Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 156 of 178 |
Author: | lucianm [ 17 Feb 2020, 10:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Si eu am doua asemenea intamplari la activ, la Giulietta. Bateriile originale au "proprietatea" de a se goli la cateva zile dupa ce expira garantia! Dar stii cum?... Exact la fix. E clar ca nu e o greseala. Ia o baterie ca lumea. |
Author: | tzzivii [ 17 Feb 2020, 10:36 ] |
Post subject: | Alfa Romeo Giulia |
Giulietta/159 au avut alte hibe cu bateriile. Bateriile erau Magneti Marelli ulterior rebranduite Mopar intradevar cu prostuk obicei de a se pune in scurt si descarca brusc. La Giulia/Stelvio e alta situatie. |
Author: | Valak [ 17 Feb 2020, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Stie cineva codul de culoare pentru Giallo Ocra de pe Giulia/Stelvio MY2020 ? |
Author: | tzzivii [ 17 Feb 2020, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nu cred ca a aparut inca, decat poate la ppg. |
Author: | m3ph0 [ 17 Feb 2020, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
tzzivii Quote:
Incearca sa iti amintesti daca la ultima folosire/incuiere vorbeai la telefon pe bt.
Sa stii ca exista o posibilitate destul de mare ca inainte sa fi coborat din masina sa fi vorbit la telefon. Mi se intampla destul de des sa opresc motorul si sa continui sa vorbesc la telefon in masina dupa, pana la incheierea apelului.Intr-o alta ordine de idei, erorile nu au disparut inca, am incercat procedura cu volan stanga-dreapta si nu a avut efect. |
Author: | toshy [ 17 Feb 2020, 18:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Bai, baieti... O baterie are durata de viata de cam 3 ani de zile in climatul nostru si cu cat masina are nevoie de curent mai mare la pornire, cu atat mor mai repede. Parca am descoperit painea prajita azi. |
Author: | m3ph0 [ 17 Feb 2020, 18:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nu știu man, dar eu pe Ford Tranzit din 2008 am bateria originală. Haide să nu picam atât de ușor în capcana asta în care orice piesă de pe mașină este un consumabil care nu ar trebui să țină mai mult de 2 ani. |
Author: | toshy [ 17 Feb 2020, 22:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
m3ph0 Quote:
Nu știu man, dar eu pe Ford Tranzit din 2008 am bateria originală.
X Doubt
|
Author: | m3ph0 [ 17 Feb 2020, 22:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
O să revin cu o poză sau ceva, dacă chiar este important. |
Author: | mugurel [ 17 Feb 2020, 22:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
La bemveu am bateria originala, am cumparat masina de noua in 2015. Peste 4 luni face 5 ani si inca niciun semn de oboseala. |
Author: | m3ph0 [ 17 Feb 2020, 23:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
mugurel Quote: La bemveu am bateria originala, am cumparat masina de noua in 2015. Peste 4 luni face 5 ani si inca niciun semn de oboseala. Subscriu. Cel pe care l-am dat era din 2012 și încă are bateria originală.
|
Author: | tzzivii [ 17 Feb 2020, 23:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Sunt masini si masini, producatori si producatori. La Mercedes stiu cazuri cu max 2 ani. Si repet, bateria ta nu e moarta! Doar descarcata! |
Author: | m3ph0 [ 17 Feb 2020, 23:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nu vreau să fiu înțeles greșit în cazul ăsta: nu are bateria nicio vină aici că a existat un consumator care a descărcat-o. Mi se pare prea devreme să ne pronunțăm în legătură cu bateriile de pe Giulia și Stelvio. Doar am vrut să-i prezint colegului Toshy niște contraexemple. |
Author: | toshy [ 18 Feb 2020, 01:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Poate, dar majoritatea producatorilor dau durata de viata de maxim 5 ani, iar o baterie care a ajuns sa se descarce atat de rau cum e cea a lui m3ph0, nu mai are viata prea lunga in ea, nici daca o incarci. Ma rog, eu nu stiu pe nimeni din oamenii din jurul meu care sa fi avut o baterie care sa tina mai mult de 3-4 ani. Am un Clio caruia i-a murit bateria originala dupa fix doi ani. Avem -20c iarna si +40c vara, cum naiba sa tina o baterie mai mult? Eu, la a mea, sunt la a 3-a baterie in trei ani si jumatate, si o pun cel putin o data pe luna pe tender. |
Author: | m3ph0 [ 18 Feb 2020, 10:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Revin cu un update. Mai devreme m-am intors de la masina. Inainte sa parchez si sa cobor a inceput sa-mi sune telefonul. Nu am raspuns, am oprit motorul, am coborat, am incuiat masina si in timp ce ma departam de ea, am incercat sa sun numarul care ma apelase, iar cand mi-a raspuns, apelul a fost comutat direct pe bt. Aparent asta pare sa fie o parte a problemei. Acum ma voi intoarce pana la masina, o voi porni si voi opri motorul, sa ma asigur ca nu raman iar cu ochii in soare. |
Author: | lucianm [ 18 Feb 2020, 10:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
toshy Quote:
Eu, la a mea, sunt la a 3-a baterie in trei ani si jumatate, si o pun cel putin o data pe luna pe tender.
WTF? E cam exagerat... Ceva se intampla cu bateriile tale.
|
Author: | centurion [ 18 Feb 2020, 11:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
In conditii normale o baterie trebuie sa tina lejer 5 ani. La fel, normal ar fi ca in momentul in care masina este incuiata orice consumator sa nu mai fie alimentat. La unele marci se intampla ca cei mai multi consumatori sa fie opriti din momentul in care se deschide usa soferului (cu motorul oprit). Exista, evident, situatii exceptionale, gen ventilatorul de la radiator care poate merge pentru o perioada de timp chiar si dupa inchiderea masinii, luminile 'follow me home' etc. Probabil la Alfa Romeo este o problema de conceptie software al calculatorului de habitaclu. Scriam mai sus ca bateria trebuie sa tina cel putin 5 ani. La Megane 2 a murit dupa > 6 ani. La Megane 3 cu Start & Stop (deci baterie cu amperaj mai mare) bateria s-a dus la cateva zile dupa ce implinise 6 ani. (In cazul asta situatia a fost un pic comica: era decembrie si simteam ca bateria era pe duca pentru ca pornirea la rece nu mai era prea rapida. Intr-o dimineata m-am dus la cimitir, am parcat acolo si am plecat sa rezolv treaba pentru care m-am dus. 30 de minute mai tarziu, cand am revenit la masina, nu a vrut sa mai porneasca. Bateria nici ca a gasit un loc mai bun sa moara. Pot da exemple similare de baterii care au tinut minim 5 ani si de la Citroen, Nissan, Dacia etc. Deci in niciun caz nu e normal sa se descarce dupa 2 sau 3 ani ori ca masina sa aiba consumatori atunci cand este incuiata. |
Author: | alfetta [ 18 Feb 2020, 12:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
ai dreptate . la al meu jeep compass , in primul an , a murit bateria de 3 ori . au schimbat-o in garantie desi eu le-am spus ca nu bateria e de vina. apoi a mai murit odata, si atunci au luat masina pe platforma iar la service si-au dat seama ca era ceva din soft . la giulietta am schimbat-o la 4 ani preventiv , la dokker , care are 3 ani si 9000 km - si merg cu ea din an in paste , nu am nici macar o problema . vad mai sus un exemplu cu un ford tranzit, e normal sa tina asa mult daca face km multi. |
Author: | mugurel [ 18 Feb 2020, 12:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Quote: Intr-o dimineata m-am dus la cimitir
Saraca, a crezut ca de aia ati mers acolo, altfel isi mai ducea batranetile o vreme
|
Author: | centurion [ 18 Feb 2020, 15:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cand m-am intors la masina si am constatat ca nu mai porneste, am ras datorita/din cauza contextului in care a decis bateria ca vrea sa moara. Cand am ajuns la reprezentanta Renault (este cam la 100 - 150 m de cimitir) si mi-au spus cat costa o baterie pentru vehicul cu Start - Stop, plangea sufletul in mine. 700+ lei (nu mai stiu exact, dar cred ca 756 lei) am dat pe baterie ! Si inainte de Craciun cand cheltuielile cresc exponential. |
Author: | toshy [ 18 Feb 2020, 22:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mileage may vary. Literally. Nu va contrazic experientele voastre personale, dar experientele mele au fost in jurul a 2-3 ani. Poate voi conduceti mai mult, poate nu stati tot timpul cu AC-ul pornit si farurile aprinse, cine stie? De curiozitate am dat si un Google si cam toata lumea zice ca e intre 2 si 5 ani. lucianm Quote:
WTF? E cam exagerat... Ceva se intampla cu bateriile tale.
Lucruri italiene. "Asa face toate".
|
Author: | centurion [ 19 Feb 2020, 08:50 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
toshy Quote: poate nu stati tot timpul cu AC-ul pornit si farurile aprinse Banuiala mea este legata de conceptia software a calculatorului de habitaclu si/sau a calculatorului de la tabloul de bord. |
Author: | sorin147 [ 19 Feb 2020, 09:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cate teorii pentru un căcat de baterie. Are 3 ani, deci o durata de viață relativ ok. Se poate mai bine dar și mai rău. Plm mea, vorbim de.o.masina premium dar ne plângem de o baterie că tine prea puțin, e scumpa.[emoji107] Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk |
Author: | Iftao [ 19 Feb 2020, 09:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
sorin147 Quote: Cate teorii pentru un căcat de baterie. Are 3 ani, deci o durata de viață relativ ok. Se poate mai bine dar și mai rău. Plm mea, vorbim de.o.masina premium dar ne plângem de o baterie că tine prea puțin, e scumpa.[emoji107] @sorin147 cred ca mai mult deranjeaza imobilizarea masinii decat costul bateriei in sine. Daca nu ai un prieten ceva sa vina cu niste cabluri sa-ti dea curent, risti sa o iei cu platforma caci nu toti se pricep sa schimbe o baterie la Giulia (eu unul nu am schimbat niciodata o baterie ptr ca, recunosc, nu am deprinderi practice). Daca o mai ai si intr-un spatiu subteran relativ inghesuit asa cum se intampla adesea, e greu si platformei sa o ridice din lipsa de spatiu de manevre. Si atunci daca nu vine cineva cu bateria la tine sa ti-o monteze acolo, esti fucked...a whole different level of fucking things up:-)). D-aia e bine sa nu moara subit caci la 5-6 ani o schimbi tu preventiv la revizie si toata lumea-i fericita.[emoji111]Trimis de pe al meu GM1913 folosind Tapatalk Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | toshy [ 19 Feb 2020, 09:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
centurion Quote:
Cat timp motorul functioneaza curentul electric vine de la alternator. Aerul conditionat functioneaza doar cu motorul pornit, DRL -urile functioneaza doar cu motorul pornit etc., deci aceste functii nu 'omoara' bateria. Bateria este solicitata la demarajul motor si cand motorul nu functioneaza (Stop - Start inclusiv).
Uiti faptul ca bateria trebuie si incarcata. Daca ai deja consumatori si mergi prin oras, nu mai incarci bateria aia de la alternator in veci.Banuiala mea este legata de conceptia software a calculatorului de habitaclu si/sau a calculatorului de la tabloul de bord. Iftao Quote:
cred ca mai mult deranjeaza imobilizarea masinii decat costul bateriei in sine. Daca nu ai un prieten ceva sa vina cu niste cabluri sa-ti dea curent
E plin de baterii externe (powerbanks) care sunt in stare sa porneasca o masina cu bateria moarta. sorin147 Quote:
Cate teorii pentru un căcat de baterie. Are 3 ani, deci o durata de viață relativ ok. Se poate mai bine dar și mai rău. Plm mea, vorbim de.o.masina premium dar ne plângem de o baterie că tine prea puțin, e scumpa.[emoji107]
|
Page 156 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |