Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Ce fel de ulei sa folosesc?
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=6178
Page 20 of 58

Author:  valerica [ 14 Feb 2014, 15:41 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

ALXege Quote:
Hai ma, serios, crezi ca daca pui odata un tip de ulei in masina, se cheama ca l-ai testat? Pereri de genul "merge/suna motorul mai rotund" sunt de un placebo rar...
Avand in vedere ca unii au schimbat uleiul recomandat de producator si au avut un consum mai mic sau mai mare, ma gandesc ca si asta e tot un test.
Consider ca schimbarea uleiului anual sau la maxim 8000km este suficient pentru ts-uri. Din ce am observat la masina mea, dupa 6000km uleiul incepe sa isi schimbe culoarea si sa consume.

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 15:52 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

realizezi ca aici vorbim de doo lucruri distincte:

1.uzura la rece datorata uleiului nepotrivit

2.consumul de ulei.


ideea e ca trebuie facut un compromis din punctul meu de vedere pentru cei cu teseuri, 10w40 nu e o alegere perfecta pentru anotimpul rece, asta chiar daca folosind acel ulei masina nu papa in draci.

Author:  valerica [ 14 Feb 2014, 16:11 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Eu nu am pornit masina de-o luna sau mai bine, o voi porni intr-o zi in jurul pranzului cand vor fi 7-8 grade afara sau mai multe. Merg cu masina rar iarna sau deloc, tocmai de aceea nu justific trecerea la 5w40 in conditiile in care am mai zis, ts-ul este un motor care se incalzeste, adica 5w40 ma tem ca va fi putin cam subtire in zilele cu +35g.

Pana la urma, foloseste cineva 5w40 sintetic pe ts?

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 16:51 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

saptamana trecuta au fost minus 15 sau mai jos...

Author:  iuliu m. [ 14 Feb 2014, 20:18 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Quote:
Eu nu am pornit masina de-o luna sau mai bine, o voi porni intr-o zi in jurul pranzului cand vor fi 7-8 grade afara sau mai multe. Merg cu masina rar iarna sau deloc, tocmai de aceea nu justific trecerea la 5w40 in conditiile in care am mai zis, ts-ul este un motor care se incalzeste, adica 5w40 ma tem ca va fi putin cam subtire in zilele cu +35g.
Fara suparare, le bajbaiti grav! 5W-40 este la fel de "subtire" sau de "gros" la temperaturile care conteaza pentru motor, ca si 15W-40 sau 0W-40. Faceti aprecieri grosiere, de neofiti. Lucrurile sunt mult mai nuantate. Crezi ca temperatura de lucru a motorului in zonele cele mai calde este influentata de vascozitatea cinematica a uleiului? Nu vezi decat asa relatia asta? Dar invers? Adica temperatura motorului este constanta si trebuie folosit ulei cat mai "gros" ca sa faca fata situatiei sau motorul se raceste mai eficient cu ulei mai "subtire"?
Mai sunt o gramada de aspecte care trebuie "puse la punct"...Din pacate, timpul meu este limitat.
Te asigur, comanr, ca "fauve" face niste cazane penibile pe langa brand-uri "vazute"/percepute infinit mai prost la rominica. "Alde" Lancia, Alfa, Subaru, Mitsubishi ori Saab. Dar care nu se compara in ceea ce priveste calitatea intrinseca cu "marele constructor german"...Am si argumente...Toate la timpul lor...
Quote:
daca nu ai testat nu cred ca poti veni sa spui ca Petronas e un rahat si Renewable e cel mai bun.
Baaa daaa...Uleiul facut pe cea mai nobila baza care exista si anume POE organic(HOBS) exclusiv vegetal, si care porneste "din instalatie" de la un V.I. de 220 este clar superior oricarei posirci hidrocracate de origine dubioasa(a la Petronas). Am si probat eu pe motorul meu. Si am ramas "afis"...Singurul concurent rezonabil este Red Line, intr-adevar, insa el ia intotdeauna, inevitabil, "medalia de argint"...Ceea ce nu-i putin, ce-i drept... :)
Happy Valentine's Day!

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 20:29 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

fiecare producator mare are lucruri bune si lucruri proaste, serii diferite de motoare, ca si la alfa, imediat cum au pus dpf au stirbit din imaginea aproape fara defect al jtd ului , asta nu inseamna ca motoru e aiurea, doar ca problemele cu un anumit propulsor pot aparea in functie de locul si cadrul legal in care este el incadrat, a se vedea versiunile "detuned" pentru franta/belgia facute asa pentru incadrarea in regulile existente pe piata respectiva.

intr adevar devine din ce in ce mai greu cand cumperi o masina noua abia aparuta, poate fi un mare scucces sau un mare gunoi, timpul e cel care stabileste asta pentru ca in ziua de azi nu se mai testeaza nimic intensiv, iei foc in masina ca sobolanul, vezi cazul meu cu modusul sau cu noul kangoo.

@iuliu

si tu pari ca stii cate ceva insa tre sa afli ca la cald e diferenta intre 10w40 si 5w40 la aceiasi temperatura de lucru, nu una mare dar exista o diferenta intr ele in toata banda de lucru a motorului.

Author:  iuliu m. [ 14 Feb 2014, 20:36 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Mda, si "cu toate astea" , "fauve" si-a permis cele mai mari si teribile incercari ale nervilor clientilor...Ti-am zis ca fac afirmatii fondate. Dar nu despre asta vorbeam.
Eu nu "stiu cate ceva" ci cam tot ce se poate sti in domeniu, cu mici lacune, spre rusinea mea, ca din asta imi castig existenta.
Nu iau in seama afrontul...
Nu exista nicio diferenta la temperatura de lucru a uleiului de aprox. 100 gr. C, adica sunt uleiuri identice in aceasta zona, respectiv cu vascozitate cinematica intre 12,5-16,5 cSt. Deci "unde-s cifre nu-i tocmeala".
Tu te referi la stabilitatea chimica si rezistenta la evaporare hotarata de procentul de polimeri folosit la aditivare, dar te exprimi gresit.
Happy Valentine's Day!

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 20:41 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

desi cei de pe forum vw sau altii cu bmw style au ceva cu alfele sau cu masinile straine lor, multi dintre noi cu alfe avem si cate o nemtoaica sau japoneza in batatura si luam lucrurile asa cum sant ele, bineinteles ca ne iubim cel mai mult alfele dar mai mergem si la vecine (vw, mitsu, renault, opel,suzuki, etc)

lumea pe alfaclub e destul de destupata ca sa zic asa.

@iuliu

stai tu linistit, exista diferente de la lot la lot, acelasi ulei, numa ca noua ne place sa citim etichete

Author:  iuliu m. [ 14 Feb 2014, 20:51 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

O fi "destupata"(lumea pe aici) insa strategiile manageriale ale diferitelor brand-uri le duc intr-o zona sau alta. "Fauve" a fost si este o marca pentru "masele largi populare de la orase si sate" cu largi concesii facute calitatii, fiabilitatii si mai ales inovatiei(adica lipsei ei cronice). Am argumente, dar ziceam ca vorbim aici despre uleiuri. Sau nu?
Quote:
stai tu linistit, exista diferente de la lot la lot, acelasi ulei, numa ca noua ne place sa citim etichete
Poate tie iti place chestia cu etichetele. Te asigur ca eu chiar ma pricep. Si nu vorbeam de asigurarea calitatii. Nu prea vad rostul afirmatiei cu deosebirea intre loturi. Discutam , la modul abstract, despre uleiuri. Nu despre targul Vitan...Sau nu?... :?
Happy Valentine's Day! :inlove: :love: :oops1:

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 20:53 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

putem vorbi despre orice chiar si despre femei, moderatorii au devenit mai indulgenti in ultima vreme, cel mult o sa stearga tot :mrgreen:

care i faza cu uleiul recomandat de tine, esti dealer, daca da pune o lista de preturi.

Author:  Valak [ 14 Feb 2014, 22:20 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Pe mine ma amuza cum unii blameaza un ulei pentru ca l-au scos negru din motor, in timp ce urmatorul, care iese cum a intrat e automat un ulei bun. Pai e exact pe dos. Un ulei bun va lucra ca un detergent in motor, va tine impuritatile in suspensie si sgur ca va iesi negru, in timp ce unul prost va favoriza depunerea lor si va iesi "curat". Nici macar faptul ca in cazul anumitor uleiuri consumul de la schimb la schimb e mai mic nu e neaparat un lucru bun. Un ulei bun va adera foarte bine la camasa cilindrului si va fi "ars" intr-o anumita proportie. Prefer oricand un ulei care sa-mi unga motorul si sa "se sacrifice" in felul asta, unuia care e si el pe-acolo si de la schimb la schimb nu necesita completare. Dupa logica asta ar trebui sa presupun ca cel mai bun ulei e ala in cazul caruia scot din motor chiar mai mult decat am bagat, nu ?
Sunt perfect de acord cu Ege, poti evalua un ulei doar dupa multe schimburi consecutive, primul schimb nu poate fi decat placebo !

Author:  valerica [ 14 Feb 2014, 22:30 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Valak-ule, o iau pe urma lui Comanr, te poti phoote in el de ulei daca il lasi sa se faca negru si daca vrei sa rulezi inca 4000km ti-l dau eu pe al meu, inca se vede prin el.
E ulei, nu e apa s-o repari cu clor.

Author:  tzzivii [ 14 Feb 2014, 22:38 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Valak Quote:
Pe mine ma amuza cum unii blameaza un ulei pentru ca l-au scos negru din motor, in timp ce urmatorul, care iese cum a intrat e automat un ulei bun. Pai e exact pe dos. Un ulei bun va lucra ca un detergent in motor, va tine impuritatile in suspensie si sgur ca va iesi negru, in timp ce unul prost va favoriza depunerea lor si va iesi "curat". Nici macar faptul ca in cazul anumitor uleiuri consumul de la schimb la schimb e mai mic nu e neaparat un lucru bun. Un ulei bun va adera foarte bine la camasa cilindrului si va fi "ars" intr-o anumita proportie. Prefer oricand un ulei care sa-mi unga motorul si sa "se sacrifice" in felul asta, unuia care e si el pe-acolo si de la schimb la schimb nu necesita completare. Dupa logica asta ar trebui sa presupun ca cel mai bun ulei e ala in cazul caruia scot din motor chiar mai mult decat am bagat, nu ?
Sunt perfect de acord cu Ege, poti evalua un ulei doar dupa multe schimburi consecutive, primul schimb nu poate fi decat placebo !
:goodpost:

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 22:48 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

valak are dreptate, e ok daca un ulei se innegreste insa daca e un ulei prost poate forma depuneri. clar e ca daca nu se innegreste nu e bine, ma refer la benzina ca la dizel e negru in 2 minute.


uleiurile astea Renewable sant foarte scumpe si se pare dupa testele din usa nici nu e mare kkt de capul lor, majoritatea vorbesc de aciditatea uleiului care e mare, nu am intrat adanc in detalii mai ales ca si pretul e mare pentru uleiul american propus.

oricum majoritatea uleiurilor americane sant mai proaste decat cele europene, la noi normele de poluare sant mult mai stricte, de aici si nevoia unor uleiuri de top pentru ca nu poti sa obtii performante vis a vis de poluarea redusa cu un ulei de kkt.

Author:  comanr [ 14 Feb 2014, 23:29 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

iuliu m. Quote:
Mda, si "cu toate astea" , "fauve" si-a permis cele mai mari si teribile incercari ale nervilor clientilor...Ti-am zis ca fac afirmatii fondate. Dar nu despre asta vorbeam.
Eu nu "stiu cate ceva" ci cam tot ce se poate sti in domeniu, cu mici lacune, spre rusinea mea, ca din asta imi castig existenta.
Nu iau in seama afrontul...
Nu exista nicio diferenta la temperatura de lucru a uleiului de aprox. 100 gr. C, adica sunt uleiuri identice in aceasta zona, respectiv cu vascozitate cinematica intre 12,5-16,5 cSt. Deci "unde-s cifre nu-i tocmeala".
Tu te referi la stabilitatea chimica si rezistenta la evaporare hotarata de procentul de polimeri folosit la aditivare, dar te exprimi gresit.
Happy Valentine's Day!
s a postat in cascada si nu am citit tot ce ai spus sau ai editat dupa.

dupa cum stii lauda de sine nu miroase a bine, e bine ca vorbesti despre uleiuri, sincer uleiul propus de tine e unul bun, insa dupa niste standarde poate fi o panarama , ma refer la indicii de aciditate si TBN la uleiul RL uzat analizat pe mai multe motoare din state.

stii cum e, noi santem niste prosti si pe noi ne poti aburi cu uleiul minune insa baietii aia de acolo chiar stiu joaca si au bani de teste, o fac pentru ca vor sa stea informati, nu le ajunge gargara.

o sa pun si linkul:
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /1486512/1" onclick="window.open(this.href);return false;

partea proasta e ca e si scump dupa cum spun oamenii

ai aparut asa si zici ca tu stii tot, iti dai seama ca chiar daca e asa, lumea e pe burta, cert e ca eu am tras o concluzie vis a vis de tine si de noul ulei pe care il propui, uleiul e bun, dupa unii e o panarama in urma analizelor, iar tu in mod cert esti mai slab ca uleiul asta pentru ca chiar nu stii cu ce se mananca (asa traduc eu faptul ca tu spui ca stii TOT)


in final , cat de bun este RL pentru TwinSpark?
nu prea bun, detergentii respectivi prezenti in numar mare in comparatie cu alte uleiuri pot curata prea bine un TS si pot micsora compresia lui.
asta nu o spun eu, e concluzia din raportul de analiza

ar ajuta insa din cand in cand un schimb cu astfel de ulei, la un motor foarte bine intretinut, il va pastra curat. folosit la un motor uzat sau mereu nu e o idee prea stralucita.

Author:  comanr [ 15 Feb 2014, 00:08 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

pun si lista cu analizele diferitelor tipuri de uleiuri , in principiu se urmareste TAN(acid number) TBN(base number), astea ar fi elementele acide din ulei si cele bazice. La un ulei cu adevarat bun TBN trebuie sa fie mai mare sau egal cu TAN dupa intervalul de folosire pentru a asigura protectie corecta, ceea ce nu este cazul uleiului RL

de la stanga la dreapta ar fi kilometrajul masinii(mile terestre), kilometrii mersi cu uleiul, tipul uleiului, TAN, Nitration,TBN

data from bobistheoilguy.com

Vehicle Mileage Mileage on Oil Oil TAN Nitration TBN
25700 10050 RLI Biosyn 5W-40 5.3 16 3
20940 6066 RLI Biosyn 5W-40 4.4 11 6.4
11352 4772 RLI Biosyn 5W-40 4.26 11 5
62500 10000 RLI Biosyn 5W-40 4.26 17 2.9
16575 5223 RLI Biosyn 5W-40 4.07 13 7.2
53500 10000 RLI Biosyn 5W-40 4.02 13 3.8
14930 10130 RLI Biosyn 40W 3.88 19 3.6
13999 6822 RLI Biosyn 5W-40 3.54 14 4.7
31719 6428 RLI Biosyn 40W 3.46 13 5.3
34429 9137 RLI Biosyn 40W 3.32 14 3.8
30270 5670 Mobil 1 0W-40 3.17 15 6.5
19452 4286 RLI Biosyn 5W-40 3.1 10 7.4
35433 5200 Lubro-Moly Vollsynthese 5w40 3.06 11 4.6
4800 4800 Factory Oil 3.03 12 3.2
4958 2757 Motul 8100 E-tech 0w-40 3 11 8.5
28765 3474 RLI Biosyn 40W 2.97 10 7.4
18309 3039 RLI Biosyn 5W-40 2.92 11 9
15677 5662 RLI Biosyn 5W-40 2.83 14 4.2
3533 1500 RLI Biosyn 5W-40 2.8 8 6.2
37677 5645 RLI Biosyn 5W-40 2.75 12 6.8
38040 6000 Castrol TXT 505 5w40 2.75 12 3.9
29578 5738 RLI Biosyn 5W-40 2.72 12 5.8
25291 5065 RLI Biosyn 5W-40 2.7 7 7
9393 2216 RLI Biosyn 5W-40 2.69 10 9.1
8500 3500 Mobil 1 0W-40 2.61 15 7.4
7515 2525 Castrol Syntec 5W-40 2.6 10 6.7
10015 4735 RLI Biosyn 5W-40 2.59 11 5.8
21780 5205 RLI Biosyn 5W-40 2.58 12 4
6580 4596 RLI Biosyn 5W-40 2.55 10 3.7
4990 2450 Mobil 1 0W-40 2.55 13 5
22030 3103 RLI Biosyn 5W-40 2.51 10 8.8
6900 3500 Castrol Syntec 5W-40 2.49 11 6.4
19703 4117 RLI Biosyn 5W-40 2.45 11 4.8
4986 3000 RLI Biosyn 5W-40 2.4 9 5.1
16780 1906 RLI Biosyn 5W-40 2.4 8 8.5
18061 2995 RLI Biosyn 5W-40 2.4 9 7.8
20226 5160 RLI Biosyn 5W-40 2.4 11 6.5
15471 597 RLI Biosyn 5W-40 2.38 7 9.6
10015 2500 Mobil 1 0W-40 2.37 13 7.1
36224 560 RLI Biosyn 10W-40 PCMO 2.32 9 5.8
20720 3753 Lubro-Moly Vollsynthese 5w40 2.32 10 7.1
14560 3740 RLI Biosyn 5W-40 2.31 10 7.3
15568 4108 Castrol Syntec 5W-40 2.29 11 7.6
29526 7800 RLI Biosyn 5W-40 2.24 15 3.8
9090 3978 Castrol Syntec 5W-40 2.21 11 6.7
30291 6900 Castrol TXT 505 5w40 2.2 11 3.7
7177 2205 Motul 8100 E-tech 0w-40 2.17 11 8.1
14433 3803 Amsoil Euro 5W40 2.15 11 4.6
8233 2935 Motul 8100 E-tech 0w-40 2.1 10 7.8
8080 2755 Motul 8100 X-lite 0W30 2.05 10 8.1
14779 1562 Rotella T CJ4 10W-30 2 7 6.6
9719 2477 Motul Xcess 5W-40 2 11 7.1
3067 3067 Factory Oil 2 9 4.42
11033 2453 Pennzoil Platinum Euro 5W-40 1.98 11 7.2
5112 2352 Mobil 1 0W-40 1.97 11 7.8
37442 1777 RLI Biosyn 10W-40 PCMO 1.93 11 4.1
8654 3289 Pennzoil Platinum Euro 5W-40 1.92 11 6.9
16554 1488 RLI Biosyn 5W-40 1.9 8 9
8866 51.1 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.9 9 8.9
10820 3050 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.87 11 7.9
13000 5000 Fuchs Titan GT1 5W-30 1.83 10 3.7
8225 3000 Amsoil 5W40 1.81 9 4.3
21339 1113 RLI Biosyn 5W-40 1.8 8 8.4
13682 3963 Motul Xcess 5W-40 1.8 11 6.9
12764 737 6L refreshed (3L Motul, 3L Rotella) 1.8 10 8.5
8815 143 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.75 8 9.8
12803 2803 Castrol Syntec 5W-40 1.75 10 6.8
16890 3208 Pennzoil Platinum Euro 5W-40 1.72 11 7.2
8916 40 min Motul 8100 E-tech 0w-40 1.72 8 8.9
9510 537 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.7 9 8.9
11485 3053 Amsoil 5W40 1.7 10 4.8
8916 50 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.68 9 8.8
5325 4580 Motul 8100 E-tech 0W40 1.6 11 6.9
5280 3580 Motul 300V 5W-40 1.6 11 6.5
42670 4993 RLI Biosyn 5W-40 1.51 13 4
17864 2990 RLI Biosyn 5W-40 1.5 9 7.9
7242 4175 Motul Xcess 5W-40 1.5 12 5.7
11896 2923 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.5 12 7.8
3134 1326 Elf Excellium LDX 5W-40 1.5 9 7.2
3501 2259 Pennzoil Platinum Euro 5W-40 1.48 10 2.8
15738 672 RLI Biosyn 5W-40 1.4 7 9.9
2201 1591 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.3 9 8
7770 2600 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.3 11 7.2
10059 1086 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.3 10 9
17000 4500 Mobil 1 0W-40 1.3 13 6.8
2780 2780 Factory Oil 1.2 9 3.4
4800 4800 Factory Oil 1.2 8 2.3
5005 2250 Amsoil 5W40 1.15 8 5.42
10606 1633 Motul 8100 E-tech 0w-40 1.1 11 8.8
5298 3490 Elf Excellium LDX 5W-40 1.1 10 7.6
2540 2540 Factory Oil 1.03 9 1.8
1241 1241 Factory Oil 1 8 4.8
1808 1808 Factory Oil 0.92 8 4.2
2130 2130 Factory Oil 0.9 8 4.5
610 610 Factory Oil 0.85 6 5.5
2030 2030 Factory Oil 0.6 7 3.8
12100 7000 Castrol Syntec 5W-40 0.4 14 4.9
20189 4860 Fuchs GT1 5W30 0.32 11 2.6
25662 3900 RLI Biosyn 5W-40 0.15 12 8.4
5633 2487 Castrol Syntec 5W-40 0.1 11 7.7

Author:  iuliu m. [ 15 Feb 2014, 00:48 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Multumim pentru copy/paste-ul din BITOG. Multumesc si pentru jigniri.
Acela este singurul nemultumit de aciditatea marita. Probabil vreun "personaj" al concurentei fiindca este absolut singular. TBN-ul acestor uleiuri este unul dintre cele mai mari dupa cum ai avut probabil ocazia sa constati si tu stii ce inseamna asta, nu? :lol: Daca tot esti pus pe research pe net iti recomand un link care sa iti ridice un strop nivelul de cunoastere astfel incat sa vorbim "aceeasi limba". Altfel ecartul de pricepere al fenomenului este atat de mare incat nu ne-ntelegem.
Faptul ca cu cat stii tu despre uleiuri ai catalogat deja uleiul ala ca nefiind "mare kkt" mi se pare curata prostie dar poate ca punandu-te la punct un pic citind tot topicul recomandat de mine vei simti nevoia sa iti ceri scuze pentru aceste afirmatii ingrozitor de eronate. Acesta-i link-ul:
http://forum.softpedia.com/topic/15073- ... nsuri-etc/" onclick="window.open(this.href);return false;
Si vezi ca-i TBN(total base number) si nu TBA.
Quote:
stii cum e, noi santem niste prosti
Da, vad. Nu eu am zis-o. E un pas inainte ca, virgula, constientizati asta. Se poate rezolva...
Quote:
cert e ca eu am tras o concluzie vis a vis de tine si de noul ulei pe care il propui, uleiul e bun, dupa unii e o panarama in urma analizelor,
Ce sa mai spun? Ai rezolvat deja problema acestui ulei neavand habar, in general, de acest subiect? Nu e cam mult? Atata prostie agresiva stransa intr-un singur "loc" eu nu am vazut. Tipic romanesc. Nici macar nu ai indoieli...
Quote:
iar tu in mod cert esti mai slab ca uleiul asta pentru ca chiar nu stii cu ce se mananca (asa traduc eu faptul ca tu spui ca stii TOT)
Fara indoiala ca nicodata nu poti sti absolut tot in niciun domeniu. Afirmatia mea este clar hazardata. Insa daca ne comparam...Nu mai continui... :ziped: Ma jignesti din nou cu nesimtirea specifica badaranului neinformat. Nu-i nimic. Venind de la tine jignirile sunt adevarate laude.
Quote:
in final , cat de bun este RL pentru TwinSpark?
nu prea bun, detergentii respectivi prezenti in numar mare in comparatie cu alte uleiuri pot curata prea bine un TS si pot micsora compresia lui.
asta nu o spun eu, e concluzia din raportul de analiza
Unde ai vazut tu in raportul de analiza prezenta in cantitate mai mare a detergentilor? Asa se face compresia la "teseu"? Pe "mizerie"? Daca se "curata" fierul, "moare" motorul? Asta se intampla mai ales la Galati sau oriunde in tara? :tongue:
Ai idee carui element i se datoreaza proprietatile detergente speciale ale acelui ulei? Eu, in "slabiciunea" mea, pariez ca nu...
Nu are rost sa mai stau pe aici...Pute a "istetime romaneasca" in stare pura.
Ramaneti cu bine si mult noroc cu Selenia voastra! Va meritati reciproc!
Sa fiti iubiti!

Author:  comanr [ 15 Feb 2014, 00:52 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

pune preturile, banuiesc ca nu faci reclama unei himere?

daca si analizele mint, nu stiu ce sa zic, am observat de a lungul timpului, la toti care vand diverse uleiuri sau aditivi, o vehementa iesita din comun combinata cu dezinformare.

intrebare de bun simt: e uleiul tau? daca nu e, nu trebuie sa te oftici, e doar un produs de care nu toata lumea care l a testat in USA este multumita, nu stiu cum sa iti explic mai mult, pari incuiat.

Author:  iuliu m. [ 15 Feb 2014, 01:01 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Nu vand asa ceva. Poate tie iti par incuiat. Tu mie imi pari ingramadit rau de tot cu neuronul tau tremurand saracul de frig, solitar.
Incearca sa intelegi ceva despre bazele uleiurilor. Incearca sa citesti o carte ca sa stii si tu ceva despre altceva. Tot "gugalind" asa si ajungand la BITOG, pari interesant pe forum (poate) insa , in realitate, cam dai in gropi.
Nu m-am putut abtine...
Si promisesem doar! :sorry:

Author:  comanr [ 15 Feb 2014, 01:09 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

bun sa zicem ca am vrea uleiul asta care il propui tu, domnul stie tot, de unde il luam?

vii cu niste goange din astea de sta mata in coada , eu sant distept si voi prosti, cu abordarea asta nu o sa vinzi elefantu' prea curand.

cine poola mea o sa cumpere in romania kktu ala si de unde?

cei de acolo au pus niste analize, ce poola mea nu iti plac analizele , cu asta se incepe cand vorbim de ulei la modul profi ,cu analize.


stii cum faci tu: cea mai buna poola e aia maaare de 30 si groasa sa stiti!, bun , ai asa ceva? , aaa nuuu, ziceam si eu, pai da te n spanac.

Author:  ALXege [ 15 Feb 2014, 17:25 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Coman, citesc de pe telefon, ai maxim noroc ca nu-ti pot da ban decat permanent, si parca nu-l meriti chiar la modul asta, dar daca insisti cu atitudinea si limbajul.. poate-poate...


Sent from my Alfa Romeo

Author:  comanr [ 15 Feb 2014, 17:34 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

merci, da ma scosese din pepeni cu untdelemnul. :peace:

Author:  Alexandrus [ 15 Feb 2014, 19:48 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Daca omul ala care are infinit mai mult bun simt, atit tehnic cat si generic, decat tine, mai reuseste sa scrie si corect in limba romana, te-a scos din pepeni, imagineaza-ti pe cati scoti tu din pepeni.

Author:  nesquick [ 15 Feb 2014, 19:50 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Voi va agitati complet aiurea... Nici unul dintre voi nu are TS... Nici unul dintre voi nu cred ca a facut f multi km cu un ts... Asa ca va certati ca orbii pe baza unor teste si rapoarte... Daca aveti de aruncat cu banii pe geam, puneti ce vreti... Eu cu valakul si tomi, punem motul si selenia... Iar culmea valakul are v6 , mult mai pretentios ca un ts.

Iar ca o paranteza... Luati un ts sau jts si dati-va cu el pe paraul rece, poiana bv, apoi o sa va doara in pix de cat ulei consuma... Senzatia face toti banii


Sent from my iPhone 5s

Author:  ALXege [ 15 Feb 2014, 19:54 ]
Post subject:  Re: Ce fel de ulei sa folosesc?

Hai ma Ness ca nu face nimeni uleiuri special pentru TS, ce dracu' :lol: N-are nici o relevanta cine si cat a mers cu TSul in discutia de mai sus.

Page 20 of 58 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/