Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=203 |
Page 13 of 17 |
Author: | catvisimo [ 23 Jan 2013, 09:49 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Revin cu feedback, am pus masina pe diagnoza FiatEcuScan ieri si nu a gasit nici o eroare la motor, mi-a gasit o eroare la pedala de ambreiaj, am sters-o si dupa am re-scanat si nu a mai gasit nimic. Acum nu stiu ce sa zic, ce-i drept e posibil sa fie si ceva mecanic...dar masina merge normal, nu am pierderi de putere sau ceva de genul, posibil sa fie ceva pe la EGR ? ..eu am de gand dupa iarna asta sa dau jos radiatorul de intercooler, tubulatura turbo impreuna cu EGR si clapeta acceleratie cat si galeria si sa le curatz de toate rezidurile si tot moloz ce s-a strans acolo ... |
Author: | Zapp [ 23 Jan 2013, 10:58 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Tu ai EGR, benzinarele au clapeta de acceleratie, tu nu ... Daca nu ti-a dat nici o eroare pe tester e oarecum ok, de exemplu mie la fel intr-o zi am pornit masina si am dat-o 10 cm mai in fata imediat, mi se aprinsese check engine`ul ... am lasat-o la relanti .. am mai accelerat-o .... am opriti am pornit din nou si s-a stins .... ulterior am bagat-o pe diagnoza (pe laptopul meu - FiatEcuScan) si nu aparuse nimic .... deci posibil sa fie ceva si al tine de natura electrica, sau doar problema la led`ul din bord ... |
Author: | catvisimo [ 23 Jan 2013, 13:31 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
acum sa vad daca mai apare ceva...eu stiu ca am si clapeta de acceleratie + egr pt ca se umple cu moloz de la motorina proasta...am fost in service si au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ... |
Author: | catvisimo [ 23 Jan 2013, 13:31 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
acum sa vad daca mai apare ceva...eu stiu ca am si clapeta de acceleratie + egr pt ca se umple cu moloz de la motorina proasta...am fost in service si au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ... |
Author: | tomi_alfa [ 23 Jan 2013, 13:40 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
DIESEL nu are clapeta de acceleratie! P.S. Vezi ca ai postat de 2 ori. Foloseste butonul de edit daca vrei sa adaugi ceva si "X" ptr. a sterge un mesaj. |
Author: | FREEZER [ 23 Jan 2013, 13:41 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Se depune pur si simplu. Motorina proasta e un factor in plus la mai multa depunere. Eu am anulat tampenia aia de egr la ambele masini, atat din soft cat si blindata. |
Author: | FREEZER [ 23 Jan 2013, 13:47 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
catvisimo Quote: au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ...
confunzi clapeta de admisie cu clapeta de acceleratie, care exista doar la benzinare.
|
Author: | catvisimo [ 24 Jan 2013, 09:40 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
dap e clapeta de admisie, le-am incurcat un pic... |
Author: | Zapp [ 24 Jan 2013, 15:16 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Nu`i bai catvisimo, toti gresim ... incearca sa dai jos tubulatura + EGR`ul ... curata tot si apoi o sa vezi o imbunatatire a mersului motorului. |
Author: | catvisimo [ 26 Jan 2013, 09:47 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
merci de sfat, dupa iarna asta vreau sa-i curat galeria de admisie+egr+clapeta de admisie si intercooler-ul o sa stau cu masina pe bara vreo 2 zile ....dar eu zic ca o sa merite pentru bunastarea motorului |
Author: | sibbia [ 15 Feb 2013, 22:23 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Salutare tuturor. Ca sa nu incarc aiurea forumul am si eu o problema asemanatoare. Mi s-a aprins de cateva zile check engine-ul. Am pus-o pe tester si a dat eroarea cu egr blocat(s-a sters eroarea). In 10km maxim s-a aprins check engineul din nou.Am curatat egrul si am resetat eroarea. Toate bune si frumoase vreo 2 zile pana cand a aparut din nou. Pe tester mecanicul mi-a zis ca egrul functioneaza. Mentionez ca masina se comporta normal(fara modificari de putere). Ce sa fac in continuare? Dauneaza cumva faptul ca umblu cu martorul aprins in bord? |
Author: | ursulet [ 15 Feb 2013, 22:41 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Daca cobori o vale in frana de motor, cu o turatie aprox. 3000, o sa vezi ce minune se intampla la egr. Pe langa egr, trebuie sa cureti si conductele ce-l alimenteaza cu gaze. Cand mergi in sarcina, incearca sa accelerezi treptat, si pe la 3200 de ture, EGR-ul se deschide la maxim, si mergi constant. Atentie: mersul in "blana", tine EGR-ul inchis total. |
Author: | comanr [ 16 Feb 2013, 10:07 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Egr - insufficient flow posibil un furtun de vacuum fisurat(la turbina) |
Author: | IRBabuin [ 18 Feb 2013, 21:23 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
In frina de motor se inchide EGR complet la fel ca in forja maxima. |
Author: | comanr [ 18 Feb 2013, 23:26 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
off topic pentru cei interesati am gasit o alta teza despre EGR http://www.ias.ac.in/sadhana/Pdf2004Jun/Pe1131.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; "Diesel engines score higher than that of other engines in most aspects like fuel consumption and low CO emissions, but loses in NOx emissions. EGR is proved to be one of the most efficient methods of NOx reduction in diesel engines. The increase in particulate matter emissions due to EGR can be taken care by employing particulate traps and adequate regeneration techniques." |
Author: | ursulet [ 19 Feb 2013, 23:40 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
IRBabuin Quote: In frina de motor se inchide EGR complet la fel ca in forja maxima.
Se poate sa ai dreptate! Am sa verific cu testerul la folosirea franei de motor.
|
Author: | IRBabuin [ 20 Feb 2013, 12:51 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Da, sa incerci putin si treaba asta. Are si sens, pe frina de motor nu se injecteaza motorina deci nu ar avea ce gaze arse sa recircule. |
Author: | ursulet [ 21 Feb 2013, 23:13 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
IRBabuin Quote: Da, sa incerci putin si treaba asta. Are si sens, pe frina de motor nu se injecteaza motorina deci nu ar avea ce gaze arse sa recircule.
Bine punctat.
|
Author: | zerozet84 [ 15 Mar 2013, 20:50 ] | ||
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") | ||
Buna seara Am o Alfa Romeo GT 2JTS problema este ca la relanti motorul trepideaza si banuiesc ca ar fii vorba de sondele lambda, din pacate nu stiu ce valori ar trebui sa aiba asa ca atasez un print screen cu valorile pa care le are masina mea Lambda 1 signal Pre-cat. min 2,129V max 2,285V Lambda 2 signal Pre-cat. min.2,061V max 2,217V Lambda 1 signal After-cat. min 0,025V max 0,030V Lambda 2 signal After-cat. min 0,025V max 0,035V Ce parere aveti? este normal? Multumesc mult
|
Author: | MrHollow [ 15 May 2013, 12:04 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Din ce am inteles de la Nae pentru cele de pre-catalizator trebuie sa ai 2,2 la relanti cald iar in liber, pe revenire (decelerare) sa se duca la 4 si ceva. PS: De unde esti? |
Author: | StefanM [ 28 May 2013, 00:06 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Buna, Sunt nou si am o "problemuta" cu Alfi meu de cand am cumparat masinuta mi se aprinde si mie becul.. Am un 156 2.0 TS colegii de la mine de la firma incercau sa imi explice ca problema e din cauza ca nu e pusa distributia la punct dar ca sa fiu sigur as dori sa aud si sfaturile voastre daca se poate. Motorul e silentios.. La pornire becul e stins. Dupa ce porneste o las putin sa se incalzeasca si dupa vre-o 10 sec. se aprinde becul. Pe langa asta am sentimentu ciudat ca nu trage, cand o accelerez vad ca ma indepartez de cei din spate dar nu are "sprintu" care trebuie la 155 de pony's. As dori un sfat sau chiar mai multe. Multumesc! |
Author: | tomi_alfa [ 28 May 2013, 02:37 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
StefanM Quote: Buna,
Salut. Bine ai venit. Intai vezi ce eroare are si apoi mai poti discuta, dar pe ghicite nu prea (Mufa OBD e in stanga bordului sub protectia de plastic). Poate e debitmetrul de vina, poate sonda lambda si de aici nu face amestecul de aer-benzina cum trebuie. Ce sa-i faci, piese nemtesti (Bosch majoritatea) .
Sunt nou si am o "problemuta" cu Alfi meu de cand am cumparat masinuta mi se aprinde si mie becul.. Am un 156 2.0 TS colegii de la mine de la firma incercau sa imi explice ca problema e din cauza ca nu e pusa distributia la punct dar ca sa fiu sigur as dori sa aud si sfaturile voastre daca se poate. Motorul e silentios.. La pornire becul e stins. Dupa ce porneste o las putin sa se incalzeasca si dupa vre-o 10 sec. se aprinde becul. Pe langa asta am sentimentu ciudat ca nu trage, cand o accelerez vad ca ma indepartez de cei din spate dar nu are "sprintu" care trebuie la 155 de pony's. As dori un sfat sau chiar mai multe. Multumesc! |
Author: | alfa146 [ 30 May 2013, 13:02 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Eu cred ca e din cauza catalizatorului , care e golit . |
Author: | Mexy1 [ 01 Jun 2013, 01:57 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Salut prieteni am si eu o problema am o alfa romeo 156 2.0 JTS din 2002 e pe langa faptul ca mi se aprinde beculetul cu motorul in bord si apare pe display de ceva timp am observat ca incepe sa se incinte foarte rau saxofonul adica se inroseste stie careva care este problema am puso pe testar am fost la o gramada de servisuri din oras am cosumat la bani aiurea si nimeni nu mia spus ceva clar daca stie careva va rog postati precizez ca si temperatura apei nu creste in timpul mersului si doar cand stau cu ea pe loc sare la 90 Multumesc pt intelegere si astept un raspuns |
Author: | StefanM [ 01 Jun 2013, 03:22 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Tomi asta e eroarea "P0340 camshaft position 1" |
Page 13 of 17 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |