Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
155 - GL 21 VCS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717 |
Page 17 of 27 |
Author: | Hermanoli [ 01 Dec 2014, 12:19 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Parerea mea este ca n-ar trebui sa ai niciun dubiu: fara jante albe si cu volan de lemn. |
Author: | ALXege [ 01 Dec 2014, 12:19 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Nu sunt fan al volanelor de lemn, insa pe masina ta, subscriu la ce a zis Hermanoli! |
Author: | antonelcodreanu [ 01 Dec 2014, 12:22 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Dau un telefon acum, dar pana la primavara mergem in combinatia asta. |
Author: | yux_mm [ 03 Dec 2014, 02:29 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Nu prea intelwg ce nu va place la jantele albe. Mie mi se par foarte faine in combinatie cu masina rosie. |
Author: | Valak [ 03 Dec 2014, 10:36 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Subscriu la ce zis Ege, care a subscris la ce a zis Hermanoli. Volanul de lemn e "de-acolo" in masina ta. Jantele albe nu ajuta look-ul vintage pe care altfel masina il prezinta intr-un mare fel, adica se vede ca nu sunt ale ei. Poate daca era alba si avea niste dungi Martini Racing. |
Author: | antonelcodreanu [ 03 Dec 2014, 12:28 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Da, jantele albe au fost dintr-o alta etapa, recunosc ca nu prea mai au nici o legatura cu masina, in forma actuala (bine, as putea scoate interiorul si sa arunc in scarba un scaun scoica, sa zic ca nu stau degeaba); anul asta nu am avut timp sa ma ocup, dar in primavara sunt pe ele, deja ma mananca buricele degetelor, abia astept sa le bibilesc. Volanul de lemn, l-am avut in fata ochilor, dar nu stiu ce-o fi fost in mintea mea de nu l-am luat, acum nu mai raspunde omul la telefon, sper sa nu fi ajuns pe vreo Dacie papuc, sau sub streasina unei case; oricum prevad ca o sa fac un fel de masina lego, cand ii pun volanul de lemn si bordul de lemn, cand ii pun volanul din piele si o las fara lemn pe bord... |
Author: | antonelcodreanu [ 04 Dec 2014, 17:04 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
6 ani! |
Author: | mugurel [ 05 Dec 2014, 11:53 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Multi inainte |
Author: | Nelu1973 [ 05 Dec 2014, 12:02 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Multă sănătate. La amândoi... |
Author: | antonelcodreanu [ 05 Dec 2014, 12:15 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Volanul de lemn s-a dat cu tot cu masina, nu am avut ce cadou sa-i fac, asa ca de dimineata am mancat impreuna cate o bomboana Raffaello; ii cumpar si tort daca nu ma face de ras la ITP. |
Author: | Nelu1973 [ 05 Dec 2014, 12:26 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Puteai cumpara volanul cu tot cu masina |
Author: | antonelcodreanu [ 31 Dec 2014, 07:39 ] | |||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | |||
Azi m-am trezit cu 10minute mai devreme, ca sa pot fi sigur ca reusesc sa deschid usile, ca reusesc sa pornesc masina, si se pare ca m-am trezit exact degeaba; bine, e adevarat, s-a deschis doar usa mea, dar motorul a pornit exemplar, as putea zice ca mai bine decat in alte zile.
|
Author: | nesquick [ 31 Dec 2014, 09:58 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
minte termometrul de la alfa, dimineata dupa spusele celor de la stiri au fost -18grade la bucuresti, iar eu cand am deschis geamul ma izbit un val de aer rece de nu am mai putut respira... deci cand ai pornit tu masina sigur era mult mai frig, asta daca nu tii masina in vreun garaj ceva |
Author: | antonelcodreanu [ 31 Dec 2014, 10:12 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
cristianmiu Quote: minte termometrul de la alfa, dimineata dupa spusele celor de la stiri au fost -18grade la bucuresti, iar eu cand am deschis geamul ma izbit un val de aer rece de nu am mai putut respira... deci cand ai pornit tu masina sigur era mult mai frig, asta daca nu tii masina in vreun garaj ceva
Nu minte, e bun! Masina sta afara, dar in curte si e bine. Era 5 dimineata. La ora 6, cand am ajuns la Magurele erau -16. |
Author: | comanr [ 05 Jan 2015, 15:13 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
@antonel o daa, alfele pornesc intotdeauna la ultima cheie! |
Author: | antonelcodreanu [ 05 Jan 2015, 16:54 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
madkat Quote: Daca porneste mai bine pe ger - posibil sa fie ceva jeg sau uzura la clapeta - si mearga mai ok cand primeste comanda sa se deschida mai tare la pornire.
Clapeta nu am mai curatat-o de ceva timp.Si un sfat - nu mai da ventilatorul pe maxim cand e asa frig afara - se incalzeste mai greu motorul... Astept o vreme de tricou sa trec toata masina printr-o mentenanta de week-end. Cand o pornesc, aerul e mai mereu pe AUTO, in poza deja era cald... Comane, glumetule, tema de casa (si nu numai pentru tine), trebuie sa fac schimbul de ulei, si cum Selenia Racing 10W60 a cam devenit piesa rara am inceput ceva cautari. Tin cont de toate caracteristicile masinii: are peste 200.000km, nu papa ulei, schimbul il fac in intervalul 9-10.000km, circul cu acelasi schimb de ulei cam un an (deci prind si vara si iarna), nu fortez in exces motorul (schimb des intre 2.400-2.800rot/min si rar peste 3.500). Am gasit unele (ma ghidez dupa feeling-ul ca sunt produse care nu ar putea fi contrafacute), ar trebui sa fie de aceiasi calitate (in principiu m-as pacali singur spunand ca e aceiasi Marie cu alta palarie) dar preturile sunt prea diferentiate, in specificatii apar unele diferente dar sunt ele asa mari incat sa se raporteze in pret, sau chiar am descoperit un marketing mincinos? Deci e vorba de 3uleiuri (denumite generic: 1810, 1047, 1192), cu urmatoarele caracteristici: 1810 / 1047 / 1192 DENSITY 15*C (g/cm3) 0.862 / 0.87 / 0.87 VISCOSITY @ 100*C (cSt) 23.1 / 23 / 22.5 VISCOSITY INDEX 180 / 150 / 150 T.B.N. (mg KOH/g) 9.9 / 8.6 / 10.5 FLASH POINT CI.O.C. (*C) >200 / 230 / 230 POUR POINT (*C) <-36 / <-36 / <-36 Care din ele merita o mai mare atentie? Multumesc! |
Author: | comanr [ 05 Jan 2015, 16:59 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
1192 dupa parerea mea, da nu stiu daca as merge pe racing daca nu vede rosu non stop, as merge pe un 5w50 sau 5w40, nu se face gaua in cer ba chiar o sa vezi ca iarna e mai bine. |
Author: | Valak [ 05 Jan 2015, 17:22 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Poti sa incerci si un Shell Helix Ultra Racing 10W60. Atat Carla cat si Il Duce ruleaza cu asa ceva si torc multumite. |
Author: | comanr [ 05 Jan 2015, 19:08 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
am pus eu testul ala cu uleiuri de la rusi, helix ul era printre primele, se aproba. |
Author: | Valak [ 05 Jan 2015, 19:50 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Sunt sigur ca si aia de la Maranello au rasuflat usurati, ca si ei il recomanda pentru trompetele lor ! |
Author: | comanr [ 05 Jan 2015, 19:58 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
nu stiu ce recomanda aia, prefer sa cred testele de laborator ale rusilor. |
Author: | comanr [ 05 Jan 2015, 23:43 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
e plina piata de facaturi la noi, turcisme sau fabrici de "calitate sub atenta supraveghere", cine a baut o cola de afara stie despre ce este vorba, noi nici cola nu stim sa facem dar uleiul in facem. |
Author: | antonelcodreanu [ 06 Jan 2015, 15:50 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Clar ca o sa evit in continuare uleiurile vandabile, pentru ca indiferent daca sunt bune (din documentatii si pareri) rata de contrafacere e mult mai mare si riscul de a cumpara un ulei laudat, dar care de fapt e o mizerie, e mare. Uleiul e facut sa unga, si mai ales sa ramana o pelicula din el de cand se opreste motorul si pana este pornit, iar apoi sa isi reia rolul de a unge; nu tine loc de segmenti, de pompa, de sistem de ungere. Evident (pentru mine), temperatura atmosferica ramane principalul criteriu de selectie. Eu merg cu acelasi ulei tot anul, adica si la sub -20C dar si la peste +40C. Cel mai tare ar fi 0W60, m-ar acoperi si in Sahara dar si la Poli; dar la noi nu sunt suficiente zile sub -20 (de fapt nici nu sunt zile, sunt doar dimineti (si alea in numar de 5-10) cand temperatura se duce spre aceasta valoare), ca sa am nevoie de 5W; insa temperaturile mari sunt mult mai dese, vara asfaltul incalzeste baia de ulei, esapamentul celui din fata incalzeste motorul, motorul prin functionarea lui se incalzeste, asa ca W60 ramane cel vizat. Nu as vrea sa ma risc cu 5W50 (cu atat mai putin 5W40) cum nu as vrea sa ma risc nici cu 10W40 care e cel mai la indemana. As incerca Selenia Abarth 10w50 dar suna prea exclusivist, asa ca vreau sa merg in continuare pe 10W60 (oricare ar fi el: Selenia Racing, Selenia Sport sau Syntium Racer X1 (acesta din urma e si iepurele din joben, e facut de Petronas, si din ce am citit pe forumurile celor cu Maserati care folosesc Racing-ul, cu dependenta, ar pune Syntium, dar parca e prea ieftin)). Nu am timp acum, dar imediat ce imi voi face, voi scoate la imprimanta toate referintele uleiurilor (Selenia), ca prin comparatie, sa am o viziune stricta si corecta fata de cele spuse mai sus. |
Author: | Valak [ 06 Jan 2015, 15:53 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Sigur, riscul exista, dar atata timp cat cumperi uleiul direct de la importator e destul de mic. |
Author: | comanr [ 06 Jan 2015, 16:49 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
atata timp cat eu merg cu 5w30 si e ca un ceas , se stinge imediat becul la ulei, numai cat dau la cheie eu zic sa nu iti faci probleme, parerea mea, la un stil de mers normal poti merge cu 5w40 la orice ora, orice iei peste el ca si calitate inseamna niste cheltuieli pe care le faci doar sa fii tu impacat, motorul va merge ok, cel mai important e sa il schimbi la timp, stiu ca 10w60 era scump, cu specificatia racing, aveam la un moment dat la vanzare de la omv 12 litri, dar l am dat, era foarte bun, sigilat fiecare bidon, am inteles ca nu se mai gaseste prin statii, probabil nu se vinde. pusesem o lista cu uleiurile racing 10w60 si omv era printre cele mai bune dupa specificatii, dar bineinteles tabelul a disparut odata cu anuntul de vanzare, acum nu il mai am. |
Page 17 of 27 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |