Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Supapa EGR https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=13983 |
Page 3 of 9 |
Author: | lucianm [ 08 Mar 2011, 11:34 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
georgecristian Quote: Cate pareri, atatea teorii. Cine citeste topicul asta cap-coada nu intelege nimic, EGR, nonEGR, DPF sau fara, Alpin Diesel, Rompetrol Alto, etc. Pana la urma, fiecare cu experienta lui personala si credinta ca face bine. Eu unul sunt mai conservator, am aceeasi configuratie din fabrica de cativa ani, circulat 90% in Bucuresti, singurele probleme toamna trecuta cu lejera neregularitate relanti, rezolvate prin curatarea intrarii in galeria de admisie ( colector aspiratie in italiana) . Iarna nicio problema, motorul optim. Eu am pus doar Alpin Diesel, bine, rau, nu stiu. Primavara frumoasa, baieti!
Permite-mi sa iti spun ca in bancul ala cu constipatii la WC-ul public: fericitule!
|
Author: | georgecristian [ 08 Mar 2011, 15:25 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
lucianm Quote: georgecristian Quote: Cate pareri, atatea teorii. Cine citeste topicul asta cap-coada nu intelege nimic, EGR, nonEGR, DPF sau fara, Alpin Diesel, Rompetrol Alto, etc. Pana la urma, fiecare cu experienta lui personala si credinta ca face bine. Eu unul sunt mai conservator, am aceeasi configuratie din fabrica de cativa ani, circulat 90% in Bucuresti, singurele probleme toamna trecuta cu lejera neregularitate relanti, rezolvate prin curatarea intrarii in galeria de admisie ( colector aspiratie in italiana) . Iarna nicio problema, motorul optim. Eu am pus doar Alpin Diesel, bine, rau, nu stiu. Primavara frumoasa, baieti!
Permite-mi sa iti spun ca in bancul ala cu constipatii la WC-ul public: fericitule! |
Author: | olaralexxandru [ 08 Mar 2011, 15:47 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Eu am mai tot intrebat lumea daca in urma anulari EGR si renuntarea la DPF prin demontare efectiva ....o sa treaca ITP-ul? Nimeni nu a stiut sa-mi spuna pt ca nimeni nu a dat jos de tot dpf-ul. Oricum cred ca e tentant pt toata lumea cu DPF sa-l dea jos sa scape de neplacerile lui si sa castige cativa cai in plus. Parerea mea e ca mai multa putere se pierde din cauza filtrului de particule decat din cauza EGR-ului. |
Author: | georgeg [ 08 Mar 2011, 16:00 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
olaralexxandru Quote: Eu am mai tot intrebat lumea daca in urma anulari EGR si renuntarea la DPF prin demontare efectiva ....o sa treaca ITP-ul?
Da, trece itp-ul, doar suntem in romania.Nimeni nu a stiut sa-mi spuna pt ca nimeni nu a dat jos de tot dpf-ul. Oricum cred ca e tentant pt toata lumea cu DPF sa-l dea jos sa scape de neplacerile lui si sa castige cativa cai in plus. Parerea mea e ca mai multa putere se pierde din cauza filtrului de particule decat din cauza EGR-ului. Cred ca nu ai citit bine, exista brera lui alex care merge de ceva vreme fara dpf si chiar o face cu placere. |
Author: | olaralexxandru [ 09 Mar 2011, 16:24 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Suna tentant . Practic cred ca se inlocuieste cu o teava de prelungire in locul DPF-ului. Oricum, daca te refuza la ITP, il montezi doar cat faci itp-ul |
Author: | ALXege [ 09 Mar 2011, 16:41 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Sa crezi tu ca-l inlocuiesti cu o teava si masina merge. Iti trebuie modificari si in soft. |
Author: | olaralexxandru [ 09 Mar 2011, 17:52 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Stiam asta. La orice modificare mecanica trebuie si modificare din soft. In cel mai bun caz esti cu errori in bord fara modificari. |
Author: | lucianm [ 22 Mar 2011, 14:12 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Gata! A cedat. Vine platforma si o duc la service. Aceleasi simptome. Iar curat valva EGR si clapeta... Fuck me... |
Author: | tzzivii [ 22 Mar 2011, 14:23 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
vezi, ti-am zis ca e mai usor sa o dezactivezi din soft |
Author: | lucianm [ 22 Mar 2011, 14:51 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
tzzivii Quote: vezi, ti-am zis ca e mai usor sa o dezactivezi din soft
Mmmda, am avut unele reticente. Sa vedem ce constata si baietii de la AI Colentina.
|
Author: | georgeg [ 22 Mar 2011, 14:56 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
VAd ca e deja o chestie destul de pronuntata aceasta problema a ta cu egr-ul, nu vreau sa para ca ma dau eu destept sau ceva dar cred ca un stil de condus mai atent(a se citi mai turat) cred ca ar rezolva problema.Spun asta pentru ca eu nu am avut aceste probleme cu masina in 60k km, nu am curatat clapeta sau galeria de admisie, doar am avut egr-ul dezactivat vre 20k km. Am vazut ca ai scris ca mergi preponderent in oras insa nu cred sa fie asta problema, eu am avut si cate 5-6k km fara sa ies din bucuresti si nici o problema. Ca idee insa, am vorbit si eu ca la urmatoarea vizita la colentina sa ii curat clapeta si galeria de admisie sa fiu sigur ca e totul ok. |
Author: | lucianm [ 22 Mar 2011, 15:27 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
yux_mm Quote: cat ti-au cerut cei din colentina pentru curatarea supapei EGR?
Nu stiu, inca. Intr-unul din posturile mele de pe acest topic am dat preturile de data trecuta. E posibil sa intre pe garantie de data asta. Au vrut sa imi trimita si o platforma din partea casei, dar m-am miscat mai repede cu un tip pe care il cunosc.
|
Author: | ionutp [ 22 Mar 2011, 17:51 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Sa postezi, te rog, cauzele ce au generat aceasta problema a EGR-ului, asta daca e de la supapa, si cum au gasit-o mecanicii cand vor desface pe acolo, in ce stare. ( blocata, neblocata, etc..) Sper sa o rezolvi rapid si ieftin. Bafta. |
Author: | lucianm [ 24 Mar 2011, 17:14 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Acum am scos masina din service. Tot ce va spun, mi s-a spus de receptionerul de la AI. Situatia e un pic neclara: am curatat EGR-ul si clapeta, dar se pare ca problema nu era de acolo. Pe tester aparea eroare la un releu de la pompa de combustibil, care insa, in realitate, nu avea nimic. S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut. Acum masina merge foarte bine, trage foarte bine si, se pare, din ce am constatat pe 5-6 km, pana acasa, consuma ceva mai mult, ceea ce nu ma mira, fiindca in ultimele zile e clar ca nu se alimenta corespunzator. Nu am platit nimic! |
Author: | lucianm [ 25 Mar 2011, 10:49 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Revin: nu consuma mai mult. Doar ca mi se pare ca trage ceva mai liniar, pe o plaja mai lunga de turatii. Poate e doar o senzatie, trebuie sa ma lamuresc in timp. Oricum, e bine. |
Author: | ionutp [ 25 Mar 2011, 11:25 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
lucianm Quote: am curatat EGR-ul si clapeta
Ti-au spus cum le-au gasit ? Murdare, etc...lucianm Quote: S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut.
Care ar fi aceasta varianta noua de soft si ce face ? Are si un cod ?Este pentru injectoarea cumva ? |
Author: | olaralexxandru [ 25 Mar 2011, 11:43 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Si pe mine m-ar interesa varianta noua de soft. Daca este pt 1.9 jtd 16v 150 cp. Pt 2.4 jtd parca a fost un update deja. |
Author: | lucianm [ 25 Mar 2011, 12:36 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
ionutp Quote: lucianm Quote: am curatat EGR-ul si clapeta
Ti-au spus cum le-au gasit ? Murdare, etc...lucianm Quote: S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut.
Care ar fi aceasta varianta noua de soft si ce face ? Are si un cod ?Este pentru injectoarea cumva ? Din pacate nu stiu ce cod are softul. Se pare ca e pentru injectoare si e destul de nou. Cred ca cel mai bine dati un telefon la AI Colentina, la Bogdan - 0733 667 966 si intrebati ceea ce va intereseaza, fiindca eu nu sunt 100% in tema. E un super-tip, cel putin dp meu de vedere. |
Author: | DiCK [ 28 Apr 2011, 10:34 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Intreb si io aici ca sa nu mai deschid alt topic. Cand am cumparat masina aveam EGR obturat cu o bucata de tabla intre admisie si conducta de la EGR. Am zis sa dau tabla jos si sa curat EGR ul ca sa imi functioneze si mie ca la toate masinile normale. Am curatat EGR ul si solenoidul care actioneaza, am montat la loc fara sa pun conducta dintre EGR si admisie si am pornit sa vad daca functioneaza si nu functiona, erea tot timpul inchisa. Intrebarea mea este: cum pot verifica daca functioneaza solenoidul. L-am masurat cu multimetru si avea vreo 10ohmi. Am incercat sa il alimentez dintr-un alimentator de 12V/500mA sa vad daca se misca si nu se misca. Si a doua intrebare: Poate sa fie dezactivat EGR ul din soft de nu se misca? Cum imi pot da seama de treaba aceasta? Solenoidul EGR-ului este comandat de un releu? Daca da, unde gasesc acest releu sa vad daca el lucreaza? Multumesc anticipat, A D I |
Author: | christu [ 29 Apr 2011, 10:45 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
intrebare - galeria de admisie si egr-ul nu se curata si ele odata cu dpf-ul? Btw - la recomandarea unui mecanic de Alfe, pentru curatarea dpf-ului se merge minim 17 minute constant cu minim 3300 rpm. Am incercat treaba asta weekend-ul trecut. Pot zice ca masina trage o idee mai bine. |
Author: | lucianm [ 30 Apr 2011, 13:52 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
christu Quote: intrebare - galeria de admisie si egr-ul nu se curata si ele odata cu dpf-ul?
Nu, la curatarea DPF-ului nu se curata si admisia si EGR-ul.Btw - la recomandarea unui mecanic de Alfe, pentru curatarea dpf-ului se merge minim 17 minute constant cu minim 3300 rpm. Am incercat treaba asta weekend-ul trecut. Pot zice ca masina trage o idee mai bine. Oricum masina are o secventa de curatare a DPF-ului din cca 200 in 200 km (mers in oras). |
Author: | christu [ 06 May 2011, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras. Sa imi fac probleme de EGR si admisie?... |
Author: | Alfavile [ 06 May 2011, 10:57 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
Hai sa va descriu si eu problema mea. La ultimele 2 drumuri afara, masina a inceput sa "smuceasca" destul de puternic peste 2.000 rpm (pana in 2.500) si la peste 100 km/h. La ultima calatorie, smuciturile sau intreruperile, cum vreti sa le spuneti, au devenit mai continue, una dupa alta si destul de serioase incat sa aud un troncanit pe dedesubt, probabil de la tampoanele motorului sau ale cutiei. In rest, sub 2.000 sau peste 2.500, nici o problema. Mentionez ca nu am avut, in luna de zile de cand am masina, nici un fel de probleme cu pornitul dimineata, ralanti oscilant sau alte chestii din astea. M-am dus la AI pe bd. Timisoara, au luat-o la o proba de drum, am vorbit cu mecanicul care a condus-o si mi-a zis ca la el n-a facut . Normal, as zice eu, te doare maseaua de te urci pe pereti si in ziua cand te duci la doctor nici nu zici ca te-a durut vreodata. Dimineata urmatoare (masina am lasat-o la ei in curte) mi-au spus ca la pornire au detectat o eroare la senzorul de turatie care citeste pozitia pistoanelor si ca de acolo ar fi. Nu stiu de ce ma indoiesc, dar astept sa-l schimbe (comanda vine undeva pe luni-marti) sa vad ce se intampla. Acum, de cand am luat masina de la ei, intreruperile au inceput sa apara si la viteze mici, prin oras, tot in jurul a 2.000 rpm, iar dimineata, ralantiul oscileaza putin pana plec cu ea, iar motorul mi se pare mai zgomotos. Coincidente? Am vazut in cartea de service ca s-a mai facut curatare clapeta admisie si colector aspiratie, iar EGR-ul a fost inlocuit. Intrebarea e: poate cauza senzorul acela intreruperile respective, este vorba de EGR sau trebuie curatate alte chestii? Am uitat sa precizez: masina are cutie automata. |
Author: | olaralexxandru [ 06 May 2011, 11:01 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
christu Quote: de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras.
Sa imi fac probleme de EGR si admisie?... Si la mine e la fel. Am avut probleme cu egr-ul, l-am schimbat , face la fel. Isi revine dupa cateva secunde. Am un prieten cu Smart in 3 pistoane, motor de Mercedes si are exact aceleasi simptome. |
Author: | ionutp [ 06 May 2011, 11:02 ] |
Post subject: | Re: Supapa EGR |
olaralexxandru Quote: christu Quote: de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras.
Sa imi fac probleme de EGR si admisie?... Si la mine e la fel. Am avut probleme cu egr-ul, l-am schimbat , face la fel. Isi revine dupa cateva secunde. |
Page 3 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |