yux_mm Quote:
Mi-a placut concluzia 5th Gear. Si asta explica in mare masura, din punctul meu de vedere, de ce masina are si reviewuri mai putin favorabile: masina implica soferul foarte mult in procesul de conducere, directia, motorul care tre tinut mereu in ture pe o plaja nu foarte mare de 2000 si ceva de ture, suspensia...
Din pacate oamenii s-au tampit efectiv de cand cu masinile care le fac pe toate si repede si bine si cu consum minuscul. Este vina modului in care multe companii isi promoveaza produsele: cu porcul in porbagaj mai ai loc de 2 trolere XXL si caruciorul si trotineta lu ala micu, pe bancheta bunicul, bunica, soacra, catelul si puradelul, directia electrica usoara si oarba iti da voie sa conduci masina cu genunchiul si sa iei masa de la Mec, bineinteles meniul Big Mac supersize, pe masuta retractabila din bord din dotarea masinii, in timp ce femeia pe scaunul din dreapta isi face face unghiile si sprancenele in timp ce coafeza o spala pe capatana si ii coafeaza parul blond uscat gen matura. Ne vaicarim si ne dam de ceasul mortii cand constatam ca nu avem unde sa ne punem iPhonul si biberonul de energizant, de parca asa ne-am nascut acum cateva mii de ani. Va rog, nu mi-o serviti pe aia cu progresul ca nu merge la mine, e pur trancaneala corporatista a departamentului de marketing-comunicare-bla, bla. Sunt idei inoculate ca vezi doamne ai nevoie de aia si aia, si de aia iti vindem noi un portbagaj cat casa pe care il vei umple si folosi cu adevarat de 2 ori pe an. In rest mergi zilnic la uzina cu cadavrul metalic dupa tine, ca un puscarias cu ghiuleaua de picior atarnata...
Travel light, periuta si cardul, restul sunt pur optionale...
Yux-ul e spot on ca de obicei. Eu ma regasesc in armata de oitze, am condus 2 ani si ceva o masina care s-a umplut de 2 ori pe an cu 2 valize mari de concediu, in rest a cuprins in momentul ei de maxima celebritate vreo 3 pungi de COOP si 2 baxuri de Evian.