Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=10996 |
Page 3 of 12 |
Author: | alfetta [ 06 Sep 2012, 12:25 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Sa inteleg ca arcurile cumparate de tine sunt de o calitate indoielnica sau sunt pt o alta motorizare . Au venit din germania ? |
Author: | gabrieldima [ 06 Sep 2012, 12:42 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
alfetta Quote: Sa inteleg ca arcurile cumparate de tine sunt de o calitate indoielnica sau sunt pt o alta motorizare . Au venit din germania ?
Sunt fix pentru motorizarea lui , verificate dupa coduri , au venit via DPD direct de la Hanovra de la Alfisti.netCu toate demersurile facute de mine , poze, explicatii Eibach refuza sa inlocuiasca in garantie produsele pe care noi le credem a fi gresite din fabrica , respectiv arcurile. Ulterior suspensia a inceput sa bata , din nou cereri mailuri telefoane ramase fara raspuns pana acum. Vom incerca o testare a suspensiei de pe masina lui Cristi la un service specializat in asa ceva si cu constatarea respectiva vom cere rambursarea sumei platite pe suspensia completa. Nu e un caz aparte , poate confirma si un coleg de al nostru din Oradea care a avut aceeasi problema si se afla fix in aceeasi situatie de ignoranta din partea producatorului ....... Mai pe scurt , au innebunit si nemtii frate ....... |
Author: | alfetta [ 06 Sep 2012, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Eu dupa ce am pus arb-urile de la ei si am vazut cum sta masina pe curbe , super glue , am zis sa ma duc pana la capat ,sa ma bag la o suspensie sport . Acu ' vad ca doar babuinul a venit cu un sfat , bun , nu stiu ce sa fac ....sa continui ? Sa mai astept? Nae a pus un link american ,care pe mine nu ma convinge , ce stiu pistolarii aia ? |
Author: | IRBabuin [ 07 Sep 2012, 00:12 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Pai daca ai rezolvat cu ruliul si masina e stabila, mai e nevoie sa intaresti arcuri/amortizoare? Sa nu pierzi prea mult din confort si garda la sol. |
Author: | Alexandrus [ 07 Sep 2012, 03:50 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
alfetta Quote: Eu dupa ce am pus arb-urile de la ei si am vazut cum sta masina pe curbe , super glue , am zis sa ma duc pana la capat ,sa ma bag la o suspensie sport . Acu ' vad ca doar babuinul a venit cu un sfat , bun , nu stiu ce sa fac ....sa continui ? Sa mai astept? Nae a pus un link american ,care pe mine nu ma convinge , ce stiu pistolarii aia ?
Articolul din acel link e complet cretin din start, un articol care incepe cu "daca nu e pe lista asta e prost" nu poate fi catalogat decat asa. Cine ia de bun ce scrie acolo, sa fie sanatos, ii recomand ca urmatoare lectura orice axioma religioasa, sigur e stilul potrivit.Gabi, te tot legi cum si pe unde poti de tzivi iar motivele sunt unele cel putin ridicole, nu vreau sa le dezvalui aici dar le cunosc bine. Te-ai inversunat si acuma nu te mai poti opri macar sa analizezi putin ? Ce e si cu tine ? Parca ati avea de impartit cine stie ce mostenire si doar tu esti mostenitorul de drept Cel mai rau e ca te hazardezi in declaratii si nu faci decat sa iti dai tie in cap. Spui ca la piesele vandute de tzivi nu exista garantie reala, etc, etc. (ti-ai si gasit raufacatorul, asta care alearga toata ziua pentru toti in afara de el, ca el e baiat bun si iese in paguba). Pe de alta parte te bati cu caramida in piept ca te lupti cu alfisti.net si cu Eibach sa ii recuperei banii lui Cristi Nita, sau sa ii rezolvi cumva problema. Intreb si eu ca om onest si nstiutor, pe factura de cumparare a suspensiei lui Cristi Nita la rubrica vanzator e trecut alfisti.net, Eibach, sau firma ta ? Daca vanzatorul este alfisti.net, tu ai intermediat vanzarea si totusi il condamni pe ala mic si cret care fix asta face si el, dar intre alte persoane/firme. Daca vanzator e firma ta, iar acea factura exista, ca un comerciant cinstit si onest si platitor de taxe si impozite, cum fara indoiala esti, poti sa te lupti tu cu orice furnizor vrei, raspunderea directa o poarta firma care a emis factura, nu furnizorii si/sau producatorii, alea sunt discutii intre firma ta si respectivii furnizori/.producatori, nu il privesc absolut deloc pe clientul final. Asta stau lucrurile si dpdv logic, si dpdv legal, si dpdv etic, cam din orice punct de vedere vrei tu. Sau nu asa stau treburile cu garantia "reala" ? Parerea mea e ca nu au luat-o razna nemtii, aia asa au fost mai mereu, dar forumul asta a luat-o razna rau, de ceva ani buni de zile, iar membrii lui (aia vechi si mai normali, nu valul nou de alfisti facuti peste noapte si tot soiul de te miri ce) o iau si ei razna chiar mai rau. Referitor la fix subiectul topicului, sincer, multi emit pareri formate din inchipuite si auzite. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 09:39 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Alexandrus Quote:
Pe de alta parte te bati cu caramida in piept ca te lupti cu alfisti.net si cu Eibach sa ii recuperei banii lui Cristi Nita, sau sa ii rezolvi cumva problema.
Cred ca raspunsul la aceasta intrebare este previzibil: pe factura nu apare niciun ".net", ca sa zic asa. Suspensia este cumparata de la o firma din RO, care la randul ei a cumparat-o de la ...treaba ei, a firmei. Mie nu imi pasa, deloc. Cai de atac sunt multe, si le stiu, insa am preferat sa nu le folosesc deocamdata in speranta ca se va rezolva totul frumos, prieteneste, elegant - urmand ca dupa aceasta amara experienta sa putem sta oricand "la un pahar de vorba". Intreb si eu ca om onest si nstiutor, pe factura de cumparare a suspensiei lui Cristi Nita la rubrica vanzator e trecut alfisti.net, Eibach, sau firma ta ? O zi buna tuturor! Alexandrus Quote:
Daca vanzator e firma ta, iar acea factura exista, ca un comerciant cinstit si onest si platitor de taxe si impozite, cum fara indoiala esti, poti sa te lupti tu cu orice furnizor vrei, raspunderea directa o poarta firma care a emis factura, nu furnizorii si/sau producatorii, alea sunt discutii intre firma ta si respectivii furnizori/.producatori, nu il privesc absolut deloc pe clientul final. Asta stau lucrurile si dpdv logic, si dpdv legal, si dpdv etic, cam din orice punct de vedere vrei tu.
Sau nu asa stau treburile cu garantia "reala" ? |
Author: | gabrieldima [ 07 Sep 2012, 13:50 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Alexandrus Quote: Gabi, te tot legi cum si pe unde poti de tzivi iar motivele sunt unele cel putin ridicole, nu vreau sa le dezvalui aici dar le cunosc bine. Te-ai inversunat si acuma nu te mai poti opri macar sa analizezi putin ? Ce e si cu tine ? Parca ati avea de impartit cine stie ce mostenire si doar tu esti mostenitorul de drept Cand nu unul ci mai multi useri,clienti,colegi cum vrei tu sa i numesti iti atrag atentia ca o anumita persoana te defaimeaza pe tine ca persoana si serviciile oferite de tine sunt curios cat de inversunat ai fi , restul din ce sustii ca stii sunt copilarii pe care nu le pun la suflet, oricum gustul amar va fi mai persistent decat inversunarea care va disparea la un moment dat ... Cel mai rau e ca te hazardezi in declaratii si nu faci decat sa iti dai tie in cap. Spui ca la piesele vandute de tzivi nu exista garantie reala, etc, etc. (ti-ai si gasit raufacatorul, asta care alearga toata ziua pentru toti in afara de el, ca el e baiat bun si iese in paguba). Pe de alta parte te bati cu caramida in piept ca te lupti cu alfisti.net si cu Eibach sa ii recuperei banii lui Cristi Nita, sau sa ii rezolvi cumva problema. Intreb si eu ca om onest si nstiutor, pe factura de cumparare a suspensiei lui Cristi Nita la rubrica vanzator e trecut alfisti.net, Eibach, sau firma ta ? Daca vanzatorul este alfisti.net, tu ai intermediat vanzarea si totusi il condamni pe ala mic si cret care fix asta face si el, dar intre alte persoane/firme. Vorbim de lucruri diferite respectiv de Firma care vinde marfa importata direct din UE si Persoana Fizica ce cumpara marfa din Romania cu bon fiscal pe care o revinde fara acte ! Eu cumpar cu facturi piesele si din Ro si din EU si nu le vand ca persoana fizica prin PM uri Daca vanzator e firma ta, iar acea factura exista, ca un comerciant cinstit si onest si platitor de taxe si impozite, cum fara indoiala esti, poti sa te lupti tu cu orice furnizor vrei, raspunderea directa o poarta firma care a emis factura, nu furnizorii si/sau producatorii, alea sunt discutii intre firma ta si respectivii furnizori/.producatori, nu il privesc absolut deloc pe clientul final. Asta stau lucrurile si dpdv logic, si dpdv legal, si dpdv etic, cam din orice punct de vedere vrei tu. Sau nu asa stau treburile cu garantia "reala" ? Si daca stau asa lucrurile e foarte normal sa incerc sa recuperez banii sau sa schimb marfa de la furnizorul initial, daca furnizorul in speta refuza schimbarea produselor de unde as putea ma rog sa iau alte produse identice ? daca de asemenea furnizorul refuza rambursarea banilor pe motiv ca nu exista defecte la toate bunurile comandate cum crezi ca se poate proceda altfel decat sa faci toate demersurile pentru a il constrange pe acesta sa te despagubeasca ? Parerea mea e ca nu au luat-o razna nemtii, aia asa au fost mai mereu, Cu ceva vreme in urma , vreo 2 ani , am cerut schimbarea unui amortizor dintr-un kit Eibach , am trimis un simplu mail in care am explicat ca exista o problema cu piesa espectiva care se afla in garantie si mi-a fost trimis un altul pe cheltuiala lor in 5 zile , deci da au innebunit nemtii dpmdv dar forumul asta a luat-o razna rau, de ceva ani buni de zile, iar membrii lui (aia vechi si mai normali, nu valul nou de alfisti facuti peste noapte si tot soiul de te miri ce) o iau si ei razna chiar mai rau. Referitor la fix subiectul topicului, sincer, multi emit pareri formate din inchipuite si auzite. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 14:48 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
gabrieldima Quote:
Si daca stau asa lucrurile e foarte normal sa incerc sa recuperez banii sau sa schimb marfa de la furnizorul initial, daca furnizorul in speta refuza schimbarea produselor de unde as putea ma rog sa iau alte produse identice ? daca de asemenea furnizorul refuza rambursarea banilor pe motiv ca nu exista defecte la toate bunurile comandate cum crezi ca se poate proceda altfel decat sa faci toate demersurile pentru a il constrange pe acesta sa te despagubeasca ?
nu pot sa nu intervin. Intreb si eu: de ce trebuie sa fiu eu afectat ca un anume furnizor refuza sa plateasca, sau ca plateste cu intarziere? Inteleg de aici ca eu voi sta cu suspensia asta pe masina pana cand un furnizor, cu care eu nu am nicio treaba, va binevoi sa plateasca? de ce? Eu am fost de buna credinta, am cumparat o suspensie noua tocmai sa nu ajung in astfel de situatii, sa am certitudinea ca, in cazul in care ceva nu e ok, o pot schimba cat mai repede si ma bucur de masina in continuare. de ce trebuie sa resimt eu un discomfort? Nu ti-a cerut nimeni sa rezolvi lucrurile in x zile, dar au trecut deja 5 luni. Puteam la fel de bine sa cumpar suspensie SH (precum fac cei mai multi dintre din userii acestui forum, si nu spun asta cu rautate), sa o montez la un service obscur si gata - eram un "jmeker" in plus cu "masina trantita", costuri mici, "satisfactii depline". Nu degeaba am ales sa o cumpar noua, nu degeaba am ales sa o montez intr-un service autorizat, si sa platesc pe masura, chiar la reprezentanta. Cred ca intelege toata lumea motivele mele si de asemenea cred ca e lesne de inteles ca situatia este departe de a fi una normala. intreb si eu - Ce te impiedica pe tine sa despagubesti clientul, oricare ar fi el (de pe forum, sau nu, femeie, barbat - nu conteaza - un client oarecare) ? Inteleg ca ulterior va trebui sa-ti recuperezi suma de undeva dar, fara suparare, asta nu este treaba mea. Este ca si cum te-ai duce in service cu o masina noua, cu o oarecare problema, "reparabila" pe garantie, iar service-ul refuza sa faca reparatia/plata pana cand compania producatoare/furnizorul face la randul ei/lui plata. E exagerat! Cu asta eu inchei acest subiect, cel putin aici pe forum! E o problema privata, ce ne priveste doar pe noi 2, si nu are sens sa continuam aici. E urat! Daca vei binevoi sa rezolvam aceasta problema prieteneste, elegant - asa cum am spus mai sus - de preferinta cat mai rapid, poate mai apuc si eu sa ma bucur de masina pana o vand, stii cum sa ma gasesti. daca nu, ce pot sa zic, nu esti nici primul si, cel mai probabil, nici ultimul care da o teapa... traim in tara lui merge s-asa! |
Author: | gabrieldima [ 07 Sep 2012, 15:13 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristi , nu cred ca am refuzat vreo secunda sa discut si sa incerc sa rezolv problema ta , ti-am trimis pe mail discutiile pe care le-am avut cu cei de la Alfisti.net tocmai pentru a vedea ca fac toate demersurile pentru remedierea situatiei , am sunat de fata cu tine la ei si ai auzit tot ce am vorbit. Procedura de schimbare a unei suspensii , in speta amortizoare sau arcuri implica niste costuri foarte mari din partea ta si este exact ce am vrut sa evit. Pentru a demonstra ca un amortizor care nu prezinta urme de ulei curs, lovituri, tija stramba, etc este defect trebuie sa fie demontat de pe masina , trimis inapoi la producator si daca acesta constata ca piesa este defecta il schimba in garantie, costurile de montare /demontare/transport cad in seama cumparatorului pana se face dovada defectiunii ! Pentru arcuri este mai simplu , si am facut impreuna treaba asta , se masoara de la centrul rotii pana la baza superioara a arcului si daca distanta nu se incadreaza intre limitele min/max garantate de producator acestea se schimba de asemenea in garantie.Nu a fost cazul pentru ca conform masuratorilor acestea sunt in limitele acceptate de producator. Concret in acest moment pentru a face ca la carte aceasta cerere de garantie sunt necesari urmatorii pasi 1. demontarea ansamblului arc-amortizor cu probleme de pe masina si trimis/e in Germania pentru testare 2.factura de montaj in service autorizat Alfa Romeo< importanta pentru a cere rambursarea contravalorii la acceptarea garantiei> 3.factura de achizitie 4.factura demontare <idem pct 2> Daca producatorul constata defectiunea reclamata de noi va trimite piesele acceptate a fi schimbate in garantie pe banii lui si va suporta contravaloarea manoperelor aferente < valabil numai pentru marfa adusa intracomunitar, in Romania toti importatorii / vanzatorii de piese auto specifica faptul ca in cazul schimbarii unei piese in garantie nu sunt raspunzatori pentru manoperele rezultate pentru aceasta procedura> Despagubirea de care vorbesti se face abia in momentul in care s-au respectat conditiile acordarii garantiei de catre client<tu> iar furnizorul<eu> nu a rezolvat problema in termenul fixat de lege sau de comun acord intre parti . Ce am incercat eu sa fac a fost sa presez putin furnizorulpentru schimbarea arcurilor initial si a suspensiei complete ulterior tocmai pentru a nu ajunge tu in situatia sa stai cu masina pe dreapta in perioada in care se testeaza amortizoarele, sa nu trebuiasca sa platesti iarasi manopere de montat/demontat samd si in alte situatii am reusit dar nu si acum, deci singura varianta acceptata de ei este cea expusa mai sus ! Singurul bonus daca il pot numi asa a fost oferta lor de a mi factura 2 amortizoare de spate noi ce pot fi montate pana se intorc/sau nu cele ce pleaca la teste, in cazul in care se acceta garantia ramai cu ele pe masina si primesti contravaloarea serviciilor de montat/demontat si transport p.s. Tepe nu dau de felul meu |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 15:22 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
eu am platit suspensia, am platit montarea ei intr-un service autorizat, mai mult de atat nu pot face. Te asigur ca alte costuri nu voi achita dintr-un motiv simplu - vinovatul plateste. Nu este vina mea ca suspensia e proasta! Mai multe discutam pe PM. |
Author: | valerica [ 07 Sep 2012, 15:30 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristi, eu cand am dus ceva la garantie, am facut-o eu, cum ar fi pe cheltuiala mea. Cei de la service au trimis mai departe catre furnizor pe cheltuiala lor si m-au chemat cand problema a fost remediata. Parerea mea e ca ar trebui sa dai suspensia jos tot unde ai montat-o si apoi Gabi s-o trimita mai departe. Daca montajul era asigurat de el atunci si demontatul tot el trebuia sa il faca, dar in situatia asta ar trebui sa o dai jos si cu tot cu facturi s-o trimita la furnizor. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 15:38 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Am schimbat si eu piese pe garantie, cam cat sa-mi umple vreo 2-3 file din carnetul de intretinere al masinii. Nu am platit niciodata nimic, nici piesa, nici manopera, nimic. Vinovatul a acoperit toate costurile, de fiecare data. ma rog, eu inchei aici. dupa cum merg lucrurile, se pare ca este obligatorie interventia unei parti independente, impartiale. va voi tine la curent pe topicul masinii despre aceasta situatie. asadar, hai sa ne oprim aici! |
Author: | Alexandrus [ 07 Sep 2012, 15:48 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
gabrieldima Quote: Alexandrus Quote: Gabi, te tot legi cum si pe unde poti de tzivi iar motivele sunt unele cel putin ridicole, nu vreau sa le dezvalui aici dar le cunosc bine. Te-ai inversunat si acuma nu te mai poti opri macar sa analizezi putin ? Ce e si cu tine ? Parca ati avea de impartit cine stie ce mostenire si doar tu esti mostenitorul de drept Cand nu unul ci mai multi useri,clienti,colegi cum vrei tu sa i numesti iti atrag atentia ca o anumita persoana te defaimeaza pe tine ca persoana si serviciile oferite de tine sunt curios cat de inversunat ai fi , restul din ce sustii ca stii sunt copilarii pe care nu le pun la suflet, oricum gustul amar va fi mai persistent decat inversunarea care va disparea la un moment dat ... Cel mai rau e ca te hazardezi in declaratii si nu faci decat sa iti dai tie in cap. Spui ca la piesele vandute de tzivi nu exista garantie reala, etc, etc. (ti-ai si gasit raufacatorul, asta care alearga toata ziua pentru toti in afara de el, ca el e baiat bun si iese in paguba). Pe de alta parte te bati cu caramida in piept ca te lupti cu alfisti.net si cu Eibach sa ii recuperei banii lui Cristi Nita, sau sa ii rezolvi cumva problema. Intreb si eu ca om onest si nstiutor, pe factura de cumparare a suspensiei lui Cristi Nita la rubrica vanzator e trecut alfisti.net, Eibach, sau firma ta ? Daca vanzatorul este alfisti.net, tu ai intermediat vanzarea si totusi il condamni pe ala mic si cret care fix asta face si el, dar intre alte persoane/firme. Vorbim de lucruri diferite respectiv de Firma care vinde marfa importata direct din UE si Persoana Fizica ce cumpara marfa din Romania cu bon fiscal pe care o revinde fara acte ! Eu cumpar cu facturi piesele si din Ro si din EU si nu le vand ca persoana fizica prin PM uri Daca vanzator e firma ta, iar acea factura exista, ca un comerciant cinstit si onest si platitor de taxe si impozite, cum fara indoiala esti, poti sa te lupti tu cu orice furnizor vrei, raspunderea directa o poarta firma care a emis factura, nu furnizorii si/sau producatorii, alea sunt discutii intre firma ta si respectivii furnizori/.producatori, nu il privesc absolut deloc pe clientul final. Asta stau lucrurile si dpdv logic, si dpdv legal, si dpdv etic, cam din orice punct de vedere vrei tu. Sau nu asa stau treburile cu garantia "reala" ? Si daca stau asa lucrurile e foarte normal sa incerc sa recuperez banii sau sa schimb marfa de la furnizorul initial, daca furnizorul in speta refuza schimbarea produselor de unde as putea ma rog sa iau alte produse identice ? daca de asemenea furnizorul refuza rambursarea banilor pe motiv ca nu exista defecte la toate bunurile comandate cum crezi ca se poate proceda altfel decat sa faci toate demersurile pentru a il constrange pe acesta sa te despagubeasca ? Parerea mea e ca nu au luat-o razna nemtii, aia asa au fost mai mereu, Cu ceva vreme in urma , vreo 2 ani , am cerut schimbarea unui amortizor dintr-un kit Eibach , am trimis un simplu mail in care am explicat ca exista o problema cu piesa espectiva care se afla in garantie si mi-a fost trimis un altul pe cheltuiala lor in 5 zile , deci da au innebunit nemtii dpmdv dar forumul asta a luat-o razna rau, de ceva ani buni de zile, iar membrii lui (aia vechi si mai normali, nu valul nou de alfisti facuti peste noapte si tot soiul de te miri ce) o iau si ei razna chiar mai rau. Referitor la fix subiectul topicului, sincer, multi emit pareri formate din inchipuite si auzite. Tot ce vroiam sa spun e ca n-are rost tot balamucul atita vreme cat nu e nimic serios pentru care sa exista aceasta cearta. Ma refer intre tine si tzivi. Pina la urma, restul, afacerea ta adica, nu e deloc treaba mea, doar ca nu e bine sa speli in public anumite rufe, cel mai bine tratezi personal cu Cristi si ii explici doar lui, restul spectatorilor sunt irelevanti. Apropos, eu personal nu l-am auzit vreodata pe tzivi zicand ceva rau de tine, ori se abtine fata de mine, ori ai fost informat gresit, naiba stie, oricum ar fi, e valabil ce spuneam mai sus, daca tratezi public asta iese circ din care nu iese nimeni curat. Aici sunt vizat si eu, ca puteam sa iti dau PM, acuma am iscat un taraboi si imi pare rau. Cristi, cel mai bine vorbeste si tu cu Gabi personal, rezolvati problema, ca il stiu om de inteles, nu e genul care vinde si fuge, doar e pe forum de ani de zile, de la inceputuri. |
Author: | gabrieldima [ 07 Sep 2012, 16:33 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristian_Nita Quote: Am schimbat si eu piese pe garantie, cam cat sa-mi umple vreo 2-3 file din carnetul de intretinere al masinii. Nu am platit niciodata nimic, nici piesa, nici manopera, nimic. Vinovatul a acoperit toate costurile, de fiecare data.
asadar, hai sa ne oprim aici! La o masina aflata in GARANTIE nu platesti , e adevarat, dar daca cumperi o piesa la o masina care nu este in garantie care se dovedeste a fi defecta iti plateste cineva vreodata banii de manopera montat/demontat , iti plateste transportul piesei ? NU Daca mergi in reprezentanta cu piesele tale si una e defecta iti fac ei demontare gratis ? nu , daca iei piesele de la ei DA daca e piesa de origine sau poate la un aftermarket adus de ei ! Deci sunt niste aspecte pe care le evitam aici , una e o piesa originala montata in reprezentanta, alta e o piesa aftermarket montata oriunde si cu iarasi alta e o piesa de tuning montata irelevant unde ..... |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 16:36 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristian_Nita Quote: hai sa ne oprim aici!
|
Author: | nesquick [ 07 Sep 2012, 16:42 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
@cristian_nita, imi cer scuze ca intervin; Probabil cand ai schimbat ceva pe garantie a fost din simplul fapt ca ai mers la autoitalia, iar ei erau service-ul ce trebuia sa acopere garantia pentru masina ta. Era absurd sa platesti pentru ceva. Acum daca iti montai la gabi suspensia, cu siguranta nu-ti lua nimic sa ti-o dea jos si cand venea una noua inlocuita pe garantie sa ti-o monteze la loc. Acum vedeti si voi cum rezolvati, il stiu pe gabi om de treaba si de inteles. Cu siguranta nici lui nu-i face placere acest lucru, iar vina nu este neaparat a lui. Ghinionul a fost de ambele parti. Al tau ca suspensia a cedat neasteptat de repede, iar al lui ca firma lui este cea de la care ai cumparat tu, considerandu-l neserios , iar nemtii se fac ca ploua. Succes in rezolvarea problemei |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 16:53 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
ma, hai sa o luam usurel (si asa stau sa explic cuiva, pe PM, lucruri simple si nu am timp pentru asta). daca nu stiti, nu comentati. E simplu. Nu va dati cu parerea ca tzatza-n piata ca nu are sens! In al doilea rand, as ruga un moderator sa intervina. stiu ca unora (marea majoritate) le place circul pe acest forum mai mult ca orice, dar nu este suficient? Am stabilit cu respectivul tot ce era de stabilit, ce e asa greu de inteles? Voi merge la OPC si apoi in instanta. Cand doi oameni nu se inteleg, aceasta este singura cale de a rezolva o problema. Sa lasam aceste institutii sa-si spuna cuvantul. Ma lasa rece parerea unui "coleg forumist", sincer! Daca vreti sa invatati ceva din toata povestea asta, bine, daca nu, iarasi bine! |
Author: | 82sas [ 07 Sep 2012, 17:23 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
@ cristian_nitza: Nu ma intereseaza litigiile dintre parti, dar as fi recunoscator daca ai descrie un pic comportamentul masinii dupa montarea acestei suspensii si "cauzele" ce au dus la "tracanitul masinii-suspensiei". Inteleg ca ar fi un defect de fabricatie, dar mai concret in ce consta acest defect? |
Author: | nesquick [ 07 Sep 2012, 17:25 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
si te vei judeca 2 ani de te vei plictisii. Instanta chiar nu e o solutie in Romania. si da, producatorul are dreptul sa ceara suspensia care este defecta pentru a o supune asupra unor teste si a face o constatare. Fac o mica paralela... daca iti cumperi un sony vaio , hp business sau apple macbook, si ai ghinionul sa se strice stii ce fac cei de la magazin? iau laptop-ul si il trimit la producator... iar ei constata daca ti-l inlocuiesc sau repara... iar magazinul de la care l-ai cumparat nu are nici o vina ca producatorul la facut cu mana stanga. In cazul de fata tu ai fost un client si un utilizator de buna credinta a suspensiei. Insa daca in locul tau era o persoana care mergea cu acea suspensie prin toate gropile si toate coclaurile si apoi dupa 3 luni venea si spunea, nu e buna, nu-mi place. Mi se pare normal sa-ti ceara sa le trimiti amortizoarele pentru verificare si inlocuire. Oricum tu stii Vezi ce faci PS. este un forum de discutii, deci toti care au un cont aici sunt liberi sa-si exprime opinia. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 17:32 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
82sas Quote: @ cristian_nitza: Nu ma intereseaza litigiile dintre parti, dar as fi recunoscator daca ai descrie un pic comportamentul masinii dupa montarea acestei suspensii si "cauzele" ce au dus la "tracanitul masinii-suspensiei". Inteleg ca ar fi un defect de fabricatie, dar mai concret in ce consta acest defect?
pe scurt - trancane de iti vine sa sari din masina! cauze - necunoscute. Am mers cu masina corespunzator, ca sa zic asa. Nu am fost la arat cu ea, nu am mers prin santuri, nu am bruscat-o in niciun fel din punctul asta de vedere. Am mers ca un om normal pe strada, nimic deosebit. Mai mult, incetinesc la liniile de tramvai pana aproape de oprire. |
Author: | valerica [ 07 Sep 2012, 17:38 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Asa si daca mergeai cu ea la arat si semanat care era problema? Atata timp cat suspensia nu e rupta, indoita, lovita sau mai stiu eu ce, nimeni nu iti poate aduce vreo obiectie, face obiectul garantiei. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 17:43 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
valerica Quote: Asa si daca mergeai cu ea la arat si semanat care era problema? Atata timp cat suspensia nu e rupta, indoita, lovita sau mai stiu eu ce, nimeni nu iti poate aduce vreo obiectie, face obiectul garantiei.
absolut de accord! cel ce acuza "folosirea necorespunzatoare" trebuie sa si dovedeasca! Eu nu pot sa trec de o sticla de cola culcata pe asfalt, de 0.5L, ce sa mai merg la arat?
|
Author: | gabrieldima [ 07 Sep 2012, 18:05 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristian_Nita Quote: valerica Quote: Asa si daca mergeai cu ea la arat si semanat care era problema? Atata timp cat suspensia nu e rupta, indoita, lovita sau mai stiu eu ce, nimeni nu iti poate aduce vreo obiectie, face obiectul garantiei.
absolut de accord! cel ce acuza "folosirea necorespunzatoare" trebuie sa si dovedeasca! Eu nu pot sa trec de o sticla de cola culcata pe asfalt, de 0.5L, ce sa mai merg la arat? Am acuzat eu macar o singura data o folosire necorespunzatoare ? asta decide numai producatorul in functie de rezultatul testelor pe care le face. Sunt de acord ca ar fi mai simplu sa ne creada pe cuvant pe baza marturiei noastre - bate, troncane, balanseaza , etc numai ca nu o face nimeni...... E foarte simplu si o spun si pentru alte persoane care se vor afla vreodata in aceeasi situatie cu orice magazin de piese auto. Ati cumparat un produs de la un magazin online , ati montat produsul<irelevent unde atata timp cat aveti factura de montaj si serviceul este autorizat sa efectueze reparatii pe marca respectiva> , aveti o problema cu produsul ! Se aduce produsul inapoi sau se expediaza prin Posta/Curier si in termen de 30 zile primiti o rezolutie cu privire la ce se va intampla in continuare, ori se schimba cu unul nou , ori se ramburseaza contravaloarea achitata initial sau se refuza acordarea garantiei daca montajul a fost incorect sau produsul a fost folosit necorespunzator si prezinta urme de lovire,intepare, samd Montarea cat si demontarea produsului cad in grija cumparatorului . Costurile de expeditie ale produsului defect catre producator cad in grija vanzatorului. |
Author: | goldfinger [ 07 Sep 2012, 18:19 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Nu mi-ai zis de "folosire necorespunzatoare", nici nu am zis asta. gabi - producatorul, oricare ar fi el, nu are cum sa auda suspensia batand daca ajunge la el in cutie. Logic, da? Societatea de la care am cumparat-o eu, alfisti.ro, trebuie sa faca expertiza, ea ofera garantia, nu altcineva. Ce e asa greu de inteles ?! Producatorul se va uita la ea si daca i se va parea ok, va spune ca totul este in regula si o va trimite inapoi - fara ca problema sa fie remediata. Intelegi? Te incurci in protocoale si proceduri ( schimbul intre tine si furnizorul tau, mailuri, curieri) si refuzi sa vezi exact evidenta. Asa cum am spus, cand doi oameni nu se inteleg apeleaza la un organism independent pentru a rezolva o situatie conflictuala. ce altceva vrei sa facem? sa iesim sa ne batem in piata? Au apus de multe vremurile alea. ce dracu', pe bune acum?! Suficient! Hai sa incheiem aceste discutii si sa lasam pe altii abilitati sa transeze aceasta problema! |
Author: | nesquick [ 07 Sep 2012, 19:04 ] |
Post subject: | Re: Sa vorbim despre SUSPENSIE si tinuta de drum |
Cristian_Nita Quote: sa iesim sa ne batem in piata? Au apus de multe vremurile alea.
Crezi tu Acum e la moda in trafic , nu ai vazut? |
Page 3 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |