Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 - GL 21 VCS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717
Page 18 of 27

Author:  antonelcodreanu [ 06 Jan 2015, 17:33 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

comanr Quote:
atata timp cat eu merg cu 5w30 si e ca un ceas , se stinge imediat becul la ulei, numai cat dau la cheie eu zic sa nu iti faci probleme, parerea mea, la un stil de mers normal poti merge cu 5w40 la orice ora, orice iei peste el ca si calitate inseamna niste cheltuieli pe care le faci doar sa fii tu impacat, motorul va merge ok, cel mai important e sa il schimbi la timp, stiu ca 10w60 era scump, cu specificatia racing, aveam la un moment dat la vanzare de la omv 12 litri, dar l am dat, era foarte bun, sigilat fiecare bidon, am inteles ca nu se mai gaseste prin statii, probabil nu se vinde.

pusesem o lista cu uleiurile racing 10w60 si omv era printre cele mai bune dupa specificatii, dar bineinteles tabelul a disparut odata cu anuntul de vanzare, acum nu il mai am.
Pai tu mergi cu ceva foarte apropiat de ceea ce recomanda producatorul, dar pentru 155 2.0TS 16V recomanda 10W40, de ce sa pun 5W40?
10W60 e un ulei scump si cred ca isi merita toti banii.In cazul Selenia Racing isi pastreaza proprietatile si la temperaturi joase, dar mai ales la temperaturi inalte si isi pastreaza proprietatile pe tot parcursul utilizarii. As fi luat in calcul Syntium Racer X1 pentru ca e produs de acelasi Petronas, are ceva recomandari de luat in calcul dar mai ales pentru ca e mai ieftin.

Author:  Razvan29 [ 06 Jan 2015, 17:35 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Quote:
Cel mai tare ar fi 0W60, m-ar acoperi si in Sahara dar si la Poli
Eu din cate am inteles, valorile astea extreme ar duce la o pierdere accentuata a proprietatilor uleiului, si in consecinta ar trebui schimbat cat mai des.

Interesant ce zic baietii cu Maserati, interesant si uleiul(X 1) si desi suntem toti loviti la cap si vrem sa bagam ce e mai bun in Alfele noastre cred ca o dam in extreme. Orice bagi, ca nume cunoscut si sa nu fie contrafacut nu cred ca o sa gresesti.

Iti recomand faimosul VR1 5W50, pare-se ok si la cald si la rece de cand am inceput sa il folosesc(nu ma refer la consum, doar la cum suna, porneste, se incalzeste motorul). IonutP parca a bagat VR1 10w60 in GTA care desi nu e full sintetic era multumit de el.

Uite ceva de pe Ferrari Chat : http://www.ferrarichat.com/forum/faq.ph ... s_articles" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  comanr [ 06 Jan 2015, 17:50 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

antonele, la noi acum este iarna si va fi inca cateva luni de zile bune, lasa i pe cei de la alfa romeo sa recomande ce vor, vezi filmuletul din pagina asta:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web. ... bakrw.html" onclick="window.open(this.href);return false;

VISCOSITY
is the measure of the internal friction of a fluid. It depends very strongly on the temperature and is classified by the SAE committee (Society of Automotive Engineers) into a number/ letter combination (e.g. 5W-40). The reference number (e.g. 5W = winter) is the code for the behavior at low temperatures while the reference number (e.g. 40) is the code for the flow properties at high temperatures (100 °C). The operating life of an engine depends substantially on the basic oil used, and also on the viscosity of the motor oil. Whether the oil takes 2.8 seconds to reach the last lubrication point of the engine at low temperatures in the case of 0W-XX oils or 48 seconds in the case of 15W-XX oils has a decisive influence on the engine’s operating life.

key words: axa cu came, variator, zgomot de diesel

Author:  antonelcodreanu [ 06 Jan 2015, 18:00 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Razvan29 Quote:
Quote:
Cel mai tare ar fi 0W60, m-ar acoperi si in Sahara dar si la Poli
Eu din cate am inteles, valorile astea extreme ar duce la o pierdere accentuata a proprietatilor uleiului, si in consecinta ar trebui schimbat cat mai des.

Interesant ce zic baietii cu Maserati, interesant si uleiul(X 1) si desi suntem toti loviti la cap si vrem sa bagam ce e mai bun in Alfele noastre cred ca o dam in extreme. Orice bagi, ca nume cunoscut si sa nu fie contrafacut nu cred ca o sa gresesti.

Iti recomand faimosul VR1 5W50, pare-se ok si la cald si la rece de cand am inceput sa il folosesc(nu ma refer la consum, doar la cum suna, porneste, se incalzeste motorul). IonutP parca a bagat VR1 10w60 in GTA care desi nu e full sintetic era multumit de el.

Uite ceva de pe Ferrari Chat : http://www.ferrarichat.com/forum/faq.ph ... s_articles" onclick="window.open(this.href);return false;

Comparatia e fortata, ma raportez, dar nu am cum sa vorbesc pe aceiasi limba cu cei cu 3.2 V6, al meu nici macar 2.5 nu e, este un banal 2.0 16v. Daca ei se gandesc la X1, eu de ce nu as face-o?

comanr Quote:
antonele, la noi acum este iarna si va fi inca cateva luni de zile bune, lasa i pe cei de la alfa romeo sa recomande ce vor, vezi filmuletul din pagina asta:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web" onclick="window.open(this.href);return false;. ... bakrw.html

VISCOSITY
is the measure of the internal friction of a fluid. It depends very strongly on the temperature and is classified by the SAE committee (Society of Automotive Engineers) into a number/ letter combination (e.g. 5W-40). The reference number (e.g. 5W = winter) is the code for the behavior at low temperatures while the reference number (e.g. 40) is the code for the flow properties at high temperatures (100 °C). The operating life of an engine depends substantially on the basic oil used, and also on the viscosity of the motor oil. Whether the oil takes 2.8 seconds to reach the last lubrication point of the engine at low temperatures in the case of 0W-XX oils or 48 seconds in the case of 15W-XX oils has a decisive influence on the engine’s operating life.

key words: axa cu came, variator, zgomot de diesel
Niciodata nu am pornit motorul in conditii de temperatura joasa, accelerand si plecand de pe loc imediat. Tot timpul il las sa-si ia ritmul. Apoi, de cate ori opresc motorul il las sa-si ia el ulei peste tot. Consider ca la aspectele astea sunt extrem de generos, si exploatez masina cu atentie.
Problema se pune de cate ori scade temperatura sub 0C si devine panicoasa sub -15C, dar la noi e inca bine. Ma repet, nu cred ca pornesc masina mai mult de 10 ori in 365 de zile la temperaturi de sub -20C.

Author:  Razvan29 [ 06 Jan 2015, 18:39 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Quote:
Comparatia e fortata, ma raportez, dar nu am cum sa vorbesc pe aceiasi limba cu cei cu 3.2 V6, al meu nici macar 2.5 nu e, este un banal 2.0 16v. Daca ei se gandesc la X1, eu de ce nu as face-o?
Complet de acord, insa eu incercam doar sa subliniez faptul ca orice alegere faci dintr-un esantion cu uleiuri ok, n-ai cum sa gresesti.

In alta ordine de idei, de ce ai zis ca Selenia Racing devine piesa rara? Nu se mai produce sau din cauza importatorilor?

Author:  comanr [ 06 Jan 2015, 18:57 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

cum zici tu antonele, daca ai mai folosit uleiul ala si nu s a facut gaura in cer nu i problema, eu am observat ca pornea mai greu cu o secunda iarna benzinarul meu cu 10w40 decat cu 5w40 si suna mai bine cu el, plec imediat cu masina, in 10 secunde, nu am timp sa stau dimineata ca intarzii la gradinita, afara la noapte vor fi -10 sau chiar mai bine, ce e drept motorul meu este impecabil, nu se aude la relanti cand este cald, dupa o anumita uzura banuiesc ca voi schimba uleiul cu 10w40 daca o sa consume, dar nu cred , are deja 90k in care nu a papat deloc.

momentan merge pe bixxol 5w40 premium NT(http://www.motoroeldirekt.at/themes/kat ... gorieid=15" onclick="window.open(this.href);return false;).

Author:  antonelcodreanu [ 06 Jan 2015, 19:23 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Razvan29 Quote:
Quote:
Comparatia e fortata, ma raportez, dar nu am cum sa vorbesc pe aceiasi limba cu cei cu 3.2 V6, al meu nici macar 2.5 nu e, este un banal 2.0 16v. Daca ei se gandesc la X1, eu de ce nu as face-o?
Complet de acord, insa eu incercam doar sa subliniez faptul ca orice alegere faci dintr-un esantion cu uleiuri ok, n-ai cum sa gresesti.

In alta ordine de idei, de ce ai zis ca Selenia Racing devine piesa rara? Nu se mai produce sau din cauza importatorilor?
Nu prea se (mai) cauta, si niciodata nu e pe stoc. Bine, eu mereu am apelat la Gabi Dima pentru ulei si a fost prompt, dar chiar si el mi-a zis ca ar trebui sa ma reorientez.
madkat Quote:
in carte la 55 la motorizarea asta ce ulei e trecut? Pentru temperaturile de la noi din tara (daca e variat functie de zona climatica)
10W40 am gasit peste tot (in workshop, pe capota, in carte (pentru piata germana)), am ramas cu piticii cu 10W60 pentru ca fostul proprietar asta pune in toate Alfele deci si in asta.

Author:  triesse [ 07 Jan 2015, 00:20 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Daca ai de unde cumpara, ideal ar fi bineinteles si la un pret ok, recomand ulei Millers CFS 10W60.

Parerea mea despre Selenia Racing nu este tocmai buna. In ce fel, decat sa pun Selenia Racing pun altceva mai bun. :)
In alternativa, daca nu mai vrei sa pui 10W60, eu as pune 5W50. :wink:

In nici un caz nu as pune la acest motor 10W40.

Author:  cristialex80 [ 07 Jan 2015, 00:38 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Antonele..cred ca nu mai pui nimic :))) o lasi fara ulei in ritmul asta.

Author:  triesse [ 07 Jan 2015, 00:40 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

cristialex80 Quote:
Antonele..cred ca nu mai pui nimic :))) o lasi fara ulei in ritmul asta.
Se poate si fara ulei. :lol:

Deci opinii despre ulei motor sunt prea multe, de obicei. Mai bine asa decat deloc. :)

Author:  Alfa Romeo 1750 [ 07 Jan 2015, 09:10 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

In manualul masinii specifica 10-W40, dar pentru condus sportiv recomanda 10-W60.

Attachments:
ulei Alfa.JPG
ulei Alfa.JPG [ 26.72 KiB | Viewed 5678 times ]

Author:  comanr [ 07 Jan 2015, 09:52 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

viscozitatile , numarul sae(40/50/60) sant date la 100 celsius, de obicei o masina nu merge la 100 celsius, rar vezi asa ceva, un exemplu e 1.8mpi de la alfa are termostat de 125 celsius probabil motorul merge la peste suta de grade mereu, mergand mai rece de 100 celsius poti folosi o visscozitate mai mica pentru ca un 10w40 la 80 grade celsius are aceiasi vascozitate ca 10W60 la 100 celsius.

Author:  antonelcodreanu [ 07 Jan 2015, 16:15 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

cristialex80 Quote:
Antonele..cred ca nu mai pui nimic :))) o lasi fara ulei in ritmul asta.
Gata! O trag pe dreapta, nu stiu ce ulei sa-i pun, deci juriul se retrage pentru deliberare...

Author:  mugurel [ 07 Jan 2015, 16:23 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

antonelcodreanu Quote:
Tin cont de toate caracteristicile masinii: are peste 200.000km, nu papa ulei, schimbul il fac in intervalul 9-10.000km, circul cu acelasi schimb de ulei cam un an (deci prind si vara si iarna), nu fortez in exces motorul (schimb des intre 2.400-2.800rot/min si rar peste 3.500).
Aveam aceeasi dilema la fiecare schimb de ulei la 156 si mereu ajungeam la concluzia ca daca motorul meu a mers toata viata cu acelasi ulei si inca merge impecabil , de ce sa ma risc si sa il schimb cu alta marca . Daca ala si-a facut treaba si mi-a tinut masina in conditii bune , inseamna ca e bun . Cat de greu se gaseste ? Am vazut ca pana si in Vitan au Selenia si cred ca Gabi sau Cip iti aduc fara probleme .
O sa ai mereu intrebarea daca ai facut bine sa schimbi un ulei caruia nu ai ce sa ii reprosezi cu altul de care nu esti sigur ...
Doamne fereste sa se f..ta ceva la motor ca sigur o sa iti dai pumni in cap chiar daca e o simpla coincidenta . 200000 km in parametri si motorul nu haleste ulei chiar nu e de colea :peace:

Author:  alfetta [ 07 Jan 2015, 17:47 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

+1 , iti spargi capul degeaba .

la qashqai , 2.0 benzina aspirat imi bagau aia in garantie 10w60 , iar cand a iesit din garantie am bagat ce scrie in cartea masinii, 5w30 si in 80 000 de km nu am avut nicio problema .

Author:  triesse [ 09 Jan 2015, 00:23 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

comanr Quote:
viscozitatile , numarul sae(40/50/60) sant date la 100 celsius, de obicei o masina nu merge la 100 celsius, rar vezi asa ceva, un exemplu e 1.8mpi de la alfa are termostat de 125 celsius probabil motorul merge la peste suta de grade mereu, mergand mai rece de 100 celsius poti folosi o visscozitate mai mica pentru ca un 10w40 la 80 grade celsius are aceiasi vascozitate ca 10W60 la 100 celsius.
De obicei masina nu merge la 100 celsius, dar nu vezi asta asa de rar precum crezi.

Inainte sa desfac motorul la al meu 156 TS, am facut niste teste. Cu manometru de presiune ulei (pe care il aveam montat definitiv) si unul de temperatura ulei.
Si am testat "in locco" Selenia 20K, Racing si un alt ulei 10W60.

Deci la un mers mai sportiv, uleiul a ajuns si la peste 115 grade. Iar aici diferenta intre uleiuri se simte, 20K era varza. Iar Racing ceva peste, dar nu asa de ok pe cat ar trebui sa fie un 10W60 bun.

Ce vreu sa spun cu asta, motoarele Twin Spark au tendinta de a incalzi mult mai mult uleiul. De asta pentru mers sportiv au scris in carte un 10W60. De asta, dupa ceva ani, toate 2.0 Twin Spark trebuiau sa aiba 10W60, nu numai la mers sportiv.
Iar pentru 1.6 si 1.8 au lasat 10W40 si 10W60 pentru mers sportiv. :bash:

Author:  Valak [ 09 Jan 2015, 01:05 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Stai sa vezi cum o sa se trezeasca un lache sa-ti explice ca nu e neaparat o legatura intre calitatea unui ulei si temperaturile pe care le atinge ! Pentru mine e cel mai relevant test.

Author:  mugurel [ 09 Jan 2015, 01:24 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Pentru mine e relevant ca motorul lui antonel are 200000 km si merge perfect folosind Selenia . Al meu ex 156 2.5 V6 avea doar 130000 cred cand l-am dat , nu vazuse picatura de altceva decat 20k si mergea de asemenea perfect . Ca manca uleiul nu ma deranja , atata timp cat mororul functiona ca nou .
Alte teste nu fac si in principiu las asta pe seama cercetatorilor si producatorilor care in mod sigur fac o treaba mult mai buna decat as face eu echipat cu un manometru .

Author:  triesse [ 09 Jan 2015, 01:55 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

mugurel Quote:
Pentru mine e relevant ca motorul lui antonel are 200000 km si merge perfect folosind Selenia . Al meu ex 156 2.5 V6 avea doar 130000 cred cand l-am dat , nu vazuse picatura de altceva decat 20k si mergea de asemenea perfect . Ca manca uleiul nu ma deranja , atata timp cat mororul functiona ca nou .
Alte teste nu fac si in principiu las asta pe seama cercetatorilor si producatorilor care in mod sigur fac o treaba mult mai buna decat as face eu echipat cu un manometru .
Cum se spune, echipa invingatoare nu se schimba.
Sunt perfect de acord. Sa fiu ca Antonel, daca masina are X km si merge perfect, a pus numai Selenia, atunci merg tot pe Selenia ca sa nu am surprize.

Sunt si de acord cu consumul de ulei. Fie la V6, fie la TS. Stim cu totii cat ulei poate sa consume aceste motoare, si deci cat este considerat normal, asta in opinia inginerilor Alfa Romeo. Este scris in cartea masinii.
Iar unii dintre noi suntem de acord.

Motorul tau 2.5 V6 funciona ca nou, desi consuma ulei. Si funciona ca nou nu datorita faptului ca consuma ulei, ci fiindca aveai grija sa fie tot timpul ulei. Aveai grija sa fie la nível, corect?

Nici eu nu ma apuc sa fac teste pe degeaba. Le-am facut in decursul multor km parcursi, cand a fost cazul sa schimb uleiul.
Sa nu crezi ca am cumparat cate un bidon de ulei marca X, Y, Z ca sa fac teste. :lol:

Producatorii fac teste mult mai bune, bineinteles. De asemenea si cercetatorii.
Acum iarasi, cu totii stim de ce Selenia este scris in cartea masinii ca fiind uleiul recomandat de Alfa Romeo.

Multe 147/156/GT vin chiar cu abtibild din fabrica, sub capota, cu ulei recomandat de Alfa Romeo, dar...Mobil.

Ce poti testa echipat cu un manómetru? ce am facut si eu si ce fac ci cei amintiti mai sus. Poti sa vezi in timp real presiune/temperatura motor. Iar cand esti cu masina la relanti dupa un mers mai sportiv iar uleiul are 120 grade si face o presiune de 1.2bar, atunci ar trebui sa te gandesti ca ar fi bine sa schimbi uleiul cu altul mai bun. Asta daca tii la motor si masina. :P

Author:  nesquick [ 09 Jan 2015, 08:27 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Eu in ts in ult perioada turnam 5w40 pure energy... Mi sa parut cel mai misto ulei, mai misto decat valvoline 10w50 ( o porcarie din pctul de vedere ) si selenia racing. Daca mergi potolit si ai porniri dese la rece, nu stiu ce sa zic cu 10w60. De asemenea eu in fostul 47 nu completam mai mult de 1litru intre schimburi.

Author:  comanr [ 09 Jan 2015, 09:34 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

triesse Quote:
mugurel Quote:
Pentru mine e relevant ca motorul lui antonel are 200000 km si merge perfect folosind Selenia . Al meu ex 156 2.5 V6 avea doar 130000 cred cand l-am dat , nu vazuse picatura de altceva decat 20k si mergea de asemenea perfect . Ca manca uleiul nu ma deranja , atata timp cat mororul functiona ca nou .
Alte teste nu fac si in principiu las asta pe seama cercetatorilor si producatorilor care in mod sigur fac o treaba mult mai buna decat as face eu echipat cu un manometru .
Cum se spune, echipa invingatoare nu se schimba.
Sunt perfect de acord. Sa fiu ca Antonel, daca masina are X km si merge perfect, a pus numai Selenia, atunci merg tot pe Selenia ca sa nu am surprize.

Sunt si de acord cu consumul de ulei. Fie la V6, fie la TS. Stim cu totii cat ulei poate sa consume aceste motoare, si deci cat este considerat normal, asta in opinia inginerilor Alfa Romeo. Este scris in cartea masinii.
Iar unii dintre noi suntem de acord.

Motorul tau 2.5 V6 funciona ca nou, desi consuma ulei. Si funciona ca nou nu datorita faptului ca consuma ulei, ci fiindca aveai grija sa fie tot timpul ulei. Aveai grija sa fie la nível, corect?

Nici eu nu ma apuc sa fac teste pe degeaba. Le-am facut in decursul multor km parcursi, cand a fost cazul sa schimb uleiul.
Sa nu crezi ca am cumparat cate un bidon de ulei marca X, Y, Z ca sa fac teste. :lol:

Producatorii fac teste mult mai bune, bineinteles. De asemenea si cercetatorii.
Acum iarasi, cu totii stim de ce Selenia este scris in cartea masinii ca fiind uleiul recomandat de Alfa Romeo.

Multe 147/156/GT vin chiar cu abtibild din fabrica, sub capota, cu ulei recomandat de Alfa Romeo, dar...Mobil.

Ce poti testa echipat cu un manómetru? ce am facut si eu si ce fac ci cei amintiti mai sus. Poti sa vezi in timp real presiune/temperatura motor. Iar cand esti cu masina la relanti dupa un mers mai sportiv iar uleiul are 120 grade si face o presiune de 1.2bar, atunci ar trebui sa te gandesti ca ar fi bine sa schimbi uleiul cu altul mai bun. Asta daca tii la motor si masina. :P
atat timp cat nu ai alarma de presiune, lucrurile stau in sfera normalului, asta se traduce prin neinstalarea ceasurilor de temperatura/presiune ulei la atelajele "moderne" :mrgreen:

Author:  mugurel [ 09 Jan 2015, 09:57 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Perfect de acord cu tine , triesse . Si ca sa vedeti ca nu sunt fan Selenia , cum am pus mana pe GT mi-am indeplinit visul de a schimba marca de ulei :lol: . Oricum avea 30000 km si nu stiam ce ulei bagase fostul proprietar asa ca am bagat Liqui Moly si deocamdata numai de bine ...

Author:  ALXege [ 09 Jan 2015, 11:26 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Baieti, exista topic dedicat de uleiuri :wink:
Cred ca Antonel a tras de mult o concluzie, haideti sa-l lasam se ne mai povesteasca de 55ul lui!

Author:  antonelcodreanu [ 20 Jan 2015, 23:40 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Din toamna, umblu cu o saracie de R Clio... blank din toate punctele de vedere, am impresia ca parca nici motor nu are, ei, ideea e ca mai protejez Alfa, o protejez asa de tare ca am uitat sa schimb uleiul (ma tot uitam la km dar a trecut 1 an), in fine, in prima saptamana din acest an am mers cu ea zi de zi, presiune aveam numai ca s-a schimbat sunetul (monitorizez permanent: presiune ulei, temperatura ulei, temperatura apa si nu aveam cum sa o scap).
Dupa ani de fanatism Selenia Racing, am trecut la altceva. Dupa cum stiti, am studiat, am comparat, am hotarat, am ales tot un 10W60, tot produs Petronas, numai ca e Syntium Racer X1.
Azi l-am schimbat (211461 km), am pus un filtru Mahle, presiunea e ok, dar nu am rulat, doar am pornit-o in curte si am accelerat-o de cateva ori si am lasat motorul sa functioneze vreo jumatate de ora. Pe hartie, comparativ cu Racing si Sport ar trebui sa fie un pic mai bun, inca nu am un feed-back real; nu tin neaparat sa experimentez, daca e ok o sa-l recomand, daca nu, il dau afara si reinitializez tot, oricum nu pierd mare lucru pentru ca e foarte ieftin.
Pe 10.01 la 211373 km am facut si ITP-ul...

Author:  nesquick [ 21 Jan 2015, 00:27 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Felicitari Antonel ! Pt faptul ca ai grija de ea, iar ea de tine... Si de asemenea felicitari ca a trecut ITP-ul cu brio :) 2 ani nu mai ai treaba ;)

Astept un feedback privind acest ulei... De curiozitate cat a costat si une l-ai gasit la noi? Stiu ca uleiurile petronas, nu sunt chiar pe toate drumurile.

Page 18 of 27 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/