Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 33 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=113 |
Page 12 of 16 |
Author: | firestarter [ 18 Oct 2006, 12:56 ] |
Post subject: | |
salutare andrei si rares manual de reparatii primiti de la mine si tu si rares. Probabil vi le trimit pe yahoo messenger daca imi dati un mesaj pe razvanb1 |
Author: | RARES20RAP [ 23 Oct 2006, 20:42 ] |
Post subject: | |
razvan razvanb1 e id tau de yahoo? mi-am stricat iar alfa, nush ce are ca,, cand ii dau la cheie se aude doar un click si nu invarte electromotorul cred ca e de la vreun contact, nu pot sa imi dau seama ca electromotorul iam facut proba si e f. bun. voi ce idee aveti? am ramas cu ea pe drum. nush ce sa mai zic! help!!! |
Author: | firestarter [ 23 Oct 2006, 21:02 ] |
Post subject: | |
salut rares. Da, acela este id-ul meu de yahoo. Despre problema ta incearca mai intai sa misti bornele de la baterie. Se intampla sa se oxideze si sa nu mai faca contact. Sta doar in cazul in care nu ai curent de loc. Adica nu se aprinde bordul sau nu merg farurile. Daca astea functioneaza si bornele sunt ok este posibil sa se fi bulit electromotorul sau periile de la bendix-ul atasat electromotorului. |
Author: | RARES20RAP [ 25 Oct 2006, 12:08 ] |
Post subject: | |
da e buna!! merci oricum |
Author: | andrei cristian [ 28 Oct 2006, 11:09 ] |
Post subject: | |
salutare RARES problema este sigur de la firele ce fac contactul cu electromotorul strangele bine pe toate si verifica si la borna si o sa porneasca aceeasi problema am avut-o si eu ii dadeam la automat si facea decat "tac" sper sa o pornesti |
Author: | RARES20RAP [ 31 Oct 2006, 11:28 ] |
Post subject: | |
merci oricum |
Author: | RARES20RAP [ 16 Nov 2006, 18:43 ] |
Post subject: | |
sal mi-am facut pornirea, era de la bobina de la electromotor era varza. cel mai nashpa e ca e varza radiatorul si nu gasesc in piatra si nici in bacau. nu aveti niciunul un radiator in plus bun pentru o alfa 33 1.3 seria 2 de prin 87. va rog frumos!!!! |
Author: | marius [ 30 Jan 2007, 05:59 ] | ||
Post subject: | |||
Na ca pe asta n-o stiati!
|
Author: | firestarter [ 30 Jan 2007, 11:25 ] |
Post subject: | |
mai bine nu o stiam |
Author: | VLH [ 19 Feb 2007, 12:48 ] |
Post subject: | Salutare la toata lumea |
Sunt mai la inceput cu partea practica de mecanic, dar am achizitionat de curand un alfa 33 de 1.5, din 86, care cred ca i-a fostschimbat mot prin 2005,asa ceva am gasit in cartea tehnica,nu functioneaza,am luat-o de la cineva care nu se pricepe si deocamdata am gasit cureaua rupta de distributie si capacul de la delcou distrus(lipseau bucati din el). Ma intereseaza 8un manual de reparatii. eu am unul de alfa Giulieta din 68, am avut asa ceva acum 8-9 ani dar eram prea mic ca sa pot convinge fam sa o opreasca,asa ca a mers la fier vechi caci stui ca erau probleme si cu actele,. Va multumesc anticipat si o sa va tin la curent cu mot , imi este teama sa nu aibe vreo supapa indoita |
Author: | djviper1981 [ 07 Mar 2007, 12:40 ] |
Post subject: | |
Ca viitor posesor de Alfa 33, am citit cateva lucruri, pe forumul asta, pe 4 tuning, si tot ce am citit m-a adus mai aproape de marca asta si de modelul 33. Am ceva experienta pe masini: am calarit Capri MK1, Sierra MK1 (inca il am) , o masinuta la care nu renunt, Oltcit Club, cu mai multe modificari, si...printre modificari mentionez 2 carburatoare dublu-corp sincrone Dellorto DRLA 36. Am avut cateva experiente cu ambele Forduri, in ceea ce a insemnat un duel pe 400m si un long-run (pe 1400m) am fost spulberat de catre Alfa, si cu Capriul cu toate ca aveam un 3.0 V6 Essex de 138CP si 228Nm, si cu Sierra de 2.0 4linie, injectie electronica... Apoi, ce m-a facut sa ma apropii de Alfa si mai tare, a fost Oltcitul, care dupa o investitie ...mare, nu zic cat, ma facti nebun cu acte in regula, a scos din 1.3L 4 cilindri orizontali opusi (boxer, inca un pct comun cu motoarele Alfa) 125Nm si 81 CP, performante verificate pe dyno. Dupa aceste lucruri am ajuns sa imi conturez imaginea viitoarei masini, si aceasta ar fi un 33 cu motor de 1.5L pe carburatie. Planul ar fi ca din vanzarea Sierrei, sa imi ajunga banii pt o Alfa inmatriculata, si inca una adusa. Sper sa reusesc. Oricum, vad ca sunteti sudati foarte bine ca grup de posesori auto, si ma bazez pe faptul ca alaturi de voi, imi voi implinii visul. Voi veni si eu la intalnire, Duminica. Respectele mele, pt voi si masinile voastre!!! |
Author: | Tupac [ 07 Mar 2007, 12:53 ] |
Post subject: | |
Bine ai venit! Si eu am si un TRS acasa pe care nu cred ca il voi vinde . Pana acum 2 ani aveam si eu ganduri de comprimare cu el, dar a intervenit 145 1.7 16V boxer 129CP si asta a fost |
Author: | Silviu [ 07 Mar 2007, 12:57 ] |
Post subject: | |
@aXeltorm : Bine ai venit si succes in tot ce ti-ai propus. Tupac Quote: ...... dar a intervenit 145 1.7 16V boxer 129CP si asta a fost
pai spune tot ... 145 1.7 .... acum 147 1.9 ..... in viitor 8 C .....
|
Author: | Tupac [ 07 Mar 2007, 13:09 ] |
Post subject: | |
da..in viitor 8 CE? poate |
Author: | djviper1981 [ 07 Mar 2007, 17:23 ] |
Post subject: | |
Bine v-am gasit. Cele 2 masini vor ocupa fiecare cata un loc 1 in sufletul meu, nu se vor exclude reciproc, una din ele o legenda apriga precum focul , iar cealalta, ca un pui de masina sport ce striga tare de tot : pot si eu sa alerg Fiecare reprezinta ceva, nu au cum sa se excluda reciproc. |
Author: | firestarter [ 09 Mar 2007, 12:05 ] |
Post subject: | |
Bine ai venit pe alfa club. Orice sfaturi ai nevoie despre 33 te voi ajuta cu placere. |
Author: | djviper1981 [ 09 Mar 2007, 14:19 ] |
Post subject: | |
Am nevoie deja Daca ma poti ajuta cu documentatie despre modelul 33, motoarele celor 3 serii...etc. |
Author: | ALXege [ 15 May 2007, 23:38 ] |
Post subject: | |
am dezgropat topicul asta cautand ceva in el..si l-am luat inca de la prima pagina si m-a impresionat parca mai mult decat prima data, vazand la inceput banalul 33 intr-o stare cel putin dubioasa si mormanul de fiare aferente (alte 2 bucati dezmembrate) din care a iesit in final a piece of art! Razvane, sincer, fa-i motorul si adu-o in Bucuresti, este de-a dreptul pacat de aceasta masina si de munca si de pasiunea investita in ea! |
Author: | alexmirica [ 16 May 2007, 01:16 ] |
Post subject: | |
De 3 luni ma rog de Razvan sa imi aduca 33-ul sa mesteresc la el in timpul liber... Pacat! Sper ca valul GTV-ului sa se mai domoleasca, parerea mea e ca 33-ul merita MUUUULT mai multe! Alex. |
Author: | Tupac [ 16 May 2007, 09:24 ] |
Post subject: | |
Tu nu ai timp sa o faci nici pe Vali si vrei sa te ocupi de 33?? Fa-o naibii pe Vali ca tot ameninti pe toata lumea. Ai idee cati te asteapta la cotitura? |
Author: | occ [ 16 May 2007, 09:39 ] |
Post subject: | |
ma l-am citit si eu cap coada...eu nefacand asta niciodata..am ramas impresionat de pasiunea ptr acest model.Razvan nu uita de 33 si pls daca se poate vreau sa-l vad si eu "with my own eyes". |
Author: | firestarter [ 16 May 2007, 12:37 ] |
Post subject: | |
Astazi plec pana la Brasov. O sa trec sa imi vad si 33-ul si sa vad ce mai am de facut la motor. Din cate stiu pana acum este demontat si curatat piesa cu piesa. Trebuie montat la loc, sa i iau garnituri si sa il pun pe masina. Oricum, dincolo de motor mai am de bagat ceva bani in bucsaraie si rulmenti la trenul de rulare pt ca le-am cam nenorocit . Cred ca intr-o luna sau doua o sa vedeti si 33-ul prin Bucuresti |
Author: | bucifer85 [ 12 Jun 2007, 00:00 ] |
Post subject: | |
este cineva pe forumul asta care are un motor 1.5 , planetare, toba de mijloc ,s.a.m.d. de alfa 33 din 85? 0726195725 VA MULTUMESC !!! |
Author: | liviu99 [ 02 Aug 2007, 17:00 ] |
Post subject: | sal |
salut si eu sunt posesor de alfa 33 si am si eu 4 mici probleme este modelul 1.5 boxer , 2 carburatoare 77 kw , 87 1 prima problema e ca un plutitor de la carburator cica nu ar fii bun , si carburatorul acela ar ramen inecat 2 - nu stiu ce are cand o pornesc totul perfect relanitul tine pe la 900 - 1000 ture , dupa ce merg vreo 10 minte cu ea relanitul tine intre 2000 - 2400 si variaza - nu stiu ce sa ii mai fac 3 - dupa ce am plecat cu ea cu motorul rece care porneste la sfert , cand e cald situatia se schimba si porneste mai greu 4 - franele nu prea tin la viteza , si scartie mai rau ca oltcitul dar nu tot timpul si din cauza primelor 2 probelme banuiesc eu consumul meu de benzina este de 16 - 17 % daca stie cineva ce as putea sa ii fac masina a beneficiat acuma vreo 2 luni de ceva reparatii rulment + placa de presiune + disc ambreaj segemntii noi - supapele trase in pasta pompa de frana noua + curatat etrierii tot ce tinea de garniturii au fost schimbate + distributia + semeringul de la distributie rola centrala bujiile NGK toate filtrele sunt schimbate si bineteles si uleiul |
Author: | firestarter [ 02 Aug 2007, 17:49 ] |
Post subject: | |
Legat de carburatie este destul de imbarligata treaba. Trebuie sa mergi la cineva care are vacumetre si sa regleze amestecul si avansul sa fie egal pe cele 4 corpuri ale carburatoarelor. Si eu am avut aceeasi problema cand aveam carburatie pe 33. Oricum, daca spui ca are probleme cu un plutitor e posibil sa nu le poti regla. Pe langa asta ai grija sa fie sincronizata timoneria de la clapetele de acceleratie de pe cele 2 carburatoare. Despre frane, verifica starea discurilor si ale placutelor pe puntea fata respectiv cea a sabotilor de la tamburii de pe spate. |
Page 12 of 16 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |