salutare,
masina: alfa 159 TI. 210 hp standard, ceva mai mult dupa remapare - nu a fost pusa pe dyno
soft: f1 custom + eliminare DPF, multumita lui dragos
km la mapare 43.000. acum - 48.000.
consum: 8.9% extra urban, 12% urban (consumul a fost facut la pompa, calculatorul de bord raporteaza cu 1% mai putin atat extra urban cat si urban)
impresii imediat dupa remapare: am coborat dintr-o masina decenta, destul de rapida, cu reprize bune de acceleratie, o masina de care eram foarte multumit. dupa cateva zeci de minute (nu a durat mai mult instalarea noului soft si eliminarea DPF-ului) m-am urcat intr-o cu totul alta masina, o masina cu adevarat rapida

: cuplu era prezent de la turatii mult mai joase, fara turbo lag, viteza urca incredibil de repede, insa liniar, fara zmucituri. treptele 2 si 3 sunt fenomenale - la calcarea brusca a acceleratiei bustul de putere este impresionant, rupe aderenta, insa datorita sistemelor de control al tractiunii scaparea aderentei nu dureaza decat o fractiune de secunda, dupa care masina parca decoleaza

.
impresii dupa 5000 km: luni saptamana trecuta a fost primul drum mai lung facut in afara Bucurestiului, 800 km, ocazie cu care i-am facut si consumul mentionat mai sus (la pompa). masina merge impecabil, daca nu esti foarte atent si apesi mai tare pe acceleratie te trezesti mergand in localitate cu 120km/h. Viteza urca foarte usor la 210km/h, dupa care ceva mai lent pana la limita de 230km/h (pe autostrada) - cuplul este prezent pe toata plaja de turatie (de la 1500 pana la 4500 rpm) pe fiecare treapta de viteza, chiar si cand schimbi din treapta 4 in treapta 5 masina te surprinde placut cu rezerva de putere.
in oras cuplul de la turatii mici ajuta foarte tare, viteza urcand foarte liniar si destul de repede. Insa ce apreciez cel mai mult este feedback-ul instantaneu al masinii in momenul accelerarii in vitezele 2 si 3, cand turometrul este la peste 2000 rpm.
rezultatul remapari - o masina mult mai buna, vizite mai rare in service - nu imi voi mai face griji cu egr-ului, blocarea dpf-ului si alte probleme care mai puteau aparea.
sper ca cei care iau in calcul o remapare a masinii sa gaseasca utile informatiile de mai sus.
spor!
