Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
159 1.7 turbo - ti - 250 CP black power https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22223 |
Page 15 of 19 |
Author: | Kicsi_147 [ 20 Feb 2015, 00:18 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Italian style 100% |
Author: | DanS [ 20 Feb 2015, 15:20 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
triesse Quote: Cool.
E cam greu sa-ti dai sema pentru ca e frig si nu lucreaza 100% in parametrii optimi, in plus TBi-ul e foarte silentios si se aude orice, totusi am iesit cu ele un pic si am tras concluzia ca sunt cele mai tari cauciucuri cu care am mers pana acum pe 159. Sa-mi spui daca sunt silentioase. In plus, asa cum am mai scris, sunt extrem de usoare. |
Author: | alfetta [ 20 Feb 2015, 16:32 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Nu ai cantarit si tu una , asa de curiozitate? |
Author: | speedy91 [ 20 Feb 2015, 22:53 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
10.43kg(23lbs),aici: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ero+Silver" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | alfetta [ 21 Feb 2015, 00:05 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
usoare pt 19 , acum am vazut ca-s pe 245 , ma miram de ce sunt asa bombate pe jante, banuiesc ca ai un delay la directie , cum am si eu la 225/50/17. |
Author: | DanS [ 21 Feb 2015, 09:42 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
ca si greutate, probabil ca nu difera cu mult fata de alte branduri imortante, insa le-am comparat cu ce am dat jos dupa masina si diferenta e imensa. alfetta, sa sti ca nu sunt deloc bombate, au margine de protectie pt jante si din acest motiv se vad un pic iesite in afara |
Author: | gabrieldima [ 21 Feb 2015, 11:12 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
alfetta Quote: usoare pt 19 , acum am vazut ca-s pe 245 , ma miram de ce sunt asa bombate pe jante, banuiesc ca ai un delay la directie , cum am si eu la 225/50/17.
De ce zici ca ai delay, nu e dimensiunea corecta ? ca la 159 atat este standard.
|
Author: | tzzivii [ 21 Feb 2015, 12:22 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
La giulietta nu e. |
Author: | DanS [ 21 Feb 2015, 21:32 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Astazi pe soare m-am dat ca lumea cu noile gume, asa cum imi place mie sa spun, sunt un deliciu Recunosc ca atunci cand le-am montat am fost un pic dezamagit, insa cel de la vulcanizare uitase sa masoare presiunea si m-am trezit cu 3.2 pe fata si 3 pe spate. Se simtea ca dracu la condus, in plus nici vremea nu le ajuta, azi le-am reglat la 2.4 + temperatura cat de cat optima si concluziile in urma unui mic raliu prin oras, forat de un e46 3.0 i , sunt urmatoarele: - silentioase; - aderenta maxima; - confortabile; - precise; - iti confera un mare sentiment de incredere. Astept un drum afara sa le vad ce pot cu adevarat. Recomand tuturor site-ul de unde le-am cumparat (nu-i cunosc, nu fac reclama), au preturi foarte bune si sunt super profi. |
Author: | DanS [ 27 Feb 2015, 20:46 ] | ||||
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded | ||||
vine, vine primavara
|
Author: | DanS [ 11 Mar 2015, 02:33 ] | |||||
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded | |||||
DanS Quote: Am luat masina de la Gabi, remediat pbl scurgeri ulei, etansare capac motor, frane noi, distributie noua, ambreiaj nou, masina noua Se pare ca danezii cand si-au bagat nasul pe la motor au afectat distributia si cureaua era sarita cu un dinte
Asa scriam pe data de 07.02.2015 asteptand cu mare nerabdare caldura, care intr-un final a venit si o data cu ea au reaparut vechile probleme cu lipsa de putere De fapt ele nu disparusera, insa temperaturile scazute si drumurile prea scurte pe care le faceam nu dadeau voie motorului sa se incalzeasca suficient si astfel intr-un tarziu am constat ca masina tot nu functioneaza in parametrii corecti. Acum am masina asa cum mi-am dorit-o, putere suficienta pentru a-ti produce un mare zambet pe fata si functionalitate 100%. Toate pbl au fost remediate, urmeaza sa inlocuiesc iarasi uleiul, probabil in primavara si nu o sa mai folosesc vreodata Castrol, sa inlocuiesc cauciucurile, insa m-a pus George pe ganduri cand dau de bani o sa schimb evacuarea si gata. Astept cu mare nerabdare caldura! Multumesc inca o data Gabi! Nu aveam alta alternativa decat sa-l stresez iarasi pe Dima si sa-l rog sa-si puna din nou TBi-ul la bataie. Din pacate nu prea mai ramasesera multe de verificat sau de schimbat de pe o masina pe alta si toata lumea era oarecum in ceata. Totusi baietii s-au pus din nou pe treaba si au muncit o seara intreaga montand si demontand de pe o masina pe alta, insa fara rezultat, Gabi poate sa detalieze ce s-a facut exact. Intr-un moment de maxima inspiratie mecanicul Ionut ramas fara alternativa s-a gandit sa decupleze o mufa de la un senzor de presiune ulei de pe masina lui Gabi si sa vada daca sunt aceleasi simtome. Rezultatul a fost concludent in sensul ca motorul era lesinat si abia mai tragea. Deci problema era oarecum identificata insa senzorul de pe masina mea nu era defect dar totusi nu comunica cu ECU. S-au desfacut cablaje, s-au curatat mufe si pini, s-au pus toate la loc si in urma testelor baietii m-au anuntat ca dpldv problema a fost rezolvata. Satul de toate amagirile anterioare nu m-am mai entuziasmat, ba chiar eram convins ca iarasi nu o sa mearga. Sambata am plecat sa o recuperez si initial, probabil ca masina era rece, nu am simtit vreo imbunatatire, insa pe masura ce mergeam am realizat ca apa ajunsese la 90*, clima eara pornita pe auto cu a/c pornit, electroventilatorul intra pe treapta a doua si eu beneficiam de putere suficienta, nu mai simteam neputinta motorului, ba chiar puteam sa merg linistit in treapta 1 fara sa accelerez, lucru care pana atunci era posibil doar insotit de niste smuciri si socuri. Am iesit la drum lung, am verificat-o si am analizat-o in fiecare zi, am fost din nou la Gabi sa punem tester sa vedem daca mai apare vreo eroare, concluzia e ca masina si-a revenit la normalitate si in sfarsit pot sa ma bucur cu adevarat de ea. A fost o distractie cam costisitoare dar sincer nu-mi pare rau, pentru ca problemele remediate anterior chiar trebuiau rezolvate (fluieratul si scurgerile de ulei ale turbinei, patinajul ambreiajului, distributia care avea 4 ani si ajunsese aproapre la 90.000 km + 1 dinte sarita, discurile ovalizate, placutele decalite, caucicuri nepotrivite, etc) si in momentul de fata am o masina asa cum mi-am dorit-o. Si cateva poze de sambata dupa ce ma convinsese
|
Author: | ALXege [ 11 Mar 2015, 11:23 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Ma bucur ca, in sfarsit, i-ai dat de cap! Pentru mine e in continuare un mister cum de nu reiesea absolut nimic la diagnoza... |
Author: | DanS [ 11 Mar 2015, 12:28 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Eroarea inregistrata de senzor iesea la diagnoza, insa nimeni si cand spun nimeni ma refer la o ceata de mecanici la care fusesem inainte, inclusiv cativa de la Autoperugia, nu a asociat eroarea pe ulei cu lipsa de putere. Parca Mugurel spunea ca o sa constat intr-un final ca problema e generata de un kkt |
Author: | Valak [ 11 Mar 2015, 12:40 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Dar cu ce au asociat-o, cu evolutia cursului francului elvetian ? |
Author: | nae [ 11 Mar 2015, 12:45 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
so, de la senzorul de presiune ulei, tie iti scade puterea? |
Author: | gabrieldima [ 11 Mar 2015, 12:58 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Nu Dragos, nu de la senzor, de la ECU Pe cablajul si mufa ce intra in ECU existau probleme, odata cu rezolvarea lor a disparut si eroarea de presiue ulei! |
Author: | nae [ 11 Mar 2015, 13:00 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
De la ecu ce? Masina avea probleme cu presiunea de ulei, adica aparea eroare de presiune ulei? |
Author: | gabrieldima [ 11 Mar 2015, 13:04 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Suna ma si vb daca ai chef de detalii.... |
Author: | DanS [ 11 Mar 2015, 13:06 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
existand alte probleme mai grave, probabil ca nimeni nu s-a mai gandit la acel senzor si cum putea el sa influenteze modul de functionare al masinii |
Author: | ALXege [ 11 Mar 2015, 13:10 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Pai cred ca detaliile ar fi interesante de scris aici si pentru altii care s-ar putea confrunta cu ceva similar... |
Author: | gabrieldima [ 11 Mar 2015, 13:38 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Te cred Alex, insa cu tot respectul, eu nu am nici o intentie sa fac un DYY pe baza masinilor ce trec la garaj ! Evident ca se pot spune lucruri generale despre anumite interventii, nu am vazut insa niciodata vreun coleg din domeniu sa intre si sa detalieze cum repara masinile clientilor ... |
Author: | georgecristian [ 11 Mar 2015, 13:48 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Ce inseamna DYY? |
Author: | ALXege [ 11 Mar 2015, 13:51 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Pai nu cred ca e vorba de DIY, insa intrebarea lui Dragos mi se pare pertinenta. Si eu la randul meu sunt curios cum poate cauza lipsa de putere un senzor de presiune de ulei (fara se se modifice nimic altceva din parametrii de functionare ai motorului, ca inteleg ca ati masurat chestii precum debitul de aer, combustibil injectat, presiunea facuta de turbina etc.) |
Author: | nesquick [ 11 Mar 2015, 13:51 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Do it yourself Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | Valak [ 11 Mar 2015, 13:56 ] |
Post subject: | Re: 159 TBi reloaded |
Gabi are dreptate si tocmai pentru ca are dreptate e mai de apreciat Coman care n-a facut niciodata un secret din nimic. |
Page 15 of 19 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |