Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 144 of 190

Author:  mugurel [ 27 Jul 2016, 23:19 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

plimbvaca Quote:
http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-159-ID6 ... b7c74c3a9a
se poate la noi masini din 2007 cu 8800 km in bord?
ipotetic vorbind, daca ar fi avut kilometrajul ala ar fi trebuit sa fie tipla masina, dar din ce zice nenea e si putin cam sifonata, si zgarieturile alea apar in general datorita utilizarii...
Eu cred ca a omis un 0 . Vezi ca la asta daca nu e taxa platita sau e recuperata , dai faliment sa o platesti ...

Author:  bele_mihai [ 28 Jul 2016, 10:11 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

mugurel Quote:
plimbvaca Quote:
http://olx.ro/oferta/alfa-romeo-159-ID6 ... b7c74c3a9a
se poate la noi masini din 2007 cu 8800 km in bord?
ipotetic vorbind, daca ar fi avut kilometrajul ala ar fi trebuit sa fie tipla masina, dar din ce zice nenea e si putin cam sifonata, si zgarieturile alea apar in general datorita utilizarii...
Eu cred ca a omis un 0 . Vezi ca la asta daca nu e taxa platita sau e recuperata , dai faliment sa o platesti ...
E euro 5. Asa scrie in anunt. :lol:

Author:  nesquick [ 28 Jul 2016, 10:23 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu speria omul... e doar vreo 2000 euro :lol:

Author:  mugurel [ 28 Jul 2016, 13:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cineva o sa puna botul la tzeapa asta cu km si euro5 , sigur ...

Author:  bele_mihai [ 28 Jul 2016, 14:02 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Pe langa euro 5 asta e si mai tare:
Primul proprietar: Nu :lol:

Cu 8800 km in bord declarati si o poza in care scrie 5500 :lol:

Author:  VladimirG [ 28 Jul 2016, 14:32 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu o fi iesit datul inapoi ;))

Author:  ibiza [ 28 Jul 2016, 14:57 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Aia o sa fie km pe 10 august ;)

Author:  yux_mm [ 29 Jul 2016, 03:48 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

plimbvaca Quote:
am o curiozitate. stiu ca in anii trecuti, undeva prin evul mediu tata gen, completa cu ceva lichid bateria masinii periodic. acum, eu n am completat niciodata nici cu lichide nici cu solide cu nimic. e normal? trebuie sa mai completez cu acel lichid special bateria/bateriile de la masina? :dribble:
Pe vremuri se completa cu apa distilata. Bateriile din era noastra sun in mare lor majoritate, daca nu chiar toate, sigilate. Nu ai pe unde pune nimic. Cand mor, mor. Iei alta.

Author:  AlexandruC [ 29 Jul 2016, 11:20 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

P1177,pornire greoaie și pierdere de putere dar relanti stabil.
Din ce am citit pe net ar fi sonda lambda sau ceva pe la senzor ax came desincronizare cu injecția si aprinderea.La doua service-uri diferite nu au știut să îmi rezolve problema.
Mecanic competent nu am momentan in zona...de unde să încep cu căutarea rezolvării?a mai avut cineva de aici eroarea asta?ce reprezintă?

Author:  nesquick [ 29 Jul 2016, 11:45 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Poate fi si de la debitmetru, bujii, fise, bobine... Ia-le din aproape in aproape


Sent from my mobile

Author:  82sas [ 29 Jul 2016, 17:21 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cum se dau jos capacele de pe oglinzile laterale la modelul 159?

Author:  Mustafa [ 01 Aug 2016, 13:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salutare!
De ceva timp am probleme cu geamul stânga-spate; urca și cobora mai greu, așa ca îi mai dădeam cate un impuls. In final, cred ca l-am dat jos de pe macara, pt ca nu mai urcă și se lasă in mers 2-5 cm. Ma gândesc ca trebuie dată jos fața de ușă:

1. O voi scoate greu, ținând cont că nu s-a mai umblat acolo? De unde să încep, sa nu rup brăduții? Daca se rup, gasesc la magazinele de piese auto? Există riscul să cadă geamul de tot când o scot?

2. Cu fața dată jos, pot unge chederul ca geamul să-mi culiseze normal? Ce sa folosesc pt ungere?

Mulțam anticipat! Orice sfat e bine venit. Pe forum nu am găsit cu search-ul decât procedura lui madkat de insonorizare la 156-le lui.

Author:  Mustafa [ 01 Aug 2016, 14:29 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Merci, madkat! Posibil sa ai dreptate, desi ultima dată când l-am ridicat din buton, totul a fost ok, doar ca l-am ajutat cu mâna sa meargă până sus. Nu am auzit bucăți de plastic căzând sau alte zgomote suspecte. Macaraua merge și acuma, doar că în gol.

Author:  mugurel [ 01 Aug 2016, 14:41 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Probabil a cedat cablul . Tre sa gasesti usor sh , asta daca nu iei piesa noua , undeva la vreo 100 eur din ce tin minte .

Author:  Mustafa [ 01 Aug 2016, 14:49 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Ok, merci, băieți! Allah fie cu voi! :lol: :lol: :lol:

Author:  tomi_alfa [ 01 Aug 2016, 14:51 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@Mustafa Nu se rupe nici un bradut ca-s asa de rezistenti incat aproape ca se rupe fata de portiera. Am desfacut de nu stiu cate ori. Important e sa te folosesti de o lanterna sa-i identifici si sa ajuti cu o surubelnita sa iasa (pune o carpa sub ea sa nu zgaraii). Poate te ajuta link-ul asta.
Si ale mele de pe spate trebuie ajutate ca sa se inchida. Ca sa evit folosirea lor spun din start pasagerilor: nu se deschid. Punct! :lol:

Author:  TwinTwin [ 01 Aug 2016, 14:53 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Poti comanda la Cridem braduti. 10 lei 10 buc. Vin de pe o zi pe alta.
Poti sa te apuci de treaba si daca o sa ai nevoie iti dau eu cateva bucati.

Author:  Mustafa [ 01 Aug 2016, 15:15 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@tomi, @twin, mulțam!
Bine de știut că găsesc brăduți "pe locale". @twin, când o să an timp, te anunț, inca nu ma apuc de ea.

Ar mai fi chestia cu unsul, de găsit o sa găsesc eu ceva. Ma gândesc că aplic pe interiorul chederului, de-a roata, nu?

Author:  TwinTwin [ 01 Aug 2016, 15:39 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu acolo e problema cu mersul incet. In ordine
- buton actionare/contact imperfect=> pierdere de putere
- cablul de otel care actioneaza mecanismul imbacsit, se curata si se greseaza
- electromotor uzat - se inlocuieste, din pacate nu stiu daca se poate inlocui doar electromotorul sau tot mecanismul.

Author:  DiCK [ 02 Aug 2016, 15:02 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salutare,

Am tot cautat si nu am gasit un raspuns clar la intrebarea:

Stie cineva, SIGUR, cu ce cantitate de freon se incarca instalatia la Alfa 156 1.9JTD din 2002 Facelift INTERIOR.
Baietii de la service-uri nuprea imi reusesc incarcarea... cred ca imi umplu instalatia cu cantitatea dar pentru 156 fara facelit interior. Cred ca pun prea mult, sau prea?!?!??! (Acum am 580grame) Din acest motiv daca sta in soare la temperaturi de peste 35grade, si apoi plec, compresorul imi cupleaza si decupleaza prea des si nu face frig.
Multumesc anticipat.
Numai bine.

Author:  tomi_alfa [ 02 Aug 2016, 15:56 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

DiCK Quote:
Salutare,

Am tot cautat si nu am gasit un raspuns clar la intrebarea:

Stie cineva, SIGUR, cu ce cantitate de freon se incarca instalatia la Alfa 156 1.9JTD din 2002 Facelift INTERIOR.
Baietii de la service-uri nuprea imi reusesc incarcarea... cred ca imi umplu instalatia cu cantitatea dar pentru 156 fara facelit interior. Cred ca pun prea mult, sau prea?!?!??! (Acum am 580grame) Din acest motiv daca sta in soare la temperaturi de peste 35grade, si apoi plec, compresorul imi cupleaza si decupleaza prea des si nu face frig.
Multumesc anticipat.
Numai bine.
Sper sa te clarifice. Nu stiu cum ai cautat, dar cuvintele erau: refrigerator cooling agent alfa 156 si iti apar datele...
http://dvsews.autonet.ro/webcat_dvse/Ca ... 012_RO.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autotechnika.hu/uploads/files/AC ... _15_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Cred ca mai degraba ai probleme cu compresorul decat cu cantitatea. In timp, chiar daca se mai pierde din cantitate el tot poate sa raceasca.

Author:  DiCK [ 02 Aug 2016, 17:35 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Multumec mult pentru raspuns,

Nu cred ca este o problema cu compresorul pentru ca a functionat ok pana am mers sa incarc... de doua ori s-a intamplat sa trebuiasca sa incarc si in ambele situatii am avut acceasi problema. Si in aceste doua situatii baietii de la service au facuto sa mearga "dupa ureche". Acum vreau sa stiu sigur cu ce cantitate se incarce.
Daca ma uit in tabelele, nu imi este prea clar, ma incadrez in 3 situatii:

156 97-02 650g
156 1.9JTD 97-02 650g
156 Facelift 02-09 500g
Sa inteleg ca 500g sunt recomandate pentru masina mea???? Repet este alfa 156 1.9JTD din 06.2002 si are doar facelift INTERIOR, la exterior arata ca si primele modele.

Multumesc inca o data,

Numai bine

Author:  nesquick [ 02 Aug 2016, 18:06 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Ai grija sa ai cantitatea corecta de ulei in compresor. Daca ai ulei mai putin, cupleaza dar nu face suficient de rece. Sunt patit cu treaba asta si am fost la 3 service-uri, inclusiv reprezentanta, iar intr-un final le-am spus sa-mi scoata tot ce este in instalatie si sa-mi puna pe proprie raspundere x grame de ulei si y grame de freon... si ce sa vezi... functiona aerul conditionat.


Sfat: Verifica ce tip de compresor ai, cauta fisa tehnica pe internet, iar acolo iti va spune cat ulei ii trebuie. Daca nu ma insel parca spune si cat freon... anyway... ±550g trebuie sa fie suficient sau cel putin sa bage suficient de rece.

Author:  DiCK [ 02 Aug 2016, 19:49 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

In cataloagele postate de tomi_alfa se pare ca e constanta treaba cu uleiul adica 130ml in afara de cele de 2.4 la care intra 150ml.
Problema mare este cu freonul. Dar se pare ca intra 500, pentru ca acum am aprox 580 si cred ca asta este problema este putin cam mult.
Ma duc sa vad daca reusesc sa identific tipul de compresor.

Multumesc,
Numai bine

Author:  Valentin.B [ 02 Aug 2016, 21:49 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

In 156 facelift intra 500 mg, avand in vedere vechimea totusi este recomandat sa se puna mai putin , 480, pentru evitarea blocarii compresorului.
Informatiile sunt de la cineva care este specializat pe AC auto si datele sunt din catalogul lor.

Page 144 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/