Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 159 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=107 |
Page 3 of 5 |
Author: | Tupac [ 02 May 2006, 22:33 ] |
Post subject: | |
Daca te-ai fi dat cu una cu motor 2.4 JTD-M de 200CP ca si noi, iti spun eu ca remarcai si alte valente descat designul Masina are un design perfect, dar nu este singurul plus al masinii. Alaturi de design: motorul, tinuta de drum, optionalele, si nu in ultimul rand pretul (care este sub cel al concurentei daca privim din prisma raportului pret/performante/dotari), toate sunt la superlativ sa stii. Eu unul am ramas marcat de ceea ce poate masina, sincer. Am descris cateva senzatii la topicul dedicat intalnirii nationale, adica aici: http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?p=5720#5720 |
Author: | MIURA [ 03 May 2006, 18:18 ] |
Post subject: | 159 related |
concluzia e cea mai sugestiva http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _1,00.html |
Author: | noir [ 30 May 2006, 15:29 ] |
Post subject: | 159 |
de vreo 5 zile posed o alfa 159 1.9 jtd de 150 cp....citind ce ati spus remarc unele chestii f adevarate..scaunul soferului e prea sus in pozitia minima...calitatea plasticelor lasa de dorit...a se vedea calitatea rotitelor de la climatronic...sub orice critica...sonorizarea(nu are bose)iarasi lasa de dorit..pacat de asa masina...dar in rest este superba |
Author: | 15624jtd [ 30 May 2006, 17:20 ] |
Post subject: | |
s-o stapanesti sanatos, si sa vii sa ne-o arati si noua la intalnirile de duminica |
Author: | georgecristian [ 30 May 2006, 17:22 ] |
Post subject: | |
Wow , Felicitari! Tocmai sunt pe punctul de a cumpara un 159! Inca nu m-am decis intre 2.2 JTS si 2.4 JTDM. Astept si alte descrieri, comentarii! Nu de alta , dar ai masina pe mana 24/24h! A propos de scaune, crezi ca reglajele electrice ar mai cobori scaunul sofer macar cu 1 cm? Si mai o intrebare, ce inseamna optiunea "scaune sofer+pasager rabatabile mecanic" 75 EUR ? |
Author: | noir [ 31 May 2006, 10:43 ] |
Post subject: | |
mersi mult...unde sunt intalnirile de duminica? |
Author: | alexmirica [ 31 May 2006, 11:28 ] |
Post subject: | |
La Piata Constitutiei, la ora 13. Daca piata e ocupata (festivaluri, etc.), se muta la Academia Militara. |
Author: | Nimeni [ 16 Jun 2006, 00:32 ] | |||||
Post subject: | ||||||
italienii sunt baieti harnici si deja sau apucat de tunat - ce ziceti de bomba asta !?!
|
Author: | 15624jtd [ 16 Jun 2006, 09:10 ] |
Post subject: | |
arata superb. dar alea nu-s numere de germania? |
Author: | Nimeni [ 16 Jun 2006, 12:25 ] | |||||
Post subject: | ||||||
Sunt nr de germania, dar in discutiile de pe site-ul respectiv aparea ca find o firma italiana de tunning ?!? Oricum rezultatul este simpatic - se pare ca nimeni nu se incumeta sa umble la faruri , stopuri sau alte detalii mai radicale
|
Author: | ALXege [ 16 Jun 2006, 13:10 ] |
Post subject: | |
masina este de-a dreptul spectaculoasa! Blocurile optice au fost extraordinar de bine gandiste si realizate, drept urmare nici nu ar trebui umblat la ele in veci! Imi place insa transformarea spatelui cu ajutorul eleronului! Dementiala !!! btw: "tunning" e cu un singur "n", tuning |
Author: | 15624jtd [ 16 Jun 2006, 13:26 ] |
Post subject: | |
este superba. n-am cuvinte... |
Author: | alexmirica [ 16 Jun 2006, 13:55 ] |
Post subject: | |
Dementiala!!! |
Author: | MIURA [ 20 Jun 2006, 18:52 ] |
Post subject: | |
Cutia automata nu prea e in spiritul marcii http://www.alfaromeo.com/cgi-bin/pbrand ... 2fnews.jsp |
Author: | Nimeni [ 20 Jun 2006, 22:39 ] |
Post subject: | |
Daca faci 40-50.000 km / an o sa incepi sa vezi utilitatea unei cuti automate, mai ales ca in ziua de azi cutiile noi iti permit sa schimbi vitezele si manual in mod secvential poate mai rapid decat o faci la o masina normala . In plus nu se pierde nimic din sporttivitate doar apare un confort in plus. Ca ex. stiai ca noul Porsche 911 Turbo este mai rapid pana la suta si in reprize cu o cutie automata ?!?! Ce exemplu mai bun ca asta ca o masina sportiva nu este "stricata" de o cutie automata !?! |
Author: | Alexandrus [ 21 Jun 2006, 02:11 ] |
Post subject: | |
Pai majoritatea masinilor sunt mai rapide la acceleratie cu o cutie secventiala sau semiautomata, asta nu e nimic nou, dar tot nu poti face acealeasi manevre ca si cu o masina ce are cutie manuala. Din cite stiu, doar Mercedes AMG are cutie secventiala care nu face schimbare automata la numite turatii. |
Author: | ALXege [ 21 Jun 2006, 10:32 ] |
Post subject: | |
este foarte offtopic ce discutam noi aici, dar sunt curios ce vrei sa spui prin faptul ca nu poti face aceleasi manevre.. ce-ti lipseste, ce te-mpiedica?! Si no offence, ai condus vreo automata, sau vb din folclor? Eu am facut Transul cu o automata generatie veche si crede-ma ca a fost senzatie, nu mi-a lipsit nimic cu exceptia unei oboseli suplimentare a piciorului stang |
Author: | Alexandrus [ 21 Jun 2006, 13:09 ] |
Post subject: | |
E vorba de cutii semi-automate, la cele automate oricum nu prea ai multe optiuni. Si da, am condus si pe cutie secventiala(BMW SMG) si automata/hidramata, e interesant prima jumatate de ora, dupa care devine plictisitor. In oras e mai comod, dar cam atit. Cit despre ce manevre nu poti executa, de exemplu daca vrei sa conduci sportiv, nu poti sa schimbi intr-o treapta inferioara ca sa ai turatie mai mare(depinde de turatie), nu poti merge subturat(chiar daca vrei;)), ideea de baza e ca nu prea ai control asupra cutiei de viteze. |
Author: | MIURA [ 21 Jun 2006, 14:56 ] |
Post subject: | |
Nimeni Quote: . In plus nu se pierde nimic din sporttivitate doar apare un confort in plus. Ca ex. stiai ca noul Porsche 911 Turbo este mai rapid pana la suta si in reprize cu o cutie automata ?!?! Ce exemplu mai bun ca asta ca o masina sportiva nu este "stricata" de o cutie automata !?!
e mai rapid cu approx 0.2 sec decat manuala , deoarce convertorul de cuplu "incarca" sistemul turbo inainte de demaraj , lucru pe care cu manuala Getrag nu il poate face Numeste o singura masina SUper-sport care are cutie automata Te-ai intrebat vreoadata de ce Carrera GT are manuala ? |
Author: | ALXege [ 21 Jun 2006, 15:28 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Cit despre ce manevre nu poti executa, de exemplu daca vrei sa conduci sportiv, nu poti sa schimbi intr-o treapta inferioara ca sa ai turatie mai mare(depinde de turatie), nu poti merge subturat(chiar daca vrei;)), ideea de baza e ca nu prea ai control asupra cutiei de viteze.
?!?!? ce vorbesti?! cum sa nu poti sa schimbi in treapta inferioara?! In primul rand exista kickdown care face lucrul asta automat, in al doilea rand exista maneta cutiei de viteze, care poate limita cutia in orice viteza (3,2,1) la cele automate, iar la cele secventiale, come`on, oricand poti retrograda prin simpla actionare a manetei/clapelor (in cazul in care ele exista). Nu poti merge subturat, de acord cu tine, dar la ce ai vrea sa faci asa ceva?! Asta e un bine facut masinii/motorului, de ce trebuie sa il trecem pe lista de minusuri!?
|
Author: | Alexandrus [ 21 Jun 2006, 15:53 ] |
Post subject: | |
O'rlly ? Vorbesti din experienta cu secventialele sau spui cum crezi tu ca ar fi ? Iti spun sigur ca nu e asa, ca si secventialele schimba singure la anumite turatii. La SMG, care teoretic ar fi cea mai jmekera secventiala, sau ma rog, cea mai laudata, daca schimbi intr-o treapta inferioara cind esti deja la turatie ridicata, schimba inapoi singura. La turatie joasa schimba singura intr-o treapta inferioara chiar daca nu vrei, si tot asa. Daca vrei poti incerca acelasi experiment pe Selespeed, DSG, S-Tronic, whateva'. |
Author: | ALXege [ 21 Jun 2006, 20:31 ] |
Post subject: | |
Am mai spus odata ca este offtopic, asa ca am sa va rog sa incetati, daca vreti continuam discutiile in alta parte la infinit.. Eu nu zic ca o cutie automata nu are limitarile ei, dar motivele tale sunt absurde.. spui ca nu poti da inferioara la turatie mare, de ce ai face lucrul asta la o manuala?! Pentru alea 300 de ture in plus de care vb madkat? Iti dai seama ca este ilogic nu, ca pierzi atat de mult timp schimvand inferioara, accelerand inca 1secunda alea 300 de ture pana taie benzina apoi schimband inapoi superioara, asadar nu vad dezavantajul pt care cu semi-automata nu poti face asta. la fel cum nu vad un dezavantaj nici in imposibilitatea de a merge cu 1000 de ture in viteza a 5a. Ilogic! |
Author: | mihai65 [ 21 Jun 2006, 23:13 ] |
Post subject: | |
asa e, suntem offtopic si pe baza asta putem continua discutiile pina in pinzele albe eu unul zic ca e o chestie de senzitivitate pina la urma,o schimbare mai rapida cu 1/2 secunda sau mai putin este o treaba importanta in F1 ,dar la nivelul strazii nu stiu daca conteaza prea mult sunt oameni pentru care coeziunea "om-masina" se realizeaza si cu o cutie automata, dar sunt altii, printre care ma numar si eu,acest deziderat este atins in momentul in care simti ca "stapinesti masina" iar schimbarea manuala a vitezelor este un moment important in aceasta "supunere "a masinii. |
Author: | ALXege [ 22 Jun 2006, 00:37 ] |
Post subject: | |
Perfect de acord cu tine Mihai. Nu cred ca putea fi spus mai bine.. Cu asta sper sa punem punct la tot acest Offtopic! |
Author: | ALXege [ 22 Jun 2006, 00:57 ] |
Post subject: | |
back ontopic, am studiat mai atent cele 2 seturi de poze, nu sunt unul si acelasi kit! |
Page 3 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |