It is currently 27 Nov 2024, 04:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 1109 110 111 112 113168 Next
Author Message
PostPosted: 15 Jan 2016, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jul 2015, 14:53
Posts: 461
Catalin88 Quote:
Buna seara la toti, sunt nou pe forum si imi doresc sa intru in clubul vostru achizitionandu`mi un alfa romeo 159 sh. Stiti pe cineva ce vinde unul pana in 6500 euro in conditie buna?
Multumesc mult.
Arunca o privire pe sectiunea "Anunturi auto", sunt 3 159 la vanzare. :peace:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 23:07 
Offline

Joined: 04 Feb 2016, 03:18
Posts: 3
Car: None
Salut. Sunt Luci, membru nou pe forum si as avea o oarecare "dilema".
Mi s-a pus pata rau-rau pe o Alfa 159 1.9 JTDm, cel cu 150 HP. Sunt hotarat sa o cumpar, in viitorul relativ apropiat si as avea nevoie de putin ajutor din partea voastra. Mai exact, m-ar interesa 2 aspecte ale achizitiei:

1. Care-s lucrurile dupa care trebuie sa ma uit, in opinia voastra, cand vad masina? Care-s "maruntisurile" pe care trebuie sa le am in vedere, lasand la o parte chestiile normale, gen rulaj, martori in bord, fumul scos, sunetul motorului, lovituri, zgarieturi etc?
2. La ce trebuie sa ma astept pe viitor, gen defectiuni majore des intalnite? Ce costuri de intretinere implica motorul mai sus mentionat? E valabila povestea cu vizitele exagerat de dese la service?

Subliniez faptul ca hotararea e deja luata, rolul acestui post este sa ma documentez, sa stiu ce ma asteapta, nu sunt in cautarea unei discutii "pro si contra" si nici nu incerc sa fac vreo comparatie intre asta si o alta masina, punandu-le in balanta.

Multumesc anticipat eventualilor participanti la discutie si in special celor care contribuie cu informatii utile mie.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2016, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3591
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Salut, sunt foarte multe aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand cumperi o masina, cam tot ce trebuie sa faci gasesti citind topicul urmator: http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=18983

Sunt desigur cateva particularitati specifice motorizarii insa verificarea masinii presupune parcurgerea acelorasi pasi indiferent de model/versiune.

Bafta!

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 03:04 
Offline

Joined: 04 Feb 2016, 03:18
Posts: 3
Car: None
Multumesc pentru raspuns, Dan. Thread-ul pe care mi l-ai sugerat tu e destul de mare si am de citit acolo muuuuult si bine. E drept, am fost constient ca intrebarile mele au mai fost puse de multi alti utilizatori inaintea mea, dar presupun ca imi dai dreptate cand spun ca mi-a fost mult mai usor si mai comod sa pornesc un thread nou pentru "dilema" mea decat sa rasfoiesc un thread de 112 pagini (da, il vazusem inainte sa postez :D ).

Daca inseamna ceva si schimba cu ceva datele problemei mele, mentionez si urmatoarele aspecte: masina o voi lua de afara, pentru ca eu sunt pe undeva pe afara, desi voi studia putin si piata romaneasca, tinand cont ca masina va circula inmatriculata in Romania, din motive financiare usor de inteles; si va fi o masina cu un rulaj de peste 100.000 de km. De asta am intrebat daca sunt detalii pe care ar trebui sa le urmaresc in momentul cautarii.


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
La motorul asta principalele probleme, din punctul meu de vedere, sunt:
- EGR-ul, care se blocheaza sau functioneaza defectuos. Rezolvarea este relativ simpla si exista 3 variante: se poate curata, dar problema va reveni repede; se poate inlocui, aproximativ 150euro nou + manopera si ar trebui sa te tina mult si bine; se poate opri din soft, ceea ce duce la problema numarul 2
- DPF, parerea mea e ca necesita o utilizare atenta, astfel incat atunci cand e in regenerare tre sa menti in continuare masina mergand. Deci conteaza foarte mult modul in care a fost administrat de precedentii utilizatori. Oprirea EGR-ului trebuie sa mearga la pachet cu dezactivarea DPF si inlaturarea lui fizica
- admisie colmatata. Asta tine mai mult de mersul subturat sau folosirea preponderent in oras si este in stransa legatura cu functionarea EGR-ului.
- ocazional clapetele swirl mai cedeaza si atunci tre inlocuite, nu merg reparate.

Ca intretinere eu recomand servisarea la fiecare 10k km:
- ulei, aproximativ 5 litri. 5W40 sau 5W30 pentru cele cu DPF, special pentru DPF
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- filtru motorina la fiecare 20K

Distributia la fiecare 2 ani sau 60k km, care intervine prima:
- curea distributie
- intinzator
- rola de ghidaj
- pompa de apa
- si daca tot ai dat jos cureaua de accesorii ca sa ajungi la distributie: curea accesorii, intinzator, rola ghidaj

Preturile variaza in functie de ce cumperi: OEM, aftermarket, no name. Eu recomand OEM sau aftermarket de calitate.

Ca referinta pentru preturi pentru piese: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_parts.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Decizia referitor la marca si preturi iti apartine. Poti da 20 sau 45 euro pe ulei, de exemplu. Depinde ce pui.

PS rog un moderator sa mute discutia in aria potrivita.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Păreri alfa 159
PostPosted: 05 Feb 2016, 14:12 
Offline

Joined: 05 Feb 2016, 14:01
Posts: 1
Car: Alfa 159
Salutare băieți, numele meu e Denis Pop
Sunt nou pe forum. Momentan nu conduc alfa am avut doua 146 respectiv 155, acum conduc un ficatel, am decis sa îmi fac, cont pentru a va cere o părere,
Vreau sa revin la alfa dar de această dată ceva mai nou
M-am hotărât sa îmi iau o alfa 159 '05 -'07
Și vreau sa știu care ar fi mai indicata 1.9 sau 2.2 diesel
Și dacă o iau la ce ar trebui sa ma uit înainte de a o cumpăra și care ar fi cele mai întâlnite probleme,
As dori niște sfaturi de cumpărare și dacă merita sa dau banii. Sunt fixat pe alfa din pricina designului ador estetica acestei mașini, dar vreau sa nu regret mai târziu,. De aceea as dori niște păreri din partea voastră.

Mulțumesc anticipat


Top
   
 Post subject: Re: Păreri alfa 159
PostPosted: 05 Feb 2016, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
2.2 diesel nu exista. Pentru restul nedumeririlor:
http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... start=2775" onclick="window.open(this.href);return false;

E in varful paginii, se intelege clar din titlu despre ce e vorba, nu e ca si cum nu sare in ochi :lol:

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
@ LuciH & pepsi94

V-am mutat postarile in acest topic, conform PM-urilor pe care le-ati primit.

Va rog sa continuati discutia aici.

Multumesc pentru intelegere.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2016, 15:26 
Offline

Joined: 04 Feb 2016, 03:18
Posts: 3
Car: None
yux_mm Quote:
La motorul asta principalele probleme, din punctul meu de vedere, sunt:
- EGR-ul, care se blocheaza sau functioneaza defectuos. Rezolvarea este relativ simpla si exista 3 variante: se poate curata, dar problema va reveni repede; se poate inlocui, aproximativ 150euro nou + manopera si ar trebui sa te tina mult si bine; se poate opri din soft, ceea ce duce la problema numarul 2
- DPF, parerea mea e ca necesita o utilizare atenta, astfel incat atunci cand e in regenerare tre sa menti in continuare masina mergand. Deci conteaza foarte mult modul in care a fost administrat de precedentii utilizatori. Oprirea EGR-ului trebuie sa mearga la pachet cu dezactivarea DPF si inlaturarea lui fizica
- admisie colmatata. Asta tine mai mult de mersul subturat sau folosirea preponderent in oras si este in stransa legatura cu functionarea EGR-ului.
- ocazional clapetele swirl mai cedeaza si atunci tre inlocuite, nu merg reparate.

Ca intretinere eu recomand servisarea la fiecare 10k km:
- ulei, aproximativ 5 litri. 5W40 sau 5W30 pentru cele cu DPF, special pentru DPF
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- filtru motorina la fiecare 20K

Distributia la fiecare 2 ani sau 60k km, care intervine prima:
- curea distributie
- intinzator
- rola de ghidaj
- pompa de apa
- si daca tot ai dat jos cureaua de accesorii ca sa ajungi la distributie: curea accesorii, intinzator, rola ghidaj

Preturile variaza in functie de ce cumperi: OEM, aftermarket, no name. Eu recomand OEM sau aftermarket de calitate.

Ca referinta pentru preturi pentru piese: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_parts.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Decizia referitor la marca si preturi iti apartine. Poti da 20 sau 45 euro pe ulei, de exemplu. Depinde ce pui.

PS rog un moderator sa mute discutia in aria potrivita.

Multumesc. E mai mult decat speram din punct de vedere al raspunsului. Complet si la obiect. M-am lamurit mai mult decat ma asteptam. O zi faina. Si scuze pentru "pozitionarea" aiurea a thread-ului.


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
yux_mm Quote:
La motorul asta principalele probleme, din punctul meu de vedere, sunt:
- EGR-ul, care se blocheaza sau functioneaza defectuos. Rezolvarea este relativ simpla si exista 3 variante: se poate curata, dar problema va reveni repede; se poate inlocui, aproximativ 150euro nou + manopera si ar trebui sa te tina mult si bine; se poate opri din soft, ceea ce duce la problema numarul 2
- DPF, parerea mea e ca necesita o utilizare atenta, astfel incat atunci cand e in regenerare tre sa menti in continuare masina mergand. Deci conteaza foarte mult modul in care a fost administrat de precedentii utilizatori. Oprirea EGR-ului trebuie sa mearga la pachet cu dezactivarea DPF si inlaturarea lui fizica
- admisie colmatata. Asta tine mai mult de mersul subturat sau folosirea preponderent in oras si este in stransa legatura cu functionarea EGR-ului.
- ocazional clapetele swirl mai cedeaza si atunci tre inlocuite, nu merg reparate.

Ca intretinere eu recomand servisarea la fiecare 10k km:
- ulei, aproximativ 5 litri. 5W40 sau 5W30 pentru cele cu DPF, special pentru DPF
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- filtru motorina la fiecare 20K

Distributia la fiecare 2 ani sau 60k km, care intervine prima:
- curea distributie
- intinzator
- rola de ghidaj
- pompa de apa
- si daca tot ai dat jos cureaua de accesorii ca sa ajungi la distributie: curea accesorii, intinzator, rola ghidaj

Preturile variaza in functie de ce cumperi: OEM, aftermarket, no name. Eu recomand OEM sau aftermarket de calitate.

Ca referinta pentru preturi pentru piese: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_parts.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Decizia referitor la marca si preturi iti apartine. Poti da 20 sau 45 euro pe ulei, de exemplu. Depinde ce pui.

PS rog un moderator sa mute discutia in aria potrivita.
Daca nu e cu suparare,o mica precizare,clapetele swirl se pot repara..
http://www.ebay.it/itm/4x-FIAT-ALFA-ROM ... 43c2796670" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
piticu74 Quote:
Daca nu e cu suparare,o mica precizare,clapetele swirl se pot repara
dap, se pot
https://www.youtube.com/watch?v=5dcKFrBUBaA" onclick="window.open(this.href);return false;
dar totusi cred ca e mai sanatoasa anularea :P

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Speram sa nu fie nevoie,cel putin la noile motoare 2.0 1.6 jtdm nu am auzit sa fi fost probleme cu ele,probabil au fost revizionate..

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca depinde si felul in care crapa. E bine de stiut totusi, ca pentru unele situatii exista remediu, altul decat inlocuirea completa.

Din cate am citit pe ici-colo, functionarea defectoasa este legata strans de existenta EGR-ului. Odata anulata recircularea gazelor de evacuare clapetele swirl ar trebui sa functioneze corespunzator cam atat cat are viata motorul in intreg ansamblul lui, deoarece nu mai exista posibilitatea crearii depozitelor.
Clapetele bag de seama ca au un rol important in amestecul aer-combustibil pentru eficientizarea arderii. Bag de seama ca e o treaba complexa ce implica mecanica fluidelor, curenti turbionari si alte chestii care ma depasesc. Deci odata cu anularea lor ar trebui ajustat si boostul turbinei astfel incat aerul care intra in cilindru sa aiba viteza si directia potrivita pentru un amestec optim... bla, bla, bla... si tot asa. Prin urmare ar trebui sa cam fi un mic inginer de profil ca sa faci o treaba calumea.

In teorie, EGR-ul ar trebui sa reduca poluarea, lucru cu care sunt de acord si chiar incurajez. Insa unul defectuos nu va duce decat la mai multa poluare prin nefunctionarea corespunzatoare a motorului... bal, bla, bla... in final oamenii nu sunt dispusi sa investeasca deci mai bine il anulezi si sti o treaba.
Insa eu clapetele alea le-as lasa acolo pentru ca treaba e mult prea complexa pentru a o putea controla.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 13 Oct 2010, 19:31
Posts: 338
Car: 159 2.0jtdm
Location: Brescia/Italia
Pai asta cu poluarea nu stiu cat este de valabila,tehnic vorbind,o ardere buna are nevoie si de un flux de oxigen bun,ori noi daca amastecam oxigenul cu acea specie de funingine si gaze sarace in oxigen,nu reducem capacitatea de ardere si implicit o poluare mai mare?asteptam pareri ale celor mai lecturati :peace:

_________________
Ex Alfa 156 Sw 1.9 jtd
Ex Fiat Stilo Coupe 1.9 jtd
Ex Fiat Bravo 1.9 jtd
Ex BMW 525 tds
Ex Lancia Thema 2.0i
Ex Peugeot 205


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2016, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6693
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca deviem usor de la subiectul topicului, insa amestecand in proportii optime aer proaspat, combustibil si gaze de evacuare ajungi ca pe teava sa iasa mai putine substante nocive decat daca intr-o situatie similara amesteci doar aer si combustibil.
Problema devine complexa, tinand de proportiile pentru fiecare substanta introdusa in cilindru, viteza si directia cu care intra, forma camerei de ardere si modul in care ia foc si arde amestecul.

Se pare ca la turatii mici, viteza aerului nu este suficienta sa produca un amestec optim de combustibil si aer pentru o ardere buna, si atunci clapetele swirl obtureaza canalele de admisie. Volumul pompat de turbina mentinandu-se, rezulta ca viteza aerului trebuie sa creasca formand niste turbioane care ajuta la omogenizarea amestecului. Urmand probabil niste ecuatii si teorii ajungi la concluzia ca in aceste momente poti arunca in amestec niste gaze de evacuare care se adeveresc a fi de fapt un amestec de diverse, printre care si particule nearse complet. In functie si de temperatura de ardere, si produsele rezultate difera.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 18:49 
Offline

Joined: 18 Jun 2015, 15:45
Posts: 44
Car: -
Salutare, o parere va rog : http://autovit.ro/anunt/alfa-romeo-159-ID7GfqiH.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu arata rau dar parca e cam ieftina :lol:

_________________
VW Id4 GTX

EX: Alfa 159
Audi A6 c7 avant


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2016, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Shaq Quote:
Salutare, o parere va rog : http://autovit.ro/anunt/alfa-romeo-159-ID7GfqiH.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu arata rau dar parca e cam ieftina :lol:
Interesant numar :mrgreen:

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2016, 21:36 
Offline

Joined: 18 Jun 2015, 15:45
Posts: 44
Car: -
Deranjez din nou cu un anunt: http://autovit.ro/anunt/alfa-romeo-159-ID7Gg86W.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
VW Id4 GTX

EX: Alfa 159
Audi A6 c7 avant


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2016, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7904
Car: Vespa
Location: Bucuresti
E misto asa la prima vedere . Aceeasi mentiune ca nu cred ca aia sunt kilometri reali la o masina adusa ...


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2016, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 22 Oct 2014, 21:28
Posts: 119
Car: Stelvio 2.2 FIT
Location: Bucuresti
Eu am ajuns la concluzia ca nu mai conteaza kilometrii daca masina e intretinuta bine. Doar sa fii sigur ca mai ai un buget extra pe langa pretul achizitiei im caz de vreo surpriza.

_________________
Stelvio 2.2 JTDM - 230 hp Q4 ( Still Squadra )
Ex: Alfa Giulia 2.2 kit Veloce - 180 hp to 240 hp ( Squadra again )
Ex: Alfa 159 2.4 Rosso Competizione - 292 hp/ 600 nm
Ex: Alfa Giulia 2.2 Super - 180 hp to 240 hp ( Squadra Tuning Rules )
Ex: Giulietta 2.0 JTDM Rosso Competizione - 200 hp ( First squadra car )
Ex: Alfa 159 SW Rosso Competizione 1.9 JTDM - 200+ hp
Ex: Alfa 159 SW Exclusive 1.9 JTDM - 150 de Ponei


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2016, 23:41 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Shaq, ca idee eu am dat pe Alfa mea 7500 euro in Germania , asta dupa multe negocieri ,cu tot cu drum si numere de zoll am ajuns aproape de 9000. Masina din anuntul de pe autovit e suspect de ieftina, asta m-a socat si pe mine cand tot cautam masina, faptul ca multe masini care apar pe siteu-ri romanesti sunt mai ieftine decat afara. Parerea mea daca cauti una euro 5, 7500 -8000 euro e pretul corect pentru un 159 in stare buna, asta fara drum si celelalte taxe aferente. Bafta


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2016, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 884
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Shaq Quote:
Deranjez din nou cu un anunt: http://autovit.ro/anunt/alfa-romeo-159-ID7Gg86W.html" onclick="window.open(this.href);return false;
si unde sunt comenzile de pe volan? sunt specificate...la fel cred ca e si cu scaunele reglabile electric. sincer nu prea imi da incredere omu, cu tot cu testu lui la reprezentanta.

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2016, 14:29 
Offline

Joined: 18 Jun 2015, 15:45
Posts: 44
Car: -
Va multumesc pentru raspunsuri.

Cred si eu ca e cam ieftina si s-ar putea ori sa aiba kilometri gen 300.000 ori sa fi suferit un accident. Despre accident pot afla eventual cu VIN-ul, iar starea motorului cu test, de kilometri nu m-ar deranja sa fie multi daca masina se prezinta in regula.

Totusi nu as sta pe ganduri sa imi iau o alfa direct din afara dar nu reusesc sa dau Skoda care o am si asa incerc sa gasesc pe cineva ok la un schimb.

_________________
VW Id4 GTX

EX: Alfa 159
Audi A6 c7 avant


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2016, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Stiti ceva de 159 din anuntul asta?
http://olx.ro/oferta/alfa-159-taxa-0-va ... 00f134315b" onclick="window.open(this.href);return false;
Din poze scaunul soferului pare sa aiba mai mult de 140k km + capacelul de la carligul de remorcare din fata lipsa.


Attachments:
159.jpg
159.jpg [ 160.35 KiB | Viewed 1728 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider '99
Top
   
PostPosted: 11 Mar 2016, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jan 2015, 14:05
Posts: 402
Car: 159
Nu stiu nimic de ea, dar pot sa iti arat o poza cu scaunul soferului la a mea care are 79k... Nu mi se pare ca arata chiar asa rau sincer sa fiu

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 1109 110 111 112 113168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited