It is currently 02 Mar 2025, 17:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 05 Nov 2010, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Acum ma intelegi ca asta e procedura normala de lucru. Nu pot sa garantez pentru orice dealer Superchips ca isi face treaba bine si pana la capat. Pe langa faptul ca software-ul se optimizeaza in Anglia, cel care il instaleaza trebuie sa stie ce face si ce feedback trimite inapoi in Anglia pentru a se corecta eventualele erori.

Pana la urma erori apar si cand omul care face software-ul e langa masina, ce sa mai vorbim pe email peste mii de kilometrii distanta. :)

Imi pare rau pentru respectivul cu eroare, trebuia sa nu plece de acolo cu ea.
In termen de 7 zile se face si full-refund daca exista probleme sau dezamagiri.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ALXege Quote:
Din pacate, stiu si o Alfa care cu soft Superchips lua check engine.
Deci aceiasi bani, aceiasi distractie :peace:
daca vorbim despre aceeasi alfa, check engine-ul respectiv era din cauza codurilor de imobilizator si body computer care se balareau la scrierea softului, nu era din cauza turbinei sau a modului in care modifica softul respectiv managementul motorului.


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
imbogatirea si saracirea amestecului se face tinand cont de mult mai multi parametri decat o simpla plaja de turatie ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Niciodata cantitatea de combustibil nu va fi egala cu cea de aer. Exista o relatie intre cele doua. Spre exemplu, in cazul benzinei, raportul trebuie sa fie 14.7:1 aer/benzina. Practic, pentru a crea un soft bun ai nevoie de o sonda AFR (preferabil wideband) cu ajutorul careia sa poti regla amestecul de benzina cu aer sa fie optim.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2010, 23:31 
Offline

Joined: 29 Aug 2007, 17:15
Posts: 171
Location: o.O
Buna!

Ar putea cineva sa imi spuna cum s-a facut rescrierea pe 159, de 2.4, de preferinta? Prin OBD sau s-a ajuns direct la ECU?

Multumesc anticipat.


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2010, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2144
Car: 156 GTA
obd

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 17:16 
Offline

Joined: 04 Aug 2010, 07:39
Posts: 2
seth Quote:
De cateva zile sunt in discutii cu Gus(ALFATUNER- de pe Alfaowner)pentru o mica excursie la noi in tara.
Ideea este destul de simpla, daca ne strangem peste 5-6 masini vine la noi pentru a modifica softurile de la alfele noastre, fie ts/jts/jtd etc.
Despre competenta nu cred ca este cazul sa mai vorbim, este destul feedback pe AO.
Ca data, mai tarziu de martie, ultima saptamana nu se poate deoarece in Anglia incepe sezonul de curse.
Asa ca va rog, cine este interesat, marca si modelul masinii ca sa trimit lista in Uk.

http://www.alfatunemotorsport.co.uk/
ma bag si eu 159 ti 2.4 q4 2008


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Morala postului de mai sus :
- cititul e greu
- postatul e usor


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 10:45 
Offline

Joined: 20 Oct 2009, 10:28
Posts: 2
Salut, eu unul sunt pentru!
Sunt curios sa vad cu cat va creste puterea masinii
Am o 159Ti 2,4 diesel din 2008.
seth Quote:
De cateva zile sunt in discutii cu Gus(ALFATUNER- de pe Alfaowner)pentru o mica excursie la noi in tara.
Ideea este destul de simpla, daca ne strangem peste 5-6 masini vine la noi pentru a modifica softurile de la alfele noastre, fie ts/jts/jtd etc.
Despre competenta nu cred ca este cazul sa mai vorbim, este destul feedback pe AO.
Ca data, mai tarziu de martie, ultima saptamana nu se poate deoarece in Anglia incepe sezonul de curse.
Asa ca va rog, cine este interesat, marca si modelul masinii ca sa trimit lista in Uk.

http://www.alfatunemotorsport.co.uk/


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ok, si se pare ca Alex are dreptate iar...
Alexandrus Quote:
Morala postului de mai sus :
- cititul e greu
- postatul e usor
PS: au si venit, au si plecat, au si softat, au si dealer acum, au si masini ca ale voastre facute, etc...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2011, 01:53 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 423
Location: Bucuresti
Quote:
nu pot arde o cantitate mai mare de combustibil decat cu o cantitate potrivita de aer. si atunci vine intrebarea: nu este evident ca pentru a creste puterea trebuie sa cresc si cantitatea de combustibil? sau altfel spus, ce se intampla daca introduc in cilindru mai mult aer decat este necesar pentru a arde cantitatea de combustibil?
Esti un om al formulelor - Putere = Cuplu x Turatie :D

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2011, 20:54 
Offline

Joined: 25 Nov 2010, 19:51
Posts: 1
salutare,

masina: alfa 159 TI. 210 hp standard, ceva mai mult dupa remapare - nu a fost pusa pe dyno
soft: f1 custom + eliminare DPF, multumita lui dragos
km la mapare 43.000. acum - 48.000.
consum: 8.9% extra urban, 12% urban (consumul a fost facut la pompa, calculatorul de bord raporteaza cu 1% mai putin atat extra urban cat si urban)
impresii imediat dupa remapare: am coborat dintr-o masina decenta, destul de rapida, cu reprize bune de acceleratie, o masina de care eram foarte multumit. dupa cateva zeci de minute (nu a durat mai mult instalarea noului soft si eliminarea DPF-ului) m-am urcat intr-o cu totul alta masina, o masina cu adevarat rapida :mrgreen: : cuplu era prezent de la turatii mult mai joase, fara turbo lag, viteza urca incredibil de repede, insa liniar, fara zmucituri. treptele 2 si 3 sunt fenomenale - la calcarea brusca a acceleratiei bustul de putere este impresionant, rupe aderenta, insa datorita sistemelor de control al tractiunii scaparea aderentei nu dureaza decat o fractiune de secunda, dupa care masina parca decoleaza :mrgreen: .
impresii dupa 5000 km: luni saptamana trecuta a fost primul drum mai lung facut in afara Bucurestiului, 800 km, ocazie cu care i-am facut si consumul mentionat mai sus (la pompa). masina merge impecabil, daca nu esti foarte atent si apesi mai tare pe acceleratie te trezesti mergand in localitate cu 120km/h. Viteza urca foarte usor la 210km/h, dupa care ceva mai lent pana la limita de 230km/h (pe autostrada) - cuplul este prezent pe toata plaja de turatie (de la 1500 pana la 4500 rpm) pe fiecare treapta de viteza, chiar si cand schimbi din treapta 4 in treapta 5 masina te surprinde placut cu rezerva de putere.
in oras cuplul de la turatii mici ajuta foarte tare, viteza urcand foarte liniar si destul de repede. Insa ce apreciez cel mai mult este feedback-ul instantaneu al masinii in momenul accelerarii in vitezele 2 si 3, cand turometrul este la peste 2000 rpm.

rezultatul remapari - o masina mult mai buna, vizite mai rare in service - nu imi voi mai face griji cu egr-ului, blocarea dpf-ului si alte probleme care mai puteau aparea.

sper ca cei care iau in calcul o remapare a masinii sa gaseasca utile informatiile de mai sus.

spor! :wave:


Top
   
PostPosted: 20 May 2011, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6740
Location: Brasov... oarecum.
total offtopic: masina de servici a lui GUS?! :lol:


Attachments:
14052011_resize.jpg
14052011_resize.jpg [ 469.6 KiB | Viewed 3004 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 20 May 2011, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1294
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
:lol: :lol: :lol: :goodpost:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 May 2011, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
da, si in urma remap-ului are 303 cai frumosi

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 20 May 2011, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7941
Car: Vespa
Location: Bucuresti
da , si in spate e masina de serviciu a violatorului de la FMI :)) ...


Top
   
PostPosted: 21 May 2011, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2144
Car: 156 GTA
159 le de servici are peste 303 cai frumoshi 8)

asta stiu sigur :mrgreen:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2011, 17:02 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
zilele trecute am devenit "antiecologist": cu ajutorul lui seth si a lui "evil gus" am pus dpf-ul la gunoi satul fiind de problemele pe care mi le-a creat in ultima perioada!
va tin la curent despre cum se comporta masinuta in noua configurare.

PS: ca prima observatie au disparut celebrele ruperi de ritm / tractiune


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2011, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15284
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Felicitari!
Seth, nu-mi ignora PMul.. :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2011, 21:53 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
revin cu cateva informatii/impresii dupa renuntarea la DPF:
[b]sa incepem cu ce imi place:[/b]
- cuplu si puterea sunt mai liniare decat inainte;
- evident a disparut senzatia de "moleseala" care cuprindea masina la regenerare;
- a disparut si aceea decuplare a puterii care aparea ori de cate ori acceleram mai puternic (numai cu ASR-ul cuplat; am inteles ca era vorba de un limitator de cuplu pe undeva)
- masina consuma semnificativ mai putin: am parcurs in ultima luna fix 2860 km in diferite regimuri de mers (170 km /h pe autostrada, 130-140 pe restul de drumuri nationale, vreo 400 km pe drum de pamant prin munti). computerul a indicat un consum complet nerealist de 6.9 l/100 km. in realitate am consumat 111 litri (mai precis 110,97 litri) de motorina respectiv ~ 7.8 l/100 km. mai mult decat onorabil in opinia mea.

[b]ce [u]NU[/u] imi place:[/b]
- scoate fum: daca mergi normal, fara accelerari este OK dar daca ii "dai talpa" e tractor (mai precis scoate fum ca toate meganurile si mondeurile diesel)
- am impresia ca gazele de esapament put mai urat ca inainte. au o usoara "aroma" de autobuz. s-ar putea totusi sa fie obsesia mea


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2011, 10:20 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
nici chiar asa! :lol: gazele de la celelalte dieseluri pe care le am miros la fel.

si ca o concluzie sunt multumit de schimbare. recunosc ca initial o planificasem ca o modificare temporara (pana imi cumpar alt DPF) dar acum, in final, cred ca voi ramane cu aceasta varianta.


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Acum, dupa ce am parcurs cateva mii de kilometri, pot sa spun cateva lucruri despre cum se comporta masina cu noul soft:
- Performante: Nu ma intrebati de cai, habar am cati sunt, stiu doar cati au fost initial. Ceea ce pot spune este faptul ca se simte, cei cativa caluti in plus (evacuare + remap) se simt si ii pot folosi din plin. Drumul de le Rasnov la Poiana Brasov a fost facut intr-un ritm destul de alert, atat de alert cum nu credeam ca masina asta poate. :love:

- Consum: Partea mai putin importanta, eu nu am ales softul pentru consum, dar poate intereseaza pe cineva. Consum mai mic, in special in afara orasului. Recentul drum: Bucuresti (DN1)– Paraul Rece-Rasnov-Poiana Brasov – Bucuresti (via DN1) a consumat fix 7.5 %. (verificat, la pompa). Regimul in care s-a mers: normal, dar nu batraneste, pe multe tronsoane de drum, dar si un pic mai vioi pe Paraul Rece - rasnov si Rasnov – Poiana Brasov.

Nu stiu cum sunt alte soft-uri, nici nu vreau sa stiu, eu ma declar multumit de soft. Nu in ultimul rand, multumita lui Seth, raportul calitate / pret este extraordinar, merita toti banii acest soft.

PS. Dupa discutia avuta cu Bogdan (tzzivii) la Fest realizez ca m-am grabit un pic cu softul dar, cine stie, poate va urma si versiunea 2 a softului... :naughty:


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 12:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4335
Car: 156
Location: Romania
Normal dar nu batraneste + serpentine, eu zic ca este excelent 7.5%. Cand aveam 147-le de 120cp scoteam 7.5 daca veneam de la tulcea fara sa depasesc 130km/h si acceleratii line. Altfel, nu exista consum sub 8 la drum lung.

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
madkat Quote:
1,6 105cp consum exterior 7.5% la mers normal mie imi pare mult...
105, stock. daca acum are 105 cp, o vand si nu mai calc in alfa toata viata mea. :lol: :lol:
Abia ce am condus o alta alfa 147 a unui coleg de pe forum, dar varianta de 120 cp. Il las pe el sa spuna concluzia, daca vrea. :tongue:

Cum a zis si George: mie mi se pare un consum bun. Nu stiu ce asteptari aveti voi de la un motor aspirat, de cilindreea asta, folosit la modul explicat un pic mai sus, dar cred ca sunteti un pic visatori, fara suparare!


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2011, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4335
Car: 156
Location: Romania
Pune si traficul care era cand faceai tu drumul ala, comparativ cu traficul existent acum spre Brasov.
Daca tot a deviat discutia, ar trebui mutata intr-un alt topic, parca exista ceva legat de consum.

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited