Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo Giulia
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560
Page 112 of 178

Author:  ovi30 [ 06 Jan 2017, 01:04 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

masina de test ? benzina/diesel ?

Author:  alfetta [ 06 Jan 2017, 10:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

de cumparat , 280 CV.

Author:  goldfinger [ 09 Jan 2017, 14:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

ati votat :?:

Election de la Plus Belle Voiture de l’Année 2016: http://plusbellevoituredelannee.turbo.fr/

Author:  alfetta [ 10 Jan 2017, 20:39 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

am fost sa o vad si eu in versiunea veloce , e misto si scaunele sunt super faine.

Attachments:
IMG_2643.JPG
IMG_2643.JPG [ 190.97 KiB | Viewed 2515 times ]

Author:  BZ-76-DIA [ 10 Jan 2017, 20:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Tot cu căblăraia trecută și agățată pe unde le-a venit mai ușor, dar fără să se aplece cumva... :uhuh: Mama lor de broscari.
Bine, dacă întrebi ce-i cu alea, e vorba de facilitarea accesului și a intervenției în cazul unei probleme electrice, neîndoielnic.

Author:  alfetta [ 10 Jan 2017, 20:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

de ce are doua recipiente pt lichidul de racire?

Author:  ssARG [ 10 Jan 2017, 21:27 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

:scratch:
Unul din ele este parbrizolul sau ma insel eu?

Author:  cristih [ 10 Jan 2017, 21:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Parbrizolul nu e in dreapta sus? Ma intreb ce raceste lichidul din recipientul de sus.


Sent from my iPad using Tapatalk

Author:  Godzzi [ 11 Jan 2017, 10:43 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

"Why have one, when you can have two."

Au facut asta sa poata egaliza masele 50/50 stanga/dreapta :lol:

Attachments:
New Bitmap Image.jpg
New Bitmap Image.jpg [ 130.15 KiB | Viewed 2384 times ]

Author:  Freajka [ 11 Jan 2017, 11:38 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Nu stiu daca esti troll sau nu :lol:. De ce ai avea nevoie de 2 recipiente pentru lichidul de racire ?

Author:  andrey_r [ 11 Jan 2017, 11:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Cu posibilitatea sa ma înșel, dar cred ca al doilea vas e pentru răcirea cu lichid la intercooler, parca am citit undeva asta.

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk

Author:  Godzzi [ 11 Jan 2017, 11:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

nu sunt troll, doar ma amuz.

O alta idee ar fi ca Marchionne are o noua tactita de a scoate grupul din groapa => vinde mai mult Paraflu :lol: :lol:

Lasand glumele......sigur este o decizie tehnica. Imi vin in minte mai multe idei acum, cum ar fi:
- un termostat mai destept care sa aiba 2 circuite low/high
- circuit separat de volum mai mic pentru ca iarna sa bage caldura mai repede in interior.

LE.
si asta ar fi o idee foarte buna pentru consum cat mai mic. intercooler-ul de tip water to air este mult mai mic decat cel traditional air to air, si deci ai o masina mai aerodinamica, scazand consumul.
Cred ca asta e o alternativa la acele clapete de plastic care se inchid peste radiator pentru a inbunatatii eficienta asa cum au unele nemtoaice (efficient dynamics).


LELELE.
Am gasit asta dar e pt diesel-ul AE:

ADVANCED EFFICIENCY – All’inizio del 2017 arriverà la versione Advanced Efficiency (allestimento Business) che è spinta dal 2.2 Diesel 180 CV con cambio automatico e consuma solo 4,2 L/100 km a cui corrispondono 99 g/km di CO2. Il motore adotta una valvola EGR a bassa pressione, un intercooler aria-acqua, un circuito di raffreddamento secondario e specifici rapporti del cambio. Inoltre, grazie a una riduzione di circa 5 millimetri dell'altezza del corpo vettura e a cerchi in lega esclusivi (pneumatici 2015/60-16), il CX si è ridotto a 0,23. Le prestazioni sono comunque di livello: 230 km/h di velocità massima e 7,2" per accelerare da 0 a 100 km/h.

Author:  piticu74 [ 11 Jan 2017, 11:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Nu cred ca sunt legate intre ele..cel de jos imi pare sub nivelul celui de sus,nu ai avea cum sa umbli la el,fara sa iti curga lichidul..sa fie sistem separat pt intercooler,ceva de genul..

Author:  Godzzi [ 11 Jan 2017, 13:30 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Am mai gasit ca si QV-ul dar si Veloce-le diesel are asa ceva

Attachments:
motoare.png
motoare.png [ 487.94 KiB | Viewed 2404 times ]

Author:  Hermanoli [ 11 Jan 2017, 15:03 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Parerile pe acest topic.

Attachments:
bob-the-architect-amp-mittens-the-engineer-212123.png
bob-the-architect-amp-mittens-the-engineer-212123.png [ 315.38 KiB | Viewed 2344 times ]

Author:  Valak [ 11 Jan 2017, 15:28 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

E vorba de doua circuite de racire separate, care nu comunica intre ele:

- unul de temperatura inalta (dr.), presurizat la 1.4 bar, folosit pentru racirea motorului, a EGR-ului de joasa presiune si pentru incalzirea habitaclului, apa fiind recirculata de pompa de apa a motorului ;
- unul de temperatura joasa (stg.), folosit pentru racirea turbinei si a intercooler-ului, care dispune de o pompa de recirculare electrica, suplimentara.

Attachments:
Raffreddamento.jpg
Raffreddamento.jpg [ 110.02 KiB | Viewed 2318 times ]

Author:  dcmilitaru [ 11 Jan 2017, 18:57 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Si in buna traditie italiana, una dintre poze are legenda gresita! :lol: :lol: :lol:

Author:  IRBabuin [ 12 Jan 2017, 11:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

1. De ce se potriveste intercooler aer-apă pina la 140cp si la puteri foarte mari? Daca pune VAG asa, inseamna ca empiric asa e bine?
2. Deci pina la urma are EGR de joasa presiune...

Author:  Valak [ 12 Jan 2017, 11:14 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

Aici e vorba de motorul pe benzina, discutia anterioara fusese despre diesel.

Author:  Godzzi [ 12 Jan 2017, 13:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

deci la diesel nu este ok cu cel aer/apa la puteri mai mici? De aceea sa fie doar pe cel de 210 cai?
Dar totusi in articol scria ca si cel AE de 180 cai o sa-l aiba.

Author:  IRBabuin [ 12 Jan 2017, 15:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

EGR cu supapa (inalta si joasa presiune) are numai Diesel. Benzina il face din Multiair.
Aia cu nepotrivire la nu stiu ce puteri e fantezie. Problemele apar la subdimensionare. Cu apa reglezi mai précis regimul termic al aerului din admisie (cu cit scade tempeartura, cu atit reduce debitul de agent de racire prin system, ca nu ai nevoie de aer de -5 grade in admisie).
Ar fi cam neeconomic sa puna 2-3 sisteme diferite de intercooler pe motoarele de masa.

Author:  Godzzi [ 13 Jan 2017, 15:19 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

FYI,

Episodul de azi din GrandTour este cu Alfa Giulia.

Author:  Valak [ 13 Jan 2017, 17:12 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

@IRBabuin: E adevarat ca Multiair-ul creste eficienta EGR-ului intern, dar in cazul motoarelor pe benzina cu injectie directa e dificila tinerea sub control a NOx-ului, fara EGR extern. In imaginea alaturata vezi solutia adoptata pentru motorul 2.0 TB.

Attachments:
EGR a bassa pressione.jpg
EGR a bassa pressione.jpg [ 30.31 KiB | Viewed 2071 times ]

Author:  alfetta [ 13 Jan 2017, 17:18 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

se pare ca pana la urma costa cat 159, poate chiar mai ieftina.

Attachments:
IMG_2671.PNG
IMG_2671.PNG [ 813.58 KiB | Viewed 2222 times ]

Author:  Andu85 [ 13 Jan 2017, 18:38 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo Giulia

https://fmovies.se/film/the-grand-tour.ll623/lr5vm3" onclick="window.open(this.href);return false;

Si a aparut Giulia QV la Grand Tour !

Vizionare placuta.

Page 112 of 178 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/