Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Temperatura apei la Alfa 156
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=158
Page 3 of 30

Author:  alexmirica [ 27 Aug 2007, 08:37 ]
Post subject: 

Daca vrei mai ieftin, iti pot da unul sub licenta, fara senzor, la 140 lei.

Alex.

Author:  tnscatalin [ 27 Aug 2007, 10:15 ]
Post subject: 

Pai daca nu are senzor de temperatura mai indica pe bord temp.apei? :roll:

Author:  allann1413 [ 29 Aug 2007, 11:05 ]
Post subject: 

Am avut aceeasi problema la 1.6 TS120 si am schimbat termostatul (165 Ron in Ianuarie). Mi-au spus ca acul trebuie sa stea intre 87 si 92 de grade, dupa ce se incalzeste. Si asa sta de cand l-am schimbat, indiferent de temperatura de afara sau viteza de rulare. La 92 de grade porneste termocupla si il aduce la 87(asa scria si pe cutia termostatuli).

Author:  Mr.D [ 08 Sep 2007, 15:08 ]
Post subject: 

1.9 jtd = in trafic aglomerat, aprox 90-95 grade.

Author:  lynxul [ 10 Sep 2007, 10:47 ]
Post subject: 

156 MK2, nici vorba de 90. Decat in forja... :D

130 cand mi s-a rupt distributia. Nerecomandabil amatorilor.

Author:  troublebeast [ 10 Sep 2007, 14:57 ]
Post subject:  156 JTD

stie cineva la ce temperatura se declanseaza ventilatorul la 156 JTD? Am fost prins in niste blocaje in Bucuresti pe caldurile alea mari si depasise temperatura 90, asa ca i-am dat eu drumu la compresor ca n-am stiut la ce temparatura se declanseaza automat.

Author:  HOT [ 10 Sep 2007, 17:01 ]
Post subject: 

La mine rar aud pornindu-se ventilatoarele...decat cand e cuplata clima si atunci zici ca e avion pe afara :lol:

Author:  Babacu [ 10 Sep 2007, 21:22 ]
Post subject: 

M-ati omorit cu fluctuatiile astea. Incep sa devin paranoic. De la un timp stau cu un ochi numai le ceasul care indica temperatura apei. O singura data asta vara mi-a sta apa la 90 si crestea peste, dar atunci aveam lichidul de racire sub nivelul normal. Am completat cu antigel si nu a mai trecut de prima linie de la ceas indiferent cit am forjat motorul. Imi creste temperatura apei sau, ma rog, acul se duce in zona de 90 de grade numai cind merg mult in oras in trepte inferioare de viteza. Atunci imi intra si ventilatorul in functiune.
E a mea altfel sau e semn de defectiune?

Author:  IRBabuin [ 10 Sep 2007, 21:59 ]
Post subject: 

Asa face si a mea, numai in regim de aglomeratie criminala incepe sa porneasca ventilatorul. Totul e sa nu treaca spre 100grade.

Author:  Babacu [ 11 Sep 2007, 14:31 ]
Post subject: 

NU trece.

Author:  Silviu [ 11 Sep 2007, 16:28 ]
Post subject: 

Babaculeee, lasa frate ceasu` in pace ca tu ai masina nu tractor.
Asa este si la mine, nu ajunge la 90 decand in cazuri de aglomeratie, iar in afara cat as da in ea, temperatura nu ajunge la 90, sta undeva la 80 si un pic.
Fluctuatiile apar din cauza contactelor imperfecte/oxidate.
M-a terorizat topicul asta :wallbash:

Author:  Babacu [ 11 Sep 2007, 20:38 ]
Post subject: 

Destepti baietii aia.
De miine am sa ignor acel ceas.
O sa ma uit la el doar la prima pornire sa vad cind s-a incalzit motorul ca sa pot sa-l pun la munca cum trebuie.

Author:  bh00ooo [ 20 Sep 2007, 13:00 ]
Post subject: 

Boon... am citit eu pe aici si vazand ca am apa in 70 am schimbat termostatul. Acum sta acul 'mandru' pe la 90.

Alaltaieri am prins 30 de grade in oras, clima pornita pe auto 22. Merge treapta a doua a ventilatorului, apa sta la 90 daca masina se misca. Lichidul de racire e la nivel. In bara la bara urca incet pe la 100. Cum se misca iar masina, scade din nou la 90.

Nu ma ingrijoreaza treaba dar... Daca la 30 de grade imi urca apa in aglomeratie la 100, ce va fi la vara la 42? Bun, mai e vreme pana atunci dar ma gandesc sa verific radiatorul si calitatea lichidului. Ce altceva ar mai putea fi?

Author:  Alex_Alfa [ 20 Sep 2007, 13:10 ]
Post subject: 

Si la 42 va fi la fel. Nu cred ca e motiv de ingrijorare. Pentru asta trebuie sa isi faca treaba termocupla cu ale sale 2 trepte. Si cand vei prinde o portiune (fie ea si scurta) de drum in care sa mergi mai cursiv, acul va cadea la 90 vazand cu ochii

Author:  IRBabuin [ 25 Sep 2007, 11:46 ]
Post subject: 

Are cineva schema de la ventilatoare cu relee si rezistenta celebra? Nu se poate inlocui cu un circuit PWM rezistenta aia (solutie din 1900 toamna)?

Author:  bh00ooo [ 25 Sep 2007, 12:50 ]
Post subject: 

Legatura cu temperatura apei fiind... ?

Instaleaza Daemon Tools si ruleaza-l din CD virtual. Mie imi merge brici. Ca nu gasesc mai nimc in el e alta poveste.

Author:  Alex_Alfa [ 26 Sep 2007, 17:03 ]
Post subject: 

Mi s-a bulit termostatul :| Mi-a ramas deschis pe circuitul mare si temperatura nu creste mai mult de 60 de grade, decat daca e aglomerat.
Mama masii :x

Author:  alexmirica [ 26 Sep 2007, 17:28 ]
Post subject: 

Da-i cateva lovituri cu manerul unei surubelnite, poate se deblocheaza. Stii tu-metoda ruseasca.

Author:  Alex_Alfa [ 26 Sep 2007, 19:01 ]
Post subject: 

Hai ca o sa incerc. Mersi!

Author:  IRBabuin [ 24 Oct 2007, 11:23 ]
Post subject: 

Quote:
si multe alte masini inclusiv daewoo sau chiar si alfa 145 (cum am avut eu) au DOUA ventilatoare - unul care porneste in functie de temp motorului si al doilea care porneste in functie de temp radiatorului de AC...
Eh, m-am uitat azi din intimplare la a mea si ce crezi, chiar am 2 ventilatoare mai mici aruncate pe radiator acolo. Nu stiu insa logica dupa care pornersc.

Am incercat acu 2 zile cu un plastic pus pe radiatorul de AC chiar unde este V, se micsoreaza timpul in care masina se incalzeste (masurat pe aceleasi traseu), in aglomeratie nu mai fluctueaza asa mult dupa intrarea in functiune a 1 ventilator, dar l-am dat jos ca e un stress prea mare, tre sa stau cu ochii in indicator.

Author:  Babacu [ 25 Oct 2007, 00:43 ]
Post subject: 

Mie tot nu imi creste temperatura apei nici nacar pina la prima linie de pe ceas. Am mers si mai sportiv dar nimic. Abia cind o las la relanti incepe sa se miste acul, iar in aglomeratie creste pina la 90 de grade. Am impresia ca nu baga nici caldura foarte bine, decit daca o dau pe high. De fapt cred ca nu prea imi baga aer pe gurile de aerisire pentru fata. Imi baga la parbriz si la picioare. Daca aleg sa imi bage si in fata si la picioare, pe gurile de aerisire pentru fata se simte doar un curent slab de aer iar la picioare se simte unul mai puternic. Abia daca selectez sa bage aer numai pentru fata atunci se simte. Ce sa fie?

Author:  IRBabuin [ 25 Oct 2007, 07:47 ]
Post subject: 

In cazu asta ar fi bine sa iei in considerare o schmbare de termostat. Problema cu fluxul de aer slab la ventilatie am patit-o cind aveam filtru de polen foarte jegos. Cind l-ai schimbat ultima oara? Daca nu stii, ar fi bine sa incerci.

Later edit: acu am vazut ca esti din Tirgoviste, fiind oras mic si fara prea multa aglomeratie, daca nu te plimbi serios e slaba sansa sa o incalzesti.

Author:  Alex_Alfa [ 25 Oct 2007, 18:00 ]
Post subject: 

Babacu, schimba termostatul. Asa am avut si eu si acum e f ok. Probabil ti-a ramas deschis..

Author:  Babacu [ 25 Oct 2007, 21:03 ]
Post subject: 

Ok o sa verific miine.
Tirgovistea este un oars mic dar foarte aglomerat si incurcat. Sint foarte multe masini (avem 9 dealeri auto si toti vind in draci) strazile sint mici si intortocheate, nu sint parcari, multi taximetristi, autobuze si sensuri unice care te obliga sa ocolesti mult. In timpul zilei se circula prin anumite zone numai bara la bara si ai sansa sa prinzi de citeva ori verde pina sa treci o intersectie. E criminal traficul in orasul meu, chiar asa mic cum este.

Author:  alfa_no1 [ 26 Oct 2007, 00:28 ]
Post subject: 

Babacule, schimba termostatul. Aveam si eu aceleeasi problema. L-am schimbat in urma cu 2 saptamani, iar acum urca temperatura la 90 de grade in doar cateva minute. Chiar cand e frig si merg in afara orasului cu viteza mai mare, temperatura ramane pe la 85 de grade. Inainte nu trecea de 55-60 in afara, doar prin oras, in aglomeratie, ajungea la 90.
In plus, a fost foarte ieftin. :wink:

Page 3 of 30 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/