Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Rosso Inferno https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135 |
Page 17 of 21 |
Author: | yux_mm [ 11 Aug 2014, 16:34 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Am condus si eu un TDI 1.9 de 90cp pe un G5. Cred ca inca era generatia pompa-pipeta, dar nu bag mana in foc. Trage bine inca de la 1300rpm, deci ok in oras, insa dupa 3000 nu mai aveai ce discuta cu el. Vibratii multe, sunet infect. Si masina avea vreo 55k km, deci nu era vreo cazatura. Cu revizii la timp ca era masina de firma. Asemenea un 2.0 cdti pe o Insignia, varianta de 110cp. Cu toate ca este un motor de origine Fiat, este setat complet diferit. Trage bine de la 1300rpm dar isi da duhul pana in 3000rpm. E drept ca era penalizat grav de greutatea mare a masinii, vreo 1600kg Madkat: eu is ok cu trocariciul meu si motorizarea pe care o are, oricum nu fac prea multi km in oras. Prefer transportul in comun si in special metroul. Asta din urma bate la cur orice motorizare de la orice marca la orice |
Author: | Valak [ 27 Aug 2014, 22:29 ] | ||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||
Rosso Alfa vs. Rosso Ferrari P.S. Stiu, am parcat ca un bou.
|
Author: | Nelu1973 [ 27 Aug 2014, 22:46 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Tentat sa stai cat mai aproape, ai fost totuși prevazator, daca-ti trăgea o portiera. [WINKING FACE] |
Author: | Valak [ 27 Aug 2014, 23:46 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Exact asa am si gandit, oamenii fac tot felul de lucruri urate, din invidie. |
Author: | yux_mm [ 28 Aug 2014, 00:28 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cel putin asa cum reiese pe monitorul meu, imi place mai mult Rosso Alfa |
Author: | mugurel [ 28 Aug 2014, 09:40 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Nici nu stiu pe care sa o aleg |
Author: | Hermanoli [ 28 Aug 2014, 09:59 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Raspunsul e chiar banal: masina de zi cu zi 458 , masina de joi-n pasti 147! |
Author: | Valak [ 09 Oct 2014, 22:59 ] | ||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||
Imbatranim impreuna. 177 177 km, ceva mai vizibili daca m-ar fi dus mintea sa opresc pozitiile.
|
Author: | Hermanoli [ 10 Oct 2014, 08:09 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Fratello, dupa tigari, paine si apa, te poti duce si fara masina. Ce draq, non-stop-ul e la coltul blocului! |
Author: | nesquick [ 10 Oct 2014, 09:17 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Parca mai ieri avea 120k si eram in poiana brasov la fest-ul din 2011... cat de repede se aduna km Felicitari pentru modul in care ai grija de ea si sa speram ca va arata la fel de bine si in continuare |
Author: | Hermanoli [ 10 Oct 2014, 10:05 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Multumesc, Ness! Incerc tot posibilul sa am grija de ea, dar la cum o "calareste" Valak-ul este destul de greu |
Author: | Valak [ 03 Dec 2014, 23:20 ] | |||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | |||
A venit frigul si chiar daca bateria veche, un Rombat, ar mai fi dus poate si iarna asta, fiindca Webasto-ul e foarte prudent si se oprea inainte de vreme, am decis s-o schimb. Am zis sa trec la o tehnologie mai noua si sa pun o baterie dintr-o alta liga, daca tot...Ideea mi-a dat-o un coleg forumist, nu-i dau numele, ca sa nu se creada ca-i fac reclama si mi se pare o idee buna. Teoretic, o baterie AGM pentru masini cu start&stop, sau mhd, e proiectata sa faca fix acelasi lucru pe care il face si o baterie conventionala, doar ca il face mult mai bine si pe Rosso Inferno nu pot decat sa-i doresc si sa sper ca va avea o viata lunga, lipsita fiind de supliciul pornirilor dese. Mie imi plac cei de la Rombat fiindca sunt romani, fac baterii bune si cum au si ei baterii din astea in portofoliu, initial am vrut sa pun tot una de-a lor, dar n-am vrut sa-l ispitesc pe colegul Coman s-o eticheteze scurt drept pocnitoare, trotineta sau trompeta, asa ca mi-am luat una fix ca a lui.
|
Author: | comanr [ 03 Dec 2014, 23:25 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
ai mai dres busuiocu' fata de fratelo tot zice ca o calci cam apasat |
Author: | Valak [ 03 Dec 2014, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
N-are cum sa spuna asa ceva si daca totusi il auzi, aminteste-i de cate ori a venit el cu masina in batista acasa si de cate ori am venit eu, apropo de cine abuzeaza masinile ! |
Author: | Hermanoli [ 03 Dec 2014, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
S-o aspiri putin ... pe cand? L.E. N-am ajuns niciodata pana acasa ) |
Author: | Valak [ 05 Mar 2015, 16:44 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
O intrebare pentru cei ce au montate pe masini arcuri Eibach -30, voi ce amortizoare folositi si mai ales cat de grav pot arcurile astea mai scurte si mai tari dauna unor amortizoare "normale" ? Treaba e ca unul dintre amortizoarele Kayaba montate pe spate in vara bate in draci si nu cred ca am 10k de km cu ele. Am montat KYB Excel-G, cu flanse noi si in urma unui control de rampa nu pot sa gasesc alta explicatie pentru batai, trebuie sa fie amortizorul, nu am jocuri pe nicaieri. Acuma, sa presupun ca am avut ghinion cu un amortizor sensibil de la mama lui si sa-l inlocuiesc doar pe-ala, sau sa presupun ca mi-am facut-o cu mana mea negandindu-ma sa imperechez arcurile cu ce recomanda Eibach si anume un kit de amortizoare Bilstein B6, sau chiar unul de-al lor ? |
Author: | ALXege [ 05 Mar 2015, 16:53 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Din cate stiu, Eibach nu face amortizoare. Cat despre arcuri -30, am avut pe 147 peste 10k km, absolut nici o problema. N-am idee daca s-au schimbat nici pana in ziua de azi amortizoarele la masina aia, dar cum Ciprian ii face in continuare intretinerea, el poate spune cel mai bine. |
Author: | yux_mm [ 05 Mar 2015, 17:19 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Daca era o problema de incompatibilitate, problema cred ca aparea la amandoua, sau la toate 4. Pentru ca a aparut problema doar la unul dupa o perioada asa de scurta, tind sa cred ca a avut un defect de fabricatie. Mai e in garantie? In alta ordine de idei, s-a mai tot discutat despre compatibilitatea unor arcuri mai scurte cu amortizoare de lungimea celor stock iar concluziile nu au fost tocmai favorabile. Eu as incerca o imperechere compatibila din punct de vedere al lungimilor. |
Author: | Valak [ 05 Mar 2015, 18:02 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Le-am schimbat doar pe cele de pe spate. Din fericire, se pare. Au si Eibach amortizoarele lor (cel putin ca si nume, e posibil sa le faca altcineva pentru ei). Daca Bilstein recomanda B6 pentru -30 si B8 pentru -40 -60...deci amortizoare diferite pentru o diferenta de nivel similara cu cea de la stock la -30... |
Author: | nesquick [ 05 Mar 2015, 18:23 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Pai tija de la B6 are acceiasi lungime ca cea stock. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | ALXege [ 05 Mar 2015, 18:39 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Din cate stiu, amortizoarele din kiturile eibach sunt produse de Bilstein. Iar amortizoarele in sine nu-s mai scurte, ci doar lucreaza in alte tolerante. |
Author: | triesse [ 06 Mar 2015, 22:58 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
ALXege Quote: Din cate stiu, amortizoarele din kiturile eibach sunt produse de Bilstein. Iar amortizoarele in sine nu-s mai scurte, ci doar lucreaza in alte tolerante.
Amortizoarele Eibach (Pro-Damper) sunt facute de Sachs, astia le trimit la Bilstein sa le "personalizeze" dupa cum cere Eibach.La ora actuala au cam iesit din productie. |
Author: | triesse [ 06 Mar 2015, 23:06 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Valak Quote: O intrebare pentru cei ce au montate pe masini arcuri Eibach -30, voi ce amortizoare folositi si mai ales cat de grav pot arcurile astea mai scurte si mai tari dauna unor amortizoare "normale" ? Treaba e ca unul dintre amortizoarele Kayaba montate pe spate in vara bate in draci si nu cred ca am 10k de km cu ele. Am montat KYB Excel-G, cu flanse noi si in urma unui control de rampa nu pot sa gasesc alta explicatie pentru batai, trebuie sa fie amortizorul, nu am jocuri pe nicaieri.
Exemplu: daca ai masina cu suspensie stock si 100k km parcursi, de obicei cand pui arcuri mai scurte, amortizoarele mai duc vreo 40k km. Mai merg si dupa, in cazurile care le cunosc nu bat dar nu-si mai fac treaba.Acuma, sa presupun ca am avut ghinion cu un amortizor sensibil de la mama lui si sa-l inlocuiesc doar pe-ala, sau sa presupun ca mi-am facut-o cu mana mea negandindu-ma sa imperechez arcurile cu ce recomanda Eibach si anume un kit de amortizoare Bilstein B6, sau chiar unul de-al lor ? Cam asta s-a intamplat la cativa prieteni cu 147/156 care aveau arcuri Pro-kit/H&R si amortizoare OEM deja folosite. Comanr spunea ca amortizoarele KYB sunt peste Bilstein, ma mira ca ai prins unul mai sensíbil. In alta ordine de idei, Eibach recomanda Pro-kit cu B6. Eu asa am pe al meu 156 si fara probleme de foarte multi km. |
Author: | Valak [ 06 Mar 2015, 23:07 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Mai cer si maine si parere si daca reusim sa excludem posibilitatea ca flansa sa fie de vina, le dau jos si pun Bilstein B6. |
Author: | Valak [ 09 Mar 2015, 12:33 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
In urma unor investigatii ulterioare si a unui test de amortizoare concluzia e clara, zgomotul vine de la amortizor. De fapt, ambele amortizoare spate sunt praf, dupa numai aprox. 7000 de km. Nu cred ca se poate trage concluzia ca KYB ar fi amortizoare proaste, poate am avut eu ghinion si am prins un lot cu probleme. Initial am vrut sa le inlocuiesc cu Bilstein B6, dar dupa ce m-am consultat si cu proprietarul masinii am hotarat sa montam Koni STR.T. Au fost comandate si in momentul in care le voi primi revin cu impresii. |
Page 17 of 21 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |