Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 152 of 178 |
Author: | BFX [ 26 Nov 2019, 14:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Gojifruit Quote:
https://youtu.be/Nw9ruypaEqM
Am dat auto-traslate in engleza la video, dar e foarte greu de urmarit.Se pare ca modificarile pentru 2020 sunt mai substantiale decat s-a spus pana acum. Nu este modificat doar interiorul ci si insonorizarea, setarea cutiei, setarea directiei. Inteleg ca au rezolvat cumva si problema zgomotelor si vibratiilor generate de puntea fata la bracare maxima (nealinierea rotilor fata). Bun. Haios mi se pare ca italienii tin aceste detalii pentru jurnalistii lor; cei de limba engleza nu au primit pontul. Ca nah, doar nu vrei sa stie toata lumea ca ai imbunatatit masina. Mergem pe burta sa nu creasca cumva vanzarile Ai idee ce anume s-a modificat la setarea directiei? Merci! |
Author: | Gojifruit [ 26 Nov 2019, 15:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
BFX Quote: Gojifruit Quote:
https://youtu.be/Nw9ruypaEqM
Am dat auto-traslate in engleza la video, dar e foarte greu de urmarit.Se pare ca modificarile pentru 2020 sunt mai substantiale decat s-a spus pana acum. Nu este modificat doar interiorul ci si insonorizarea, setarea cutiei, setarea directiei. Inteleg ca au rezolvat cumva si problema zgomotelor si vibratiilor generate de puntea fata la bracare maxima (nealinierea rotilor fata). Bun. Haios mi se pare ca italienii tin aceste detalii pentru jurnalistii lor; cei de limba engleza nu au primit pontul. Ca nah, doar nu vrei sa stie toata lumea ca ai imbunatatit masina. Mergem pe burta sa nu creasca cumva vanzarile Ai idee ce anume s-a modificat la setarea directiei? Merci! |
Author: | BFX [ 26 Nov 2019, 16:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Merci Goji Pentru mine directia e cel mai important lucru la o masina si detaliul care pastreaza in continuare Giulia cap de lista pentru viitoarea achizitie. Sper din tot sufletul sa nu o strice |
Author: | Iftao [ 04 Dec 2019, 23:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
m3ph0 Quote: Atunci se prea poate sa incerc varianta de roti simetrice. Multumesc pentru feedback. Eram dator cu feedback: foarte ok s-a comportat masina atat pe asfalt uscat cat si umed. Tre' sa mentionez ca mi-a placut foarte mult aderenta Nokianurilor wr a4 runflat de 18, mai ales pe carosabil umed. Nu am cautat studii detaliate despre aceste pneuri doar spun ce am simtit in volan si sezut:-). Deci cred ca mai importanta decat latimea pe spate e calitatea pneurilor dar desigur ca un 255 nu dauneaza:-). Succes!Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 04 Dec 2019, 23:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mulțumesc pentru feedback! Va trebui să mă mobilizez și să mă pun pe schimbat roțile, că nu prea mai e de glumă. |
Author: | Iftao [ 10 Dec 2019, 00:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Las si eu asta aici, realizatorul emisiunii zonaIT este un alfist veritabil:-): https://youtu.be/wjgLq5zhRG4. Enjoy, merita! Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | BFX [ 11 Dec 2019, 09:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Daca exista colegi care ma pot sfătui referitor la dilemele de mai jos, le-aș fi foarte recunoscător. Cat de mult contează prezenta pachetului Performance si aici ma refer in principiu la diferențial, daca in general mașina va fi condusă la 70-80% din potențial (condus sportiv, dar fara circuit). Unde se va simți diferența si care ar fi? A doua intrebare ar fi legată de cat de necesară e suspensia adaptiva, in special in modul drive cand se poate activa ca varianta soft? Intreb pentru ca am in vedere cateva variante fara pachet Performance, doar cu padele adăugate ca si opțiune separată. Multumesc mult! |
Author: | m3ph0 [ 11 Dec 2019, 12:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
BFX Quote:
Daca exista colegi care ma pot sfătui referitor la dilemele de mai jos, le-aș fi foarte recunoscător.
In ceea ce priveste a doua intrebare pot sa zic ca nu este neaparat necesara suspensia adaptiva, dar in combinatie cu rotile pe 19 tind sa cred ca suspensia este o idee mai ferma decat ti-ai dori. In 90% din timp eu merg cu suspensia pe soft si as spune ca este un confort decent (pentru o masina cu o orientare relativ mai sportiva decat media), desi sustin ca pentru oras si pentru o masina din clasa medie, rotile pe 18 reprezinta cel mai bun compromis intre aspect si utilizare. Daca deselectez modul soft, in oras este destul de neplacuta la condus, modul asta e mai potrivit pentru drumurile lungi, in ideea in care sunt si ele de calitate ok.Cat de mult contează prezenta pachetului Performance si aici ma refer in principiu la diferențial, daca in general mașina va fi condusă la 70-80% din potențial (condus sportiv, dar fara circuit). Unde se va simți diferența si care ar fi? A doua intrebare ar fi legată de cat de necesară e suspensia adaptiva, in special in modul drive cand se poate activa ca varianta soft? Intreb pentru ca am in vedere cateva variante fara pachet Performance, doar cu padele adăugate ca si opțiune separată. Multumesc mult! Pentru prima intrebare o sa ii las pe colegii care au mers cu masina pe circuit sa raspunda, dar trebuie sa ai in vedere ca desi ai un LSD pe spate, nu ai si optiunea de a decupla ESP-ul. Altfel, in viata de zi cu zi, masina iti confera un sentiment de siguranta foarte pronuntat, mai ales in condus sportiv, dar nu as sti sa zic daca este datorita sistemului 4x4 sau a diferentialului. |
Author: | BFX [ 11 Dec 2019, 15:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Merci pentru parere. Mai investigam |
Author: | Jull [ 11 Dec 2019, 23:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Suspensia e must have. Diferenta intre modul soft activat si dezactivat e imensa. Daca e dezactivat sentimentul este efectiv ca masina ţopăie peste denivelari si e foarte neplacut. Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Author: | m3ph0 [ 12 Dec 2019, 00:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Jull Quote: Suspensia e must have. Diferenta intre modul soft activat si dezactivat e imensa. Daca e dezactivat sentimentul este efectiv ca masina ţopăie peste denivelari si e foarte neplacut. Sigur, e cum spui tu și cum am zis si eu mai sus, dar în același timp niciunul dintre noi nu a mers cu o mașină care are o suspensie cu amortizoare clasice ca sa putem face o comparație. Aici ar trebui să intervină cineva care nu are suspensia adaptiva și să spună cum i se pare.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Author: | tzzivii [ 12 Dec 2019, 00:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu nu o am pe veloce si nu i-am dus lipsa, altfel era montata. |
Author: | BFX [ 12 Dec 2019, 08:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Va multumesc pentru opinii Intrucat nu as vrea sa renunț la jantele de 19, cred ca va trebui sa iau in considerare varianta cu suspensie activa, cu atât mai mult cu cat mai fac ocazional deplasări de 10-11h. Am inceput sa apreciez confortul pe distante lungi |
Author: | georgeg [ 12 Dec 2019, 10:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Sa ne intelegem putin, ca vad ca nimeni nu a explicat: suspensia activa are 2 moduri de operare/tipuri de setare, normal, care corespunde modurilor de condus A si N, si setare mai tare, care coreapunde modului de condus D. Singura posibilitate de ajustare este sa “inmoi” suspensia prin apasarea butonului aferent cand esti in modul D. Atat. Mai important mi se pare faptul ca setarea normala a suspensiei active este similara setarii unei masini similare cu amortizoare standard. Pe scurt, la suspensia activa ai in plus setarea “mai tare” aferenta modului Dynamic, pe care o poti “inmuia” de la buton. Sper sa-ti fie de folos. |
Author: | DanS [ 12 Dec 2019, 10:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
BFX Quote:
Va multumesc pentru opinii
Daca iti gasesti varaianta si ai buget, opteaza pentru suspensie, George a explicat bine, mai exact in oras si pe drumuri cu denivelari poti merge in D cu putere maxima si suspensie confortabila.
Intrucat nu as vrea sa renunț la jantele de 19, cred ca va trebui sa iau in considerare varianta cu suspensie activa, cu atât mai mult cu cat mai fac ocazional deplasări de 10-11h. Am inceput sa apreciez confortul pe distante lungi |
Author: | BFX [ 12 Dec 2019, 13:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Va multumesc pentru clarificari! |
Author: | stig53 [ 12 Dec 2019, 13:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
DanS Quote:
mai exact in oras si pe drumuri cu denivelari poti merge in D cu putere maxima si suspensie confortabila.
Pai nu-i acelasi lucru cu a avea suspensia standard? Din ce vad la cei care au suspensia dinamica majoritatea timpului este tinuta pe modul "soft". Iarasi prin review-uri suspensia standard a Giuliei este raportata ca fiind foarte ok judecata atat pentru condus zilnic cat si condus sportiv. Mai mult nu prea am vazut nici un review unde suspensia dinamica este "must have". |
Author: | m3ph0 [ 12 Dec 2019, 13:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Dacă vrei să mergi mai sportiv/agresiv, e diferență destul de mare intre soft si hard. |
Author: | DanS [ 12 Dec 2019, 15:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
stig53 Quote: DanS Quote:
mai exact in oras si pe drumuri cu denivelari poti merge in D cu putere maxima si suspensie confortabila.
Pai nu-i acelasi lucru cu a avea suspensia standard? Din ce vad la cei care au suspensia dinamica majoritatea timpului este tinuta pe modul "soft". Iarasi prin review-uri suspensia standard a Giuliei este raportata ca fiind foarte ok judecata atat pentru condus zilnic cat si condus sportiv. Mai mult nu prea am vazut nici un review unde suspensia dinamica este "must have". |
Author: | georgecristian [ 12 Dec 2019, 15:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Altfel descris: comparativ cu suspensia stock , suspensia activa este mai "moale" in modul N, respectiv mai tare in modul D. Poti vedea suspensia stock ca pe un compromis, reusit daca discuti cu utilizatorii ei. Eu personal gasesc suspensia activa ca un bonus si realizez asta mai ales in afara orasului, autostrada, cand modul D face o diferenta sesizabila in modul in care se simte masina pe denivelari usoare, ondulatii ale soselei, instant mai rigida, mai sportiva . Punctul vulnerabil i-l gasesc in complexitate, si consecintele sau costurile asociate in exploatarea pe termen lung. |
Author: | gvladm [ 12 Dec 2019, 18:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
DanS Quote:
Suspensia de pe Veloce (stoc nu "activa") este diferita de cea standard de pe echiparile inferioare, fiind setata foarte sport. Tzzivii poate sa spuna mai multe.
+1, si eu am simtit diferenta imediat intre a lui Bogdan si a mea, cu jante de aceeasi marime. Chiar ma intrebam daca i-a pus suspensie sport
|
Author: | tomi_alfa [ 12 Dec 2019, 23:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Zona IT si Giulia |
Author: | Iftao [ 13 Dec 2019, 00:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Superspeed episodul 12 -Giurgea si Giulia my2020, incepand cu mm:ss 10:35: https://protvplus.ro/emisiuni/superspee ... pisodul-12 Sent from my SM-N950F using Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 13 Dec 2019, 03:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
tomi_alfa Quote:
Eu n-am inteles de ce nu tine 2 maini pe volan cand conduce si de ce are scaunul dat prea pe spate... Dar per total mi-a placut mai mult reviewul la 59. Aici m-am cam plictisit... Ifao: n-am reusit vere sa ma uit. Din 2 motive: vocile astora imi deranjaza urechii muzicale si doi, atata reclama n-am reusit sa urmaresc. Imi pare rau. Ce am pierdut? |
Author: | valerica [ 13 Dec 2019, 08:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Review-ul de la zonait facut la 159 zici ca e facut de unul care si-a luat permisul ieri si prima masina s-a nimerit 159. La un moment dat in clip spune ca Niki Lauda intr-un film conduce o Alfa, era o Lancia, posibil sa fi sters asta din clip si mai spune tampenii. Eu nu pot sa il urmaresc, am primit clipul cu 159 dar in general omul vorbește de parca a stat toata ziua cu 3 copii miorlaiti si apoi plin de nervi se apuca de vlogging. |
Page 152 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |