Quote:
Merci pt detalii, vad ca esapamentul e schimbat. Frane ceramice sau otel?
ceramice
Quote:
Daca tot ai investit in ea, ai ocazia s-o rulezi pe circuit? Exceptie look-ul mai agresiv, interesul e s-o rulezi pe pista.
Da, locuiesc langa Amsterdam, iar circuitul din Zandvoort e foarte aproape.
Quote:
Motorul e sub garantie inseamna garantat de garajul care-a facyt modificarile? Constructorii probabil nu dau garantii in urma unor modificari ca si in cazul tau (sau ma-nsel?)
Motorul e garantat de Hartech unde a fost reconstruit practic. Din nefericire ptr modelele 997/996, motoarele sunt extraordinar de sensibile. Daca iei una, sansele sa aiba cilndrii afectati sunt foarte mari, ptr ca cilndrii sunt facuti dintr-o compozitie cel putin indoielnica ca si calitate (porsche-ul venea dintr-o perioada de criza atunci) sistemul de racire original nu reuseste sa reduca suficient temperatura la cilindrii 5 si 6, iar pistonul incepe sa sape in pereti din cauza transformarilor termice. Majoritatea masinilor care au avut problema cat timp au fost in garantie, au fost remediate de Porsche (din nefericire tot cu acelasi tip de cilndru cu bube), la modelele mai noi (991) insa s-a aplicat un strat de nikasil pe cilndrii, iar la gt3 si turbo nu a fost cazul ptr ca se folosesc cilndrii din otel (dar acolo e vorba de un cu totul alt motor).
Hartech e un service din Anglia care e specializat pe exact remedierea problemei asteia. Si ei ce fac: scot cilndrii vechi din blocul de aluminiu, si pun cilndrii noi imbracati in nikasil, si aplica si niste inele care sa nu permita ovalizarea in timp ( + pun si pistoane noi). Peste asta se recomanda si scaderea cu 5 grade a punctului de deschidere la termostat. Ei sunt consacrati ptr genul asta de operatii defapt solutia le si poarta numele: "metoda Hartech".
Vorba lunga saracia omului: obtii un motor buletproof, poti sa il conduci si in regim de circuit fara sa stai cu emotii (unii de exemplu evita pornirea masinii sub 7 grade, sau jongleaza cu tot felul de uleiuri, sau evita turarea peste 5k rpm, de frica sa nu li se zgarie cilndrii, altii merg cu problema inainte pana cand gasesc bucati din cilndru in filtru de ulei, sau mai rau pana cand le crapa motoru)
Quote:
Interesant in orice caz. Have fun
Multumesc.
@tzzivii
Quote:
Nu am inteles niciodata treaba cu bluratul nr de inmatriculare. In rest, faina masina.
Cu numarul de inmatriculare poti teoretic accesa informatii private. Eu personal sunt mai paranoic in ceea ce priveste securitatea pe care o implementeaza institutiile publice (gen registru auto), intrucat informatiile personale sunt accesibilie serviceurilor, magazinelor sau oficiilor postale care se integreaza cu ei ptr transferul de proprietate.
Ca principiu, daca am posibilitatea sa nu ofer informatii de identificare, atunci nu le ofer, si nu ptr ca as avea ceva de ascuns.
In State e si mai rau:
https://www.youtube.com/watch?v=NA3qjziLhbE
In Romania nu-mi faceam mari griji, ptr ca dupa observatiile mele parteneriatul public<->privat nu era evoluat la nivelul la care companii private sa ofere servicii digitale construite pe interfetele sistemelor de stat (vis-a-vis de camere, transcrieri, etc)