Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 165 of 178 |
Author: | GiuliaLover [ 22 Jan 2021, 15:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu cred ca problema principala la jantele custom e mai putin J ul un pic marit, mai degraba trebuie verificata compatibilitatea cu masina. Spun asta pentru ca jantele OE au niste scobituri in butuc care se potrivesc cu un distantier montat pe disc, ca sa nu se incurce fata cu spatele. Deci trebuie cautate jante custom specifice pentru Giulia cu omologare asimetrica. Sau sa scoti distantierul. |
Author: | Iftao [ 22 Jan 2021, 16:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
andreigh89 Quote: Salutare! @andreigh89 vezi ca @tzzivii a avut pe giulia lui (Veloce - aka Jessica Alba) roti de alte dimensiuni (daca nu ma inseala memoria erau 285/30 R19 pe spate si 255/35 R19 pe fata). Dar cel mai bine vorbesti cu el direct (are telefonul publicat pe forum), chiar te poate consilia dpdv tehnic in cunostinta de cauza. Succes[emoji111]Sper sa nu supar prin aceasta intrebare fiind nou si neavand cunostinta daca a mai intrebat cineva acelasi lucru pana acum. Pe Giulia cu tractiune Q4 ati montat pana acum jante mai late de 9J? Ma intereseaza pentru sezonul cald sa imi cumpar jante custom cu dimensiunile: - 225/40 R19 fata, 8,5J - 255/35 R19 spate, 9,5J insa in cartea tehnica am gasit ca s-ar recomanda ca pe fata sa fie 8J, iar pe spate 9J. Problema cu care ma confrunt e ca producatorii de jante custom pentru dimensiunile de mai sus fac jante de 8,5J minimum pt fata si 9,5J pentru spate, iar eu nu stiu daca o latime mai mare decat cea pe care Alfa o mentioneaza in cartea tehnica ar afecta integrala Q4. Va multumesc! Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | andreigh89 [ 23 Jan 2021, 11:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Multumesc! |
Author: | Iftao [ 23 Jan 2021, 15:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cu placere[emoji846] Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | BFX [ 24 Jan 2021, 17:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
andreigh89 Quote:
Salutare!
Sa o stapanesti sanatos! Sper sa nu supar prin aceasta intrebare fiind nou si neavand cunostinta daca a mai intrebat cineva acelasi lucru pana acum. Pe Giulia cu tractiune Q4 ati montat pana acum jante mai late de 9J? Ma intereseaza pentru sezonul cald sa imi cumpar jante custom cu dimensiunile: - 225/40 R19 fata, 8,5J - 255/35 R19 spate, 9,5J insa in cartea tehnica am gasit ca s-ar recomanda ca pe fata sa fie 8J, iar pe spate 9J. Problema cu care ma confrunt e ca producatorii de jante custom pentru dimensiunile de mai sus fac jante de 8,5J minimum pt fata si 9,5J pentru spate, iar eu nu stiu daca o latime mai mare decat cea pe care Alfa o mentioneaza in cartea tehnica ar afecta integrala Q4. Va multumesc! Intr-adevar, sunt putine variante de jante in formatul OEM fata 8j respectiv spate 9j. Personal mi s-a parut ca dimensiunile anvelopelor OEM (225 fata / 255 spate) sunt stretch chiar si pentru latimile 8j/9j. In format 8.5j/9.5j vor fi si mai intinse si mai predispuse la loviri. Si la capitolul anvelope sunt diferente intre producatori, chiar daca vei compara dimensiuni identice (de exemplu, Pirelli de regula sunt mai inguste decat Michelin, pe aceleasi dimensiuni). Bineinteles, alegerea tine de gusturi si bugete. Daca bugetul permite, as merge pe jante mai calitative si mai usoare (reason why: https://blog.demon-tweeks.com/performan ... %20braking.) Sunt multe tehnologii de producere a jantelor (Gravity casting -> Low pressure casting -> Flow formed cast -> Hot Forging -> Cold Forging -> Net Forging), cele de la urma mai usoare si mai resistente. Dar variante gen Low pressure cast / Flow formed sunt mai mult decat ok. Jantele Alfa 5hole OEM de 19 (8j fata si 9j spate) sunt chiar ok dpdv greutate, 11.1kg pentru fata, respectiv 12.1kg pentru spate. Prin urmare, va fi destul de greu de gasit alternative si mai ok. Personal as merge pe OZ HYPER GT STAR GRAPHITE / LEGGERA HLT GLOSS BLACK, ambele disponibile in 19x8 / 19/9, cu ET identic cu OEM 33 fata, 34 spate si considerabil mai usoare: -1.4kg/janta fata, respectiv -1.6kg/janta spate. Alta varianta gasita ar fi Brock B40, dar considerabil mai grele decat 5hole OEM (+1.4kg/janta), prin urmare nu vor contribui pozitiv la capitolul dinamic. Sper sa iti fie de folos informatiile de mai sus. Bafta! |
Author: | Valak [ 26 Jan 2021, 13:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Incep sa aud de tot mai multe motoare cu bloc fisurat/camasi sparte 2.0 TB 280 CP (sunt 3 doar aici in Club). A primit cineva vreo explicatie cat de cat valida asupra motivului pentru care se intampla asa ceva ? Stiti vreuna de 200 CP cu problema asta sau doar cele de 280 CP pica ? |
Author: | georgecristian [ 26 Jan 2021, 13:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Relativ la 2.0 eu nu am auzit decat de problema lui Iftao. O problema grava de motor a avut DanS, dar cu Veloce Diesel , deci cu totul alt context. |
Author: | yux_mm [ 26 Jan 2021, 14:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Intrebarea corecta e daca a fost schimbat blocul pe garantie, nu daca s-a mai prajit si altcineva |
Author: | GiuliaLover [ 26 Jan 2021, 15:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Incidenta este relevanta, eu pe forumurile americane am gasit un singur caz asemanator, dar care zice ca dealerul stie de mai multe cazuri si a inlocuit motorul fara comentarii, iar pe forumurile italiene este un singur caz care a facut scandal, cu un Stelvio First Edition. 3 masini din cele 15-20 de 280 care posteaza aici ar fi imens de mult. Toate de afara sunt de 280. |
Author: | Valak [ 26 Jan 2021, 15:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Sunt mai multe cazuri, dar putini proprietari vorbesc despre asta, din motive obiective. Pana acum nu au fost probleme foarte mari de bad press fiindca motoarele au fost inlocuite in garantie, dar au inceput sa pice a doua oara sau masinile nu mai sunt in garantie si nu e deloc placut. Intrebarea mea era daca ati auzit si de motoare de 200 de cai care fisureaza camasa cilindrului 2. In unele cazuri inteleg ca totul a debutat cu o scadere a nivelului in vasul de expansiune, dar in cazul altora primele simptome erau martorul motor aprins intermitent cu eroare de misfire sau pornirea la rece usor ezitanta. |
Author: | GiuliaLover [ 26 Jan 2021, 15:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
3 din 13 de pe forum, din care vreo 3 sunt nou noute, ar fi un scor dezastruos. |
Author: | Iftao [ 26 Jan 2021, 16:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mates, fac un apel la calm, eu unul am postat despre asta pentru simplul motiv ca transparenta este un diferentiator al comunitatii alfaclub fata de orice alt fanclub/brand si cand eram prospective customer am apreciat asta foarte mult. Mi se pare mult mai important ca sunt oameni saritori si ca reprezentanta se comporta foarte ok cand apare o problema. Pe termen lung ascunderea de informatii se intoarce impotriva marcii. Mai am un prieten cu un Renault caruia i s-a inlocuit motorul la 60k km. La fostul meu seat leon 184 cp diesel mi-a dat in 2016 check engine cu emergency error (start/stop failure) la doar 12.000km. Am avut la cine sa apelez? Cu cine sa ma sfatuiesc? Evident, nu, doar stat prin reprezentanta pana s-a rezolvat...Insa cu Alfaclub si Alfa Romeo lucrurile stau altfel si zic asta in sensul bun al cuvantului, motiv ptr care cred ca cel mai responsabil lucru este sa: 1) recunoasterea/identificarea problemei; 2) sa te comporti ca reprezentanta cat mai bine ptr a minimiza impactul pe client. Pot spune ca daca ar fi sa dau timpul inapoi tot Giulia as cumpara fara ezitare. PS: testul suprem de incredere fata de client este atunci cand esti pus in fata unei astfel de situatii. Atunci cand clientul simte ca nu este lasat balta si ca se incearca totul ptr a remedia situatia cu minim de impact, efectul poate fi chiar de fidelizare in pofida problemei aparute.[emoji111] Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | mugurel [ 26 Jan 2021, 16:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Poate gresesc eu dar parca era problema asta si la 159 2.4 |
Author: | nesquick [ 26 Jan 2021, 18:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Exista alt antigel mai ieftin oare? Nu pun la indoiala calitatea, insa brandul este de toata jena. |
Author: | alfetta [ 26 Jan 2021, 18:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
24 lei 1.5 litri . Am uitat sa mentionez , in vasul din stanga sus lichidul era un deget sub limita iar in dreapta era la minim . |
Author: | BFX [ 26 Jan 2021, 19:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Iftao Quote:
Mates, fac un apel la calm, eu unul am postat despre asta pentru simplul motiv ca transparenta este un diferentiator al comunitatii alfaclub fata de orice alt fanclub/brand si cand eram prospective customer am apreciat asta foarte mult. Mi se pare mult mai important ca sunt oameni saritori si ca reprezentanta se comporta foarte ok cand apare o problema. Pe termen lung ascunderea de informatii se intoarce impotriva marcii. Mai am un prieten cu un Renault caruia i s-a inlocuit motorul la 60k km. La fostul meu seat leon 184 cp diesel mi-a dat in 2016 check engine cu emergency error (start/stop failure) la doar 12.000km. Am avut la cine sa apelez? Cu cine sa ma sfatuiesc? Evident, nu, doar stat prin reprezentanta pana s-a rezolvat...Insa cu Alfaclub si Alfa Romeo lucrurile stau altfel si zic asta in sensul bun al cuvantului, motiv ptr care cred ca cel mai responsabil lucru este sa: 1) recunoasterea/identificarea problemei; 2) sa te comporti ca reprezentanta cat mai bine ptr a minimiza impactul pe client. Pot spune ca daca ar fi sa dau timpul inapoi tot Giulia as cumpara fara ezitare.
@Iftao, bine punctat cu partea de transparenta in general in ceea ce-i priveste pe posesorii de Alfa, aceeasi parere am avut-o si eu inainte de a deveni posesor. Multumiri pentru initiativa de a transmite aceste informatii intr-un mod transparent si constructiv. PS: testul suprem de incredere fata de client este atunci cand esti pus in fata unei astfel de situatii. Atunci cand clientul simte ca nu este lasat balta si ca se incearca totul ptr a remedia situatia cu minim de impact, efectul poate fi chiar de fidelizare in pofida problemei aparute.[emoji111] Sent from my SM-N950F using Tapatalk Totusi, ar fi util sa aflam detalii si de la ceilalti 2 posesori care au patit la fel. Vineri am prima revizie, ii voi ruga sa verifice si nivelul de lichid din vasul de expansiune. Daca mai aflu ceva util, revin cu vesti. |
Author: | dlbogdan [ 26 Jan 2021, 19:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu nu'mi fac probleme. O sa mai scotocesc prin forumuri dar la prima vedere nu pare foarte raspandita situatia. Sa vedeti la faimosul motor BKD (2.0 Diesel) de pe Golful meu. TOATE chiulasele din prima generatie (2 ani de productie) au crapat si ardea antingelul, apoi din a doua generatie doar 1/4 din chiulase au crapat. Am ajuns in final sa schimb motorul cu totul dupa doua chiulase crapate si inlocuite. |
Author: | georgeg [ 26 Jan 2021, 22:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
mugurel Quote:
Poate gresesc eu dar parca era problema asta si la 159 2.4
Poate era, la peste 150-200k km. Peste valoarea indicata in bord. )
|
Author: | tipografu [ 26 Jan 2021, 22:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ha, 4/13. Problema cu pierderi de antigel am avut-o si eu, la momentul respectiv cauza a fost tot singulara si nereplicata pe alte exemplare. Asta intamplandu-se la sfarsitul lui 2019. Istoric: Intrare in posesie cu pana in 10 km, real vreo cativa in jur de 5-6 pe ODO, in seara de Haloween 2018, rosie, dreaq gol. Revizia 1 in mai 2019: -efectuata la 7.900 km, pe langa cele aferente reviziei a fost completat cu cca 250 ml lichidul de racire in vasul de expensiune al circuitului de racire motor. Bidonul cu restul de lichid pana la 1L a fost plasat in portbagaj. Noiembrie 2019, 16.000 km: - la o inspectie vizuala intr-o seara dupa ce am parcat masina, am deschis capota si am remarcat nivelul foarte scazut al lichidului din vasul de expansiune pentru sistemul de racire al motorului, era undeva in zona de minim. Monitorizat atent si permanent, tinand cont ca la prima revizie facuta la 8000 km a fost nevoie de completare, m-am impancientat de scaderea brusca a nivelului in vas, in conditiile in care cu cateva zile inainte totul era la nivel normal. Asa ca am completat cu o parte din restul de Paraflu ramas in bidon de la revizia anterioara. Doar ca in cazul de fata a consumat in interval scurt de cca 1 saptamana/max 500 km cam cat a consumat in 8000 km si cca 6 luni (250 ml) Conditii de utilizare atunci (2019): zilnic min 60-70 km, semi/extra urban. Coincidenta, sau mai bine zis sincronizarea, a fost ca aveam deja programata revizia in cca o saptamana sau ceva, interval in care am monitorizat constant nivelul din vas. A mai fost necesara o reajustare a nivelului lichidului de racire cu vreo 200 ml in acest interval de o saptamana, semn ca lucrurile erau razna. Devenisem dependent zi de zi de clapeta mecanismului de deschidere a capotei, de butonul de deschidere al capacului de la portbagaj si de bruma de Paraflu care se tot epuiza din bidon. De seara pana dimineata nu pierdea nimic, de dimineata pana seara nivelul scadea usor, usor. Bun, prezentat la revizie intr-o zi de vineri pe la pranz, facut schimbul de ulei si filtre si hai sa inspectam si cauza pierderilor de antigel. Radiatorul ok, fara urme de pierderi, pori etc. Am avansat cu investigatiile facute ochiometric, in sensul ca a fost inspectata zona chiulasei pe ambele parti, insistandu-se final pe zona din spatele turbochargerului unde se vedeau ceva dare de scurgeri. Nu de la turbocharger, nivelul in vasul sistemului pentru racire turbo/intercooler e la fel ca in prima zi. Se facea tarziu, o parte din mecanici isi urau weekend placut, plecau bucurosi, la masina inca se faceau verificari. Concluzia a fost ca pana nu demonteaza sa elibereze zona de componente/accesorii, nu au cum sa isi dea seama. Fiind tarziu, am avut 2 variante: -optiunea A era sa plec cu ea si sa monitorizez constant cat timp consider de cuviinta, urmand sa revin cu alta ocazie -optiunea B a fost sa continue cu demontatul sistemului de AC si cel de supraalimentare ca sa faca loc, caz in care masina trebuia sa ramana in atelier cel putin pana luni, indiferent de rezultatul investigatiei, nemaifiind timp sa puna totul la loc Decizia a fost cam asa: https://youtu.be/XmDRtHrO8GU Bun, am vazut cum e golit compartimentul motor pe partea soferului, am oftat adanc si, ca sa-mi treaca anxietatea indusa de momentul operatiei pe langa cord, m-am apucat sa studiez partile componente care aterizau pe banc:) Zaream cu fiecare piesa care disparea din compartimentul motor cum se prefigureaza o urma sangerie de Paraflu rosu scurs pe bloc si prajit la temperaturile normale de functionare. Verdict...!:) Eh, cauza era una simpla, pe la unul din orificiile tehnologice ale chiulasei erau scurgeri in partea inferioara a unuia din dopuri, semn ca acel capac ca de conserva nu etansa corect. Si da, pierderile erau cand lichidul de racire era cald si se dilata, in conditiile in care lichidul era rece capacul ala reusea sa etanseze. Pierdeam in mers la temperaturi normale de functionare, nu si peste noapte/repaos. Avand imaginea asta mi-a fost clar, scurgerile/pierderile sunt evidente si foarte clar pe unde se produc, ramane asa deschiolata in atelier pana la rezolvarea cauzei. Urmatoarea saptamana am asteptat piesele. Au ajuns, insa capacul ca de conserva comandat nu se potrivea. Incercarea 2 a fost alta comanda, de data asta pentru tot setul de capace. Eh, niciunul din set nu se potrivea. Optiunea A: schimbam chiulasa cu tot ce implica, asta vine cu capac cu tot:) Optiunea B: mai incercam si mai studiem. Decizia a fost: B, B, B Salvarea situatiei a venit de la codul de piesa de Jeep cu motorizarea 2.0 turbo care s-a potrivit perfect. Pentru Jeep exista cod de piesa in sistem, pentru Alfa, nu. Asa ca operatiunea s-a incheiat cu succes dupa cca 1 luna, cost piesa cam echivalentul unui capac de conserva, cca niste Lei, cost manopera habar n-am. Rezultatul a fost ca totul e acum in perfecta regula. Km: cca 21.000 Ionut/ AIT Bd Timisoara, iti si vă foarte multumesc! |
Author: | Iftao [ 26 Jan 2021, 22:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ha, tare Tipografule, faine atat povestea cat si tonul constructiv, ca un roller-coaster emotional:-). Totul e bine cand se termina cu bine. Forza Giulia! [emoji634][emoji3531] Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | dlbogdan [ 26 Jan 2021, 23:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Multumim de poveste tipografu’ Stati lininistiti (momentan) dragi alfisti, toate brandurile, toate modelele au sporadic probleme cu nea gelu antigelu. Daca devine pattern, se rezolva cu o versiune noua pentru piesa desenata prost. Oricum mai toti avem garantie din belsug. Dar eu personal nu cred ca ajungem acolo. Sunt curios si de ceilalti doi care au avut probleme similare. Hai, curaj! Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 27 Jan 2021, 02:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Asta ziceam si eu mai sus: atata timp.cat dealerul remediaza in garantie problema si fara prea mult tam-tam, totul e in regula. Oricum, la cat de la sange se proiecteaza mai nou fiecare piesulica nu ma astept sa mai dureze masinile astea precum un Merc W124. Si vorba colegului, ma astept ca orice brand sa aiba invariabil probleme in perioada de garantie. |
Author: | BFX [ 27 Jan 2021, 09:54 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia | ||
La puțin peste 2400km (foarte puțin pentru aproape 1 an, blame it on COVID online way of working), la rece, nivelul in vasul din stânga (poza de sus) e puțin peste minim, respectiv la mijloc in vasul din dreapta. Nu am avut nicio atentionare in bord referitor la nivelul scăzut, dar cred ca e normal sa nu am, fiind in parametri. Fiind nouă, nu-mi fac prea mari griji. Cel mai probabil nivelul nu era plin din fabrică. Când am luat Seat-ul de nou, la nici 1000km aveam deja in bord avertizare de nivel lichid scăzut. După revizia de vineri, voi monitoriza periodic și revin cu status.
|
Author: | BFX [ 27 Jan 2021, 10:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@tipografu': faina povestea, ma bucur ca s-a rezolvat. Inteleg ca nu a necesitat schimbare de motor. +1 pentru indemnul colegului dlbogdan pentru colegii care au trecut prin experiente asemanatoare. Ne ajuta pe toti. @Iftao: iti impartasesc pe deplin punctul de vedere . Mai am obiceiul sa caut pe mobile, nimic ce sa-mi surada mai mult decat Giulia, cel putin nu la nivelul actual de pret. Iftao Quote:
Pot spune ca daca ar fi sa dau timpul inapoi tot Giulia as cumpara fara ezitare.
Tot ceea ce e legat de eventuale probleme recente Alfa, poate reprezenta un tavalug periculos, in special pentru potentialii clienti noi. Da, se intampla si la altii, dar ei nu au un punct atat de sensibil.De aceea, e incurajatoare abordarea constructiva a AI de pana acum. Sa speram ca o vor mentine si pe viitor. |
Page 165 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |