Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo Giulia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=4560 |
Page 107 of 178 |
Author: | tzzivii [ 13 Dec 2016, 16:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
bele_mihai Quote: Sincer si mie mi se pare aiurea faza cu 2.2 150 cai.
Pe hartie avem: - 2.2 150 cai cu 1400 kg Si acum 10 ani aveam - 2.4 210 cai cu 1600 kg (ma refer la brera) -Plus ca mai aparuse si 2.0 de 170 cai cu 1500 kg. Nu compar taxele eu ci doar faptul ca dupa 10 ani pe hartie scoti un motor cu cilindree peste 2 si cai mai deloc. O perioada cam lunga. Din 2.0 scoti 170 cai si euro 5 si dupa 5-6 ani scoti cilindree mare si cai cat 1.9 de 10 ani. N-am condus giulia, poate am ocazia la anu. Poate se misca bine, nu neg, dar imi e greu sa cred momentan ca 150 cai cu toata tehnologia ajunge la 2.4. Bre, pe tine te bat. Nu a zis nimeni de cea de 150cp. S-a vorbit de cea de 180cp, care pe mine in configuratia actuala a 59lui, ma bate binisor. Si vorbim deja de 180cp vs 240cp. Dar diferentele sunt din multe motive, nu doar cilindree. |
Author: | AndreiMR [ 13 Dec 2016, 16:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
2.2 si 150 cp e varianta cea mai de-tunata a motorului, nu e tot ce s-a putut scoate din el...nu trebuie judecat asa. Exista 2.2 si 210 cp, si mai mult ca sigur ca s-ar putea scoate si mai mult din cilindreea asta, din moment ce exista 2.0 TDI si 240 cp. Probabil ca s-a dorit un compromis decent intre fiabilitate si putere, precum si o reducere a costurilor, in acelasi stil cu ce fac cei de la la Mazda, care au benzinar de 2.0 si 120 cp. Evident ca la prima vedere pare de rasul curcilor un asemenea raport de putere/cilindree, in 2016. Dar au si 2.0 si 165 cp....singura diferenta strict intre motorizari fiind softul folosit. Asa ca si Alfa au un singur motor, de cilindree medie, oferit in 3 trepte de putere...asta nu inseamna ca nu erau in stare sa ofere mai mult din motorul ala. Pe pietele unde se taxeaza puterea, varianta de 150 cp are logica ei, mai ales ca mai e si diferenta de pret de achizitie |
Author: | georgeg [ 13 Dec 2016, 16:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
@tudy: Ala mai destept cedeaza asa ca, bine, fie ca tine man. Tu esti miezul din gogoasa, gaura de la covrig, tu detii adevarul suprem. E bine ? |
Author: | mugurel [ 13 Dec 2016, 16:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mie mi se pare trist ca umpleti pagini cu nimic si discutati despre ce motoare/cutii nu are Giulia . Mi se par interesante doar posturile celor care au testat masina si ne impartasesc cum li se pare . Pentru sugestii si reclamatii de ce nu trimiteti voi scrisori in Italia , poate nu constientizeaza inginerii aia sarmani ca aveau nevoie de un V6 sub 2 litri , diesel eventual , de 300 cp la pret de Mito . Ca sa fie si romanul linistit ca are alternativa la 2.0 tdi ... |
Author: | georgeg [ 13 Dec 2016, 16:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
mugurel Quote: Mie mi se pare trist ca umpleti pagini cu nimic si discutati despre ce motoare/cutii nu are Giulia . Mi se par interesante doar posturile celor care au testat masina si ne impartasesc cum li se pare . Pentru sugestii si reclamatii de ce nu trimiteti voi scrisori in Italia , poate nu constientizeaza inginerii aia sarmani ca aveau nevoie de un V6 sub 2 litri , diesel eventual , de 300 cp la pret de Mito . Ca sa fie si romanul linistit ca are alternativa la 2.0 tdi ...
Nu uita te rog nemultumirile legate de pret, ca nu mai poate romanu' sa astepte 3 ani sa o cumpere ca pe 159 la 7-8mii euro. Ai dreq nebuni, au scumpit-o special...
|
Author: | ALXege [ 13 Dec 2016, 16:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Tudy, incep sa regret ca mi-am pus mintea cu tine si-am umplut o pagina de offtopic, dar acum trebuie sa merg pana la capat.. Dar hai sa o luam mai sistematic putin: - ti-am inteles supararea privind cei 200cmc in plus, motiv pentru care consideri tu motorizarea neinteresanta, fair enough! - iti menti afirmatia conform careia motorizarea e slaba iar masina se simte submotorizata? daca da, vreau niste argumente, indepente de cilindree! Daca nu, iti accept scuzele pentru afirmatiile pe care le faci fara sa le gandesti Acum, revenind putin la principalul motiv de suparare, si anume cei 200cmc in plus care presupun alte costuri de exploatare pe principalele piete europene: - poti sa-mi zici si mie te rog care sunt principalele piete europene, in acceptiunea ta? - poti sa ne zici si noua te rog care este diferenta de costuri in exploatare intre 2000cmc si 2200cmc pe aceste principale piete? |
Author: | bele_mihai [ 13 Dec 2016, 17:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
M-am pierdut eu printre prea multi cai inseamna. Prin urmare, 2.2 150 se vrea a fi 1.9 120 cai de pe vremuri. Ok. Care la fel ca si 159 nu prea a prins la noi decat dupa ceva ani buni si sh. Acum revenind la 180 cai si 2.2, tiind sa cred ca sta bine langa un 2.4 vechi. Am vazut un 1.8-1.9 f30 cu 170-180 cai manual care aproape imi dadea rusine. D'asta nici n-am negat cat de rapida e sau nu e giulia in realitate. Doar ca ala de 150 ma zgarie la ureche cand il pun langa 2.2. Nu visez v-uri sau 400 cai, dar e suparator asa. P.s. Brera cu 2.4 are suta la 7.9 sec. |
Author: | andrey_r [ 13 Dec 2016, 17:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cilindreea de 2.2 litrii a fost aleasa în primul rand din cauza normelor foarte stricte de poluare, se pare ca sunt mai ușor de atins aceste norme cu o cilindree puțin mai mare, vedeți și la Mazda care are tot motor de 2.2 euro 6. Personal cred ca Alfa nu avea nevoie de un motor mai puternic decât acest 2.2, în condițiile în care masa mașinii este mult mai mica decât la 159, sa nu uitam ca în varianta de 210 cp are 470 nm și performante f bune, parca are 6.4 pe suta, Nu știu sincer ce poți vrea mai mult de la un diesel de genul asta, poate doar un diesel de 3 litrii dar acolo deja vorbim de altceva. Abia aștept sa ajung la un test drive sa vad exact care este diferența fata de al meu 2 litrii cu soft, deși sunt convins ca e mult peste asa cum zic și colegii mai sus. Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk |
Author: | tudyniuz [ 13 Dec 2016, 17:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
ALXege Quote: daca da, vreau niste argumente, indepente de cilindree! Daca nu, iti accept scuzele pentru afirmatiile pe care le faci fara sa le gandesti
Chiar ma intreb si eu cine nu a gandit de fapt in toate aceste pagini. Am spus de la inceput ca masina duce lipsa de putere raportat la cilindree. Cele doua merg mana in mana. Nu o lua acum pe aratura sa imi spui ca nu asta vrei sa auzi, dar eu asta am spus de la inceput. La cilindreea masini putea avea mai multa putere. Daca as cauta acum postarea de acum 4-5 luni de pe topicul asta, as putea sa iti arat impresiile mele de atunci, cand banuiesc ca am recunoscut ca desi pare putin mai sprintena decat un 159 de 2.4, nu m-a impresionat nimic la masina. Nu poti analiza doar o parte, trebuie si putina privire in ansamblu care in cazul asta cuprinde si cilindreea raportata la putere. Asta spun inca de la inceput. Iar apoi vin costurile mai mari care o pot transforma intr-o masina nefezabila in anumite piete. Nu uita, suntem in 2016 si asta e o masina menita sa salveze Alfa Romeo, iar motorizarile diesel sunt cele care se vand cel mai bine in Europa la masinile de genul asta. ALXege Quote: Acum, revenind putin la principalul motiv de suparare, si anume cei 200cmc in plus care presupun alte costuri de exploatare pe principalele piete europene:
Nu stiu, spune-mi tu. Eu cred ca pe langa Italia mai conteaza Franta, Germania si Anglia. In Olanda de exemplu Alfa se vinde foarte bine raportata la BMW fata de alte tari din zona.
- poti sa-mi zici si mie te rog care sunt principalele piete europene, in acceptiunea ta? ALXege Quote: - poti sa ne zici si noua te rog care este diferenta de costuri in exploatare intre 2000cmc si 2200cmc pe aceste principale piete?
Iti pot spune exact in 2 tari: Olanda si Franta. In Olanda diferenta pe an pentru toate taxele pe care le platesti, inclusiv asigurarea masinii, este de aproape 2700eur intre un 1998cmc si ceva peste. Daca adaugam echivalentul unui casco, ajungem la peste 3500eur anual. Asta e doar diferenta, in jur de 5000EUR pe an pentru un 2.2 si sub 1500eur pe an pentru un motor sub 2000. In Franta e un sistem de calcul mai complicat si conteaza multi factori precum profesia si alte nebunii de genul, in cazul meu insa s-a dovedit a fi vreo 2300eur. Aici include si echivalentul lui casco, asistenta rutiera, etc. In Franta ajunge pe la vreo 1200EUR pe an pentru un 2000cmc si peste 3500eur pentru un 2.2. Nu ti se par diferente importante care pot afecta vanzarile? Asa ca daca tot platesti in plus, macar sa primesti ceva considerabil in plus fata de competitie. Iar in Romania cred ca stim majoritatea diferentele, impozit de vreo 4x mai mare si RCA in functie de varsta. |
Author: | alfetta [ 13 Dec 2016, 17:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
pe volvo am 163 de cai din 5 cilindri 2.4 diesel masina fiind mai usoara ca si 159 1.9 jtdm si sunt suficienti , imi dau seama ca daca ar fi mai multi nu prea ai avea ce sa faci cu ei , va fi greu sa opresc si curbele tot incet le voi lua, atat poate sasiul . in schimb , pe giulia , simti nevoia de mai mult ... masina asta poate foarte mult , nu stiu cum s-o zic dar e ciudat. nu m-am plimbat cu un ferrari 458 cu 250 de cai dar sentimentul cred ca va fi acelasi. |
Author: | adriand78 [ 13 Dec 2016, 17:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Da, la faza cu impozitul pe cilindree, in Olanda si in Franta, este un dezavantaj sa iti cumperi Giulia diesel, se aduna sume importante pe an. In Romania, o fi ea diferenta matematica de 4 ori, dar este de genul de la 200 lei/an la 800 lei/an, adica nu e chiar un capat de tara. Eu nu inteleg ce atita discutie cu motorul asta de 2.2, indiferent de putere. Eu personal as merge numai cu motoare de la 3.000 in sus, sincer. Nu sunt inginer ca sa stiu daca e mai bun un motor cu cilindree mai mare, dar eu as vrea sa fie motorul cat mai mare |
Author: | Valak [ 13 Dec 2016, 18:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cred ca la asta nu s-au gandit - atunci cand au proiectat masina asta plecand de la versiunea de top QV - ca sasiul va fi atat de bun incat cu toate celelalte motoare va parea "submotorizata". Shit happens ! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca 2.2-ul mai e si "long stroke", ceea ce e chiar mai daunator decat V-ul ala la 90 de grade. |
Author: | Godzzi [ 13 Dec 2016, 18:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
cilindree/consum. Am vazut un test recent cu Volvo XC90 2.0 diesel 4x2 (190CP/400nm) vs Audi Q7 4x4 3.0TDI(272CP/600nm). Volvo-ul consuma cam cu 10% mai mult fata de Audi in conditii reale, si nu pe hartie. |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Dec 2016, 18:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Cu toate taxele si impozitele posibile, de care toata lumea se plange, insa de care nimeni nu fuge de fapt, Giulia nu va vinde un c*c*t in Europa pana nu va fi dotata cu un propulsor diesel de 3 litri. (2.999,99 cm.3, plm). Europa e habitatul celor cu bani unde nu conteaza cilindreea si a celor fara bani dar cu pretentii de om cu stare. Ambele categorii, raportandu-se la noutatea, asteptarile si avand tarele trecutului privind anduranta (doar) a motoarelor de 3 litri, asta vor cauta, viitorul va dovedi in volumul de vanzari. Personal nu am bani de Giulia noua. Dar daca as avea, nu as cumpara niciodata un 2.2d, cu toate performantele certe pe care le are echiparea Veloce si ca mine gandesc multi. Noi astia asteptam ca Giulia sa intre direct in liga aia unde numai cei cu pedigree pun pe aceeasi caroserie motoare pentru toate gusturile. Nu ma deranjeaza ca au 2.2 - 150 CP, e buna pt flote, dar nu flotele se intrunesc in cluburi sa dezbata. E ok ce au facut cu benzina, mie in schimb nu-mi plac benzinarele, nu ma regasesc in ele. Si daca pentru sufletul meu de tractorist nu au fost in stare sa emaneze decat bashina aia de 2.2, mai mult sau mai putin dopata - nu as cumpara masina asta nici daca as gasi pe strada o geanta cu echivalentul ei in bani.. Mai bine o faceau de 1.9, nu pentru taxe, mi se rupe de ele, dar asa isi puneau o tablita de gat cu "atat putem noi !" La inceput a fost vorba ca vor monta si un diesel de capacitate mai mare, s-a dus, cu ce diversitate ma intampini pe mine (potential) client ? Ca imi scoti pe hartie diverse puteri din aceeasi oala ? Mai sa fiu... incepe sa-mi placa concurenta din ce in ce mai mult. |
Author: | dand [ 13 Dec 2016, 18:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
BZ-76-DIA Quote: Europa e habitatul celor cu bani unde nu conteaza cilindreea si a celor fara bani dar cu pretentii de om cu stare. Ambele categorii, raportandu-se la noutatea, asteptarile si avand tarele trecutului privind anduranta (doar) a motoarelor de 3 litri, asta vor cauta, viitorul va dovedi in volumul de vanzari.
Ai ceva date care sa suporte afirmatia ca tot poporul euopean fuge dupa motoare de 3 litre?
|
Author: | andrey_r [ 13 Dec 2016, 19:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Mișto asta, nu am bani de Giulia de 2.2 dar vreau 3 litrii!!! Apropo, volumul de vânzări va depinde foarte mult de cum se ca vinde în SUA și China, acolo e grosul nu în Europa. Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Dec 2016, 19:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Da, in toate tarile pe unde am locuit temporar, respectiv Germania, Italia si, de ce nu, Romania, majoritatea clientilor care au tintit o anumita clasa (aici plecand de la prezumtia ca si Alfa a urmarit sa pastreze un oarecare blazon in nisa), revin, client care a fost suficient de potent financiar sa cumpere pe persoana fizica un autoturism reprezentativ al clasei respective de NOU - majoritatea achizitiilor au fost cu motoare de 3 litri, aici evaluand doar piata diesel. Este si o reminescenta a observatiilor empirice dintr-o anumita epoca cand motoarele de 3 litri au fost percepute unanim ca fiind mai echilibrate si mai fiabile decat altele. Ca am vorbit prostii sau nu, imi asum rezultatul, se va vedea in volum, cifrele conteaza. Din pacate, in segmentul diesel, Alfa nu poate fi salvata acum decat de un miraculos failure multiplan al concurentei si in special pe partea de motorizari. Dieselgate nu a fost un failure, consumatorul se revolta, dar asta nu-l lasa cu masina in drum. Cand or crapa pe banda VAG-uri, BMW si Merc de generatie noua abia atunci va vinde si alfa ceva, daca doar atat au putut, 2.2d. Trebuia sa faca vreo 7 niveluri de echipare cu puteri de la 60 la 210 CP, sa multumeasca si gospodinele. Vom trai si vom vedea, nu murim maine... L.E.: @andrey_r: Nu pentru mine vroiam, am spus-o deja, ci pentru asteptarile celor care pot s-o cumpere, insa n-o vor face in configuratia asta. |
Author: | adriand78 [ 13 Dec 2016, 19:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Aaa, stai ca nu avem bani de o Giulia noua, dar vrem totusi motor diesel de 2,9l. Offf, vai de noi )) |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Dec 2016, 19:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
adriand78 Quote: Aaa, stai ca nu avem bani de o Giulia noua, dar vrem totusi motor diesel de 2,9l.
La tine nici nu ma astept sa intelegi ideea de Vanzari, cand in urma cu cateva pagini ai reusit sa debitezi enormitatea de mai jos... Tu bei apa imbuteliata sub licenta Alfa Romeo, altfel nu-mi explic monumentalitatea frazei. Atacul la persoana e cel mai simplu, sa combati idei e mai greu. Offf, vai de noi )) Bine macar ca inca folosesti o masina peste oricare alta, la vremea ei... adriand78 Quote: (...) Ce folos ca 156 si 159 au fost peste orice masina la vremea lor si in clasa lor (...)
|
Author: | yux_mm [ 13 Dec 2016, 19:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
georgeg Quote: Eu cred ca confundati viteza de reactie/capacitatea dinamica a masinii cu senzatia de "sut in cur" simtita la accelerari puternice. Pont, aruncati un ochi si la viteza, s-ar putea abia atunci sa realizati ceva.
Mie nu mi s-a parut submotorizata. Si m-am trezit si eu la 160 cu putin peste 2000rpm.Este o masina de 7s pana la suta si sunt convins ca si dupa este mult mai rapida ca 2.4-le fie si de 210 cai. Pentru ca este muuult mai usoara, are o cutie desteapta si rezultatul este pe masura. Legat de greutate, 2.2-ul ar trebui sa fie putin peste 1400kg, ceea ce inseamna usor in comparatie cu concurenta. Honda, avea si ea 2.2 si nu i-a stat nimanui in gat. Renault a declarat ca viitoarea generatie de 1.5dci va fi de fapt 1.6dci. Mazda are 2.0 de 120cp benzina si iar nu ii sta nimanui in gat. Cum a zis un coleg mai devreme, dupa diesegate si toate implicatiile producatorii si-au dat seama ca downsizingul nu e chiar atat de la indemana precum parea. Mai ales ca se intrevede intr-un viitor destul de apropiat testarea masinilor pentru emisii in traficul real si nu intr-o cabina de laborator. PS in afara de putere ca cifra, si cuplu ca cifra, mai conteaza si cum sunt astea distribuite pe diagramele aferente. |
Author: | georgeg [ 13 Dec 2016, 19:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Pai e logic ca lumea vrea motor de 3.0 diesel pe giulia, e fix romanescus, sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro. Seems legit |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Dec 2016, 19:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
georgeg Quote: sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro.
Asa, acum argumenteaza te rog, ce e rau in oricare din ipotezele tale. E ceva gresit in vreuna dintre ele ? Caci daca este inseamna ca evolutia a luat-o in sens invers.
|
Author: | Valak [ 13 Dec 2016, 19:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Atat de multe C-Klasse-uri C320/C350 CDI (V6 diesel) au vandut cei de la Mercedes, incat pana si ei au renuntat sa mai ofere un V6 diesel pe W205. Ceva imi spune ca lucrurile stau la fel si in cazul celorlalti. Sigur, poti sa-i ceri Alfei sa puna si un V8 diesel, de 4 litri, pe Giulia (desi Mercedes nu mai pune asa ceva de ani buni nici pe G-Klasse), dar asta nu inseamna si ca ar avea vreo logica. |
Author: | georgeg [ 13 Dec 2016, 19:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
BZ-76-DIA Quote: georgeg Quote: sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro.
Asa, acum argumenteaza te rog, ce e rau in oricare din ipotezele tale. E ceva gresit in vreuna dintre ele ? Caci daca este inseamna ca evolutia a luat-o in sens invers.Obrazu' subtire cu cheltuiala se tine, era o vorba. Adica benzina. Iar caii putere multi si motorul rafinat, cu consum mic, nu prea se se impaca. Asta cu diesel mare ca sa aibe putere multa si consum mic merge la suv-uri, limuzine mari, etc., unde e nevoie de cuplu si nu neaparat cai. Nu la o berlina medie care o vrei sportiva, la care apreciezi supletea si tinuta de drum, turele, condusul sportiv, etc. Dar asa gandesc eu, nu e nevoie sa fie cineva de acord. L.E. Valak, eu cred ca aia sunt niste nebuni. Uite, de exemplu, bmw inca vinde 3 litri diesel pe seria 3. Cam 2-3 bucati pe an. Dar vinde, no ? |
Author: | adriand78 [ 13 Dec 2016, 19:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo Giulia |
Dl Lucian, cand am zis de 156 si 159 la vremea lor ka refeream la design, dar nah, asa ai vrut tu sa o intelegi. Si stai tu calm ca si eu visez la 2,9 si diesel, dar la fel tine tot sarac sunt ) Cat despre atac la persoana...ma faci sa rad )) |
Page 107 of 178 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |