Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 14 of 48 |
Author: | theodanila [ 27 Sep 2013, 18:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Important este sa iti placa tie, e masina ta. Cu tenta personala, nici mie nu imi plac :p |
Author: | Godzzi [ 27 Sep 2013, 19:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cred ca ar arata mai bine cu niste distantiere pentru ca din cate vad sunt foarte in interior. Ce ET au? |
Author: | comanr [ 27 Sep 2013, 20:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
@bluecar strange suruburile toate care fixeaza pompa de vacuum strange colierul care fixeaza furtunul de vacuum , la iesire din pompa de vacuum inlocuieste furtunul dintre valva pierburg si actuator turbo misca tija de control care intra in actuator(minim maxim) cu un patent de cateva zeci de ori si mai unge o odata. ps: mai povesteste cu a 6 a daca a fost de gasit |
Author: | bluecar [ 27 Sep 2013, 21:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Godzzi Quote: cred ca ar arata mai bine cu niste distantiere pentru ca din cate vad sunt foarte in interior. Ce ET au?
cred ca au 38,nici macar nu stiu ce marca sunt ca le-am schimbat eu repede si am plecat.chiar acum imi spunea un vecin ca ar trebui distantiere macar de 5mm o sa vad la vara. |
Author: | bluecar [ 27 Sep 2013, 21:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: @bluecar
daca plec in voiaj o las asa pana ma intorc,o sa incerc sa cumpar un alt actuator si alt senzor admisie si poate o resoftare.strange suruburile toate care fixeaza pompa de vacuum strange colierul care fixeaza furtunul de vacuum , la iesire din pompa de vacuum inlocuieste furtunul dintre valva pierburg si actuator turbo misca tija de control care intra in actuator(minim maxim) cu un patent de cateva zeci de ori si mai unge o odata. ps: mai povesteste cu a 6 a daca a fost de gasit treapta a 6-a intra doar cu inelul ridicat,una din erori a fost cand am trecut din 6 in 5 la 2000rpm. ce spui de consumul 28l la 460km din care 60 in oras si 200 sportiv ? |
Author: | comanr [ 27 Sep 2013, 22:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
consumul e bun, te a ajutat si vremea asta mai rece , si eu am scos sub 7 la ultimul drum de bucuresti. cu radarele astea o sa scoatem 5 in curand |
Author: | bluecar [ 24 Oct 2013, 17:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, nu am mai postat pentru ca sunt la munca iar internetul de aici merge prost. daca stau mai mult ma gandesc sa cumpar anvelope de vara si nu as vrea sa pun 215/45/17. intrebare: sa pun 215/50/17 sau 225/45/17? eu le-as prefera pe primele,latimea jantei este de(j) 7.5 |
Author: | ALXege [ 24 Oct 2013, 19:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
225/45/17 |
Author: | Godzzi [ 24 Oct 2013, 21:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
subscriu si eu la 225 45 17. Creste consumul putin insa este mult mai stabila. Cel putin asta am observat eu cand am incaltat-o pe a mea. |
Author: | ALXege [ 31 Oct 2013, 00:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Hai sa fim seriosi, nu cred ca poate fi mult mai stabila la trecerea de la 215 la 225; daca totusi nu vorbim de placebo, diferenta cel mai probabil consta in gradul de uzura sau calitate a gumelor. La fel si consumul.. Singurul motiv pentru care am recomandat 225/45/17 este ca sunt dimensiunile standard recomandate de constructor pe jantele de 7.5 latime (vezi Teledialurile, atat cele de GTV cat si cele de GTA). |
Author: | bluecar [ 21 Nov 2013, 18:42 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
salut, cat timp sunt plecat si gt-ul meu se odihneste am hotarat sa cumpar anvelope si am gasit: goodyear excellence 225/45zr17 91y 800lei transport inclus. bineanteles nu noi dar au profil 6-7mm eu nu le-am vazut inca,au ajuns la sora mea. ce parere aveti de goodyear?a mai folosit cineva?
|
Author: | silencer [ 21 Nov 2013, 21:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Eu am avut pe 156 si am fost foarte multumit de ele. |
Author: | bluecar [ 22 Nov 2013, 19:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
stie cineva cati mm trebuie sa aiba furtunele de la vacum la interior? 3 sau 4 mm? |
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 19:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
4mm |
Author: | bluecar [ 01 Dec 2013, 09:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
este diferenta intre actuatorul turbo de pe motorul 1.9 16v 150 cai si cel de 140? ma gandeam sa cumpar unul nou : http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Unter ... 35bb3a4eb6" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | comanr [ 01 Dec 2013, 10:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
nu e nici o diferenta. setarea actuatorului e importanta si de obicei se face pe banc. |
Author: | bluecar [ 29 Dec 2013, 13:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, am comandat de pe ebay.de senzorul de pe galeria de admisie dar codul este altul:0281002845 si mie imi trebuie:0281002437,vad ca pe site tipul spune ca sunt la fel. http://www.ebay.de/itm/BOSCH-Ladedrucks ... OU:IE:3160" onclick="window.open(this.href);return false; a mai pus cineva acest senzor? am mai comandat si actuatorul de la turbina: http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Unter ... OC:IE:3160" onclick="window.open(this.href);return false; sper sa termin cu erorile date de ele sarbatori fericite! |
Author: | tzzivii [ 29 Dec 2013, 13:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
de eroarea celui din urma nu vei scapa pana nu vei da turbina jos sa ii cureti geometria variabila. |
Author: | bluecar [ 30 Dec 2013, 09:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
tzzivii Quote: de eroarea celui din urma nu vei scapa pana nu vei da turbina jos sa ii cureti geometria variabila.
pai...am inteles ca actuatorul se monteaza pe banc special,asta inseamna ca trebuie data turbina jos si atunci o si curat. poate gasesc pe cineva in zona mea sa o rezolve (am inteles ca la galati ar fi cineva),oricum am cumparat si 2.5m furtun vacum sa-l schimb pe cel existent. |
Author: | comanr [ 30 Dec 2013, 11:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
tzivii iti sugereaza faptul ca geometria variabila interna, mecanismul intern al turbinii ar putea agata, din cate imi aduc aminte tu ai avut niste poze in care prezentai acele depuneri groaznice din admisie, anormale care nu exista la un jtd sanatos, posibil ca motorul tau din anumite motive sa nu fi mers in parametri cand nu a fost la tine masina din diverse motive si astfel geometria variabila s a colmatat. trebuie desfacuta turbina in acest caz. tijele de la actuator se regleaza la uzina si se sigileaza dar o poti face si tu, pleci de la o setare minima si cresti pana cand vezi ca presiunea ceruta o urmareste repede pe cea citita, se fac teste cu diagnoza conectata pe masina, trebuie mers in treapta a 3 a sau a 4 a cu pedalala la blana pentru mai mult de 5 secunde, asta pentru a vedea daca masina nu intra in overboost. umblarea la tija de control a geometriei atata timp cat geometria este cu probleme doar agraveaza situatia, marind timpul de rezolvare a problemei. |
Author: | bluecar [ 30 Dec 2013, 19:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: tzivii iti sugereaza faptul ca geometria variabila interna, mecanismul intern al turbinii ar putea agata, din cate imi aduc aminte tu ai avut niste poze in care prezentai acele depuneri groaznice din admisie, anormale care nu exista la un jtd sanatos, posibil ca motorul tau din anumite motive sa nu fi mers in parametri cand nu a fost la tine masina din diverse motive si astfel geometria variabila s a colmatat.
trebuie desfacuta turbina in acest caz. tijele de la actuator se regleaza la uzina si se sigileaza dar o poti face si tu, pleci de la o setare minima si cresti pana cand vezi ca presiunea ceruta o urmareste repede pe cea citita, se fac teste cu diagnoza conectata pe masina, trebuie mers in treapta a 3 a sau a 4 a cu pedalala la blana pentru mai mult de 5 secunde, asta pentru a vedea daca masina nu intra in overboost. umblarea la tija de control a geometriei atata timp cat geometria este cu probleme doar agraveaza situatia, marind timpul de rezolvare a problemei. baietii de la galati care se ocupa cu turbine sunt de incredere ?cam care ar fi pretul (bineanteles aproximativ)pentru curatat si reglat actuatorul? |
Author: | comanr [ 31 Dec 2013, 00:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
baietii de la gl trimit turbinele la bucuresti daca sant defecte. pentru reparat 1000ron+ nu stiu pretul pentru curatat dar sfatul meu e sa incerci sa o cureti singur, nu e nici o filozofie, mai ales ca la jtd ai acces. oricum ai da o in service fara 300+ ron nu scapi mai ales daca se inlocuieste si kitul de prezoane si alte alea. poti sa vii la mine sa ne uitam dupa sarbatori si daca ne depaseste te duci la ei. |
Author: | bluecar [ 31 Dec 2013, 08:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: baietii de la gl trimit turbinele la bucuresti daca sant defecte. pentru reparat 1000ron+
ok,nu stiu pretul pentru curatat dar sfatul meu e sa incerci sa o cureti singur, nu e nici o filozofie, mai ales ca la jtd ai acces. oricum ai da o in service fara 300+ ron nu scapi mai ales daca se inlocuieste si kitul de prezoane si alte alea. poti sa vii la mine sa ne uitam dupa sarbatori si daca ne depaseste te duci la ei. o sa te contactez dar spre sfarsitul lu ianuarie ca atunci cred ca ajung acasa. curatatul nu cred ca este dificil reglarea actuatorului este problema |
Author: | comanr [ 31 Dec 2013, 11:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
avand in vedere ca banc pentru a regla presiunea turbinei nu este in romania eu nu mi as lasa masina pe mana unora care sa meara WOT cu ea mai ales cand stiu ca lucrul asta o sa l faca in trafic. |
Author: | bluecar [ 04 Jan 2014, 20:57 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
buna seara, ca sa nu poluez topicul lu @Godzzi as vrea sa schimb si eu distributia si am inteles ca la mine ar trebui o curea cu 198 dinti. pesoana de la care am cumparat masina a spus ca distributia a fost schimbata in octombrie 2012,si ca are factura dar eu am uitat de ea la plecare si mi-a trimis o poza cu distributia dar nu inteleg nimic din ce scrie acolo,cred ca a facut poza cu telefonul nu a scanat. dupa ce am cumparat masina am sunat din nou si i-am spus: acum ca am platit masina spune-mi sincer daca este sau nu schimbata(raspunsul a fost ca sigur a fost schimbata) daca este asa masina nu ar trebui sa aiba mai mult de 10k-15k km.o sa atasez si factura. acum ce sa fac sa o schimb sau nu? o alta problema: in vara am schimbat alarma veche python cu una pin to pin de la metasystem,merge inchiderea dar nu emite bip-urile la inchis si deschis si la senzorii pe perimetru cand misc mana doar se aprind semnalizarile. alarma nu suna oricat as da cu piciorul in roata sau in alta parte(si am setat senzorul la maxim) suna doar cand deschid usa cu cheia fara sa dezarmez alarma. din ce am citit este posibil sa fie setata pentru o tara anume ex.olanda unde este interzis bip-ul de la alarma?cu FES se poate intra? mai trebuie facut proxi alignment ceva? si inca o intrebare daca pun anvelopele 225 45 17 de vara in afara ca nu sunt trecute in carte ce dezavantaje ar fi fata de 215 45 17? ma refer la ABS/ASR
|
Page 14 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |