am reusit si eu sa merg cu QV-ul si cu Infiniti FX37
. cu infiniti-ul am mers mai mult pentru a compara animalul cu 159-le meu. are 2t si 320cp, deci as zice ca ar fi comparabile la performante(daca nu ne uitam la aerodinamica
).
dupa ce am mers cu infiniti-ul am realizat ca giulietta e mai fasneata lejer. la viteze mai mari diferenta se vedea mai bine.
desi, per total, mi-a placut destul de mult interiorul giuliettei, m-au dezamagit mai multe lucruri:
- scaunele numai sport nu sunt;
- nici volanul nu prea era sport;
- avea cam mult torque steer;
- nu prea facea zgomot la acceleratii puternice;
- calitatea materialelor de la interior cam slabuta;
- suspensia in modul dynamic putea fi ceva mai sportiva
in schimb, imi place foarte mult design-ul masinii, atat la interior, cat si la exterior. turbina se trezeste foarte repede si nu se simte niciun lag. nici comparativ cu infiniti-ul care e 3.7 aspirat normal.
la motorizare sta binisor QV-ul, insa e sub competetie. pe hartie pare mai buna ca un GTi 5(care e totusi penultima generatie), dar ca feeling la acceleratii nu pare la fel de buna ca pe hartie comparativ cu GTi-ul care are totusi 35cp in minus.
La viteze mai mici 159-le cu F1 map trage mult mai bine, dar la viteze mai mari se schimba treaba putin, si cred ca se misca cel putin la fel de bine QV-ul, daca nu chiar mai bine decat 159-le.
Una peste alta, e o oferta foarte atractiva tinand cont si de imagine si de pret, dar si de faptul ca exista un remap din uk care duce masina la nu mai putin de 290cp! Mi-as lua una oricand in defavoarea concurentei, chit ca nu e chiar in top la performante.