Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560
Page 146 of 178

Author:  alfetta [ 23 Sep 2019, 08:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

pfuoai ! ma speriati chiar si pe mine, care sunt la a doua alfa in 12 ani de zile. nu pot crede asa ceva , nu poate fi asa de rau. cu 159-le am batut europa bine, iar cu giulietta am ajuns si la paris , cu familie cu tot.

am un prieten care anul acesta si-a cumparat un bmw x4 editie 2019 , vreo 60k € , cu reducere, si viziteaza serviceul aproape saptamanal pt tot felul de alarme si erori.

Author:  Jull [ 23 Sep 2019, 09:22 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia


centurion Quote:
Din punct de vedere al ofertei si-au restrans foarte mult paleta de clienti: preturi mari pentru un constructor care are o imagine de reparat si increderea oamenilor
Nu ezit sa spun de fiecare data ca Giulia este in Romania mult sub pretul modelelor echivalente de la concurenta (cu reducerile aferente).
Sunt insa de-acord ca marketingul si perceptua fiabilitatii sunt o mare problema.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Author:  Valak [ 23 Sep 2019, 09:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Pentru oricine ajunge la Giulia venind de la concurenta (Seria 3, C-Klasse sau A4), masina e o surpriza foarte placuta, din toate punctele de vedere, pret de achizitie, performante, design, costuri de intretinere, fiabilitate etc. Pentru cei care ajung la Giulia venind de pe un segment inferior sau de pe o masina SH, atunci e posibil ca asteptarile lor sa nu fie cele mai realiste. Echipate si motorizate similar, oricare dintre cele 3 enumerate mai sus costa cu peste 10k mai mult decat Giulia si au costuri de intretinere sensibil mai mari. Sigur ca si mie mi-ar fi placut sa coste mai putin si sa pot face pasul de la Giulietta la Giulia, dar haideti sa fim putin realisti!

Author:  m3ph0 [ 23 Sep 2019, 10:16 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Valak Quote:
Pentru oricine ajunge la Giulia venind de la concurenta (Seria 3, C-Klasse sau A4), masina e o surpriza foarte placuta, din toate punctele de vedere, pret de achizitie, performante, design, costuri de intretinere, fiabilitate etc.
Pot sa fiu de acord pana la un punct. Personal vin de la "concurenta" si, intr-adevar, Giulia reprezinta o surprinza foarte placuta. Doar ca entuziasmul se cam opreste la un moment dat cand dupa ce te treci de cum se conduce si cum arata, te lovesti de cum este ea ca masina de zi cu zi, cum a fost gandita, cum a fost proiectata si executata. Functionalitatea, calitatea unora dintre materiale si calitatea perceputa nu mai e chiar la acelasi nivel. Plus ca preturile cu intretinerea la concurenta nu sunt in niciun caz mai mari, ci de multe ori la fel sau chiar mai mici.

Dupa cum spuneau si alti colegi mai sus, Giulia, in conditiile actuale, e tough sell. Dupa ce am cumparat-o, mi-am plimbat toti prietenii cu ea, entuziasmat fiind si dorind sa le arat si altceva fata de triada germana. Toata lumea a fost incantata de cum merge, cum arata la exterior, chiar si de interior fiind o masina relativ noua, dar la final toata lumea a spus ca in ciuda aspectelor pozitive, niciodata nu ar lua in calcul asa ceva. Poate doar un QV, dar acolo e alta poveste deja.

FCA are mult de lucrat si pe parte de productie si pe parte de pret si pe partea de promovare ca sa poata fi loata in serios si ca o varianta reala la ceea ce ofera concurenta, dar din pacate, la cum arata lucrurile, ma tem ca lupta cam este pierduta.

Author:  Valak [ 23 Sep 2019, 12:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Da, sunt perfect de acord, calitatea perceputa e foarte slaba. Nici nu cred ca a fost vreodata altfel. Dar nu calitatea perceputa te trimite saptamanal in service si aici stau foarte bine. Apropo de calitate perceputa, daca studiezi putin cum e lucrat un Ferrari si apoi te uiti la un Porsche sau la un Aston Martin iti dau lacrimile.

Author:  lucianm [ 23 Sep 2019, 14:38 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Valak Quote:
Da, sunt perfect de acord, calitatea perceputa e foarte slaba. Nici nu cred ca a fost vreodata altfel. Dar nu calitatea perceputa te trimite saptamanal in service si aici stau foarte bine. Apropo de calitate perceputa, daca studiezi putin cum e lucrat un Ferrari si apoi te uiti la un Porsche sau la un Aston Martin iti dau lacrimile.
De bucurie? :cry:
Acum revenind la subiect: modul cum se conduce si se comporta o masina devine un criteriu din ce in ce mai putin important in optiunile cumparatorilor de azi. Trist, dar adevarat. Vad asta la cei din jurul meu, care nu ar lua in calcul un Stelvio, in locul unui GLC (de exemplu), desi stiu ca Stelvio merge mult mai bine si chiar arata mai bine.

Author:  georgeg [ 23 Sep 2019, 19:57 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

lucianm Quote:
Valak Quote:
Da, sunt perfect de acord, calitatea perceputa e foarte slaba. Nici nu cred ca a fost vreodata altfel. Dar nu calitatea perceputa te trimite saptamanal in service si aici stau foarte bine. Apropo de calitate perceputa, daca studiezi putin cum e lucrat un Ferrari si apoi te uiti la un Porsche sau la un Aston Martin iti dau lacrimile.
De bucurie? :cry:
Acum revenind la subiect: modul cum se conduce si se comporta o masina devine un criteriu din ce in ce mai putin important in optiunile cumparatorilor de azi. Trist, dar adevarat. Vad asta la cei din jurul meu, care nu ar lua in calcul un Stelvio, in locul unui GLC (de exemplu), desi stiu ca Stelvio merge mult mai bine si chiar arata mai bine.
Rata de intoarcere a masinilor curente in service ar trebui, dupa mine, sa fie principalul criteriu la achizitia masinii, alaturi de cum arata/cum se conduce, mai putin ce brizbriz-uri are, ce leduri/pietricele pretioase iti ofera ca dotari, ce piele sau materiale "luxoase" te imbie la interior. Si, ca sa fim fair, Alfa Romeo sta al dracului de bine la capitolul probleme si rata de intoarcere in service cu probleme, nu cu chitibusuri. Sunt oripilat de o gasca intreaga de amici care sunt fermecati de noile modele mercedes mai ales, si care, cu zambet larg pe bune, accepta faptul ca fie le consuma masinile intre 5 si 8 litri de ulei!! :censored: la 10.000 km, ori ca la fiecare cateva mii de km masina le pleaca la service cu platforma, ori ca la fiecare semnalare a unor probleme majore primesc raspunsul "ce vrei domne, se mai intampla". Si asta cu o rata de repetabilitate uimitor de mare. Si vorbim de masini care abia pleaca de la 50-60k euro in sus, trecand bine de 100k euro.
Asa ca eu zic sa va mai ganditi cand tot blamati actualele modele, Giulia si Stelvio, pe care eu pana acum le-am gasit foarte foarte ok. :peace:

Author:  m3ph0 [ 24 Sep 2019, 10:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Desi masina se conduce bine si nimeni nu contesta asta, pot sa inteleg de ce nu este un criteriu suficient pentru oameni in ceea ce priveste achizitia. In ideea in care stai in trafic in marile orase din Romania sau in ideea in care strabati drumul dintre orase, dar trebuie sa fii intotdeauna atent la groapa din drum sau la mistretul care iti intra pe autostrada, pot sa inteleg de ce confortul si optiunile de confort iau fata placerii de a conduce. Sunt prea putini cei care isi duc pe circuit cu regularitate masina pe care o conduc zi de zi.

Din cauza asta lumea alege un allrounder bun, cum sunt Seria 3, C Klass sau A4 si nu ia in considerare pachetul mai compact de avantaje pe care il propune Giulia, desi, repet, diferenta nu mai este atat de mare cum a fost in trecut.

Author:  nesquick [ 24 Sep 2019, 13:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Si cu este superior seria3 sau C klasse? De A4 chiar nu mai pomenesc... pe lângă garda la sol mare si faptul ca revizia costa cat la un golf, chiar nu îi găsesc vreun avantaj...


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Author:  m3ph0 [ 24 Sep 2019, 13:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

După cum spuneam, sunt allroundere mai bune, nu exceleaza la un singur capitol. De exemplu 3er nu mai este acea mașină orientată strict către șofer și plăcerea de a conduce, ci este și o mașină practică și confortabilă, cum si C klass a devenit o mașină care se poate conduce o idee mai sportiv, daca e nevoie și nu mai este mașina din clasa ei pe care o cumperi strict pentru confort.

Author:  yux_mm [ 24 Sep 2019, 14:04 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Eu cred ca Guli a pus bine punctul pe i. Din pacate multi sunt mai atrasi la ora actuala de in car entertainment, infotainment, whatever other electronic shit, decat de orice altceva, condus, fiabilitate, consum, etc. E ca si cum sunt vrajiti de toate ghizmourile electronice. Inteleg fenomenul, dar nu inteleg procesele din creierele oamenilor care duc la acest comportament.

Author:  nesquick [ 24 Sep 2019, 14:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

yux_mm Quote:
Eu cred ca Guli a pus bine punctul pe i. Din pacate multi sunt mai atrasi la ora actuala de in car entertainment, infotainment, whatever other electronic shit, decat de orice altceva, condus, fiabilitate, consum, etc. E ca si cum sunt vrajiti de toate ghizmourile electronice. Inteleg fenomenul, dar nu inteleg procesele din creierele oamenilor care duc la acest comportament.
Cunosc pe cineva care a platit 1500 euro la un Golf pentru optiunea de screen mirror / airplay... in conditia in care masina avea pret de lista era undeva la 15k euro. Deci 10% din valoarea autoturismului pe una bucata navigatie cu functie de phone mirroring si waze.

De asemenea mai cunosc persoane care pornesc navigatia daca merg la mall sau cumparaturi... Persoane care sunt incantate de orice chestie care are 1gram de inteligenta artificiala in ea... Mnohh e ciudat, dar se pare ca asa este... Sunt putini cei care mai cumpara o masina pentru modul in care se conduce. Pentru majoritatea este un mijloc de transport din A in B.

Author:  m3ph0 [ 24 Sep 2019, 14:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nesquick Quote:
yux_mm Quote:
Eu cred ca Guli a pus bine punctul pe i. Din pacate multi sunt mai atrasi la ora actuala de in car entertainment, infotainment, whatever other electronic shit, decat de orice altceva, condus, fiabilitate, consum, etc. E ca si cum sunt vrajiti de toate ghizmourile electronice. Inteleg fenomenul, dar nu inteleg procesele din creierele oamenilor care duc la acest comportament.
Cunosc pe cineva care a platit 1500 euro la un Golf pentru optiunea de screen mirror / airplay... in conditia in care masina avea pret de lista era undeva la 15k euro. Deci 10% din valoarea autoturismului pe una bucata navigatie cu functie de phone mirroring si waze.

De asemenea mai cunosc persoane care pornesc navigatia daca merg la mall sau cumparaturi... Persoane care sunt incantate de orice chestie care are 1gram de inteligenta artificiala in ea... Mnohh e ciudat, dar se pare ca asa este... Sunt putini cei care mai cumpara o masina pentru modul in care se conduce. Pentru majoritatea este un mijloc de transport din A in B.
Știi ce e ironic? Că ne scrii rândurile astea cel mai probabil de pe un smartphone sau un super pc și nu de pe un 3310 sau un pc cu Pentium 3.

Author:  Gojifruit [ 24 Sep 2019, 14:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

La cum se vinde Tesla model 3, cred ca toata discutia despre ecrane e deja depasita. Pana cand Alfa va avea touch screen uri si bord digital, lumea va intreba despre ce autonomie are varianta electrica si Alfa va raspunde...cu liniste.

Author:  toshy [ 24 Sep 2019, 15:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Nu cred ca exista prea mare overlap intre clientii de Alfa si cei de Tesla.

Author:  Gojifruit [ 24 Sep 2019, 15:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

toshy Quote:
Nu cred ca exista prea mare overlap intre clientii de Alfa si cei de Tesla.
Nu prea inteleg: Giulia nu concura cu seria 3, A4 si C class? In aceeasi categorie (premium sedan), Tesla este locul 1 in Europa, dupa cate stiu. Adica vinde mai multe masini decat oricare dintre modelele consacrate enumerate mai sus. Nu exista overlap acum, ca Tesla e 60.000 eur si Giulia 40.000, dar in curand finalizeaza fabrica din China si apoi ce urmeaza? Europa. Cerere este suficienta, pretul o sa scada, cred ca e evident ca motoarele cu combustie sunt pe faras..
Nu cred ca se mai pune problema daca EV vor fi singurele masini produse in viitor ci doar in cati ani se va intampla.

Author:  Iftao [ 24 Sep 2019, 15:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Gojifruit Quote:
toshy Quote:
Nu cred ca exista prea mare overlap intre clientii de Alfa si cei de Tesla.
Nu prea inteleg: Giulia nu concura cu seria 3, A4 si C class? In aceeasi categorie (premium sedan), Tesla este locul 1 in Europa, dupa cate stiu. Adica vinde mai multe masini decat oricare dintre modelele consacrate enumerate mai sus. Nu exista overlap acum, ca Tesla e 60.000 eur si Giulia 40.000, dar in curand finalizeaza fabrica din China si apoi ce urmeaza? Europa. Cerere este suficienta, pretul o sa scada, cred ca e evident ca motoarele cu combustie sunt pe faras..
Nu cred ca se mai pune problema daca EV vor fi singurele masini produse in viitor ci doar in cati ani se va intampla.
+1 la ce zice Toshy. Plus ca masinile electrice au zero sanse in orase precum Bucurestiul in urmatorii 10-15 ani unde 95% din populatie locuieste la bloc si nu exista solutii de incarcare acasa. Sunt multe probleme nu doar pretul de achizitie, timpul de incarcare completa ar trebui sa scada la maximum 3-4 min a.i. sa fie comparabil cu cel aplicabil unor motoare pe combustie interna. Eu unul fiind pasionat de masini in sensul lor clasic (ceasuri analogice, sunetul evacuarilor sport etc) nu ma voi inghesui prea curand la unele electrice si nu doar din considerente obiective, cateva exemple fiind date mai sus, ci si pur subiective ca nu-mi plac electricele. Nu ma vad trecand de la o Alfa Giulia la nu stiu ce tesla lipsita de sunet ce are self-driving mode si alte cele. Dimpotriva, fug de condus autonom si alte sisteme de asistenta de acest tip..[emoji846]

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Author:  toshy [ 24 Sep 2019, 16:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Gojifruit Quote:
Nu prea inteleg: Giulia nu concura cu seria 3, A4 si C class? In aceeasi categorie (premium sedan), Tesla este locul 1 in Europa, dupa cate stiu. Adica vinde mai multe masini decat oricare dintre modelele consacrate enumerate mai sus. Nu exista overlap acum, ca Tesla e 60.000 eur si Giulia 40.000, dar in curand finalizeaza fabrica din China si apoi ce urmeaza? Europa. Cerere este suficienta, pretul o sa scada, cred ca e evident ca motoarele cu combustie sunt pe faras..
In 3-4 ani iti cam scoti diferenta aia de cost upfront pe care o dai cand cumperi o Tesla - acum, cat inca masinile electrice nu sunt taxate prea mult si electricitatea e ieftina. Nu exista overlap pentru ca un client de Alfa isi doreste altceva fata de ce isi doreste unul de Tesla.
Si, oricum, Tesla nu sunt masini, dar asta e alta discutie.

Author:  Gojifruit [ 24 Sep 2019, 16:42 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Ok, pasionatii de Alfa vor sunet de tobe si ceasuri analogice. Am inteles. Stiu. Dar credeam ca discutam despre cum sa vanda Alfa si restului planetei, care, iata, vrea ecrane si masini electrice. Si, daca ecrane poti sa dezvolti in cativa ani, masini electrice competitive e mai greu. Asta era ideea. Alfa vinde sub asteptari acum si nu pare sa se pregătească pentru viitor, care este ELECTRIC.
Parerea mea. Nu sunt de specialitate.:)

Author:  BFX [ 24 Sep 2019, 16:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Alfa MY 2020 - ce se schimba
https://www.youtube.com/watch?v=f77Nt69vo9g

Pe termen scurt, mai recupereaza din punctele slabe. Insa fara o tehnologie hybrid, distanta vs competitori va creste considerabil...

Author:  adriand78 [ 24 Sep 2019, 16:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Eu cred ca este foarte greu sa schimbi perceptiile oamenilor, asa ca degeaba o sa scoata Alfa Romeo masini mai tari decat ale concurentei, inclusiv electrice sau cu nu stiu ce ecrane, oamenii vor cumpara tot masinile pe care le stiu ei ca sunt ok. Ei tin minte ca Alfa este o masina italiana care arata bine dar se strica repede. Plus ca toti suntem tributari mondenitatii, toti vrem sa fim apreciati/admirati pentru alegerile noastre, iar Alfa Romeo fix la asta nu este buna.
Sunt convins ca fara un efort de marketing si de brand-awarness considerabil din partea lui FCA, brandul Alfa Romeo nu va reusi sa faca nimic spectaculos in urmatorii ani, indiferent de cat de avansate tehnologic vor fi masinile lor. Aa, daca vor scadea preturile de achizitie si vor fi la nivelul Renault, probabil ca se vor intampla niste chestii, insa tot nu mai sper in minuni.
Alfa Romeo sper doar sa reziste cat mai mult ca brand, pina cand se vor mai aseza lucrurile, mai ales in vremurile astea in care mai toti producatorii auto incearca sa se reinventeze, sa gaseasca solutii legate de ideea de electrificare.

Iar noi, ca pasionati auto, sa speram ca vom mai conduce masini care sa ne produca bucurie, nu doar sa ne duca din A in B.

Author:  alfetta [ 24 Sep 2019, 18:20 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nu inteleg panica si nebunia cu masinile electrice ! eu acum transport 60 de containere pline cu baterii din china pt europa , consumand 150 tone de combustibil pe zi. nu iau in calcul producerea bateriilor pt ca nu stiu cat si ce implica.
acum daca faci diferenta de pret , iti dai seama ca o electrica se amortizeaza in 10 ani , si daca iei in calcul si guvernul :

https://www.bloomberg.com/amp/news/arti ... igher-fees

Author:  centurion [ 24 Sep 2019, 21:18 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nesquick Quote:
Sunt putini cei care mai cumpara o masina pentru modul in care se conduce. Pentru majoritatea este un mijloc de transport din A in B.
Sa vezi ce va deveni masina atunci cand se va dezvolta conceptul de 'car sharing'. Nici nu va mai conta sigla.

Iftao Quote:
Eu unul fiind pasionat de masini in sensul lor clasic (ceasuri analogice, sunetul evacuarilor sport etc) nu ma voi inghesui prea curand la unele electrice si nu doar din considerente obiective, cateva exemple fiind date mai sus, ci si pur subiective ca nu-mi plac electricele. Nu ma vad trecand de la o Alfa Giulia la nu stiu ce tesla lipsita de sunet ce are self-driving mode si alte cele. Dimpotriva, fug de condus autonom si alte sisteme de asistenta de acest tip..[emoji846]
Alfa pe care o ai este plina de electronica. Inclusiv ceasul 'analogic', nu e analogic.
Mai bine cumperi Alfa cu carburator, o reconditionezi si atunci poti sa spui ca ai o masina in sensul 'clasic'. Cea pe care o ai acum e controlata de SW-uri. Inclusiv pedala de acceleratie.
Ai ACC pe masina?

Author:  centurion [ 24 Sep 2019, 21:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nesquick Quote:
Persoane care sunt incantate de orice chestie care are 1gram de inteligenta artificiala in ea... Mnohh e ciudat, dar se pare ca asa este...
Nu este vina clientului. Tot companiile au creat nevoia: nevoia de husa pentru telefon, nevoia pentru conectivitate, nevoia pentru electronice etc. Nevoi create ca sa poata fi vandute. Asa ca rezultatul este unul singur: clientul si-a dat seama ca are nevoi, deci cere. Compania (care o fi ea) trebuie sa ofere. Nu se adapteaza la piata pe care a creat-o (prin crearea nevoii), atunci compania va da faliment.

Tesla a creat nevoia de pilot automat. Constructorul care nu va pune 'autopilot' pe masina lui atunci cand aceste va fi disponibil va da faliment. La fel cu multimedia, cu electrificarea etc.

Author:  Iftao [ 24 Sep 2019, 21:32 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

@centurion: stiu foarte bine ca si Alfa are electronica multa nu asta vroiam sa spun...ideea este ca nu ma intereseaza sa am o mare tableta lipita in bord in loc de "borcanele" clasice ale indicatoarelor, ca nu ma intereseaza ca masina sa se conduca singura, sau sa schimb postul de radio fluturand degetele ca un apucat...Despre asta vorbim, despre chestii care personal mi se par inutile si nu as plati ever nici macar un leu. Nu vreau nici intoarcerea la "suflat in jigler" (absolut deloc) dar nici sa ajungem la chestiile de mai sus.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Page 146 of 178 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/