Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

147 blue monte carlo
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=15349
Page 15 of 20

Author:  yux_mm [ 28 Jul 2014, 23:57 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Pentru "gaicile" alea pentru evacuare mi se pare ca se faceau si ceva poliuretan. Cred ca si Powerflex face asa ceva. Poate vrei sa incerci, poate dispare chitaitul.

Daca vrei ceva usor, de jante vorbesc, incearca niste TI-uri. Din ce am gasit pe net au putin peste 8kg si din cultura urbana cica ar fi destul de rezistente pentru o utilizare cotidiana. Ultralegera pe 18 au vreo 7kg (cred ca Nae poate sa confirme) iar ca si rezistenta... mno, tre sa umbli ceva mai tiptil. Dar nu cred ca e un capat de tara.

Author:  ALXege [ 29 Jul 2014, 01:49 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

TIurile de 147 au fost singurele jante pe care le-am indoit vizibil....

Author:  yux_mm [ 29 Jul 2014, 11:41 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Si pe o scara de la 1 la 10, in care 10 e cu spart de cauciuc, cat de tare ai dat?

Author:  ALXege [ 29 Jul 2014, 11:48 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Nu stiu, 5 :lol: iti dai seama ca e o cifra scoasa din burta, cred ca e mai putin relevant. Mai relevant mi se pare ca de atunci, desi am lovit probabil la fel de tare si cu Toora Multispoke 18", si cu Teledial 17" si chiar cu Mak Variante 18" (niste jante nu tocmai recunoscute pentru duritatea lor), nu mi s-a mai intamplat sa indoi buza in exterior. La TIuri am "reusit" sa stramb janta intre 2 spite. Poate fi curat ghinion, nu zic, doar impartasesc din experienta de pana acum :)

Author:  zmarius [ 29 Jul 2014, 13:07 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Eu am TI-urile pe spider de 4 ani si abia acum cateva luni am reusit sa adaug o indoitura foarte putin vizibila.
Nu le-as conisdera asa sensibile, avand in vedere ca au vazut destule drumuri rele.

Author:  Valak [ 29 Jul 2014, 13:08 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

@Ege: Eh, erai si tu mai la inceput, loveai mai cu sete.

Author:  comanr [ 29 Jul 2014, 14:16 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

ti urile din cauza design ului se tramba intre spite destul de usor, cu cat ai spite mai late/multe cu atat e mai rezistenta janta, la ti urile care nu se potriveau la mine(17) existau lovituri intre spite si toate erau soldate cu deformari (unele greu vizibile) intre spite ale flansei(partea exterioara).

Author:  goldfinger [ 06 Aug 2014, 17:05 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Nu mi-e frica de gropi, merg usurel :mrgreen: . Pentru drumuri (cunoscute) mai proaste, am alternativa: "desfacatorul de bere".
Deocamdata am renuntat la jante usoare, caut teledial-uri, am pus si un anunt.

@ Ege - da, un set va fi incaltat cu gume de iarna. Slabe sanse sa ies cu ea iarna, indiferent de conditii, insa un al doilea set trebuie sa fie prezent.
@ Ness - arogante sa faci tu :harhar: cu jante/gume de iarna pe 18". Altfel, intr-o viata ideala, mi-ar fi placut jantele astea...
Attachment:
TI.jpg
TI.jpg [ 66.71 KiB | Viewed 3073 times ]

Author:  ionutp [ 06 Aug 2014, 17:15 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

goldfinger Quote:
Altfel, intr-o viata ideala, mi-ar fi placut jantele astea...
Attachment:
TI.jpg
Cu tot cu masina :tongue:

Author:  goldfinger [ 06 Aug 2014, 17:17 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

cu tot, dar nu cat voi locui in RO. :smart:

Author:  goldfinger [ 11 Nov 2014, 18:11 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

update: am ajuns 61500 km :blink:

- schimbat ulei + filtre
- schimbat ulei CV
- schimbat ambreiaj, inclusiv rulment (poveste lunga :censored: ) Incerc sa ma obisnuiesc acum cu o pedala moale, desi masina a avut un ambreiaj mai tare dintotdeana, chiar si cand era noua. Si cand spun mai tare ma refer in comparatie cu alte masini cumparate de noi. Acum am un ambreiaj "de femeie", moale si pufos. :mad2:
- nu stiu ce senzor pe la pedala de frana
- ceva becuri pe la nr de inmatriculare si nu stiu ce siguranta (bricheta cred)
- curatare clapeta acceleratie

To do:
- de schimbat radiator racire apa - picä
- tendon spate (cred ca se schimba si astea in pereche)
- bucsaraie / bara stabilizatoare spate - scartaie.


de remarcat si o premiera: Prima data cand alfa "ma lasa in drum". A fost decenta totusi, am reusit sa ma tarasc asa, cu o frantura de ambreiaj, pana la service.

:peace:

Author:  ALXege [ 11 Nov 2014, 18:22 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Ce s-a intamplat cu ambreiajul, rulmentul, sau ce?
Din experienta iti spun ca e posibil sa se intareasca in urmatoarele zile (nu stiu care ar putea fi explicatia tehnica insa).

Author:  goldfinger [ 11 Nov 2014, 18:38 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Nu am inteles prea bine ca eram "un pic" rosu de nervi. Am preferat sa schimb tot din cauza manoperei pentru demontare cutie.
Parca discul era cel cu probleme, sper sa nu gresesc. [s-a mers cu masina infranata, toate cele 4 roti infranate (de ce infranate !? nu stiu sa raspund. Voi astepta o motivare oficiala, in scris), in 5000 RPM pe o distanta de cateva sute de metri (100,200 - greu de estimat). Nu vreau sa dezvolt prea mult, nici macar nu vreau sa pronunt sau sa scriu numele service-ului dintr-un motiv banal: zicea un nene, profesor de marketing: reclama, fie ea si negativa, tot reclama ramane. ]

Intre timp i-am cumparat si un set de jante 16" teledial pentru iarna. Urmeaza si un set de gume de iarna si e OK.
PS: Am cumparat totusi si un pachet de asistenta rutiera, in caz ca... :twisted: :lol:

L.E.
Attachment:
IMG-20141111-WA0002.jpg
IMG-20141111-WA0002.jpg [ 92.66 KiB | Viewed 2914 times ]

Author:  goldfinger [ 11 Nov 2014, 18:54 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

edit: cand spun infranata ma refer la faptul ca in treapta 1 la 5000 RPM abia se misca masina. Nu e ca si cum ar fi fost frana de mana trasa, toate rotile erau blocate, tapene, lemn... Prefer sa nu discut prea mult despre pentru ca in momentul asta nu am nicio certitudine, nici intr-un sens, nici in celalalt. O sa merg cu piesele schimbate sa se uite si bajetii de la polul tehnic la ele. :sig:

e ok acum, asta e important. Nu ma asteptam sa schimb ambreiajul vreodata la masina asta, dar am facut-o si p-asta. :P

Author:  ionutp [ 12 Nov 2014, 10:47 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Iarasi pe la AI ?

Author:  dcmilitaru [ 12 Nov 2014, 14:13 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Eu nu inteleg.
S-a mers cu masina cu rotile blocate? Cum? Daca sunt blocate, masina nu se misca. A fost tractata/impinsa? Cum adica a mers cateva sute de metri cu rotile infranate in viteza 1 cu 5000 rpm. Inseamna ca macar rotile fata s-au invartit.
Sau?

Author:  ALXege [ 12 Nov 2014, 14:56 ]
Post subject:  147 blue monte carlo

Eu am alta curiozitate: rotile erau puternic infranate, ai incercat sa o misti asa cateva sute de metri patinand ambreiajul, si asa a cedat?


Sent from my Alfa Romeo

Author:  goldfinger [ 12 Nov 2014, 15:02 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

dcmilitaru Quote:
Eu nu inteleg.
S-a mers cu masina cu rotile blocate? Cum? Daca sunt blocate, masina nu se misca. A fost tractata/impinsa? Cum adica a mers cateva sute de metri cu rotile infranate in viteza 1 cu 5000 rpm. Inseamna ca macar rotile fata s-au invartit.
Sau?
pe scurt: rotile s-au infranat in testul de drum, test de drum efectuat pentru identificarea scartaielilor ale trenului de rulare. Au turat-o pana au reusit sa plece de pe loc si au adus asa in service. de unde? ce distanta au parcurs cu ea infranata? cum? de ce? si, mai ales, pentru ce ai face asa ceva cand ai platforma disponibila !? astea sunt intrebari la care momentam nu am raspuns. Mai ales, eu sunt foarte interesat de ce se infraneaza "din senin" rotile unei alfa 147 !?

Eu am asociat acest eveniment cu picarea subita si spectaculoasa a ambreiajului. Dintr-un ambreiaj care nu patina, cu o oarecare uzura, normala dupa atatia ani, dar un ambreiaj OK, a devenit brusc un amreiaj "mort". De regula un ambreiaj da semne cand e pe duca, mai ales cand vine vorba de disc uzat excesiv.

Tot ce pot sa spun este ce am observat eu cand s-au intors din testul de drum:
- la intrarea in curtea service-ului si pana la elevator se mergea cu masina in 4-5000 RPM (initial am crezut ca le place evacuarea)
- masina mirosea foarte tare a incins cand a sosit
- jantele se incalzisera (probabil din cauza faptului ca s-a fortat deplasarea cu ea desi rotile erau infranate)
- Pe elevator fiind, scoasa din viteza si fara frana de mana trasa nu puteai sa rotesti nicio roata indiferent cat de tare chinuiai.

:ziped: :ziped:

repet: nu exista nicio certitudine ca ambreiajul si-a dat duhul EXCLUSIV din aceasta cauza. Oricum, in teorie cel putin, evenimentul acela nici nu l-a ajutat, pe ambreiaj. asta e clar. Nu stiu cine ar putea sa dea un verdict fara o expertiza. Expertiza pe care nu o voi face, cel putin nu voi parcurge (toate) etapele "oficiale".

L.E. Stiu ca este interesanta "patania" si ca sunt oameni care doresc postarea mai mulor informatii, insa eu nu am mai multe informatii :cry: . Si eu as vrea sa stiu ce s-a intamplat exact acolo, procentul de infranare/blocare a rotilor, cauze, ce a determinat asta... etc. Nu am aceste informatii, din pacate.
:peace:

Author:  82sas [ 12 Nov 2014, 15:15 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Pachetul de asistenta de la AI, l-am achizitionat si eu dupa o intamplare asemanatoare in Germania care m-a costat 140 euro pt 4 km de tractare. :fuck:

Author:  ALXege [ 12 Nov 2014, 15:25 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Stai sa inteleg, cei de la service au plecat cu masina intreaga si s-au intors cu ea "pachet"? (roti blocate, ambreiaj mort)?
Sper din suflet ca nu ai platit tu ambreiajul sau manopera!

Rotile cum au fost ulterior deblocate?

Author:  goldfinger [ 12 Nov 2014, 15:42 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

bai - aici e povestea si mai haioasa.

Imediat cum au bagat masina pe rampa, in secunda doi eu eram langa ei, eu fiind curios sa aflu daca se mai aud ceva scartaieli. Situatia a fost ceva de genul: din masina s-au dat jos amandoi, mecanicul + soferul/sef service, un pic "speriati". intrebarile mele despre starea masinii pareau ca trec prin ei, nu mai auzeau, nu mai vedeau. Unul a ridicat repede capota si umbla la nu stiu ce surub, cica sa slabeasca presiunea din "pompa". Altul tragea ca disperatu' de o roata spate, tot incercand sa o urneasca din loc. Ulterior, ala care incerca sa invarta roata acum facea pedale aiurea. nu stiu de ce... Situatia era si un pic comica; in mod evident ceea ce se intamplase i-a luat si pe ei prin suprindere.

solutia: conform service-ului problema a fost rezolvata prin inlocuirea senzorului de la pedala de frana. pam pam! :lol: :roll: :naughty:

L.E. ambreiajul a picat la o zi distanta dupa ce am luat masina din service. pura coincidenta.

Author:  82sas [ 12 Nov 2014, 15:56 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Exact asta am vrut sa spun, probabil ca a facut presiune mare in pompa si asta a dus la blocarea rotilor. Intrebare este de ce naiba nu au slabit acel surub inainte de a o duce in service "pe roti" ? Nu stiu de ce te incapatanezi sa mergi la service agreat dar poate ai tu motivele tale (garantie, leasing, etc)

Author:  goldfinger [ 12 Nov 2014, 16:20 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

ca sa-ti raspund la intrebare, scurt: defect profesional. :wink:

deja am luat legatura cu o persoana :kiss: :first: in care am mare incredere, va avea grija de ea cat de curand.

Author:  yux_mm [ 12 Nov 2014, 22:30 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

Moncher, din ce inteleg eu, ai dus masina pentru niste scartaieli, baietii s-au dat cu ea, din motive necunoscute frana a ramas pe blocat, bajetii s-au tarat pana in service unde au schimbat senzorul pedala, frana s-a deblocat, ambreiajul a picat a doua zi. Este corecta succesiunea evenimentelor?

Si pana la urma, care e cauza scartaielilor?
O fi ea mai caraita man :lol:

Author:  goldfinger [ 12 Nov 2014, 23:20 ]
Post subject:  Re: 147 blue monte carlo

nu e "caraita" deloc, man. nu a fost niciodată! .cauza e simpla, scrie si pe pagină anterioara: bucsi bara stabilizatoare spate - acestea scartaie. Au fost diagnoaticate la aproximativ un an de când am reclamat zgomotele. "pentru că profesionalism"

despre problemele de concepţie ale pltaformei şi "nenumăratele" bube ale trenului de rulare as scrie, dar sunt deja pagini întregi şi, mai mult, cred că le ştii şi tu la fel de bine că mine.

:peace: :twisted:

Page 15 of 20 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/