Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
155 - GL 21 VCS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717 |
Page 19 of 27 |
Author: | antonelcodreanu [ 21 Jan 2015, 09:15 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
cristianmiu Quote: Felicitari Antonel ! Pt faptul ca ai grija de ea, iar ea de tine... Si de asemenea felicitari ca a trecut ITP-ul cu brio 2 ani nu mai ai treaba
ITP-ul a fost ca la nastere, nu stiam ce va fi, fata sau baiat. Trebuie sa umblu la franele spate, repartitorul e bagabond.Astept un feedback privind acest ulei... De curiozitate cat a costat si une l-ai gasit la noi? Stiu ca uleiurile petronas, nu sunt chiar pe toate drumurile. Stii cum e, despre un ulei poti spune ceva dupa cateva schimburi (de ulei, nu de motoare), si eu sunt curios. L-am gasit online, dar il are si Gabi Dima. Zilele astea, asa, de curiozitate, o sa iau mostre de Racing si Racer, le dau foc, le bag in congelator, le bag in cuptorul cu microunde, le gust, sa vad daca sunt diferente. |
Author: | gabrieldima [ 21 Jan 2015, 10:28 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
cristianmiu Quote: Felicitari Antonel ! Pt faptul ca ai grija de ea, iar ea de tine... Si de asemenea felicitari ca a trecut ITP-ul cu brio 2 ani nu mai ai treaba
Uite aici MiuleAstept un feedback privind acest ulei... De curiozitate cat a costat si une l-ai gasit la noi? Stiu ca uleiurile petronas, nu sunt chiar pe toate drumurile. http://alfisti.ro/shop/ulei-motor-petro ... 10w60.html" onclick="window.open(this.href);return false; Pentru membrii oficiali este 36 lei litrul |
Author: | antonelcodreanu [ 23 Jan 2015, 00:07 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Primele impresii pentru noul ulei: presiunea la pornire e mai mica cu... sa zic 5%, dar e mult mai stabila dupa ce se incalzeste motorul, motor care acum mi se pare mult mai silentios. Presiunea se prea poate a fi influentata si de filtru (tot nu am gasit specificatii despre el). Mai monitorizez! |
Author: | antonelcodreanu [ 06 Feb 2015, 00:30 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
De ceva vreme sunt pe aprofundat aspecte legate de masini, in general (ma plictisesc, nu gluma). Umblu mai des la motor decat in portbagaj, dar astazi mi-au trebui 2 maini sa ridic capacul de la portbagaj... amortizoarele alea s-au terminat. Imi zic eu, ambitios, fac comanda. Prea simplu, nu se gasesc, si unde am gasit, m-au bagat in ceata, sunt si alea de mai multe tipuri unele de 500N, altele de 600, Alfa mea a plecat din fabrica cu unele de 500, dar intre timp a primit si eleron, asa ca trebuie/trebuiau unele mai puternice. Ah, ca nu e nici unul cu vreun GTA cu eleron din ala de naveta cosmica, sa am cu cine sa-mi impartasesc si eu oful. Si cand ma gandesc ca anul asta face 20 de ani, si ca ma tot surprinde prin complexitate/complicatie. Deci, Cristi (@Xti), daca vrei eleron, trebuie sa-ti schimbi si amortizoarele! |
Author: | antonelcodreanu [ 15 Apr 2015, 10:32 ] | ||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | ||
Dupa 2 luni am reusit... alta viata!
|
Author: | ionutp [ 15 Apr 2015, 10:35 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Nice, mi-am adus aminte ca trebuie sa iau si eu ptr gta. De unde le-ai luat si cat fu ? |
Author: | antonelcodreanu [ 15 Apr 2015, 10:41 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
ionutp Quote: Nice, mi-am adus aminte ca trebuie sa iau si eu ptr gta.
Fata si spate, 140ron, la un magazin online; abia le-am gasit, sau de fapt abia le-a adus.De unde le-ai luat si cat fu ? Oricum e minunat sa stii ca sunt toate la locul lor, si senzatia e stranie, acum tin de capacul portbagajului cand il ridic si apas pe el cand il inchid. |
Author: | xti [ 15 Apr 2015, 22:45 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
antonelcodreanu Quote: De ceva vreme sunt pe aprofundat aspecte legate de masini, in general (ma plictisesc, nu gluma).
Arunca pontul si aici, tx ! Am brandul de la stanga mai mare de la atata ridicat. ; )
Umblu mai des la motor decat in portbagaj, dar astazi mi-au trebui 2 maini sa ridic capacul de la portbagaj... amortizoarele alea s-au terminat. Imi zic eu, ambitios, fac comanda. Prea simplu, nu se gasesc, si unde am gasit, m-au bagat in ceata, sunt si alea de mai multe tipuri unele de 500N, altele de 600, Alfa mea a plecat din fabrica cu unele de 500, dar intre timp a primit si eleron, asa ca trebuie/trebuiau unele mai puternice. Ah, ca nu e nici unul cu vreun GTA cu eleron din ala de naveta cosmica, sa am cu cine sa-mi impartasesc si eu oful. Si cand ma gandesc ca anul asta face 20 de ani, si ca ma tot surprinde prin complexitate/complicatie. Deci, Cristi (@Xti), daca vrei eleron, trebuie sa-ti schimbi si amortizoarele! |
Author: | antonelcodreanu [ 16 Apr 2015, 09:28 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
xti Quote: antonelcodreanu Quote: De ceva vreme sunt pe aprofundat aspecte legate de masini, in general (ma plictisesc, nu gluma).
Arunca pontul si aici, tx ! Am brandul de la stanga mai mare de la atata ridicat. ; )Umblu mai des la motor decat in portbagaj, dar astazi mi-au trebui 2 maini sa ridic capacul de la portbagaj... amortizoarele alea s-au terminat. Imi zic eu, ambitios, fac comanda. Prea simplu, nu se gasesc, si unde am gasit, m-au bagat in ceata, sunt si alea de mai multe tipuri unele de 500N, altele de 600, Alfa mea a plecat din fabrica cu unele de 500, dar intre timp a primit si eleron, asa ca trebuie/trebuiau unele mai puternice. Ah, ca nu e nici unul cu vreun GTA cu eleron din ala de naveta cosmica, sa am cu cine sa-mi impartasesc si eu oful. Si cand ma gandesc ca anul asta face 20 de ani, si ca ma tot surprinde prin complexitate/complicatie. Deci, Cristi (@Xti), daca vrei eleron, trebuie sa-ti schimbi si amortizoarele! Amortizor portbagaj: ALFA ROMEO 60583192 KAGER 89-0296 KILEN 410008 KROSNO KR23924 LESJOFORS 8100708 MAGNETI MARELLI 430719053100 MAGNETI MARELLI GS0531 MAPCO 91036 MONROE ML5532 OPTIMAL AG-17306 PATRON PGS8281DT QUINTON HAZELL 128417 STABILUS 8429DB STAR LINE 1016804 TRISCAN 8710 12214 VEMA 51163 Amortizor capota: ALFA ROMEO 605641120 ALFA ROMEO 606041740 BUGIAD BGS10007 EQUAL QUALITY 01073 JP GROUP 3381201709 KAGER 89-0613 MAGNETI MARELLI 430719059900 MAGNETI MARELLI GS0599 MAPCO 20048 PATRON PGS1155BH QUINTON HAZELL 128697 STABILUS 9093DJ STELLOX 1110113SX TRISCAN 8710 12101 |
Author: | xti [ 16 Apr 2015, 12:19 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Multumesc! Banuiesc eu ca 140 setul... |
Author: | antonelcodreanu [ 16 Apr 2015, 12:22 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
xti Quote: Multumesc!
140 toate cele 4, nu e mare diferenta de pret intre cele din fata si cele din spate.Banuiesc eu ca 140 setul... O sa ma uit pe factura sa-ti zic preturile exacte. |
Author: | Stefan155 [ 16 Apr 2015, 12:25 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Magneti Marelli 84 ron setul + altele cu spoiler si fara |
Author: | xti [ 16 Apr 2015, 17:51 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Bune preturi. Multumesc! |
Author: | Stefan155 [ 16 Apr 2015, 18:46 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
A disparut adresa de net cu piese auto! cred ca cineva a considerat ca e reclama si a sters-o |
Author: | xti [ 16 Apr 2015, 19:03 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
No problemo, codurile sunt de real ajutor ; ) |
Author: | antonelcodreanu [ 16 Apr 2015, 19:53 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Si link-ul e tot de real ajutor! Eu iau piesa originala de pe masina, sau ce o fi si ii dau cautari. Uite asa, ma bat cu pumnul in piept ca inca se gasesc piese pentru 155, si la preturi bune! |
Author: | alfacorse [ 19 Apr 2015, 08:49 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Salut Antonelcodreanu ,motorul tau are distributia pe lant sau pe curea (dupa capacul de plastic pare modernizat ,din epoca Fiat, deci pe curea ), te intreb daca i-ai scos vreodata capacul de la axele cu came si i-ai verificat jocurile la tacheti (cam folowers)-daca ai documentatia-e destul de important, pt ca in timp se uzeaza scaunele si supapele si jocurile respective se micsoreaza , si camele nu mai ataca tachetul cu unghiul corect,si astfel se uzeaza accelerat lobii axelor si tachetii !? Poate la motorul tau sunt hidraulici (tachetii) si se autoregleaza-nu m-am prea interesat despre motoarele moderne ,dar am vazut odata un 155 de 1,8 abandonat , si, avea motor cu bloc de aluminiu ,cu lant , clasic.Stiu ca al tau e de 2l scrie pe capac ,parca. |
Author: | antonelcodreanu [ 19 Apr 2015, 10:41 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
alfacorse Quote: Salut Antonelcodreanu ,motorul tau are distributia pe lant sau pe curea (dupa capacul de plastic pare modernizat ,din epoca Fiat, deci pe curea ), te intreb daca i-ai scos vreodata capacul de la axele cu came si i-ai verificat jocurile la tacheti (cam folowers)-daca ai documentatia-e destul de important, pt ca in timp se uzeaza scaunele si supapele si jocurile respective se micsoreaza , si camele nu mai ataca tachetul cu unghiul corect,si astfel se uzeaza accelerat lobii axelor si tachetii !?
Pe 156 s-au pus motoare aproape identice cu cele de pe 155, de dupa 1995.Poate la motorul tau sunt hidraulici (tachetii) si se autoregleaza-nu m-am prea interesat despre motoarele moderne ,dar am vazut odata un 155 de 1,8 abandonat , si, avea motor cu bloc de aluminiu ,cu lant , clasic.Stiu ca al tau e de 2l scrie pe capac ,parca. Eu am motorul de 2.0 cu distributia pe curea si balansier. Nu l-am desfacut pentru ca inca este in parametrii. Cel de care zici, cel abandonat, era unul cu 8 valve, nu cu 16. |
Author: | alfacorse [ 19 Apr 2015, 11:59 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Da sigur era cu 8 supape ,ca asa era si 75 TS ,nu prea am inteles ce sunt balansierii ,pui tu un link sa vad si eu ? Merci ! |
Author: | antonelcodreanu [ 20 Apr 2015, 10:17 ] | ||||||||||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | ||||||||||
http://en.wikipedia.org/wiki/Balance_shaft" onclick="window.open(this.href);return false; "Balansierul este un sistem de echilibrare antrenat de cureaua de distributie, sau in alte cazuri de o a doua curea de distributie special creeata pentru acest sistem." http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=13820" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=13565" onclick="window.open(this.href);return false; (unele poze sunt cu titlu de prezentare)
|
Author: | antonelcodreanu [ 29 Oct 2015, 20:19 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Saptamana trecuta am mai bibilit una alta pe la masina. Ca idee m-am uitat si in "carnetul de service". De la inceputul anului si pana acum am rulat fix 4000km (putini, dar buni). Uleiul Syntium Racer 10W60 e folosit de 2500km si de la mine primeste un mare plus (presiune foarte ok, nu are oscilatii, arata foarte bine). Anvelopele de vara (Marangoni Zeta Linea) au fost extraordinare si vara asta, desi sunt obsolete, imi plac tare. Nu prea am mai facut mare lucru la masina, o mentenanta la evacuare, am desfacut-o, si am pus-o la loc, cu prinderi noi. Am reusit sa-i dau de cap si la inchiderea centralizata. Cand am luat masina, avea o inchidere after market desi avea si inchiderea originala, dar nu aveam telecomanda. Am facut rost de telecomanda, dar merge foarte anevoios si consuma bateria in maxim o luna, asa ca am ramas la alternativa after market. A cedat si asta anul trecut si am folosit din cheie, partea mecanica. Iarna trecuta am tot suflat in yale si am tot bagat solutii. Acum vreo 2 saptamani a cedat tot. Vinerea trecuta am desfacut-o, am inlocuit-o si acum totul e perfect: semnalizare la inchidere si deschidere, deschidere portbagaj din telecomanda. Asa am descoperit ca exista o incompatibilitate intre cele 2 inchideri, ca in usa soferului nu era nevoie de un motoras cu 5 fire ci doar cu 2, ca yala e super desteapta, cu parte electrica de comanda, ca am imbacsit-o cu solutii si ca avea nevoie de o degresare. Acum usa se deschide tragand usor de maner si nu mai exista riscul sa raman cu el in mana (din cate stiu si la 156 ramane butonul blocat, s-ar putea sa fie aceiasi cauza). Spre rusinea mea, nu am facut nimic cu rotile de iarna, cele cu jante albe, sunt si belite, iar pe una am incercat eu sa o curat de vopsea, dar m-am calmat subit. Daca mai tine vremea poate le sablez si le vopsesc (nu albe, ci "gri stelar, dacia"), daca nu, facem o rocada. Tot rusinos e si faptul ca repartitorul de frana a stat o vreme in portbagajul lui Hermanoli (multumesc) iar acum sta in portbagajul meu. Conditia masinii este in continuare buna, regulamentara, trece timpul, creste valoarea (valoarea mea, ca o am de 7 ani). |
Author: | Hermanoli [ 29 Oct 2015, 20:31 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
ceva frumos, bravooo!!!! |
Author: | Stefan155 [ 30 Oct 2015, 18:56 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Author: | Alfa Romeo 1750 [ 31 Oct 2015, 08:18 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Ai cu ce te lauda. "Valoarea mea, valoarea mea..." |
Author: | antonelcodreanu [ 17 Dec 2015, 15:40 ] | ||||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | ||||
Selfie... Dupa ceva vreme de liniste, s-a aprins un bec, initial am crezut ca e vreo disfunctie "de iarna" dar s-a dovedit ca e senzorul de la axul cu came. Acum e lenesa si razvratita. O sa-l schimb, doar ca e al naibii de bine pozitionat: trebuie umblat la distributie. Senzor nou, curele noi... un pic de distractie!
|
Page 19 of 27 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |