Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 12 of 48 |
Author: | stig53 [ 13 Sep 2013, 10:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Asa am si eu alarma cu armare din cheie e de la metasystem dar era deja pe masina, merge bine, uneori se armeaza cand deschid doar haionul dar nu e nimic grav . |
Author: | bluecar [ 16 Sep 2013, 00:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
sper sa nu am probleme dupa ce o montez,viper-ul cred ca a fost montat la autoitalia de cineva care nu avea nimic cu alarmele dupa cum a legat si pozitionat firele.vreau sa o schimb si din motivul asta imi este frica sa nu iau foc la ce buleala este. o sa pun foto cand o schimb. in rest masina merge bine nu a mai dat erori,am scapat de vibratiile la motor care ma disperau.initial am schimbat doar fulia la electromotor care era blocata si rola intinzatoare dupa care am cumparat curea,rola de ghidare noi si fulia vibrochen(sh)care era varza nu cred ca mai tinea 1000km. ce chestie cu fulia vibrochen,am sunat la mai multe dezmembrari si preturile erau de la 100 E pana la 150 lei. cum sa ceri 100euro cand una noua pleaca de la 350 lei,cred ca 150 este un pret corect,atat am dat pe una cu transport inclus de pe un punto 1.9 jtd. |
Author: | bluecar [ 17 Sep 2013, 20:59 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
bine v-am regasit, astazi in 4 ore am demontat alarma veche,nu era viper ci pithon 660xp(am pus-o la vanzare in bazar) si am montat 90%din cea noua,a mai ramas 4 fire.cine a montat alarma ori si-a batut joc,ori nu avea nimic cu montat alarme cabluri taiate si inadite fara a cositori sau folosi papuci,oricand puteam lua foc.din ce vad pe telecomanda are sigla si telefonul autoitalia,deci este posibil sa fie cumparata si montata acolo. sfat: stati langa meserias si nu acceptati lucru facut de mantuiala
|
Author: | comanr [ 17 Sep 2013, 21:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
ti am vazut 145 ul prin galati, foarte frumoasa. |
Author: | bluecar [ 17 Sep 2013, 21:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: ti am vazut 145 ul prin galati, foarte frumoasa.
nu-mi aminti ca si acum ma doare sufletul mama ei de saracie! |
Author: | comanr [ 17 Sep 2013, 21:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
man, stiu cum e cand vinzi un lucru bun, eu mereu vand numai lucruri bune dar gandeste te la bucuria celui care o conduce. uneori un gand bun ajuta mai mult decat niste carne in frigider. daca iti iei femeie trebuie sa cumperi iar o masina |
Author: | bluecar [ 17 Sep 2013, 21:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: man, stiu cum e cand vinzi un lucru bun, eu mereu vand numai lucruri bune dar gandeste te la bucuria celui care o conduce. uneori un gand bun ajuta mai mult decat niste carne in frigider.
daca iti iei femeie trebuie sa cumperi iar o masina asta asa este,ma impac cu gandul ca nu am vandut o masina cu probleme. cat despre femeie...nu prea arat a playboy,ca acum asa vor femeile barbatii.plus ca cea mica(fiica-mea face 10 ani in decembrie)imi ocupa tot timpul si este foarte geloasa daca ma vede ca vorbesc cu o tipa incepe sa planga ca nu o sa mai tin la ea. |
Author: | comanr [ 17 Sep 2013, 21:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
stii proverbu' "orice cui isi are gaura" , e bine ca ai fetita, nu te plictisesti. |
Author: | bluecar [ 18 Sep 2013, 22:19 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
ce spuneti de admisia asta?
|
Author: | FREEZER [ 19 Sep 2013, 00:10 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
bluecar Quote: ce spuneti de admisia asta?
Cred ca e ok. Adica par a fi identice cu ale mele. Doar ca eu am capetele siliconoce de culoare rosie. Verifica sa aibe margine (ca un fel de inel mai mare) la terminarea tuburilor. Asta pentru a tine siliconul fix, sa nu-i dea voie sa scape la presiune. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | bluecar [ 19 Sep 2013, 19:40 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
salut, astazi am montat noua admisie de inox a fost usor,a disparut cam 30% din lag
|
Author: | comanr [ 19 Sep 2013, 22:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
mie nu imi place foarte mult solutia asta din cauza innaditurilor multiple adica seamana mai mult cu o improvizatie. sant sigur ca e mai buna decat niste furtunuri vechi ofilite. revenind la problema cu lag ul , masina scoate fum mult la accelerare puternica? adica inventezi fumul daca o bruschezi? |
Author: | FREEZER [ 19 Sep 2013, 22:21 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
Arata bine, la prima vedere. Doar 30% a scazut lagul? Mi se pare cam putin dar depinde cum percepe fiecare. Intai verifica parametrii de presiune si cantitate de aer (cu FES). Mai exact, presiunea in instalatie fata de presiunea dorita. Sau mai bine, incearca cu o resoftare (garantat reduce lagul). Mai bine vorbeste cu Tibi si da-i lui toate detaliile. Cel mai bine ar fi sa mearga cineva cu tine in dreapta, pentru a masura acesti parametrii si bineinteles in forja (in treapta 2,3 si 4). Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | FREEZER [ 19 Sep 2013, 22:27 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
Daca totul e etans, dupa resoftare iti garantez ca la cea mai mica piscare de acceleratie o vei simti cum te impinge in scaun. Vezi furtunasele de vacuum sa fie in regula, fara fisuri si crapaturi. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | Godzzi [ 19 Sep 2013, 22:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
este pe bune faza cu lag-ul? din ce vad scurteaza foarte putin traseul dupa intercooler. deci chiar sa afecteze asa mult? 30% cat zici tu nu e de neglijat. Eu venind dupa o aspirata benzinara, a fost cel mai mare soc sa vad cat lag are gt-ul. |
Author: | bluecar [ 19 Sep 2013, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Godzzi Quote: este pe bune faza cu lag-ul? din ce vad scurteaza foarte putin traseul dupa intercooler. deci chiar sa afecteze asa mult? 30% cat zici tu nu e de neglijat.
nu lungimea influenteaza lag-ul (poate prea putin)ci ca se umfla furtunele si pierde din presiunea pe admisie.daca gresesc sa ma corectati
Eu venind dupa o aspirata benzinara, a fost cel mai mare soc sa vad cat lag are gt-ul. |
Author: | comanr [ 19 Sep 2013, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
toate masinile cu turbina au lag. lag ul este dat de timpul necesar gazelor pentru a se deplasa, de rotorul turbinii pentru a intra in turatie precum si alti parametri cum ar fi preincarcarea turbinii(software). sa nu uitam ca producatorul a facut o masina care in momentul iesii din fabrica raspundea prompt la acceleratie, deci inainte sa ne decidem catre upgrade soft ar fi bine sa ne asiguram de performatele stock ale atelajului. de aceea (ca o paranteza) spun ca marind traseele aerului(intercooler marit, furtunuri marite), punand un turbocompresor "mai mare" se mareste inevitabil raspunsul(lag ul). @bluecar probleme legate de etanseitatea EGR pot mari lag ul . primu lucru care imi da in cap e sa blindezi vana EGR temporar sa vezi daca se imbunatateste raspunsul motorului. nu uita ca motoarele astea au nevoie de turatie.nu sant SDI uri |
Author: | bluecar [ 19 Sep 2013, 23:25 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
poate sa fie mai mult de 30% eu asta am dedus din o tura in jurul blocului,in cateva zile o sa-mi dau seama ce si cum. @comanr da da ceva fum daca o bruschez sa zicem pe la 2000 rpm asta am observat intro seara la luminile farurilor unuia din spate care se grabea. pe egr am pus blinduri cu gauri. resoftare o sa-i fac la vara dupa ce o sa curat si galeria de admisie care cred ca este foarte murdara.
|
Author: | FREEZER [ 19 Sep 2013, 23:59 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
Doar o tura in jurul blocului este insesizabil iar aia nu e blindare corecta a egr-ului. Ori il astupi de tot ori deloc. Cat despre fumul tau la 2000 cred ca are de-a face cu egr-ul. Cum am mai spus: lag-ul il testezi in accelerari puternice. Adica, ai schimbat a 2-a si pedala la fund si tot asa in 3 si 4. Asa vezi si fumul cum sta dupa tine. Iar toate astea sa fie monitorizate cu testerul ca sa te convingi ca nu ai ceva bube pe la motor. Cat despre diametrul tuburilor este mai mic decat furtunul stock (mai exact cat grosimea furtunului). Teoretic, daca un motor merge bine, cu totul stock, simti turbina de pe la 1800 rpm. Cu tuburile ar trebui sa o simti undeva la 1500-1600 iar cu remap, nitel mai jos, undeva la 1300-1400. Intrebarea este: la ce turatie incepi sa simti cuplul? Cat despre admisie, ai verificat senzorul MAP pentru a vedea daca si cat e de imbacsit? Sunt de acord ca este o operatiune benefica dar si migaloasa, la capitolul demontare/montare. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | FREEZER [ 20 Sep 2013, 00:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Apropo, te-ai gandit si la varianta ca poate pierzi presiunea in egr? Posibil sa nu-ti inchida cum trebuie. De-asta ar trebui sa faci o proba, exact cum a spus comanr. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | ALXege [ 20 Sep 2013, 11:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Daca blindezi EGR-ul, blindeaza-l de tot, cu toate ca nu stiu cum se comporta fara a fi anulat si din soft. O alta posibila cauza pentru lag si fum este geometria variabila a turbinei. N-ar fi rau sa o cureti macar. |
Author: | FREEZER [ 20 Sep 2013, 13:13 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
ALXege Quote: O alta posibila cauza pentru lag si fum este geometria variabila a turbinei. N-ar fi rau sa o cureti macar.
Nu stiu daca neaparat e nevoie, dar pana acolo sa verifice furtunasele de vacuum. Am patit-o la 156, cand mi s-a fisurat furtunasul ce intra in conducta de aluminiu (chiar la imbinarea cu conducta) iar simptomele erau urmatoarele: masina devenise extrem de puturoasa, nu se mai auzea "fluieratul" turbinei iar la oprire aveam o trepidatie ciudata. Iar cu egr-ul blindat, nu se intampla nimic, doar ca ii arata eroare-n bord, cum ca intra mai mult aer decat necesar. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | ALXege [ 20 Sep 2013, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Nu am zis ca se exclud una pe alta. |
Author: | comanr [ 20 Sep 2013, 15:14 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
cei de la audi au gasit o metoda pentru reducerea lag ului motoarelor diesel cu un compresor electric. http://blog.caranddriver.com/hands-on-w ... auto-show/" onclick="window.open(this.href);return false;
|
Author: | FREEZER [ 20 Sep 2013, 18:37 ] |
Post subject: | Alfa Romeo GT |
Offtopic: n-am citit articolul dar presupun ca permanent e o presiune in instalatie (creata de compresor) iar cand intra turbina, electrovalva (bypass) detectand presiune mai mare, deschide circuitul dinspre turbina? E o ipoteza la rece. Oricum e iinteresanta chestia asta. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Page 12 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |