu are cuplu si o facut el o prostie de evacuare goala galerii inclusiv si abia merge masina. Nu mai trage deloc. PS: Sigur ca daca lasi cat-urile, ele vor genera suficient backpressure ca sa nu ai probleme. Se pune discutia daca faci evacuare cap coada. |
Author: | Alexandrus [ 15 Apr 2009, 20:15 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Ei, daca si tu ai auzit de mitul ala, then it must be so, chiar si fara argumente tehnice |
Author: | thezapper [ 16 Apr 2009, 02:22 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Nu am argumente tehnice, intradevar. Nu sunt inginer. Daca insisti o sa caut argumente tehnice. Ce am spus eu se bazeaza pe un fapt simplu: Am mers cu masina inainte si dupa si e diferenta. |
Author: | Alexandrus [ 16 Apr 2009, 02:33 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
Diferenta poate fi de la remap prost, de la lipsa catalizator si ECU inca il cauta, deci limp mode, etc. Cauta argumente tehnice. |
Author: | dino [ 05 Nov 2009, 12:43 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
La aspirate conteaza evacuarea foarte mult , la turbo conteaza katback-ul . |
Author: | faith [ 05 Nov 2009, 16:24 ] |
Post subject: | Re: Evacuare sport |
baieti pe un diesel o evacuare sport cam cat de mult ajuta si ma gandesc sa ii fac ceva si cu sound-ul dar treaba nasoala e ca am filtru de particule si m am interesat si cu filtru de particule la sunet nu ai ce sa ii faci...aveti alte optiuni????Ms |
Page 3 of 7 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |