Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 108 of 178 |
Author: | andrey_r [ 13 Dec 2016, 19:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Eu zic ca dacă piata va cere un diesel mai mare, italienii pot oricând sa apeleze la diesel ul de 3 litrii de pe Ghibli, deși nu știu dacă rentează financiar deoarece prețul ar ajunge destul de mare, chiar s-ar canibaliza cu Ghibli diesel. Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk |
Author: | toshy [ 13 Dec 2016, 19:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Nu au cum sa se "canibalizeze" masini din clase diferite, iar motorul respectiv e un VM Motori care e folosit si pe Jeep, Chrysler/Dodge si Ram. |
Author: | andrey_r [ 13 Dec 2016, 20:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ma refeream strict la preț, deși sincer mai degrabă va ajunge motorul de 3 litri pe Stelvio și sigur pe viitoarea alfa de segment E. Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk |
Author: | ALXege [ 13 Dec 2016, 20:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Lucian, man, pai ce argumente vrei cand argumentele tale sunt hilare? Ai determinat tu empiric ca cei 3-5 oameni din anturajul tau vroiau motoare de 3L. Schimba-ti anturajul Intrebarea lui dand cred ca a fost mai mult retorica.. sunt statistici care nu-s in favoarea ta.. Tudy, in Franta nu ma pronunt, insa din cate stiu in Belgia si Olanda nici macar nu conteaza capacitatea cilindrica Ia-uite ce-mi zice un amic olandez, fost posesor de 916 Spider, actualmente posesor de Corvette 5.7: Quote: We only pay insurrnce and roadtax
Insurrnce is liitle higher when the car got more horses Especialy when youre younger About 1300 650 tax and 450 insurrence [...] Roadtax and insurrnce stays the same as the Spider |
Author: | tudyniuz [ 13 Dec 2016, 20:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Stii gresit. |
Author: | Hermanoli [ 13 Dec 2016, 20:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
http://www.belastingdienst.nl/rekenhulp ... belasting/" onclick="window.open(this.href);return false; Vreo 5 minute de căutat. Trimis de pe al meu D5503 folosind Tapatalk |
Author: | georgeg [ 13 Dec 2016, 20:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Si eu stiu ca, conteaza caii putere la calcul in belgia, de aceea toate masinile venite de acolo sunt cu puteri nominale mai mici. Vezi 2.0 jtdm care vin cu 136 cai in loc de 170. |
Author: | tudyniuz [ 13 Dec 2016, 20:38 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Hermanoli Quote: http://www.belastingdienst.nl/rekenhulp ... belasting/
Ala e doar impozitul, si nu e aceasi socoteala care iti iese acolo. Mai conteaza si zona in care locuiesti si alti factori de genul. Pentru asigurare nu e la fel de simplu ca la noi cu un calculator online de la ceva asigurator, gen ING, trebuie trimisa cere pentru un quote cu oferta. Ce naiba, sunt la a doua masina inmatriculata aici si stiu cum stau lucrurile. Si am trecut de la peste 2000cmc la sub si am simtit exact diferentele amintite mai sus.
Vreo 5 minute de căutat. Trimis de pe al meu D5503 folosind Tapatalk |
Author: | Hermanoli [ 13 Dec 2016, 20:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Parcă despre impozit s a tot vorbit pe aici. Dacă nu, vina mea, scuze! Trimis de pe al meu D5503 folosind Tapatalk |
Author: | tudyniuz [ 13 Dec 2016, 20:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Da, impozit si RCA, pentru ambele facusem un calcul pe pagina trecuta cu experienta mea. Asta am si zis mai sus ca ce ai pus tu e doar impozitul, si pana si ala are multe variabile. |
Author: | mugurel [ 13 Dec 2016, 20:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Ca tot ati adus vorba ... Cati va ganditi ca nu o sa va mai cacati pe voi cand va trebui sa dati 15-20 mil / an pt un RCA ? Frematati la ideea ca va ajunge sh la 7-8000 eur , asigurarile vi se vor parea covarsitoare si tot statul e de vina ca visati sute de cai si nspe litri V20 ... |
Author: | adriand78 [ 13 Dec 2016, 21:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Lasa ca vine Dragnea si ne taie taxele si nu o sa ne mai batem capul cu impozitele si timbru verde )))))) Trimis de pe telefon. |
Author: | tudyniuz [ 13 Dec 2016, 21:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Tocmai au anuntat ca nu se mai taie nicio taxa, luati-va gandul de la chestii de genul. |
Author: | plimbvaca [ 14 Dec 2016, 00:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
AndreiMR Quote: Un motor de putin peste 2 litri mi se pare ca nu e chiar o problema majora...si Mercedes a avut pana de curand motorul de 2.1 litri si asta nu i-a oprit sa vanda in draci C-Klasse. Vorbim totusi de masini de 35-40 k euro pret de pornire. In cazul asta, se presupune ca proprietarul are 200 de euro sa plateasca impozitul anual...evident vorbind de Romania, unde e sistemul de impozitare cretin, bazat pe CC. Stiu ca la noi sunt 2 aspecte principale de luat in calcul la o masina...cat consuma, si cat e impozitul. Dar, cumva, Alfa asta nu cred ca se adreseaza celor care isi aleg masina in functie de criteriile astea....pentru aia exista VW, Skoda. Cat despre achizitii de flote...ei bine, acolo se ia in calcul TCO, nu doar cat costa masina, sau impozitul...asa ca din nou, s-ar putea sa nu conteze atat de mult cilindreea.
inainte sa ies din tara credeam ca noi suntem pur si simplu panicati de impozit, taxe etc. eh cand am ajuns aici am observat ca e situatia si mai grava. nu doar noi, ci toti se uita la consum, taxe, impozite si imaginea de marca. gen alfa se strica, bmw e fiabil. deci varianta cu taxele e general valabila cred cel putin in toata europa.In plus, aspectul poluarii e de luat in calcul, mai ales acum, dupa Dieselgate. Din ce masuratori s-au mai facut, motoarele de cilindree mica foarte dopate au iesit foarte prost in materie de emisii in lumea reala, nu pe banc...mai prost decat motoare la mari. 1.6 dci de la Renault/Nissan/Mercedes e un exemplu foarte clar...acolo sunt suspiciuni serioase de sisteme de manipulare a emisiilor. Asta in timp ce motoare de cilindree mare n-au avut probleme de genul asta... dc s class, 7 arul si a8 se vand in draci motorizarile diesel si nu v8 uri si v10? daca aia cae dau 100 000+ pe o masina nu au bani si de impozit si cosum? de exemplu proprietarul francizei unde lucrez eu are bmw z8 alpina, i8, un seia 2 race car si masina de zi cu zi 520 diesel! 520, nici macar benzinar.... asa daca tu vii cu o imagine sifonata, macar ofera ceva ce se cere pe piata. daca ramai pt exclusivisti si pasionati ca noi e posibil sa nu sari de pragul de 200 000 vanzari pe an cum pana acum era normalul pt ei... |
Author: | nesquick [ 14 Dec 2016, 09:06 ] |
Post subject: | Alfa Romeo Giulia |
Părerea mea personală este ca ar fi trebuit păstrat și 2.0jtdm 170cp. Așa, pt muritorii de rând și flote. Pentru plăcerea personală și 10k km/an exista benzina Nu comentez in legătura cu 2.2 doar ca personal nu ii văd rostul la un 4 cilindrii de 150cp. Fără a intra in discuția voastră aprinsa, parca avea și opel un motor similar pe Insignia si nu-mi amintesc sa fi avut vreun mare succes. Iar referitor la merc de 2.2, asta era acum 10ani. Mai nou S-au reprofilat și ei, încercând sa obțină puteri similare dintr-un 2.0. Majoritatea considera ca, cumpara diesel din prisma raportului f bun consum / taxe. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | AndreiMR [ 14 Dec 2016, 09:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mercedes abia cu noul E-Klasse au lansat dieselul de 2.0, adica de mai putin de un an de zile, pe C inca se pune cel de 2.1, alaturi de dci-ul Renault, la fel si pe multe alte modele din gama. Deci si ei au facut greu tranzitia la motor mai mic. Ok, e Mercedes, imaginea pe care o au e beton, si e mai usor sa vanda, dar si Mazda vinde motoare de 2.2 si culmea, si ei vand bine in Europa...raportat desigur la masinile japoneze concurente. Cat despre 2.0 Jtdm, ala e al doilea motor suspectat de fraude la noxe, dupa dci-ul Reno Ceva imi spune ca baietii au gandit totusi si din perspectiva asta cand au ales cilindreea de 2.2...de curiozitate, ca n-am gasit pe nicaieri, Giulia are AdBlue? Fiindca aparent e mai usor sa faci un motor mare sa se incadreze in noxe fara utilizarea AdBlue, decat la un motor mai mic...iar motorul asta trebuie sa aiba o cariera destul de lunga pe piata, in conditiile in care dieselul e din ce in ce mai greu de "curatat". |
Author: | Valak [ 14 Dec 2016, 10:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
2.0 JTDm e un motor transversal, nu poate fi montat pe Giulia. 2.2 JTDm nu are nevoie de AdBlue ca sa fie Euro 6 (un avantaj urias in fata concurentei). |
Author: | tudyniuz [ 14 Dec 2016, 11:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Pe cati potentiali clienti de masini din clasa Giuliei si din aceasi gama de pret ii intereseaza daca masina are sau nu AdBlue atunci cand se hotarasc sa faca o achizitie daca spui ca e un avantaj "urias"? Cati clienti crezi ca vor spune: Nu imi iau nene C sau 3 de la nemti pentru ca au AdBlue, imi iau Giulia pentru ca nu are! Poate din motive tehnice sa reprezinte anumite avantaje, habar n-am pentru ca sunt detalii tehnice care nu ma intereseaza si sunt convins si ca pe 95% din potentialii clienti ai acestor masini nu ii intereseaza indeajuns incat sa fie un factor important la achizitia unei masini noi. Unde e astfel avantajul in cazul asta? |
Author: | lucianm [ 14 Dec 2016, 11:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Oameni buni, stiti cum se numeste cand stai in pat, ti-o freci, si te gandesti ce ai face tu, daca ai avea-o pe Catrinel Menghia alaturi de tine, indragostita de fizicul tau flescait, in locul nevestei uzate din dotare? Se numeste l..ba trista, trista fiindca in fundul constientului stii totusi ca e imposibil sa se intample asa ceva, dar continui sa ti-o freci... Iar dupa aia te revolti si spui: Ia mai da-o dreaq pe Catrinel, ca nici nu-i prea misto, ii trebuie un V6 oricum... |
Author: | tzzivii [ 14 Dec 2016, 11:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
lucianm Quote: Oameni buni, stiti cum se numeste cand stai in pat, ti-o freci, si te gandesti ce ai face tu, daca ai avea-o pe Catrinel Menghia alaturi de tine, indragostita de fizicul tau flescait, in locul nevestei uzate din dotare? Se numeste l..ba trista, trista fiindca in fundul constientului stii totusi ca e imposibil sa se intample asa ceva, dar continui sa ti-o freci...
Iar dupa aia te revolti si spui: Ia mai da-o dreaq pe Catrinel, ca nici nu-i prea misto, ii trebuie un V6 oricum... Atat adevar... |
Author: | Valak [ 14 Dec 2016, 11:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@tudyniuz: Din punctul meu de vedere ar trebui sa intereseze pe oricine are cat de cat habar ce inseamna asta (cine a fost nevoit sa schimbe pompa si rezervorul de AdBlue fiindca s-a ars una din rezistentele de incalzire va aprecia maxim). Altfel, o sa-i intereseze pe clientii de flote, care vor fi fericiti sa afle ca nu mai au de decontat pretul AdBlue-ului. |
Author: | AndreiMR [ 14 Dec 2016, 11:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
AdBlue nu e asa de scump...dar e o bataie de cap suplimentara completarea lui. Si sistemul e predispus la defectiuni, ca orice sistem complex si in plus fata de ce ar fi necesar neaparat. La o Mazda CX-7 nu a costat decat vreo 1000 de euro inlocuirea pompei, daca imi aduc bine aminte...calitate germana, Bosch Nu intamplator anumiti producatori au facut eforturi mari ca sa nu foloseasca asa ceva. |
Author: | nesquick [ 14 Dec 2016, 11:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mda, clar... ma retrag din participarea la aceasta discutie, ma depaseste. Oricum imi sustin idea ca un motor diesel <2000cmc ar fi fost binevenit pentru muritorii de rand si flote. Tot personal consider ca motoarele diesel v6, v8, de enspee mii de litri ar fi ok sa ramana acolo unde este cazul ( suv-uri si alte cele ), insa cu siguranta nu pe un sedan de 1,5 tone. Am condus doar un singur v6 diesel, pus land rover discovery si range rover. Zgomotul produs in ture este de utilaj industrial pe ambele sasiuri, nu are nici o finete din punctul meu de vedere. In afara de raportul putere/consum foarte bun, nu prea inteleg de ce ai vrea un asa motor pe un sedan. |
Author: | georgeg [ 14 Dec 2016, 11:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Tudy, ca un expert ce esti, ai vorbit, iar, ca sa nu adormi. Adblue la o masina inseamna ceva mai mult decat bani dati pe solutia minune in sine, inseamna grija la completat tot timpul ca altfel se arde pompa, inseamna inca ceva ce se strica la masina pentru ca da, se strica. Am mai multa experienta ca tine cu utilaje care au adblue, la camioane si utilaje agricole e solutia folosita de mult si, cine stie si cunoaste, va spune ce urat e sa ramai fara adblue si sa arzi o pompa. Valak a spus un lucru mare, cilindreea mai mare la giulia a fost aleasa tocmai pentru ca astfel a fost posibil sa se respecte norma euro6 fara a folosi "pipi". Ca un exemplu paralel, la o prezentare a noului seria 5, ne spunea cineva ca tocmai ce se introduce adblue si la ei, motorul de 2.0 nemaiputand fi inscris in normele euro6 fara aceasta solutie. |
Author: | tudyniuz [ 14 Dec 2016, 11:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Valak Quote: @tudyniuz: Din punctul meu de vedere ar trebui sa intereseze pe oricine are cat de cat habar ce inseamna asta (cine a fost nevoit sa schimbe pompa si rezervorul de AdBlue fiindca s-a ars una din rezistentele de incalzire va aprecia maxim). Altfel, o sa-i intereseze pe clientii de flote, care vor fi fericiti sa afle ca nu mai au de decontat pretul AdBlue-ului.
Am auzit de problemele cu AdBlue de la BMW, insa nu cred ca s-a plans lumea atat de mult mai ales ca majoritatea masinilor erau in garantie cand au aparut problemele. Iar daca cumva pomeneai de piata locala unde ajung toate gunoaiele de dincolo, nu cred ca are rost sa ne luam dupa problemele cu AdBlue ale acelor masini ajunse in Romania. La partea cu flotele nu m-am gandit si posibil acolo sa conteze, desi iti spun sincer ca mai toate corporatiile mai mari de dincolo incep sa mearga pe electrice sau chiar hibride fiind cu mai putine probleme, costuri mici de intretinere si taxe de regula zero.
|
Page 108 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |