Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18441
Page 16 of 21

Author:  marius [ 24 May 2014, 00:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Attachment:
Screenshot_2014-05-23-23-45-44-1.png
Screenshot_2014-05-23-23-45-44-1.png [ 1.52 MiB | Viewed 2122 times ]

Author:  ALXege [ 24 May 2014, 12:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Nupe


Sent from my Alfa Romeo

Author:  marius [ 25 May 2014, 01:37 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Mie imi place. Alfa a avut mereu in gama nuante faine de albastru. Si mi se pare in continuare ca este ciudat ca pe o masina aproape artizanala sa fie disponibile doar 4 culori ( alb, rosu, negru, argintiu). Poate ca odata cu aparitia Spiderului se va remedia si "neajunsul" asta.
Altfel, o geniala scrisoare catre seful Audi.

Author:  ALXege [ 25 May 2014, 01:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

De acord, dar nu mata!
In continuare sper la un galben 8)

Author:  dand [ 25 May 2014, 13:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Albastrul ala e cam un mixed bag, mie unul nu-mi displace.
Marius, daca nu ma insel sunt doua nuante de alb in portofoliu.

Author:  marius [ 25 May 2014, 23:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Si doua de rosu.
Dar tot patru culori raman. :(

Author:  tm08alt [ 27 May 2014, 11:18 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Mie nuanta aia de albastru - mata sau nu - tot mi se pare ca arata a cratita. Imi seamana perfect albastrul care putea fi ales gratis pe VAG pentru Golfpatru si Polo (a se vedea masinile de la Selgros )

Author:  lucianm [ 27 May 2014, 13:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

marius Quote:
Altfel, o geniala scrisoare catre seful Audi.
G-E-N-I-A-L-A :up:
Doar un neamt putea face o astfel de comparatie despre o masina nemteasca (Audi).

Author:  marius [ 08 Jun 2014, 23:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Excelenta si pe gri inchis.

Image

Image

Author:  marius [ 14 Jun 2014, 00:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

4C vs SZ vs GTAm vs 4C.

Author:  mario159 [ 14 Jun 2014, 00:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

marius Quote:
Attachment:
Screenshot_2014-05-23-23-45-44-1.png
Asta e primu 4C din Spania din alfaclub spania, culoarea originala e negru, albastru din poza e doar un vinil, nu e batut in cuie.

Author:  marius [ 14 Jun 2014, 23:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

4C a fost prezentata oficial si in versiunea americana. A luat putin in greutate datorita unor ranforsari cu traverse de aluminiu a sasiului, necesare pentru a putea face fata testelor specifice omologarii ca si masina de serie normala, si nu redusa la 1000 bucati/an precum in Europa. De asemenea alte deosebiri vizibile sunt protectiile suplimentare din bara posterioara, airbag-uri laterale de serie, si nu in ultimul rand, faruri in stilul celor de pe Spiderul prezentat la Geneva.
O excelenta galerie foto, poate cea mai faina de pana acum: articol pe carscoops.

Author:  yux_mm [ 15 Jun 2014, 00:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Eu nu am inteles rostul cocoaselor din stanga-dreapta numarului spate...

Author:  ibiza [ 16 Jun 2014, 01:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

yux_mm Quote:
Eu nu am inteles rostul cocoaselor din stanga-dreapta numarului spate...
Faine poze, urate cocoasele. Se explica probabil prin reglementarile din state. Acolo se practica teste destul de interesante, cum ar fi 5 mph test.
Sau: http://youtu.be/yLW2OVtP6_w" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: SOT (small overlap test) este foarte interesant si bun de luat in considerare, probabil mai spartan decat testele NCAP:

Author:  marius [ 16 Jun 2014, 23:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Diferentele dintre versiunea EU si US.

ImageImage

ImageImage

Author:  comanr [ 16 Jun 2014, 23:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

minore diferentele dar conteaza la tamponari usoare, la copac tot aia e.

ps:

cel mai mult conteaza masa la accidente, daca ai o masina grea si spulberi masina care vine spre tine sau in care intri totu i in regula.

Author:  ssARG [ 17 Jun 2014, 10:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

de asta ce zici:

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY" onclick="window.open(this.href);return false;


mai conteaza si tehnologia un pic...

Author:  goldfinger [ 17 Jun 2014, 11:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

comanr Quote:
cel mai mult conteaza masa la accidente, daca ai o masina grea si spulberi masina care vine spre tine sau in care intri totu i in regula.
vezi asta: https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:

Author:  ibiza [ 17 Jun 2014, 11:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

madkat Quote:
Oricum este doar marketing - sa satisfaca mancatorii de hamburgari care au scris normele, pentru a-i convinge pe alti mancatori de hamburgari sa cumpere masinile. Mi se pare foarte ok :)
de fapt nu. este foarte bine ca atunci cand iti atingi masina de un stalpisor/gardut/etc la viteza mica sa nu te coste mii de coco sa repari secunda de neatentie. unii producatori au asta in vedere, altii mai putin
http://youtu.be/yLW2OVtP6_w" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  comanr [ 17 Jun 2014, 14:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

goldfinger Quote:
comanr Quote:
cel mai mult conteaza masa la accidente, daca ai o masina grea si spulberi masina care vine spre tine sau in care intri totu i in regula.
vezi asta: https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
tehnologia nu conteaza din moment ce este echivalenta, ar conta daca ar fi dacii 1300 si modusuri insa in contextul actual nu conteaza, poate doar daca ai de furca cu un logan sau un jelly.

am vazut foarte multe caroserii din care nu a mai scapat nimeni, multe din care au scapat toti, ceea ce vreau sa va zic e ca 2 cm ca punct de impact fac diferenta la o ciocnire, poti nimeri lonjeronul sau poti sa treci la milimetru pe langa el, acel videoclip nu este ceea ce pare a fi chiar daca e spectaculos, la o ciocnire perfect frontala modusul era mult mai grav avariat, profesionistii stiu exact in ce punct sa loveasca doua masini studiind elementele de ranforsare si rezistenta ale ambelor masini implicate, oricum modusul e o masina cam de doua ori mai sigura decat un clio symbol sau logan, e o platforma 100% diferita, japoneza.

o caroserie extrem de evoluata, nesperat chiar, are si focusul, cusca e foarte rezistenta din otel special zici ca e lama de ras, insa nu numai asta conteaza la un accident, masa mai mare are de castigat deoarece nu este oprita la un eventual impact, isi continua deplasarea sau asa zisa deplasare iar fortele pe care le suporta oamenii sant mult mai mici, una e sa intri cu 130 la ora intr un vehicul si sa iesi cu 40 la ora sau 30 la ora din impact si una e sa pleci instant inapoi de la 80 la ora la -30 la ora, esti mort sigur, ti se rup organele chiar daca habitaclul e cat de cat intreg.

un sistem uitat extrem de eficient chiar mai eficient decat air bag urile conform statisticilor din state este sistemul "procon-ten" (dezvoltat de audi pentru modelele de lux) care implica un cablu trecut pe sub cutia de viteze , motorul pleca pe sub masina si acel cablu fiind legat de centuri tinea oamenii presati de scaune care se pliau si ele , omul avea sanse reale, exista date concrete despre acel sistem al anilor 90.

multi producatori foloseau roata de rezeva, o puneau sub capota, ca la oltcit, un lucru care ajuta in anumite situatii, insa problema era la oltcit ca de obicei mureai cu motorul in brate.

de asta suv urile mari , urate si grele castiga de obicei lupta cu acidentele, un mare necaz il reprezinta si sitemele de alimentare cu benzina, majoritatea supercarurilor si suv urilor cu motoare mari pe benzina explodeaza la impact, e de evitat benzina daca este posibil.

exista sisteme inertiale care opresc alimentarea cu benzina dar din cauza debitelor si cantitatilor stationare de benzina foarte mari din compartimentul motor , sistmele sant egale cu zero, arzi ca sobolanul, ase vedea accidentul cu starul de cinema ( pentru ca automobile) , a se vedea accidentul de la mamaia, cam orice accident cu masina a carei denumiri contine literele S, RS.

Author:  ALXege [ 17 Jun 2014, 15:30 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

:offtopic:

Author:  DanS [ 18 Jun 2014, 21:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

ce frumos, urmariti pana la sfarsit

https://www.youtube.com/watch?v=2WVSuq56MAw

Author:  cristih [ 18 Jun 2014, 21:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

Un amanunt la minutul 2:13. Cati s-or fi urcat in masina asta ca a ajuns scaunul chiar asa?! Nu mai zic de atele care ies de la capatul centurii de siguranta.

Attachments:
scaun4C.PNG
scaun4C.PNG [ 476.37 KiB | Viewed 3094 times ]

Author:  DanS [ 18 Jun 2014, 22:02 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

am vazut si eu, dar e masina de drive test, ce pretentii sa ai :)

Author:  cristih [ 18 Jun 2014, 22:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo 4C - poze si informatii oficiale.

De drive test a fost o Giulietta QV printre noi, nu a fost menajata si nu era asa. Cert este ca acel colt al scaunului se freaca la fiecare urcare - coborare, insa totusi e prea mult ros ...

Page 16 of 21 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/