Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 155 of 190

Author:  mugurel [ 13 Mar 2017, 00:41 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Asa tin si eu minte ca am dat in jur de 200 eur pe toate actele , numere si asigurare acum cativa ani . Nu cred ca s-a schimbat mare lucru intre timp ca doar nu e Romania :)

De platit am platit cu cash totul in acelasi loc , nu depozit sau transfer .

Author:  andreiblitz [ 13 Mar 2017, 00:54 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

In mod normal ai nevoie de cont in Germania, dar toti dealerii iau cash si fac ei transferul mai departe.

Author:  BZ-76-DIA [ 13 Mar 2017, 18:22 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut,
Avem vreun coleg in Cluj-Napoca care detine un laptop cu FES / MES si interfata elm ?
Am nevoie de putin ajutor 10 minute oricand zilele astea, platesc, fac cinste.
Mersi.

Author:  alin.1991 [ 05 Apr 2017, 14:45 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut,

De curiozitate. Cam cat ulei ar trebui sa consume un 2.0 jtdm 136cp? Eu am mers ~5500km si pare ca a mancat un sfert(dintre min si max). Este normal? Ca mers.. de obicei normal, dar mai prinde si alergatura.

Author:  piticu74 [ 05 Apr 2017, 15:27 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Un motor in mintile lui nu trebuie sa consume ulei,in cel mai greu caz,sa piarda pe la garnituri..motorul e posibil sa fie ok dar sa pape turbina..

Author:  andreiblitz [ 05 Apr 2017, 20:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Intre minim si maxim cred ca e 1l, adica ti-a mancat un sfert de litru in 5000km. Nu mi se pare mult deloc.

Author:  alin.1991 [ 06 Apr 2017, 09:46 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Multumesc pt răspunsuri. Nici macar un sfert nu cred ca a consumat. Mai putin. Pare ok.

Trimis de pe al meu NEM-L21 folosind Tapatalk

Author:  yux_mm [ 07 Apr 2017, 19:21 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Ce face butonul Sport pe varianta Ducati Corse?

Attachments:
Capture.JPG
Capture.JPG [ 144.13 KiB | Viewed 1642 times ]

Author:  AlexMito [ 07 Apr 2017, 19:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Imi poate recomanda cineva un service care sa-mi poata demonta in siguranta fetele de la usi la Giulietta?
Vreau sa merg la o firma de tuning pentru remodelarea lor, dar au spus sa le dau jos singur...

Author:  ALXege [ 07 Apr 2017, 20:22 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@yux: e un fel de echivalent dynamic de la DNA, mareste puterea la 170cp


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  alfetta [ 08 Apr 2017, 10:50 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

AlexMito Quote:
Imi poate recomanda cineva un service care sa-mi poata demonta in siguranta fetele de la usi la Giulietta?
Vreau sa merg la o firma de tuning pentru remodelarea lor, dar au spus sa le dau jos singur...
in primul rand , ce firma e aia daca nu poate sa demonteze niste fete de usi?

te poti duce la oricare din firmele care monteaza sisteme audio si alarme sau o poti face singur folosind:
https://www.magazinulcuscule.ro/scule/s ... to-plastic" onclick="window.open(this.href);return false;

in toate cazurile se vor mai rupe din braduleti, ar fi mai bine sa ai cativa in buzunar.

Author:  AlexMito [ 08 Apr 2017, 11:13 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

alfetta Quote:
AlexMito Quote:
Imi poate recomanda cineva un service care sa-mi poata demonta in siguranta fetele de la usi la Giulietta?
Vreau sa merg la o firma de tuning pentru remodelarea lor, dar au spus sa le dau jos singur...
in primul rand , ce firma e aia daca nu poate sa demonteze niste fete de usi?

te poti duce la oricare din firmele care monteaza sisteme audio si alarme sau o poti face singur folosind:
https://www.magazinulcuscule.ro/scule/s ... to-plastic" onclick="window.open(this.href);return false;

in toate cazurile se vor mai rupe din braduleti, ar fi mai bine sa ai cativa in buzunar.
Mersi!

Recomanda cineva o firma buna de car audio subwoofer? Daca tot imi demonteaza fetele de usa, as vrea sa-mi schimbe si difuzoarele cu unele mai puternice + insonorizare...

Author:  tomi_alfa [ 08 Apr 2017, 12:13 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@AlexMito Am ascultat pe sistemul audio standard si cred ca se aude chiar bine. Mai bine schimbi panoul si pui un radio 2DIN. Click
Iar ca subwoofer eu folosesc ceva mic si bun pentru auditii la volum normal, nu de competitie. Blaupunkt. In plus, nu ocupa mult spatiu.

Author:  andreiblitz [ 08 Apr 2017, 12:54 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

"Cutia" aia masoara cantitatea de CO2 sau are alta intrebuintare?

Attachments:
DSC01462.JPG
DSC01462.JPG [ 112.32 KiB | Viewed 1471 times ]

Author:  tomi_alfa [ 08 Apr 2017, 13:08 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

andreiblitz Quote:
"Cutia" aia masoara cantitatea de CO2 sau are alta intrebuintare?
Au mai multe "trasnai". Info aici: https://www.avl.com/engineering-solutio ... enger-cars" onclick="window.open(this.href);return false;
Ce e pe masina aia, cred ca e aparatul asta de masurare a gazelor, a cantitatii..stiu eu ce.... Link sau Link2 sau Link3

Author:  AlexMito [ 08 Apr 2017, 16:52 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

tomi_alfa Quote:
@AlexMito Am ascultat pe sistemul audio standard si cred ca se aude chiar bine. Mai bine schimbi panoul si pui un radio 2DIN. Click
Iar ca subwoofer eu folosesc ceva mic si bun pentru auditii la volum normal, nu de competitie. Blaupunkt. In plus, nu ocupa mult spatiu.
Mersi de raspuns. 2din iese din ecuatie pentru ca am navi din fabrica. Pentru mine sistemul stock se aude foarte rau pentru ca vin de pe Bose si am alte referinte. Iar ca Subwoofer nu se pune problema, pentru ca am nevoie de tot portbagajul, tot timpul (urmeaza un copil).

Vreau sa pun alte difuzoare + un under seat woofer...

Author:  tomi_alfa [ 08 Apr 2017, 21:11 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am avut si underseat de ala. Nu face mai nimic. Cel care ti l-am aratat e f usor de demontat. In mai putin de 1 min e jos, insa daca tii neaprat, poate iti place asta sau asta, care sunt peste ce am avut eu.

Author:  goldfinger [ 11 Apr 2017, 11:18 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

cine ma ajuta si pe mine cu o resetare interval service ?

(bucuresti, 159/brera ...)

Author:  bluecar [ 11 Apr 2017, 13:55 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut,cunoaste sau lucreza cineva la RAR?ma interesa daca merge recarosata o alfa gt diesel cu o caroserie care a avut motor 2.0 jts benzina.Daca da,ce implica aceasta(acte,pret...)
Multumesc.

Trimis de pe al meu ASUS_Z010D folosind Tapatalk

Author:  BZ-76-DIA [ 11 Apr 2017, 15:25 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

bluecar Quote:
Salut,cunoaste sau lucreza cineva la RAR?ma interesa daca merge recarosata o alfa gt diesel cu o caroserie care a avut motor 2.0 jts benzina.Daca da,ce implica aceasta(acte,pret...)
Multumesc.
Poti intreba direct la RAR, telefonic sau printr-un formular de contact: http://www.rarom.ro/?p=654" onclick="window.open(this.href);return false;

Poti consulta singur Reglementarile RNTR-7 la Ordinul MTCT nr. 2132/2005, mai cu seama Capitolul III.

Extras:

CAPITOLUL III
Condiții privind efectuarea înlocuirii șasiului/caroseriei,
precum și a elementelor de șasiu/caroserie purtătoare
de număr de identificare

1. RAR nu eliberează/modifică CIV pentru un vehicul la care s-a înlocuit șasiul/caroseria sau la care s-a înlocuit numai elementul purtător al numărului de identificare, dacă vehiculul inițial este blocat în sistemul informatic al RAR.
2. Înlocuirea șasiului/caroseriei
2.1. Prin înlocuirea șasiului/caroseriei unui vehicul se înțelege totalitatea operațiunilor determinate de schimbarea șasiului/caroseriei cu un alt șasiu/o altă caroserie compatibil(ă), în condițiile menționate în prezentele reglementări. Conform prevederilor cap. I, subpct. 3.3 din prezentele reglementări, noua configurație a vehiculului se supune omologării. Condițiile constructive aplicabile la omologarea determinată de înlocuirea de șasiu/caroserie sunt cele din prezentele reglementări. Totuși, vehiculele cărora li s-a înlocuit șasiul/caroseria sunt exceptate de la prevederile privind îndeplinirea normelor de poluare și pe cele privind echiparea cu ABS a sistemului de frânare precizate în prezentele reglementări numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele cerințe:
2.1.1. Vehiculul inițial deține CIV sau cel puțin este înmatriculat în România;
2.1.2. Noul element de rezistență (șasiul/caroseria) este compatibil cu cel inițial;
2.1.3. În cazul autovehiculelor, s-a păstrat motorul înscris în CIV sau cel puțin în certificatul de înmatriculare.
2.2. În cazurile menționate la pct. 2.1, dacă cel puțin una dintre cerințele de la subpct. 2.1.1, 2.1.2 și 2.1.3 nu este îndeplinită, omologarea vehiculului astfel obținut se face prin raportare în totalitate la condițiile tehnice precizate în prezentele reglementări.
2.3. Se consideră că două caroserii/șasiuri sunt compatibile în sensul subpct. 2.1.2 dacă ele sunt destinate unor vehicule identice cel puțin în ceea ce privește următoarele caracteristici:
2.3.1. Marca, admițându-se ca excepție vehiculele fabricate sub licență;
2.3.2. Tipul desemnat de către constructor în conformitate cu definiția din directiva-cadru specifică (pentru toate categoriile de vehicule);
2.3.3. Tipul caroseriei (numai pentru vehiculele din categoria M);
2.3.4. Numărul de axe (pentru toate categoriile de vehicule).
2.4. Se va proceda la înlocuirea efectivă de șasiu/caroserie numai după obținerea de către solicitant a acceptului de efectuare a acestei operațiuni, eliberat de către RAR inclusiv pe baza identificării vehiculului inițial. Înlocuirea de șasiu/caroserie se efectuează numai în ateliere de reparații autorizate conform legislației în vigoare pentru această activitate.
2.5. Dacă prevederile pct. 2.4 sunt îndeplinite, iar rezultatele verificărilor efectuate în cadrul omologării demonstrează îndeplinirea cerințelor din prezentele reglementări, se eliberează o nouă CIV.
2.6. Omologarea pe baza condițiilor valabile la data precedentei omologări sau, după caz, a celor de la data înmatriculării vehiculului în România se acordă și pentru vehiculele în cazul cărora operațiunea de înlocuire a șasiului/caroseriei s-a derulat anterior datei de intrare în vigoare a prezentelor reglementări, fără respectarea prevederilor de la pct. 2.4, numai dacă:
2.6.1. sunt îndeplinite cerințele prevăzute la pct. 2.1.1-2.1.3;
2.6.2. se atestă prin documente data achiziției șasiului/caroseriei și data efectuării operațiunii de înlocuire (factură/deviz/adeverință atelier privind lucrările efectuate sau declarație pe propria răspundere autentificată notarial, dacă lucrarea a fost efectuată în regie proprie).
2.7. În cazurile menționate la pct. 2.6, dacă cel puțin una dintre condițiile prevăzute la subpct. 2.6.1-2.6.2 nu este îndeplinită, omologarea vehiculului astfel obținut se face prin raportare în totalitate la condițiile tehnice în vigoare pe care trebuie să îndeplinească un vehicul în vederea primei lui înmatriculări în România.
2.8. Caroseriile/șasiurile inițiale ale vehiculelor cărora li s-a înlocuit principalul element al structurii lor de rezistență nu se mai pot folosi pentru echiparea altor vehicule.
2.9. Șasiurile/caroseriile provenite de la vehicule radiate în vederea casării nu se pot folosi pentru echiparea altor vehicule.
3. Înlocuirea elementului de caroserie/șasiu purtător al numărului de identificare
3.1. Prin element de caroserie/șasiu purtător al numărului de identificare se înțelege partea componentă a structurii de rezistență a unui vehicul care constituie suportul numărului de identificare poansonat și pe care constructorul o livrează ca piesă de schimb.
3.2. Pentru un vehicul, RAR acceptă înlocuirea elementului precizat la pct. 3.1 și modifică în consecință CIV numai dacă:
3.2.1. Elementul montat pe vehicul constituie o piesă de schimb nouă;
3.2.2. Reparația s-a efectuat într-un atelier de reparații autorizat conform legislației în vigoare pentru activitatea de intervenție la structura de rezistență;
3.3. Modificarea CIV se poate face și pentru vehiculele la care elementul de șasiu/caroserie purtător al numărului de identificare a fost înlocuit anterior datei de intrare în vigoare a prezentelor reglementări, fără respectarea prevederilor subpct. 3.2.2, numai dacă:
3.3.1. Elementul montat pe vehicul constituie o piesă de schimb nouă;
3.3.2. În absența numărului de identificare poansonat, celelalte indicii regăsite pe vehicul confirmă identitatea acestuia (an fabricație, cod și serie motor, succesiune culori, elemente specifice perioadei de fabricație etc.);
3.3.3. Se atestă prin documente data achiziției piesei de schimb și data efectuării operațiunii de înlocuire (factură/deviz/adeverință atelier privind lucrările efectuate sau declarație pe propria răspundere autentificată notarial, dacă lucrarea a fost efectuată în regie proprie).
3.4. În cazul în care vehiculul nu se încadrează în prevederile subcap. 3.2 sau 3.3, acesta nu va putea beneficia de eliberarea/modificarea CIV.

Author:  bluecar [ 11 Apr 2017, 18:32 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

stii ca sunt mai greu de cap,nu vad nicaieri scris despre motorizare :bash:

Author:  BZ-76-DIA [ 11 Apr 2017, 18:37 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Din ce scrie acolo se pare ca ar merge ce vrei tu sa faci.
Totusi, intre timp stiu ca textul a mai fost modificat, e bine sa cauti pe net varianta actualizata sa nu fie surprize.
Mai stiam o faza ca noua caroserie trebuie sa fie din acelasi an sau maximum cu un an mai noua decat vechiul fier, balarii de genul. Pune-te pe citit cu atentie sau, mai simplu, suna si ia mura in gura.

Author:  bluecar [ 11 Apr 2017, 18:54 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

BZ-76-DIA Quote:
Din ce scrie acolo se pare ca ar merge ce vrei tu sa faci.
Totusi, intre timp stiu ca textul a mai fost modificat, e bine sa cauti pe net varianta actualizata sa nu fie surprize.
Mai stiam o faza ca noua caroserie trebuie sa fie din acelasi an sau maximum cu un an mai noua decat vechiul fier, balarii de genul. Pune-te pe citit cu atentie sau, mai simplu, suna si ia mura in gura.
pai.... daca eram acasa mergeam direct la ei,stii unde sunt si de ce intreb.cumparam caroseria de jts pana ajungeam acasa :D

Author:  bluecar [ 11 Apr 2017, 19:51 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

acum am gasit:
http://www.automarket.ro/raspunsuri/int ... 14362.html" onclick="window.open(this.href);return false;

la ce povesteste tipul,ma las pagubas,eu credeam ca 5-600 euro ar fi suficienti.o sa fac pragurile+vopsit integral si gata.

Trimis de pe al meu ASUS_Z010D folosind Tapatalk

Author:  nesquick [ 13 Apr 2017, 10:01 ]
Post subject:  Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Doresc sa schimb discurile de frâna pe spate și doresc o părere între trw, ferodo și brembo. Nimic fancy... adică nu va gândiți la brembo sport MAX ventilate perforate, etc. Dintr-astea pt muritorii de rând.

Le: plăcuțele sunt trw și mai au viața in ele cel puțin 15k km.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Page 155 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/