Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
automotive news https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16363 |
Page 17 of 81 |
Author: | Tupac [ 17 Jul 2012, 22:49 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Au fost adevarate contre prin minunatul grup legat de Skoda si de faptul ca intr-adevar lua / a luat in draci din clientii VW. Iar pe seama Superb-ului a fost o mare discutie legata si de faptul ca in plus (dupa ce ca oricum lua in draci din clienti) mai era si optiunea de 4x4 care pur si simplu ucidea "concurenta" (VW fiind asta ) Cred ca ar face o greseala daca ar incepe se strice Skoda pentru ca marca are un succes enorm si un raport pret/calitate foarte bun zic eu, deci se vinde. Seat-ul in schimb este pe aratura rau iar la cum arata noul Leon cred ca incepe sa devina un candidat serios pentru un eventual "sacrificiu". De altfel, daca ar fi sa se sacrifice vreuna din marcile grupului, dupa cum arata acestea in prezent, Seat-ul pare a fi candidatul logic (prin sacrificiu inteleg uciderea efectiva, nu downgrade catre Dacia).. |
Author: | alfetta [ 18 Jul 2012, 08:35 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
http://www.topgear.com/uk/car-news/audi ... 2012-02-15" onclick="window.open(this.href);return false; astia inca mai scot motoare aspirate , bravo lor ! eu acum am vazut . |
Author: | goldfinger [ 24 Jul 2012, 10:25 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
VW Group has rivals by the throat – don't expect any mercy autonews.com Quote: Volkswagen Group's big gain in European market share has put its rivals under intense pressure to make changes – or else.
China... Ring a bell ?
How has VW Group been able to boost its western European market share to 23.8 percent after five months this year from 18.1 percent in 2004? Rival automakers and market watchers say the increase has been fueled by massive Chinese profits, which have allowed VW Group to undercut its rivals' starting prices for new cars. PSA/Peugeot-Citroen CEO Philippe Varin told analysts at Morgan Stanley in May that he believes VW Group is using its China earnings to cross-subsidize low prices in Europe. During a recent presentation at the Automotive News Europe Congress in Monte Carlo, Bernstein Research analyst Max Warburton said that he "absolutely" agrees with Varin's assessment. Warburton said that while VW Group's products are more attractive and the brand is better managed: "Let's be honest, price is the biggest single reason" for this huge increase in share. |
Author: | Tupac [ 24 Jul 2012, 11:27 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Hmm..eu nu as spune insa ca VW este ieftin..ba din contra! |
Author: | goldfinger [ 24 Jul 2012, 11:39 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
la un salariu mediu pe economie de 300 - 400 si un pic de euro, pare al dracu' de scump. La un salariu mediu de 2000 - 2500 +euro, altfel te uiti la un VW. |
Author: | Tupac [ 24 Jul 2012, 11:47 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Da, dar fata de ceilalti, tot scump ramane ! |
Author: | marius [ 24 Jul 2012, 13:50 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Scump, dar face... Cand produsul pe care vrei sa-l cumperi are o calitate (perceputa) exceptionala si o durabilitate eterna, esti dispus platesti mai mult ca sa stai mai bine. De asta, la o scara mult mai mica ce-i drept, cele mai multe exemplare vandute de Giulietta sunt cele de top, mai scumpe ! |
Author: | yux_mm [ 24 Jul 2012, 14:07 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
de acord cu marius. in plus, probabil ca par scumpe, dar poate ca fara subventii ar fi si mai scumpe |
Author: | goldfinger [ 25 Jul 2012, 10:45 ] | ||
Post subject: | Re: automotive news | ||
Mazda6 revealed in first official image
|
Author: | dand [ 25 Jul 2012, 17:49 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
marius Quote: Scump, dar face... Cand produsul pe care vrei sa-l cumperi are o calitate (perceputa) exceptionala si o durabilitate eterna, esti dispus platesti mai mult ca sa stai mai bine. De asta, la o scara mult mai mica ce-i drept, cele mai multe exemplare vandute de Giulietta sunt cele de top, mai scumpe !
Situatia din Germania e si una mai speciala, Marius. Piata auto e incurajata intr-un fel 'la negru' de guvernul german, intr-o tara cu o fiscalitate (oarecum) excesiva sunt inca permise anumite chestii legate de, ai ghicit, auto-ul. Un fel de chestie mai underground, dar ptr. care Merkel ar lua foc daca s-ar practica in Franta sau Italia. Banii majori la Audi/BMW/Merc si chiar si la VW vin din masinile luate ca si parte a politicilor salariale, ptr. care adaugi optionale cat incape, taxarea e inca minuscula. Pe vremuri (prima jumatate a anilor 2000 spre exemplu) la orice firma de consultanta (CGEY, Deloitte, Accenture), sau mai ales la SAP AG erai practic obligat sa ai un auto de firma, configurabil la limita maxima ptr. care firma platea asigurari, benzina etc., insa partea proasta venea daca paraseai firma inainte de termen intrucat trebuia sa-l cumperi. Apropo, auto-ul ala de firma se alegea dintr-o lista de vendori care nu vindeau decat masini germane. In Elvetia de pilda e fix zero sa ai masina de firma, mai degraba obtii echivalentul in bani la care platesti taxa mica. In UK se obisnuieste sa obtii car allowance insa nu esti fortat sa alegi dintr-un pool anume, e alegerea ta, pana la urma poti 'cash'ui allowance-ul respectiv fara sa-ti iei masina. Ai fi surprins ce mare e numarul celor care (inca) beneficiaza de firmenwagen in DE. Si asta subventioneaza preturile mici practicate pe alte piete. |
Author: | marius [ 01 Aug 2012, 14:05 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Intr-adevar, piata nemteasca, printre singurele pe plus in Europa, are si un alt motiv pentru care este "speciala". Citeam recent o analiza in care era explicata cresterea numarului de masini vandute, de fapt ea se datoreaza "self registration", adica acelor masini vandute propriei companii sau dealerilor din retea. Si nu este vorba doar de constructorii generalisti care fac asta pentru a-si atinge targeturile de vanzari, chiar si producatorii premium au trebuit sa recurga la metoda asta pentru a-si rotunji cifra de vanzari. Evident ca pe termen lung nu este o strategie buna, ce inmatriculezi azi pentru a atinge tinta de vanzari tot va trebui vandut la un moment dat, insa cu o reducere substantiala, pentru asa zisele "one day registration", chiar daca este vorba tot de masini noi. |
Author: | IRBabuin [ 02 Aug 2012, 15:36 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Mda, foarte interesante informatiile de mai sus, praf in ochi cit cuprinde. Interesant e cit de multi oameni se lasa prostiti (uite cit consuma BMW, base lupta cu mafia, vinzarile la VAG au crescut cu 1000%), in curind o sa auzim si cifrele recoltate la hectar. http://www.promotor.ro/masini-noi/news/ ... oi-9914191" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | marius [ 06 Aug 2012, 14:35 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Adica ? Nu crezi in datele astea care spun ca acum in Germania, aprope o treime din masinile noi de pe piata sunt de fapt vanzari catre producatori/dealeri ? |
Author: | goldfinger [ 06 Aug 2012, 16:06 ] | ||
Post subject: | Re: automotive news | ||
Conceptul Mazda Takeri, premiat pentru design
|
Author: | cristih [ 10 Aug 2012, 12:06 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Mercedes şi BMW au fost implicate în 11% din accidentele grave de anul trecut, deşi reprezintă doar 4% din întregul parc auto "Unul din 192 de automobile Mercedes-Benz şi unul din 300 de automobile BMW au fost implicate în accidente rutiere grave în primele nouă luni ale anului trecut, arată datele Direcţiei Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române." Concluziile le trageti voi. |
Author: | ibiza [ 10 Aug 2012, 13:03 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Combinatia: motoare putrenice + tractiune spate produce mai multe accidente decat (motoare slabe si) tractiune fata. Audi de ex. e destul de jos in clasament, cel mai probbail pentru ca nu are tractiune spate; alte diferente eu nu vad. |
Author: | marius [ 10 Aug 2012, 13:12 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Si eu care credeam ca este vorba doar de tipologia posesorului de BMW&Merc. |
Author: | cristih [ 10 Aug 2012, 13:15 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Marius, la asta ma gandeam si eu in cea mai mare masura. Vezi si ultimul accident grav de la Tulcea ... |
Author: | ibiza [ 10 Aug 2012, 13:43 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
marius Quote: Si eu care credeam ca este vorba doar de tipologia posesorului de BMW&Merc.
...care este identica, cu tipologia posesorului de audi... deci?
|
Author: | marius [ 10 Aug 2012, 13:49 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Din experienta mea nu. Daca fac exceptie de Q7. |
Author: | IRBabuin [ 10 Aug 2012, 13:51 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
praf in ochi - referitor la numerele pe care le prezinta ei drept reale, ca pe vremea lu ceasca cu recolta la hectar. Identic cu cifrele de consum, o sa ajunga in curind bmweurile sa umple rezervoare. |
Author: | goldfinger [ 10 Aug 2012, 14:18 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
ibiza Quote: marius Quote: Si eu care credeam ca este vorba doar de tipologia posesorului de BMW&Merc.
...care este identica, cu tipologia posesorului de audi... deci?ia sa vedem, ca tot a venit vorba, stie cineva care e tipologia clientului de alfa romeo (noua si /sau SH)? si, ca sa complicam lucrurile, exista diferente intre tipologia clientului de masina noua, premium, si tipologia clientului de masina SH, premium ? (*plecand de la premiza ca alfa romeo (inca) e premium!) |
Author: | comanr [ 10 Aug 2012, 15:08 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
tipologia posesorului de alfa romeo (noua) : o persoana tanara , pana in 30 - 35 de ani , inteligenta ,cu ceva bani tipologia posesorului de audi merc sau bmw(nou): doctori ,avocati ,persoane trecute de prima tinerete in genere , care cauta mai multa siguranta ,mai putina adrenalina ,persoane publice , in genere oameni cu bani multi si foarte multi. e destul de greu sa mori intr un a8 sau mercedes gl dar nu imposibil , cu viteza mare ,coliziuni frontale, nu ai ce sa i faci. |
Author: | Tupac [ 10 Aug 2012, 16:15 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
Mi-as lua oricand un 5-ar, un X3/X5, un E, un S, A8, etc...Asta cu tipologiile este si nu prea (mai ales pt masini noi)? Pe ce baza sa mai creeze Alfa tipologii? Pe MiTo si Giulietta ?? Pai la naiba, BMW si Mercedes inca fac MASINI, asta e diferenta. Si da, e normal ca masinile cu tractiune spate atunci cand sunt conduse de niste cretini teribilisti (si aici BMW nu stiu cum naiba de nu este pe locul 1 la accidente asa cum vezi in fiecare zi la stiri - nu se poate sa nu fie un 3-ar ceva acolo..) sa fie fruntase la accidente. Cand ai scapat din mana tractiunea spate esti "pa pa, lasa-ma in lumea mea, da da". |
Author: | comanr [ 10 Aug 2012, 21:04 ] |
Post subject: | Re: automotive news |
fiecare marca de masina cu adeptii si cumparatorii sai ,fie ei mai saraci ,exclusivisti , oameni simpli , cu familie , cupluri singure, orice ar fi ,Alfa mereu o sa se vanda fiindca este un BRAND la fel cum e si merc si audi si bmw si altii , de ce sa nu recunoastem Alfa Romeo face masini frumoase si frumusetea e un argument puternic pentru care unii si au ales sotia (si eu personal) dapai masina . oricum e important sa retinem un aspect : nu masina face omul , omul face masina! adica daca un S klasse incape pe mana unei minoritati sau a unuia cu putine "classe" tot praful se alege ..... eu cunosc oameni simpli cu bun simt care inca se bucura de o dacie si cunosc oameni care nu se simt bine in mercedes pentru ca nu stiu sa traiasca... |
Page 17 of 81 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |