tzzivii Quote:
o idee partial buna, adica da, sunt probleme pe ariile mentionate. dar, daca se procedeaza asa se va aglomera foarte mult forumul si va fi foarte greu de urmarit. plus ca, daca are mai multe probleme diferite, ce face?
deasemenea, partea cu garaj-ul eu sustin ca trebuie sa ramana asa. tin minte ce s-a intamplat cand a fost liber.
Ideea unui forum e in primul rand schimbul de idei si experiente, in scopul pastrarii informatiei pentru uz ulterior. Majoritatea incearca sa isi gaseasca solutia la diverse probleme apeland la experianta altora. Un forum bun se construieste pe baza informatiei. Insa degeaba ai solutiile la toate problemele daca sunt diluate prin diverse discutii, si ca sa pui cap la cap anumite chestii tre sa cauti prin diverse topicuri.
Daca vine unu cu 'nspe probleme pe un singur topic, cel mai des se discuta cateva din ele si se rezolva si mai putine. Insa alea care se discuta si se rezolva trebuie frumos marcate (incepand cu titlul) si organizate. Ok poate omu nu stie unde sa posteze si ce, dar aici intervin moderatorii: in functie de ce turnura ia discutia topicul este mutat de un moderator in aria corespunzatoare si numit intuitiv. Organizat ghiduri pentru problemele uzuale, facut .pdf-uri si puse pe site - eu in asta vad utilitatea forumului. La topicurile de prezentare a masinilor informatia utila e legat de intretinere, eventual tuning (dar si asta are o arie dedicata), restul e show off.
Nu zic ca asta e cea mai buna idee, insa se poate dezvolta. De asta am propus-o aici.
Cu Garajul nu am nicio problema, insa o arie gen "Jurnal de bord" accesibila pt toata lumea ar elimina suprapunerea cu topicurile de "Troubleshooting". Iar daca chiar vreti ca Garajul sa contina masinile de top din club, atunci are nevoie de o curatenie. Daca se vrea a contine masinile membrilor cotizanti atunci e alta poveste, insa un statut mai clar ar rezolva problema.
O reorganizare de genul asta evident nu se face peste noapte, insa odata ce se pune la punct o organigrama "it's all downhill from there".