Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Rosso Inferno https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135 |
Page 16 of 21 |
Author: | mugurel [ 20 Nov 2013, 17:19 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
cristianmiu Quote: Pai nu le intorci, le inversezi... roata de pe stanga o pui pe dreapta... si automat uzura de pe interior va cade pe exterior... sau imi scapa mie ceva la ora asta ?
|
Author: | Hermanoli [ 20 Nov 2013, 17:22 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Anvelopele au atat sens de rotatie cat si parte interioara/exterioara. |
Author: | valerica [ 20 Nov 2013, 17:23 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Nu mai rade, s-a exprimat gresit, sigur se referea la cauciucuri. Hermanoli, poate ale tale au asa, ale mele nu au nici sens de rotatie, difera de la producator la producator. |
Author: | nesquick [ 20 Nov 2013, 17:24 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
bai asta e un forum auto sau de curve,droguri,pacanele,glume si alte chestii dastea? logic ca ma refeream la cauciucuri... @Valak ce gume ai? |
Author: | mugurel [ 20 Nov 2013, 17:28 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
bai , daca vrei sa te referi la cauciucuri le zici exact asa sau anvelope ... roata inseamna roata deci nu e nimic logic in ce ai zis . nu stiu ce forum e dar daca te simti curva , drogat sau alte d`astea e ok . simte-te bine . si da , glumele sunt permise . sau nu e ok daca esti tu vizat ? |
Author: | Hermanoli [ 20 Nov 2013, 17:30 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
@Valerica: Ma refeream strict la anvelopele mele de pe 147. Din cate imi aduc aminte sunt Marangoni Mythos 225/45/17 |
Author: | Valak [ 20 Nov 2013, 17:30 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Cristi are dreptate, cred ca au doar sens de rotatie, ar trebui sa se poate inversa pe janta, nu cred ca au si inside/outside, trebuie sa ma edific. |
Author: | ursulet [ 23 Nov 2013, 19:53 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Daca au sens de rotatie, nu au cum a fie si inside ouside. ori una, ori alta. |
Author: | Valak [ 26 Dec 2013, 15:07 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Imi statea pe creier pierderea aia de ulei a pompei de servo, asa ca am rezolvat-o. Pot sa traiesc cu o bataie, un zgomot, atata timp cat stiu de unde vine, dar nu prea pot trai cu o pierdere de fluide, o asociez cu un fel de hemoragie, trebuie luate masuri. Prin urmare, masina a primit o pompa de servo noua, TRW si uleiul Motul Multi ATF pe care il aveam in portbagaj de cateva saptamani, de cand depistasem/identificasem pierderea. Partea proasta e ca am identificat si tacanitul din zona distributiei de care vorbeam acum ceva vreme si care m-a facut sa ma gandesc la tacheti sau compresor de clima, vine de la alternator. Ma rog, se putea si mai rau, dar e cumva si vina mea, fiindca rulmentii sunt praf si asta poate si fiindca am fulia blocata, poate daca as fi observat mai devreme si as fi schimbat-o din timp, nu se ajungea aici. Acum am doua alternative, fie incerc sa inlocuiesc rulmentii, fie schimb alternatorul cu totul, depinde si de ce gasesc la demontare. Deocamdata mai asteapta, sper sa ma tina pana dupa Sarbatori, ar fi destul de neplacut sa raman fara curent undeva pe Defileul Dunarii. |
Author: | tzzivii [ 26 Dec 2013, 15:48 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Auzi? Dar tu nu aveai GTV? |
Author: | Hermanoli [ 26 Dec 2013, 17:01 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Valak-ul a dat Busso-ul pe diesel power, just fine by me Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk |
Author: | tzzivii [ 26 Dec 2013, 17:04 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Author: | Valak [ 17 Feb 2014, 16:12 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Am reusit sa schimb si alternatorul, fiindca fulia aia blocata si uzura din rulmenti nu-mi inspirau nimic bun. Puteam sa-l reconditionez, presupun, dar masina avand un numar de kilometri am preferat sa-l schimb. Am pus unul Lucas, de 120A, in locul celui de 105A original. N-am tinut eu sa fie mai mare, asa a fost sa fie, asta il dadea programul pentru seria de caroserie. In incercarea de a face motorul cat mai silentios - era destul de zgomotos si mai ales vibratiile ma cam scoteau din sarite - am inlocuit si amortizorul de vibratii, fulia. Nu prea sunt probleme la motorul asta cu fulia, dar am zis ca tot cauciucul ala trebuie sa fi imbatranit si mai ales ca a si fost data jos de vreo 15 ori, am pus una Corteco. Coincidenta a facut ca a doua zi dupa ce mi-a ajuns mie piesa sa aiba nevoie de ea un Saab cu acelasi motor si sa i-o donez lui, se desprinsele camasa interiosa de cauciuc si se invartea in gol. Cum tot eram in zona si erau demontate pentru scoaterea alternatorului, am inlocuit si epuratorul de ulei si filtrul de motorina, ambele ricambi originale. Ma asteptam ca epuratorul sa fie cumva mai greu, la mana, imbacsit cu ulei, in schimb desi murdar, cred ca l-am schimbat cam degeaba. Ca si feedback, motorul merge mai frumos, rapaitul alternatorului a disparut si parca si vibratiile s-au redus. Per total, momentan sunt multumit, poate si pentru ca am bagat o gramada de bani si chiar nu imi mai arde de investitii, dar ramane o trepidatie a motorului, mai ales in momentul in care accelerez si iau piciorul de pe acceleratie, intru in frana de motor. Trepideaza putin si apoi se stabilizeaza la ralanti, ceva imi spune ca injectoarele nu mai inchid foarte bine. Sunt la al doilea plin cu aditiv Motul Diesel System Clean, astept sa treaca si asta si apoi voi mai vedea cum voi proceda. In principiu, inlocuirea duzelor ar trebui sa fie suficienta, corectiile sunt neglijabile, dar nu prea am incredere in service-urile diesel de pe la noi. Am avut ocazia sa vad unul pe-afara si am asa o impresie ca nici Express Diesel-ul de pe Soseaua Alexandriei, care e de departe cel mai dotat de la noi nu se apropie de ce ar trebui sa se intample intr-un centru de reconditionat injectoare cu pretentii. In ultimul timp am inteles ca iti dau injectoarele insotite de noile coduri IMA generate de banc, asa cum e si normal si logic, dar acum doi ani sigur nu faceau asta. Vom vedea, cel mai probabil in iarna urmatoare ! |
Author: | Valak [ 04 Jun 2014, 18:07 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Postez consecutiv, dar de data asta nimic major. Am zis sa-i pun lui Hermanoli masina la punct, asa ca i-am schimbat uleiul - Motul 8100 X-cess 5W40 - filtrul de ulei, filtrul de aer si filtrul de clima, filtrul de motorina fiind schimbat de curand, cu ocazia inlocuirii alternatorului. Masina a facut putin peste 10000 de km in aproape un an de zile si desi schimb filtrul de aer la fiecare revizie, nu imi place deloc cum arata cand il schimb. Ma gandesc serios sa-l schimb mai des, e incredibil in ce hal poate sa arate dupa ce rulez pe drumurile patriei, asa zise modernizate. Sa nu va imaginati ca se merge cu masina pe macadam, 80% din km au fost facuti pe ruta Timisoara - Bucuresti si restul in trafic urban. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum poate sa arate un filtru de aer care se schimba asa cum scrie la carte, la 30k de km, sau in unele cazuri chiar mai mult. E diferenta mare intre Romania si tarile cu apa calda, intervalele de mentenanta specificate de constructor n-au nicio legatura cu realitate. Nici filtrul de clima nu arata prea bine, dar pe-ala il schimb la doi ani, ma asteptam, cel de aer, in schimb...Imi pare rau ca nu am facut poze, dar eram afara, pe canal, intre doua reprize de ploaie. |
Author: | georgeg [ 04 Jun 2014, 18:24 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Foarte putini realizeaza ce inseamna sa schimbi un filtru atunci cand e nevoie, nu cand spune manualul, service-ul, indicatorul din bord, nenea X sau Y cunoscator. Orice ai face, in Romania filtrele de aer si praf/polen se "consuma" foarte repede, un mare pentru modul in care intretineti parcul auto deja existent la voi in familie. |
Author: | Valak [ 30 Jun 2014, 18:06 ] | ||||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||||
Dupa un Fest la care masina a evoluat frumos, inevitabilul s-a produs, "a cazut" iar ambreiajul. De cazut a cazut pedala, de fapt si a cazut in asa hal ca mai intra in viteza doar cu motorul oprit. A luat aer si n-a luat pe oriunde, a luat pe la o piesa care nici macar nu stiam ca exista si anume amortizorul de pulsatii, care fie a ruginit, fie s-a spart, cert e ca hemoragia e abundenta. La nervi, l-am comandat, desi la fel de bine - ba poate mai bine - il puteam anula, punand o conducta chioara intre pompa de ambreiaj si cilindrul receptor. Partea proasta e ca piesa e una rara, nu e pe nicaieri pe stoc si voi ramane o perioada fara masina. Daca i se mai intampla cuiva sa cedeze amortizorul ala, sfatul meu e sa-l anulati linistiti, eu am o teorie a mea care il face raspunzator de cedarea urechilor rulmentilor de presiune. Voi merge oricum la Fest-ul ungurilor, doar ca nu voi merge cu Alfa. Daca cineva voia sa mearga cu mine sambata dimineata...imi pare sincer rau, baieti ! Sau fete. In fine, pai daca e bal, bal sa fie ! Voi inlocui si amortizoarele, flansele, protectii etc. pe spate (KYB), alaturi de cabluri frana de mana (Triscan), destul de ruginite si bratele superioare pe fata (TRW), alaturi de bieletele antiruliu (TRW). Bratele aveau bucse poliuretanice si nu bateau, dar scartaiau infiorator, iar bieletele incepusera sa aiba ceva joc. Cum se dusese dracului si rulmentul pe stanga spate si incepuse sa urle destul de amenintator, se schimba si asta (SKF). In asteptarea pieselor, privesc pe geam cum ploua - torential, adica - si imi doresc sa fi luat si o umbrela si sa nu fi plecat in pantaloni scurti de dimineata. Sa fie pace !
|
Author: | nesquick [ 30 Jun 2014, 21:05 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Nasol... foarte nasol... daca mai pica inca odata... iti mai cumparai o masina de cate ori ai schimbat ambreiajul si anexele lui. sper sa rezolvi si sa fie totul bine. PS. iti apreciam masina la fest, chiar arata foarte bine ! |
Author: | Valak [ 30 Jun 2014, 21:20 ] | ||
Post subject: | Re: Rosso Inferno | ||
Amploarea interventiei e una redusa, de data asta, nu pot sa ma plang, dar e adevarat ca in timp s-au strans sume deloc de neglijat. Apropo de ambreiaj, cand am vazut care e problema, am inceput sa rad, ma asteptam sa fie pompa de ambreiaj, fiindca doar aia ramasese neschimbata. Asa arata mizeria care a cedat de data asta, codul ei fiind 73503545:
|
Author: | comanr [ 30 Jun 2014, 21:43 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
man aia e o bucata dintr un alambic pentru rachiu ti am zis ca primul lucru important la o alfa este sa ajunga la fest (pe cracii ei, nu la sufa), bine ca nu dai cutia jos. |
Author: | Valak [ 30 Jun 2014, 21:51 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Da, a fost o adevarata usurare sa vad ca nu trebuie sa dau cutia jos, chiar imi faceam griji pentru filetele alea. Am citit cate ceva despre amortizorul asta si mai sunt si niste producatori chinezi care il folosesc, Honda si Subaru. Baietii il scot ca sa obtina un timp mai bun pe sfert de mila si asta m-a facut sa cred ca ar trebui sa-l pastrez, ca ceva, ceva, face el acolo. |
Author: | comanr [ 30 Jun 2014, 22:03 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
fara ala poti debreia mai repede insa fortezi alambicul si poate pocni la o alta incheietura, ala e ca un amortizor care preia prin intermediul unui arc varful de presiune din sistem adica daca apesi ca talibanul. problema lor e ca ruginesc si se fisureaza, si al meu e ruginit, dumnezeu cu mila |
Author: | DanS [ 30 Jun 2014, 22:16 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
imi pare rau ca te duci fara Alfa la fest, dar bine ca te duci |
Author: | Hermanoli [ 11 Aug 2014, 14:37 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Dupa ceva timp in care am "dat pedale" altor masini , m-am reintalnit cu Rosso Inferno. A fost o intalnire destul de ciudata: feeling-ul de tractor dat de primele doua trepte este complet sters de "vitalitatea" si comportamentul "benzinar" al treptelor superioare. Sincer, mi-a luat vreo 30 minute sa ma reimprietenesc cu masina dar odata cu incheiatul amabilitatilor totul a fost fun fun , joy joy ..... pana am mers ca pasager pe bancheta spate N-am intalnit masina asa saltareata pana acum. Nu rateaza nicio denivelare/groapa/crapatura in astfalt ca sa ma dea cu capul de plafon. O sa-l las pe Valak sa explice ce draq a facut cu suspensia masinii mele |
Author: | Valak [ 11 Aug 2014, 14:42 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
N-am facut nimic remarcabil, dar amortizoarele pe gaz "intaresc" arcurile si asa destul de tari, prin urmare pe drumuri proaste, adica majoritatea, confortul scade. |
Author: | yux_mm [ 11 Aug 2014, 14:55 ] |
Post subject: | Re: Rosso Inferno |
Hermanoli Quote: ... feeling-ul de tractor dat de primele doua trepte este complet sters de "vitalitatea" si comportamentul "benzinar" al treptelor superioare...
Complet de acord. Din aceasta cauza condusul acestui motor in oras nu mi se pare deloc confortabil. Sa amintesc si de directia scurta? excelenta in afara orasului, dar cand vine vorba de parcari si manevre in spatii stramte...
|
Page 16 of 21 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |