Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Rosso Inferno
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135
Page 20 of 21

Author:  mugurel [ 12 Oct 2016, 22:25 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ce Claudiu ma ? KLE ?
Arata mega bengos in poze , banuiesc ca si in realitate ...

Author:  ALXege [ 12 Oct 2016, 22:30 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Trebuia sa ii si sudezi usile spate si era perfecta :lol: Fiind un fan inrait al caroseriei in 2 usi, e singurul defect pe care il gasesc :lol: Arata foarte bine, felicitari pentru resurectie!

Author:  adriand78 [ 13 Oct 2016, 18:23 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Unde mai pui ca te-ai plimbat si pe la Sighisoara :)
Frumos rosul cel nou!

From Phone

Author:  mishu87 [ 13 Oct 2016, 19:33 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Se cere o întâlnire cand esti la Timisoara, sa o admiram si live.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  SEB [ 13 Oct 2016, 20:52 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Arata bine felicitari!

Author:  KLE [ 13 Oct 2016, 23:51 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

[quote="ALXege"]Trebuia sa ii si sudezi usile spate si era perfecta :lol:


A vrut el ,dar nu se rabatau scaunele din fata :naughty:

Author:  ALXege [ 13 Oct 2016, 23:52 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Eh, aia sa fi fost problema: https://www.olx.ro/oferta/interior-alfa ... 8538e457d6" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: :lol:

Author:  Valak [ 14 Oct 2016, 12:08 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Mi-a cam trecut glontul pe la ureche, bataia pe care eu (si nu numai eu) o auzeam venind din motor s-a dovedit a veni de la fulia/amortizorul arborelui motor. O schimbasem preventiv pe cea originala acum ceva vreme gandindu-ma ca e imbatranita si stiind ca sunt probleme cu ele atunci cand se desprinde cauciucul. Pusesem Corteco, fiindca la fel ca si acum, cele originale nu sunt pe nicaieri pe stoc si trebuia sa ma misc repede. Acum am montat Continental, vom vedea ce hram poarta si asta. Oricum, cea Corteco arata in ultimul hal, sfatul meu e sa evitati asa ceva.

Author:  Freccia [ 14 Oct 2016, 15:01 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Bravo! Dupa cum stii, mie mi-a pus motorul pe butuci fulia aia. Ma rog, nu numai, dar de acolo a inceput. :bash:

Author:  radu_gostian [ 15 Oct 2016, 03:43 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Eu am fost multumit de fulia de la Corteco, am schimbat-o acuma 6 ani si inca nu are probleme :)

Author:  Valak [ 15 Oct 2016, 15:02 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Am mai auzit oameni multumiti de Corteco, asa cum am fost intrebat si ce a fost in capul meu sa montez asa ceva. Una dintre problemele pieselor aftermarket, dupa parerea mea, sunt diferentele mari de calitate intre loturi (atunci cand nu sunt contrafacute, vezi discuri Brembo, acolo deja vorbim de altceva). E o loterie, sunt mai ieftine decat cele originale, dar nu-ti ofera nici pe departe aceeasi siguranta. E aiurea, fiindca montezi o piesa noua pe masina si in cazul unui defect excluzi in mod firesc posibilitatea sa fie tocmai de acolo si ajungi sa dai vina pe altele, eventual schimbi si cate ceva complet aiurea. Sigur, totul se reduce la bani - altfel nimeni nu ar monta altceva decat piese originale - doar ca uneori ajungi sa cheltuiesti mai mult decat daca ai fi montat piese originale si mai ai si ceva palpitatii. In fine, face parte din joc. :pfff:

Author:  Valak [ 29 Oct 2016, 15:55 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

De ceva vreme aveam la pornire o eroare de bujii incandescente, asa ca astazi am zis sa le schimb. Le-am schimbat pe toate patru, chiar daca probleme aveau doar doua, din cate am vazut. Rezistenta bujiilor trebuie sa fie undeva intre 0,2 si 2 Ohm (cele noi aveau 0,4 - 0,6 Ohm), iar eu aveam doua cu rezistente peste 90 Ohm (se vede clar care sunt cele doua). Au iesit foarte usor si am gasit doua Beru, cele originale, care aveau si probleme si doua Bosch, probabil inlocuite intre timp (una cred ca a fost inlocuita de Hermanoli acum cativa ani). Am folosit pasta la montaj, dar daca se respecta cuplul de 15 Nm chiar nu cred ca e necesara.

Attachments:
Vechi.jpg
Vechi.jpg [ 199.25 KiB | Viewed 4542 times ]
Noi.jpg
Noi.jpg [ 184.7 KiB | Viewed 4542 times ]

Author:  Valak [ 12 Dec 2016, 21:33 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

215k de km si un nou ambreiaj. Cred ca e al treilea. Sau al patrulea. Bineinteles, s-a rupt o ureche a rulmentului de presiune, clasic, asa ca dupa o plimbare cu platforma am inlocuit volanta, placa, disc, rulment si cilindru receptor, toate pe original. Ca idee, probabil as fi putut schimba doar rulmentul de presiune, discul nu era nici la jumatate si volanta nu avea cine stie ce joc (cred ca le-am schimbat pe toate acum mai putin de 80k de km, erau after market, Valeo), dar n-am vrut sa risc alta interventie. Daca tot eram in service am inlocuit si rulmentul de pe stanga fata, cu unul SKF. Operatiunea s-a desfasurat la Auto Levanto, sper sa fi facut o treaba buna si noul ambreiaj sa ma tina macar inca 80k de km.

Ce mi se pare curios acum e ca pedala e incredibil de moale, nu cred ca a fost vreodata asa, parca ar fi pedala unui ambreiaj de benzina. Nu prea imi dau seama carui fapt se datoreaza (sunt sigur ca si in trecut a fost gresat bine, poate e arcul placii de presiune mai moale?), dar sper sa fie de bine.

Multumiri lui Freccia, Speedy si Hermanoli pentru ajutor ! :wave:

Author:  shox [ 12 Dec 2016, 21:59 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Stai linistit ca si la mine a fost moale ca o perna dormeo.O sa vezi peste o luna ca se va intari la loc.
Nu e de speriat .


Trimis de pe al meu ASUS_Z00AD folosind Tapatalk

Author:  Freccia [ 13 Dec 2016, 01:46 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Valak Quote:
Multumiri lui Freccia, Speedy si Hermanoli pentru ajutor ! :wave:
Oricand! ;)

Fiind vorba de OE-uri si reprezentanta, ai putea detalia costurile? Ar fi interesant de stiut. Si util. :wink:

Author:  nesquick [ 13 Dec 2016, 08:57 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Valak tot respectul pt răbdarea cu ambreiajele astea. Nu de alta, dar cred ca mai ai puțin si dublezi valoarea atelajului.

Sper sa te țină cât mai mult noul ambreiaj. Referitor la pedala, am schimbat kitul la GT in primăvara din ce îmi amintesc, am pus Valeo, iar pedala era f moale după montaj. Am parcurs mai bine de 20k km, pedala este suficient de moale in continuare, însă nu la fel ca in primele zile.





Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  Valak [ 13 Dec 2016, 11:07 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

2700 RON - Volanta OE ;
1100 RON - Kit ambreiaj OE ;
440 RON - Rulment roata fata SKF ;
660 RON - Manopera.

S-au mai inlocuit uleiul la cutie, cilindrul receptor, suruburile la volanta, un burduf de planetara si ceva coliere si sigurante. S-a ajuns la o suma frumoasa, dar mi-e mie rusine cu ea.

Numai anul asta i-am dublat valoarea (planetara, vopsit, parbriz, distributie, fulie de motor si kit accesorii, bujii, motoras stergator luneta si altele care imi scapa acum). E o groapa fara fund si inghite lejer mai multi bani decat ratele unei Giulietta mai putin dotate, numai ca nu ma pot hotara sa fac pasul asta. Din punct de vedere estetic, atat la exterior, cat mai ales la interior, Giulietta nu ma atrage deloc. Estetic, fiindca tehnic mi-e absolut clar ca e mult peste 147.

Author:  Razvan29 [ 13 Dec 2016, 12:14 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Inteleg perfect ce zici; sunt fix in aceeasi situatie vis-a-vis de trecerea la o Giulietta/ Mito.

Felicitari pentru ca o tii din scurt si mai ales pe linia de plutire; stiu ca sunt multe 147/ 156 / Gt-uri cazane inmatriculate pe Bg si sunt unii hateri (chiar si pe aici suprinzator) care o tin sus si tare ca nu vor ajunge masini clasice; insa e irelevant - orice masina intretinuta e o masina speciala, iar o Alfa Romeo indiferent de model si motorizare cu siguranta are niste atuu-uri.

Mai baga poze :)

Author:  Hermanoli [ 13 Dec 2016, 12:26 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Freccia, te rog, poate il ajuti putin pe Valak cu niste poze. :D

Author:  Freccia [ 13 Dec 2016, 20:33 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Incerc, dar ne sincronizam greu unul cu celalalt.

Author:  Valak [ 18 Jan 2017, 21:40 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Masina e de vanzare. Vreau 4000 de Euro. Am pus un anunt si la Publicitate.

Author:  Valak [ 16 Mar 2017, 13:39 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Masina a ajuns in Slovenia, la un fost coleg de serviciu care a cunoscut-o si apreciat-o ca pasager si care in momentul in care a aflat ca e de vanzare si-a dorit-o. Pozele sunt facute langa Budapesta in momentul predarii, in compania unei alte Alfe in drumul ei spre Romania, il las pe proprietar sa faca prezentarile, daca va dori.

E ironic faptul ca am decis sa o vand in momentul in care s-a scos taxa si a ajuns la cineva care oricum nu ar fi avut nicio legatura cu taxa. Mi-as fi dorit sa ramana in tara, dar a ajuns pe maini bune, noul proprietar avand prieteni alfisti in Slovenia. A fost un sentiment ciudat sa o vad cu numere de export (ii multumesc lui Kali pentru informatii) si a fost amuzant sa-i vad pe vamesii din Nadlac pusi in incurcatura la vederea placutelor (probabil nu la fel de amuzant li s-a parut si celor din spatele meu, fiindca am stat ceva si nu erau deloc putini).

Concluziile, dupa 6 ani si aproximativ 100k de km ca proprietar de Alfa 147 1.9 JTDM 16V ar fi:

- am condus multe masini care pot fi considerate concurente si pot spune cu toata convingerea ca 147-le e o masina absolut remarcabila. Felul in care stai in scaun, felul in care e desenat interiorul, layout-ul suspensiei, franele, motorizarile, totul o recomanda ca pe un driver's car. Iti face placere sa conduci masina asta intr-o maniera entuziasta, masina se simte in largul ei acolo unde multe altele (contemporane sau mai noi) gafaie sau au iesit de mult de pe sosea ;

- motorul e unul exceptional, la 220k de km tragea formidabil, nu dadea absolut niciun fel de semn de uzura, nu am completat niciodata cu ulei intre schimburi si nu am intervenit la absolut nimic (injectoare, pompa, turbo). E posibil sa fi contat lipsa pornirilor la rece in conditii de temperaturi negative (Webasto) si uleiul de calitate schimbat la 10k de km ;

- ambreiajul a fost un cosmar, solutia constructiva aleasa e oricum una nefericita si daca mai adaugi la asta si piese after market, net inferioare celor originale, intri intr-o spirala destul de urata. Sfatul meu, de cel mai om patit, nu folositi piese after market pentru tipul asta de ambreiaj, nu tin ! ;

- suspensia nu e deloc atat de sensibila cum umbla vorba, mai ales daca folosesti piese de calitate. In schimb e o suspensie foarte complexa si daca iti mai si montezi anvelope cu talon jos si arcuri sport, in conditiile in care drumurile noastre sunt cum sunt, se cheama ca te cam impusti singur in picior si iti meriti soarta.

Attachments:
147-f.jpg
147-f.jpg [ 234.87 KiB | Viewed 3535 times ]
147-r.jpg
147-r.jpg [ 210.97 KiB | Viewed 3535 times ]

Author:  Valak [ 10 Apr 2017, 10:08 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ieri am avut parte de o surpriza foarte placuta, Rosso Inferno - acum cetetean sloven cu acte in regula - a fost in trecere prin Timisoara, ocazie cu care ne-am intalnit si am putut sa o mai conduc pret de cateva minute. Exceptionala masina si cand spun asta ma refer la 147, in general, absolut remarcabila. Mi-ar placea sa cred ca Giulia are acum tocmai impactul pe care l-a avut 147-le la vremea lui. Actualul proprietar a dus-o si in Italia, fiind la un pas si a ramas foarte surprins sa vada cat de bine a fost primita masina de alfistii din Trieste.

Attachments:
17858236_675199826006904_1063454925_o.jpg
17858236_675199826006904_1063454925_o.jpg [ 163.58 KiB | Viewed 3304 times ]
17858572_675199829340237_1134637869_o.jpg
17858572_675199829340237_1134637869_o.jpg [ 147.02 KiB | Viewed 3304 times ]
17858567_675199822673571_1937721499_o.jpg
17858567_675199822673571_1937721499_o.jpg [ 139.24 KiB | Viewed 3304 times ]

Author:  mugurel [ 10 Apr 2017, 10:51 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Normal ca au primit-o bine , e foarte misto ...
Dar si inlocuitoarea cum e ... pffff

Author:  ALXege [ 10 Apr 2017, 11:58 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Este o masina excelenta atata timp cat ai grija de ea! Tu ai avut si extraordinar de multa rabdare, disponibilitate de a baga bani in ea, si stapanire de sine in momentele in care tentatia de a-i da foc era enorma :roll: Si toate astea sunt motivele pentru care astazi, la varsta si km ei, se prezinta asa :wink: Altfel, fostul meu 147 e intr-o stare avansata de descompunere..

Page 20 of 21 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/