Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Rosso Inferno https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135 |
Page 19 of 21 |
Author: | Hermanoli [ 04 Aug 2015, 21:50 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Urate cu spume! Sent from my D5503 using Tapatalk |
Author: | mugurel [ 04 Aug 2015, 22:03 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Io zic sa te calmezi ca nu mergi cu masina asa des pe drumuri forestiere . 16 sunt prea mici pentru gaurile alea din aripi .. Ce ai acum pe masina e si frumos si functional . In TM nu sunt drumurile asa proaste si nici inspre AG sau Buc nu prea mergi pe drumuri proaste . Si nu tre sa imi multumesti ca ti-am salvat niste cash |
Author: | Freccia [ 04 Aug 2015, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Poti incerca si selespeed-uri. Cred ca erau unele pe olx in Timisoara si aratau foarte ok. |
Author: | Valak [ 04 Aug 2015, 23:43 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Hai cu iarna aia mai repede, sa trec pe 15" si sa rezolv dilema ! |
Author: | Valak [ 05 Aug 2015, 14:21 ] | ||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||
Stie cineva daca jantele astea vin si pe 16" ? Daca are cineva pe 17" si e interesat de un schimb cu GTA-urile, sa dea un semn !
|
Author: | VladimirG [ 05 Aug 2015, 14:44 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
era la un moment dat de vanzare un set pe 17 in cluj, pe oleics parca |
Author: | yux_mm [ 05 Aug 2015, 14:46 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Daca nu ma insel, s-au facut doar pe 17. |
Author: | nesquick [ 05 Aug 2015, 15:28 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
se numesc collezione si s-au facut doar pe 17. |
Author: | yux_mm [ 05 Aug 2015, 22:27 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Daca tot te uiti dupa ceva fancy, arunca o geana si dupa turbinele CNC. |
Author: | Valak [ 28 Aug 2015, 15:51 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Ca sa ramana consemnat, masina a ajuns la 193k de km si pe langa revizie (acelasi ulei motor Motul 8100 X-Cess 5W40, plus cele 4 filtre), am mai schimbat si uleiul la cutie - Motul Motylgear 75W90, antigelul - Motul Inugel Expert si lichidul de frana, tot Motul si ala. Cum ultima data distributia fusese facuta in jur de 120k de km, in 2011, am schimbat si distributia, cu tot cu pompa de apa, kit Ricambi Originali si cureaua de accesorii, Dayco. De ramarcat ca pompa de apa nu fusese inlocuita la ultima distributie, prin urmare era cea din fabrica si arata intr-un mare fel, ca si restul kit-ului, de altfel. Piesele originale raman piese originale, cele after market nu se apropie, din punctul meu de vedere, ca si calitate. Dupa ce am schimbat toate astea masina merge fix la fel, adica foarte bine, ceea ce si speram sa se intample. Nu e placebo. Anul trecut schimbasem rulmentul stanga spate, dar incepuse sa se auda si cel de pe dreapta, asa ca a fost schimbat si el. Asta e o operatiune care s-a facut cu ceva zile inainte, intr-un alt service si fie rulmentul n-a fost montat corect, fie am avut eu ghinion de un SKF rebut, cert e ca peste cateva ore a afost inlocuit din nou cu unul al carui nume imi scapa, sigur nu tot SKF, intr-un alt loc. Ar fi multe de povestit despre rulmentul asta, dar prefer sa nu dezvolt, sa zicem doar ca primul nu a avut zile. Mi-as fi dorit sa fi facut revizia asta la Bucuresti - chiar vorbisem cu Tzzivii, un baiat deosebit, de altfel - dar incepusem sa merg cu frica si nestiind cand mai ajunge masina pe-acolo am facut-o la dealerul AutoItalia din localitate, la Auto Levanto, adica. Ce pot sa spun despre Auto Levanto e ca receptionerul de-acolo a normat operatiile ca si cum ar fi fost masina lui. Facusem si eu, de curiozitate, o simulare in Tempario, programul de normare Fiat si pot sa spun ca omul a fost de o corectitudine absolut remarcabila. N-am fost acolo cu nicio recomandare, am sunat, m-am programat si am fost placut surprins de partea de receptie, fiind si eu receptioner, candva. Despre ce s-a intamplat in service nu ma grabesc sa ma pronunt, atat cat am stat eu langa masina mecanicul parea sa stie bine unde pune mana, asa ca n-am vrut sa-i stau pe cap, stiu cat de enervant poate fi. Nu stiu care sunt capacitatile lor de diagnoza, dar e primul meu contact cu ei pe partea de service si a fost o experienta placuta. |
Author: | sneaker [ 28 Aug 2015, 16:02 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cum a fost manopera la Auto Levanto? |
Author: | Valak [ 28 Aug 2015, 16:06 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cred ca au in jur de 100 RON ora de manopera, eu am platit 420 RON pe aproximativ 4 ore de manopera. |
Author: | Valak [ 28 Oct 2015, 14:20 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Nu mai trecusem de mult prin service si cum masina vibra urat de tot pe accelerare - te cam scotea din masina la viteze mai mari de 80 km/h, se accentua atunci cand incarcam fata si se diminua atunci cand o descarcam sau disparea complet in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie - am inlocuit planetara stanga completa cu una SKF si ambele brate inferioare SWAG. Vibratia a disparut complet si masina se simte mai inchegata, bratele erau si ele obosite. Big like pentru baietii de la Auto Levanto, si-au cerut scuze ca daca pentru pivotul bratului inferior de pe dreapta nu a fost nevoie de ciocan, a iesit cu presa, pentru stanga au trebuit sa apeleze la Doctor ca sa-l degripeze. M-a bufnit rasul. Pretul interventiei - 270 RON, in conditiile in care a fost inclusa si o constatare, altfel reduntanta fiindca aveam piesele deja la mine, banuiam ca planetara stanga e de vina pentru vibratie si ca bratele inferioare se cer afara. |
Author: | Valak [ 11 Jan 2016, 00:06 ] | ||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||
O varsta frumoasa, implinita intr-un mod absolut intamplator dar si fericit la doar cateva zeci de metri de Cramele Recas. Imbatranim impreuna. Fmm Ponta !
|
Author: | sneaker [ 11 Jan 2016, 00:20 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Ce cauți domle la Recaș, n-ai autostradă? |
Author: | cristialex80 [ 11 Jan 2016, 01:14 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Mulți înainte!!!! |
Author: | mugurel [ 11 Jan 2016, 01:22 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Inca un zero vreau sa prindem |
Author: | Freccia [ 11 Jan 2016, 02:07 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Urmez eu, in aceleasi circumstante. Evident, fmm Ponta! |
Author: | Hermanoli [ 11 Jan 2016, 08:40 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Felicitari! Dar in alta ordine de idei ... Attachment: TimeForChange.jpg [ 196.66 KiB | Viewed 5305 times ] |
Author: | Valak [ 18 Mar 2016, 11:32 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Ca sa ramana consemnat in caietul de service digital, tocmai am facut revizia, am ajuns la 203k de km: ulei Motul X-Cess 5W40, filtru motorina OEM, filtre de aer motor si habitaclu Mann si filtru de ulei Bosch. Nimic remarcabil de adaugat, poate doar ca desi inca nu aud batai - doar vesnicele scartaituri la o cursa mai ampla a suspensiei - par usor obosite capetele de bara si bieletele antiruliu pe fata, un fleac. |
Author: | Freccia [ 19 Mar 2016, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cost revizie, manopera+piese si unde? |
Author: | Valak [ 19 Mar 2016, 01:49 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Uleiul si filtrele au fost undeva pe la 400 de RON, iar manopera a fost in regie proprie. |
Author: | Valak [ 12 Oct 2016, 21:11 ] | |||||||||||||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | |||||||||||||
Dupa ce am stat si am cantarit mai multe optiuni am decis sa mai pastrez 147-le inca niste ani sau pana când vrea el. Au cantarit mult faptul ca nu are taxa platita si ca are peste 200k de km, deci valoarea ei pe piata ar fi fost una inacceptabil de mica. In conditiile astea trebuia facut ceva, fiindca aveam ceva probleme la caroserie si trebuiau luate masuri. Cele mai mari veneau de la rugina care se instalase in partea de sus a parbrizului (probabil in urma inlocuirii in trecut a parbrizului, nu am observat probleme similare la alte 147-uri), in zona pasajelor rotilor spate si in partea din fata a pragurilor. Apoi, bara si capota fata aratau jalnic, lacul sarise pe suprafete mari si peste tot erau urme de pietricele. Am vrut sa fie facuta bine, asa ca am apelat la Claudiu (KLE) si am dus masina la Sighisoara. Rezultatul a fost peste orice asteptari, masina arata intr-un mare fel, s-a dat atentie si celui mai mic detaliu, a fost facut un polish integral, au fost improspatate toate plasticurile ce se albisera in timp, tot compartimentul motor sclipeste de curatenie, la fel si interiorul. Daca tot a trebuit dat parbrizul jos am pus unul nou, fiindca cel vechi era usor matuit si avea si doua floricele. Atasez si niste poze facute inaintea (B), in timpul (D) si dupa interventie (A), cu mentiunea ca sunt facute cu telefonul si nu redau prea bine rezultatele muncii lui Claudiu. Masina are 213k de km asa ca i-am facut si revizia, cu acelasi Motul X-cess 5W40, dar acum ca am rezolvat-o pe-asta s-ar putea sa fie nevoie sa ma ocup de alta, fiindca desi nu am nici un simptom de uzura a motorului se aude o bataie. O sa mai cer si alte pareri si raman optimist, dar sunt pregatit psihic sa montez si alt motor, daca situatia o va cere.
|
Author: | tzzivii [ 12 Oct 2016, 21:21 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Frumos! |
Author: | Freccia [ 12 Oct 2016, 21:42 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Da bomb! |
Page 19 of 21 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |