Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560
Page 169 of 178

Author:  GiuliaLover [ 24 Apr 2021, 20:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Ca sa inchidem bucla :clapping:

https://www.clubalfa.it/349050-no-impar ... bbandonata

Author:  centurion [ 24 Apr 2021, 22:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:

Paralela cu Nokia nu o inteleg. Si oricum acolo n-a fost vorba de neadaptare ci de decizii proaste, caci ei aveau deja in panoplie formele.primitive a ceea ce numim azi "smartfon".
Si oricum Nokia ca divizie de terminale telefonice a renascut, insa fara sa duca mai departe nimic din valorile care au consacrat marca. Nu sunt decat niste alte telefoane cu sistem de operare android.
Divizia de echipamente n-a incetat niciodata sa existe.
Ma referisem la Nokia (divizia de telefoane mobile) ca la un exemplu de companie "istorica" (cu "pedigree") ce a pierdut totul in cativa ani (practic au cazut din varful piramidei direct sub pamant) din cauze interne: management defectuos, produse a caror calitate a scazut, specificatii tehnice sub noul val (Symbian era sub iOS).
In fine, asistam la niste schimbari (si nu doar evolutii) la care, cine nu se adapteaza, nu are cum sa reziste.

Author:  ALXege [ 24 Apr 2021, 22:16 ]
Post subject:  Alfa Romeo Giulia

Nu ti-ai ales bine exemplul Nokia cu yux, el a avut pana de curand un Nokia. D-ala cu butoane, si lanterna [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  mobyle [ 24 Apr 2021, 23:01 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

... și jocul cu rama.

Author:  Hermanoli [ 25 Apr 2021, 11:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Și divizia de echipamente si managed services era la un pas de colaps. Au evitat însă pericolul.

Sent from my BE2013 using Tapatalk


Author:  dand [ 25 Apr 2021, 16:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Yux, trebuie sa mergem la niste teste ca sa vezi cu ochii tai cum sta cu ‘pedigree’ul. Mergem la Jag si incercam un I-Pace si un E-Pace. Apoi la Mercedes si comparam un GLC cu echivalentul electric EQC. Apoi sunt numai urechi sa ascult argumente pro E-Pace, respectiv GLC. Si sa aud ce e similar intre I-Pace si EQC, ca eu unul n-am gasit multe similitudini. Diferenta intre electrice e exact ca intre echivalentele diesel sau benzina, un EV e practic aceeasi masina doar cu instant torque, what’s not to like??...
Nu comparam V12 aici cu EV-uri, ci motoare in 4 cilindri cu electric.
Ca tot ai adus vorba de Leaf, hai sa facem si un test la Nissan, luam un Leaf si un Jukebox pe motorina si vedem care e mai fun.

Revenind la Giulia, nu vad cum o Giulia cu motor in 4 cilindri ar fi mai misto la condus decat una electrica. Cum spunea Valak, moartea ICE va veni cand lumea se va urca la volanul aceleiasi masini dar varianta electrica.

Author:  yux_mm [ 25 Apr 2021, 17:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Eu nu ma urc in Juke. E sub demnitatea mea de fiinta umana.

Ege, Nokia ala era cu Symbian, era cu functie tap si stia sa numere pasii (accelerometru, etc). Tehnologia 2005-2006... Inca il mai am :lol: . E telefonul de backup cand smarfoanele dau cu virgula...
Sincer imi pare rau ca s-au dat singuri de gard. Puteau fi ceva frumos.
Divizia de echipamente o duce binisor. Is la bataie cu Ericson pe pietele dominate de tarile europene. Overall isi impart lumea cu Ericson si chinezii.

Author:  dlbogdan [ 25 Apr 2021, 17:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Total în asentiment. 10-15 ani. N'o sa moara de tot, asa cum nici filmul foto chimic n'a murit complet. Dar nici nu mai vezi filme apsc sau 35. Vezi doar medium format.
Deci despre ICE vor rămâne V6/V10 pentru acel "feeling analogic".
Nu ironizez, dar pare natural.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  centurion [ 25 Apr 2021, 18:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Tot despre "pedigree" (si asta este ultimul mesaj) scriu pentru ca am citit dimineata despre fabrica de baterii pe care Porsche o va construi in sudul Germaniei. Cand Porsche a construit Cayenne (ulterior si cu motor Diesel) au fost nenumarate critici. Rezultatul? Porsche a inceput sa o duca foarte bine datorita vanzarilor. Au mai urmat Panamera si Macan ... si o duc si mai bine.
Idem Lamborghini cu Urus, Aston Martin cu DBX. Urmeaza si Ferrari cu Purosangue.
"Pedigree"-ul nu sta doar intr-o idee de la care a pornit ceva, ci in adaptarea ei la contextul in care se afla.

E adevarat, uneori "pedigree"-ul se pastreaza foarte bine, din pacate. Vad uneori melteni prin tara asta despre care chiar cred ca nu au depasit stadiul de pestera.

Author:  Razvan29 [ 25 Apr 2021, 21:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:
Eu nu ma urc in Juke. E sub demnitatea mea de fiinta umana.
:lol:

Author:  dand [ 25 Apr 2021, 22:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:
Eu nu ma urc in Juke. E sub demnitatea mea de fiinta umana.
Haha, aia era ca sa vedem cum se prezinta si subsolul clasamentului, si eu sunt mai degraba tentat sa observ cum creste iarba vs Juke (nivel similar de entertainment:)

Author:  yux_mm [ 25 Apr 2021, 23:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Dane, aia cu observatul ierbii cum creste a fost epica. Am ras o juma de ora.
Daca e sa o luam 4 pots vs electric tind sa cred ca nu o sa le ducem prea mult dorul. Adica nu generatia actuala de 4 pots. Altfel sta treaba cu motoarele old timer insa, dar aia e alta poveste.
Argumentul ecologic al downsizing-ului, inclusiv inlocuirea de L6/V6 cu 4 pots turbo e o basina cu stropi. A, ca au redus preturile de productie totodata, da, no comment, desi nu ti-o spune nimeni in brosura de prezentare, ca nu da bine in fata clientului. Deci cum ziceam, nu prea o sa le duc dorul.

As merge la un drive test cu Jagul si chiar si cu Mercul. Dar cred ca cel mai tentat is cu Volvoul. Anul asta, daca am timp chiar as merge, sperand totodata ca nu ne mai baga Boris vreun lockdown.
Tesla a fost un mare fâs.

Si ca veni vorba de Nissan, maine ma.duc sa ma dau cu Navara.

PS ca sa nu ma creada lumea ca mi-am pus ochelari de cal cand e vorba de electrice, cand eram copil imi doream sa devin cand voi fi mare sofer de troleibuz cu burduf.

Author:  goldfinger [ 26 Apr 2021, 09:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nu stiu ce sa zic; cred ca va agitati degeaba. Usor modificata, cu alt nume, platforma merge mai departe. :)


"In the round table with Italian journalists, Imparato was quick insist the Giorgio platform wouldn’t be abandoned. It would instead be integrated into Stellantis’s four-platform architecture system, albeit in a heavily modified form, in an admission that it struggled with anything more than mid-sized cars."

Author:  yux_mm [ 26 Apr 2021, 10:06 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Pai daca vrei sa o adaptezi pur EV, nu mai ramane nimic din ea: motorul out, evident, transmisia nu isi mai are sensul, evident, diff out ca n-ai ce face cu el, rear solid axle, ca sa iasa mai ieftin si sa maresti portbagajul si sa se alinieze cu actualele cotete PSA, McPherson pe fata ca sa "cost reduction", et voila.
Ba chiar cu aceste modificari tot mege sa implementezi un hibrid.
Evident, e speculatie ce fac eu aici. Pana nu pune francezul negru pe alb, habar nu avem ce si cum.

Parerea mea sincera e ca industria auto nu se indreapta in directia cea buna. Tocmai citeam aseara de proiectul unei mine de suprafata pentru litiu in nordul Portugaliei. Nu arata bine treaba in opinia mea.
Timpul insa ne va arata daca facem bine ce facem.

Author:  GiuliaLover [ 26 Apr 2021, 10:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

E interesanta turnura discutiei, dar postarea mea initiala despre ce zicea Imparato nu are nicio legatura cu automobilul electric, despre a carui utilitate se pot face desigur cenacluri in jurul focului in zdranganit de chitari dezacordate. Postarea se referea la strategia viitoare a AR/Stellantis, care pare ca nu mai privilegiaza excelenta tehnica in cazul AR ci succesul comercial, pentru ca asta stie PSA sa faca la scara industriala. Din punctul asta de vedere, AR a mai avut incercari si fiascouri (vezi Arna) si intrebarea era daca asta e calea cea mai potrivita pentru AR.
Acum Imparato o da la intors, in stilul frantuzesc, pentru ca dupa ce a condus GTAm si a laudat ADN ul marcii, ba mai mult a zis ca e fan AR din copilarie, ca familia lui a avut numai Alfe, a dat cam rau declaratia cu renuntarea la Giorgio, care era destul de clara in ce priveste AR pentru ca vorbea de un impairment de 800 de milioane de euro. Asta se intampla de exemplu cind renunti la o investitie nerecuperata, neamortizata.
Restul, ca AR are viitor electric sau nu, sunt discutii. Eu sunt fanul ceasurilor mecanice si uite ca la o juma de secol si mai bine dupa inventarea ceasului electronic, alea mecanice rezista cu brio.

Author:  dand [ 26 Apr 2021, 11:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Din ce am citit, decizia nu are nimic de-a face cu excelenta tehnica vs succesul comercial, e doar ptr ca platforma initiala nu a luat in calcul posibilitatea electrificarii:
https://www.forbes.com/sites/michaeltay ... 369dfd2717

Deci in final, platforma va continua sa existe, insa intr-o forma modificata ptr a permite si variantele electrice ale viitoarelor modele.

Author:  dlbogdan [ 26 Apr 2021, 11:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Which makes perfect sense.
Mai sunt exemple de platforme modificate sa meargă electrificate.
Oricum, cred ca putem sa fim destul de siguri ca noile alfa nu vor fi pur simplu Peugeoturi rebadgeuite. Totuși FCA nu a fost cumpărat de PSA, ci au făcut un joint venture egal.
Și mai putem fi siguri ca dacă nu vor scoate electrice destule vor muri. Ma întreb cat timp va mai merge aia cu luat Green tokens de la Tesla.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  GiuliaLover [ 26 Apr 2021, 11:57 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Mie mi se pare relevant paragraful care spune ca nu au reusit sa scaleze platforma, again, care este motivul pentru care platforma se sacrifica, este irelevant. Stirea da de inteles ca Stellantis nu va mai investi in modificarea/adaptarea platformei si de aici impairmentul.
AR avea initial in plan sa faca si un coupe, o berlina de clasa mare, un break de clasa medie si un SUV full size cu 7 locuri pe baza lui Giorgio. De asemenea erau zvonuri despre un T4 GME de 350 de cai si un T6 pe baza lui GME, eventual cu mild hybrid (T4 GME e hibridizat in US pe Wrangler). Erau de asemenea discutii daca o compacta sportiva bazata pe platforma ar avea sens. De aia FCA facuse un Skunk Works - pentru ca avea nevoie de maximul de competente tehnice din companie concentrate in acelasi punct, de aia a fost adus Roberto Fedeli.
Nescalind-o, evident ca e scumpa si ca nu merita sa investesti in ea sa o modifici pentru electrificare. O solutie side ar fi fost sa o pastreze doar pentru vehiculele de performanta, chiar si electrificate, dar pare ca francezii au zis pas.
Aia e ...

Author:  goldfinger [ 26 Apr 2021, 12:23 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Cred ca răspunsul o sa vina de la Maserati. Daca au nevoie de platforma asta, va avea zile. Dacă nu, well....

Nu vad platforma asta făcând volume, cred ca trebuie căutată marja, nu volumele.

Vad alfa utilizând 2 platf:
1 pt segmente mici & compact, platforma pejeu
1 pt modele sportive / segm mari. Aici nu prea are ce prelua bun de la PSA. Decent, poate, dar nu in spiritul alfa.

Author:  centurion [ 26 Apr 2021, 12:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

goldfinger Quote:
nu stiu ce sa zic; cred ca va agitati degeaba. Usor modificata, cu alt nume, platforma merge mai departe. :)


"In the round table with Italian journalists, Imparato was quick insist the Giorgio platform wouldn’t be abandoned. It would instead be integrated into Stellantis’s four-platform architecture system, albeit in a heavily modified form, in an admission that it struggled with anything more than mid-sized cars."
Nu va fi "usor modificata" ci, din contra, va fi "in a heavily modified form".

Author:  goldfinger [ 26 Apr 2021, 12:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

eu nu cred 100% in comunicatele Alfa Romeo., le iau mai in "modul asa". :lol: :tongue:

Au o platforma buna (scumpa, dar asta e viata :mrgreen: ). renunta la ea ca sa construiasca alta de la zero? eh, pe bune!? Ca de preluat (si eventual modificat) de la PSA eu nu vad ce.... ei sunt "pa frenci" comfort & strange design (interior/exterior), alte valori...

Author:  BFX [ 05 May 2021, 08:15 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

In alta ordine de idei, Alfa a început vânzarea variantelor GTA și GTAm.
In Australia, toate cele 18 unități alocate au fost deja vândute.
https://www.carsales.com.au/editorial/d ... ced-129767

Author:  m3ph0 [ 05 May 2021, 12:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Pai daca se renunta la platforma Giorgio, nu e ca si cum Alfa e teoretic moarta?

https://www.automarket.ro/stiri/seful-a ... 03541.html

Author:  dlbogdan [ 05 May 2021, 12:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Au nevoie sa se adapteze inainte sa devina urmatorul IBM. Vor face platforma electrificata, nu pentru a’si inveseli portofoliu ci pentru supravietuire.
ICE is done.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  m3ph0 [ 05 May 2021, 12:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Ideea este ca AR va mai face doar un desing de interior si exterior. Platformele tehnice vor veni de la Pejo. Deci doar designul va mai fi al lor.

Page 169 of 178 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/