Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa 156 1.8 TS '99
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=1059
Page 3 of 5

Author:  Dany [ 05 Dec 2006, 17:47 ]
Post subject: 

@madkat: Hai ca mi-ai ridicat o piatra de pe suflet. :thanks: Weekend-ul viitor o sa fac un drum mai lung sa vad daca e fro schimbare. Ideea e ca asta ar putea sa explice si de ce am simtit o oarecare lipsa de putere peste 4500rpm (temperatura mica+compresor in functiune).

Author:  Dany [ 11 Dec 2006, 13:19 ]
Post subject: 

@madkat: dupa alte cateva sute de km- la mers bara la bara in oras temperatura a ajuns la 90, dar la mers la drum intins nu sare de 70 de grade. E normal sau termostatu trebuie schimbat?

Author:  Silviu [ 11 Dec 2006, 13:32 ]
Post subject: 

@danny : si la mine se comporta la fel.termostatul l-am schimbat in primavara, am vaga banuiala sa nu fie contactele de la mufa de pe termostat oxidate.
voi verifica cand mai pun mana pe masina.
a arestat-o Gabita :wink:

Author:  Dany [ 11 Dec 2006, 13:54 ]
Post subject: 

@63FAL deci sa inteleg ca totusi nu e o problema?

Author:  Silviu [ 11 Dec 2006, 13:57 ]
Post subject: 

Dany Quote:
@63FAL deci sa inteleg ca totusi nu e o problema?
mi-a luat @madkat vorba din deget : DA ! are pandalii, mai precis are PERSONALITATE :lol:

Author:  Dany [ 11 Dec 2006, 13:58 ]
Post subject: 

Pai nu prea e bine sa mergi cu motorul rece. In primul rand consumul e mai mare, in al doilea rand afecteaza si motorul din cate stiu eu.

Author:  Silviu [ 11 Dec 2006, 14:07 ]
Post subject: 

pai motorul nu merge rece, indicatorul de temperatura face figuri si "ne"induce in eroare.

Author:  Dany [ 11 Dec 2006, 18:38 ]
Post subject: 

Am luat totusi legatura cu dealerul si m-a invitat sa vedem care e problema. Daca totusi problema e asa comuna (sa zicem) sa mai schimb termostatu sau nu?

Author:  alexmirica [ 11 Dec 2006, 23:54 ]
Post subject: 

Nu.

Author:  Dany [ 10 Jan 2007, 16:59 ]
Post subject: 

Dupa o vacanta de doua saptamani in Romania si 5000 km parcursi vin cu ceva impresii: masina se comporta superb pe sosea, e prea joasa si are suspensiile prea tari pentru drumurile din Bucuresti.
In schimb sunt cam nemultumit de consumul extraurban. Mi-a luat 10-11 in afara, la o viteza medie de 120 km\h.
Se pare totusi ca nu mi-au schimbat variatorul inainte sa iau masina pentru ca tot aud sunetul de diesel la pornire (de obicei la pornirile la cald). Am fost inapoi la dealer si i-am spus ca variatorul nu a fost schimbat, drept pentru care maine o duc iar in service.
Uneori cand stau pe loc cu motorul pornit (la semafor sau la coada, nu dupa pornire) turatia motorului variaza intre 500 si 1200 de cateva ori pana se stabilizeaza la 800-1000 (depinde de temperatura). E o problema sau e normal?
Consumul mare poate avea si alta cauza decat variatorul?

PS: ca sa nu mai zic ca mi-am gasit masina lovita in parcarea cu plata de la Unirea. Nu rau, doar bara spate sparta in coltul din stanga. Am rezolvat-o provizoriu cu niste chit si vopsea. Dupa care am luat si o gura de canal imensa pe Vitan, vis-a-vis de Practiker. Indoit janta fata si cauciuc afectat. Janta am rezolvat-o la un service. Toate astea fix cu o zi inainte de a pleca din Romania.

Author:  alexmirica [ 11 Jan 2007, 00:29 ]
Post subject: 

Dany Quote:
Uneori cand stau pe loc cu motorul pornit (la semafor sau la coada, nu dupa pornire) turatia motorului variaza intre 500 si 1200 de cateva ori pana se stabilizeaza la 800-1000 (depinde de temperatura).
Cauzele pot fi:
1) corp clapeta
2) injector infundat
3) distributie imperfect pusa la punct
4) nivel scazut de ulei sau ulei vechi - vezi la joja...
5) etc...

Se aprinde MIL ? (Malfunction Indicator Lamp, acel martor care arata ca un motor desenat, galben la culoare sau injector rosu, depinde de masina).

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 09:57 ]
Post subject: 

Dany Quote:
Uneori cand stau pe loc cu motorul pornit (la semafor sau la coada, nu dupa pornire) turatia motorului variaza intre 500 si 1200 de cateva ori pana se stabilizeaza la 800-1000 (depinde de temperatura). E o problema sau e normal?
Consumul mare poate avea si alta cauza decat variatorul?
Este o problema cu care se confrunta mai multi. La mine se manifesta rar dupa ce am schimbat corpul cu clapeta de admisie pe care este montat "vinovatul"principal numit : MOTORAS PAS CU PAS ! :D

Author:  alexmirica [ 11 Jan 2007, 10:05 ]
Post subject: 

nu nenea, nu se schimba. Se curata. Asa am facut io si e snur.

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 10:48 ]
Post subject: 

Stiu ca nu se schimba tot corpul, insa pentru mine a fost mai ieftin decat sa cumpar numai motorasul care costa peste 1100 RON.

Author:  Dany [ 11 Jan 2007, 13:13 ]
Post subject: 

@alexmirica si @63fal : merci pt raspunsuri. Nivelul de ulei il verific mereu, deci asta cade. Azi am lasat masina in service sa imi schimbe variatorul, deci daca ar fi distributia ar trebui sa se rezolve acu.

Nu stiu nimic despre acest corp clapeta. Ce face, unde e localizat?

Daca e fr'un injector infundat sau pe aproape cat de nasoala e treaba? Acceasi intrebare si daca e corpul clapeta.

PS: nu se aprinde nimic in bord.

Author:  alexmirica [ 11 Jan 2007, 13:51 ]
Post subject: 

Daca e injector infundat se rezolva cu 40 ron.
Daca e corp clapeta se rezolva cu o bere.

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 13:58 ]
Post subject: 

daca e motorasul pas cu pas (montat pe corp clapeta ) se rezolva cu 350 EURO :lol:

Author:  Dany [ 11 Jan 2007, 14:32 ]
Post subject: 

@alexmirica: la vara vin in Bucuresti. Poate stabilim o intalnire si te uiti un pic la masina.

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 15:01 ]
Post subject: 

@dany: adica cand vii la vara numai mirica are voie sa se uite "un pic" la masina ? :shock:
pai cu noi, restul, cum ramane ? :cry:
bineeee,...... las`ca mai ai intrebari si nu-ti mai raspund :D :tempted:

Author:  Dany [ 11 Jan 2007, 15:04 ]
Post subject: 

:lol: @63FAL pai el a fost singurul care s-a oferit sa isi bage nasu! Daca ai chef esti binevenit si tu!

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 15:37 ]
Post subject: 

mai bine zis TU esti binevenit la intalniri, mai ales daca aplici regula lui @xti. :haha:

on topic : fluctuatiile la ralanti apar si cand calitatea benzinei este proasta, insa in cele mai multe cazuri a fost de la mizeria din corpul clapetei de admisie, iar in cel mai rau caz, mortorasul pas cu pas.

mirica intradevar si-a bagat nasul pe la clapeta, eu nu, asa ca te astept sa vad cum se va manifesta masina dupa operatii. :D

Author:  Dany [ 11 Jan 2007, 15:44 ]
Post subject: 

@63FAL cand am zis ca esti si tu binevenit m-am referit ca esti binevenit sa iti bagi nasu in motorul meu. Oricum sunt convins ca stii ce am vrut sa zic.
As fi vrut sa vin la o intalnire acum cand am fost acasa, dar din cate am citit pe forum nu v-ati mai intalnit. Totusi la vara sper sa ajung la o intalnire.

Author:  Silviu [ 11 Jan 2007, 17:44 ]
Post subject: 

Dany Quote:
As fi vrut sa vin la o intalnire acum cand am fost acasa, dar din cate am citit pe forum nu v-ati mai intalnit. Totusi la vara sper sa ajung la o intalnire.
curat ghinion :lol:

PS: inteleg foarte bine, chiar si atunci cand "altii"fac aluzii :D , imi place sa glumesc, insa nu admit PROSTIA :mad2: si MINCIUNA :rant:

Author:  marius [ 11 Jan 2007, 22:27 ]
Post subject: 

Dany Quote:
Nu stiu nimic despre acest corp clapeta. Ce face, unde e localizat?
ai vazut pozele postate de mine aici ?

Author:  Dany [ 12 Jan 2007, 12:10 ]
Post subject: 

@marius merci pt link. E mai mult decat edificator. Daca problema o sa persiste o sa fac singur operatia.
Pana la urma consumul mentionat de mine (10-11 in afara la mers calm) e numai din cauza variatorului? Poate avea si alte cauze pe langa asta?

Page 3 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/