It is currently 10 Jan 2025, 00:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 1105 106 107 108 109178 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7430
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
bele_mihai Quote:
Sincer si mie mi se pare aiurea faza cu 2.2 150 cai.
Pe hartie avem:
- 2.2 150 cai cu 1400 kg
Si acum 10 ani aveam
- 2.4 210 cai cu 1600 kg (ma refer la brera)
-Plus ca mai aparuse si 2.0 de 170 cai cu 1500 kg.

Nu compar taxele eu ci doar faptul ca dupa 10 ani pe hartie scoti un motor cu cilindree peste 2 si cai mai deloc. O perioada cam lunga.
Din 2.0 scoti 170 cai si euro 5 si dupa 5-6 ani scoti cilindree mare si cai cat 1.9 de 10 ani.
N-am condus giulia, poate am ocazia la anu. Poate se misca bine, nu neg, dar imi e greu sa cred momentan ca 150 cai cu toata tehnologia ajunge la 2.4.

Bre, pe tine te bat. :lol:

Nu a zis nimeni de cea de 150cp. S-a vorbit de cea de 180cp, care pe mine in configuratia actuala a 59lui, ma bate binisor. Si vorbim deja de 180cp vs 240cp. Dar diferentele sunt din multe motive, nu doar cilindree.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 316
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
2.2 si 150 cp e varianta cea mai de-tunata a motorului, nu e tot ce s-a putut scoate din el...nu trebuie judecat asa. Exista 2.2 si 210 cp, si mai mult ca sigur ca s-ar putea scoate si mai mult din cilindreea asta, din moment ce exista 2.0 TDI si 240 cp. Probabil ca s-a dorit un compromis decent intre fiabilitate si putere, precum si o reducere a costurilor, in acelasi stil cu ce fac cei de la la Mazda, care au benzinar de 2.0 si 120 cp. Evident ca la prima vedere pare de rasul curcilor un asemenea raport de putere/cilindree, in 2016. Dar au si 2.0 si 165 cp....singura diferenta strict intre motorizari fiind softul folosit. Asa ca si Alfa au un singur motor, de cilindree medie, oferit in 3 trepte de putere...asta nu inseamna ca nu erau in stare sa ofere mai mult din motorul ala. Pe pietele unde se taxeaza puterea, varianta de 150 cp are logica ei, mai ales ca mai e si diferenta de pret de achizitie

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4313
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
@tudy: Ala mai destept cedeaza asa ca, bine, fie ca tine man. Tu esti miezul din gogoasa, gaura de la covrig, tu detii adevarul suprem. E bine ?

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Mie mi se pare trist ca umpleti pagini cu nimic si discutati despre ce motoare/cutii nu are Giulia . Mi se par interesante doar posturile celor care au testat masina si ne impartasesc cum li se pare . Pentru sugestii si reclamatii de ce nu trimiteti voi scrisori in Italia , poate nu constientizeaza inginerii aia sarmani ca aveau nevoie de un V6 sub 2 litri , diesel eventual , de 300 cp la pret de Mito . Ca sa fie si romanul linistit ca are alternativa la 2.0 tdi ...


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4313
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
mugurel Quote:
Mie mi se pare trist ca umpleti pagini cu nimic si discutati despre ce motoare/cutii nu are Giulia . Mi se par interesante doar posturile celor care au testat masina si ne impartasesc cum li se pare . Pentru sugestii si reclamatii de ce nu trimiteti voi scrisori in Italia , poate nu constientizeaza inginerii aia sarmani ca aveau nevoie de un V6 sub 2 litri , diesel eventual , de 300 cp la pret de Mito . Ca sa fie si romanul linistit ca are alternativa la 2.0 tdi ...
Nu uita te rog nemultumirile legate de pret, ca nu mai poate romanu' sa astepte 3 ani sa o cumpere ca pe 159 la 7-8mii euro. Ai dreq nebuni, au scumpit-o special...

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15276
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tudy, incep sa regret ca mi-am pus mintea cu tine si-am umplut o pagina de offtopic, dar acum trebuie sa merg pana la capat..
Dar hai sa o luam mai sistematic putin:
- ti-am inteles supararea privind cei 200cmc in plus, motiv pentru care consideri tu motorizarea neinteresanta, fair enough!
- iti menti afirmatia conform careia motorizarea e slaba iar masina se simte submotorizata? daca da, vreau niste argumente, indepente de cilindree! Daca nu, iti accept scuzele pentru afirmatiile pe care le faci fara sa le gandesti :lol:

Acum, revenind putin la principalul motiv de suparare, si anume cei 200cmc in plus care presupun alte costuri de exploatare pe principalele piete europene:
- poti sa-mi zici si mie te rog care sunt principalele piete europene, in acceptiunea ta?
- poti sa ne zici si noua te rog care este diferenta de costuri in exploatare intre 2000cmc si 2200cmc pe aceste principale piete?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 534
Car: Stelvio
Location: constanta
M-am pierdut eu printre prea multi cai inseamna.
Prin urmare, 2.2 150 se vrea a fi 1.9 120 cai de pe vremuri. Ok. Care la fel ca si 159 nu prea a prins la noi decat dupa ceva ani buni si sh.
Acum revenind la 180 cai si 2.2, tiind sa cred ca sta bine langa un 2.4 vechi. Am vazut un 1.8-1.9 f30 cu 170-180 cai manual care aproape imi dadea rusine. D'asta nici n-am negat cat de rapida e sau nu e giulia in realitate. Doar ca ala de 150 ma zgarie la ureche cand il pun langa 2.2. Nu visez v-uri sau 400 cai, dar e suparator asa.
P.s. Brera cu 2.4 are suta la 7.9 sec. :P

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 17:04 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Cilindreea de 2.2 litrii a fost aleasa în primul rand din cauza normelor foarte stricte de poluare, se pare ca sunt mai ușor de atins aceste norme cu o cilindree puțin mai mare, vedeți și la Mazda care are tot motor de 2.2 euro 6. Personal cred ca Alfa nu avea nevoie de un motor mai puternic decât acest 2.2, în condițiile în care masa mașinii este mult mai mica decât la 159, sa nu uitam ca în varianta de 210 cp are 470 nm și performante f bune, parca are 6.4 pe suta, Nu știu sincer ce poți vrea mai mult de la un diesel de genul asta, poate doar un diesel de 3 litrii dar acolo deja vorbim de altceva. Abia aștept sa ajung la un test drive sa vad exact care este diferența fata de al meu 2 litrii cu soft, deși sunt convins ca e mult peste asa cum zic și colegii mai sus.

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1677
Car: GTV
ALXege Quote:
daca da, vreau niste argumente, indepente de cilindree! Daca nu, iti accept scuzele pentru afirmatiile pe care le faci fara sa le gandesti :lol:
Chiar ma intreb si eu cine nu a gandit de fapt in toate aceste pagini. Am spus de la inceput ca masina duce lipsa de putere raportat la cilindree. Cele doua merg mana in mana. Nu o lua acum pe aratura sa imi spui ca nu asta vrei sa auzi, dar eu asta am spus de la inceput. La cilindreea masini putea avea mai multa putere. Daca as cauta acum postarea de acum 4-5 luni de pe topicul asta, as putea sa iti arat impresiile mele de atunci, cand banuiesc ca am recunoscut ca desi pare putin mai sprintena decat un 159 de 2.4, nu m-a impresionat nimic la masina. Nu poti analiza doar o parte, trebuie si putina privire in ansamblu care in cazul asta cuprinde si cilindreea raportata la putere. Asta spun inca de la inceput. Iar apoi vin costurile mai mari care o pot transforma intr-o masina nefezabila in anumite piete. Nu uita, suntem in 2016 si asta e o masina menita sa salveze Alfa Romeo, iar motorizarile diesel sunt cele care se vand cel mai bine in Europa la masinile de genul asta.
ALXege Quote:
Acum, revenind putin la principalul motiv de suparare, si anume cei 200cmc in plus care presupun alte costuri de exploatare pe principalele piete europene:
- poti sa-mi zici si mie te rog care sunt principalele piete europene, in acceptiunea ta?
Nu stiu, spune-mi tu. Eu cred ca pe langa Italia mai conteaza Franta, Germania si Anglia. In Olanda de exemplu Alfa se vinde foarte bine raportata la BMW fata de alte tari din zona.
ALXege Quote:
- poti sa ne zici si noua te rog care este diferenta de costuri in exploatare intre 2000cmc si 2200cmc pe aceste principale piete?
Iti pot spune exact in 2 tari: Olanda si Franta. In Olanda diferenta pe an pentru toate taxele pe care le platesti, inclusiv asigurarea masinii, este de aproape 2700eur intre un 1998cmc si ceva peste. Daca adaugam echivalentul unui casco, ajungem la peste 3500eur anual. Asta e doar diferenta, in jur de 5000EUR pe an pentru un 2.2 si sub 1500eur pe an pentru un motor sub 2000.
In Franta e un sistem de calcul mai complicat si conteaza multi factori precum profesia si alte nebunii de genul, in cazul meu insa s-a dovedit a fi vreo 2300eur. Aici include si echivalentul lui casco, asistenta rutiera, etc. In Franta ajunge pe la vreo 1200EUR pe an pentru un 2000cmc si peste 3500eur pentru un 2.2.

Nu ti se par diferente importante care pot afecta vanzarile? Asa ca daca tot platesti in plus, macar sa primesti ceva considerabil in plus fata de competitie.

Iar in Romania cred ca stim majoritatea diferentele, impozit de vreo 4x mai mare si RCA in functie de varsta.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3366
Car: Giulia Q
:shock:

pe volvo am 163 de cai din 5 cilindri 2.4 diesel masina fiind mai usoara ca si 159 1.9 jtdm si sunt suficienti , imi dau seama ca daca ar fi mai multi nu prea ai avea ce sa faci cu ei , va fi greu sa opresc si curbele tot incet le voi lua, atat poate sasiul . in schimb , pe giulia , simti nevoia de mai mult ... masina asta poate foarte mult , nu stiu cum s-o zic dar e ciudat. nu m-am plimbat cu un ferrari 458 cu 250 de cai dar sentimentul cred ca va fi acelasi.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1294
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Da, la faza cu impozitul pe cilindree, in Olanda si in Franta, este un dezavantaj sa iti cumperi Giulia diesel, se aduna sume importante pe an.
In Romania, o fi ea diferenta matematica de 4 ori, dar este de genul de la 200 lei/an la 800 lei/an, adica nu e chiar un capat de tara.

Eu nu inteleg ce atita discutie cu motorul asta de 2.2, indiferent de putere. Eu personal as merge numai cu motoare de la 3.000 in sus, sincer. Nu sunt inginer ca sa stiu daca e mai bun un motor cu cilindree mai mare, dar eu as vrea sa fie motorul cat mai mare :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 18:09 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Cred ca la asta nu s-au gandit - atunci cand au proiectat masina asta plecand de la versiunea de top QV - ca sasiul va fi atat de bun incat cu toate celelalte motoare va parea "submotorizata". Shit happens ! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca 2.2-ul mai e si "long stroke", ceea ce e chiar mai daunator decat V-ul ala la 90 de grade.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
cilindree/consum.
Am vazut un test recent cu Volvo XC90 2.0 diesel 4x2 (190CP/400nm) vs Audi Q7 4x4 3.0TDI(272CP/600nm). Volvo-ul consuma cam cu 10% mai mult fata de Audi in conditii reale, si nu pe hartie.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 18:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Cu toate taxele si impozitele posibile, de care toata lumea se plange, insa de care nimeni nu fuge de fapt, Giulia nu va vinde un c*c*t in Europa pana nu va fi dotata cu un propulsor diesel de 3 litri. (2.999,99 cm.3, plm). Europa e habitatul celor cu bani unde nu conteaza cilindreea si a celor fara bani dar cu pretentii de om cu stare. Ambele categorii, raportandu-se la noutatea, asteptarile si avand tarele trecutului privind anduranta (doar) a motoarelor de 3 litri, asta vor cauta, viitorul va dovedi in volumul de vanzari.
Personal nu am bani de Giulia noua. Dar daca as avea, nu as cumpara niciodata un 2.2d, cu toate performantele certe pe care le are echiparea Veloce si ca mine gandesc multi. Noi astia asteptam ca Giulia sa intre direct in liga aia unde numai cei cu pedigree pun pe aceeasi caroserie motoare pentru toate gusturile. Nu ma deranjeaza ca au 2.2 - 150 CP, e buna pt flote, dar nu flotele se intrunesc in cluburi sa dezbata.
E ok ce au facut cu benzina, mie in schimb nu-mi plac benzinarele, nu ma regasesc in ele.
Si daca pentru sufletul meu de tractorist nu au fost in stare sa emaneze decat bashina aia de 2.2, mai mult sau mai putin dopata - nu as cumpara masina asta nici daca as gasi pe strada o geanta cu echivalentul ei in bani.. Mai bine o faceau de 1.9, nu pentru taxe, mi se rupe de ele, dar asa isi puneau o tablita de gat cu "atat putem noi !"
La inceput a fost vorba ca vor monta si un diesel de capacitate mai mare, s-a dus, cu ce diversitate ma intampini pe mine (potential) client ? Ca imi scoti pe hartie diverse puteri din aceeasi oala ? Mai sa fiu... incepe sa-mi placa concurenta din ce in ce mai mult.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1326
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
BZ-76-DIA Quote:
Europa e habitatul celor cu bani unde nu conteaza cilindreea si a celor fara bani dar cu pretentii de om cu stare. Ambele categorii, raportandu-se la noutatea, asteptarile si avand tarele trecutului privind anduranta (doar) a motoarelor de 3 litri, asta vor cauta, viitorul va dovedi in volumul de vanzari.
Ai ceva date care sa suporte afirmatia ca tot poporul euopean fuge dupa motoare de 3 litre? :roll:

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:03 
Offline

Joined: 06 Nov 2015, 18:03
Posts: 215
Car: Alfa 159 2.0 jtdm sw
Location: Cluj Napoca
Mișto asta, nu am bani de Giulia de 2.2 dar vreau 3 litrii!!! Apropo, volumul de vânzări va depinde foarte mult de cum se ca vinde în SUA și China, acolo e grosul nu în Europa.

Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Da, in toate tarile pe unde am locuit temporar, respectiv Germania, Italia si, de ce nu, Romania, majoritatea clientilor care au tintit o anumita clasa (aici plecand de la prezumtia ca si Alfa a urmarit sa pastreze un oarecare blazon in nisa), revin, client care a fost suficient de potent financiar sa cumpere pe persoana fizica un autoturism reprezentativ al clasei respective de NOU - majoritatea achizitiilor au fost cu motoare de 3 litri, aici evaluand doar piata diesel. Este si o reminescenta a observatiilor empirice dintr-o anumita epoca cand motoarele de 3 litri au fost percepute unanim ca fiind mai echilibrate si mai fiabile decat altele.
Ca am vorbit prostii sau nu, imi asum rezultatul, se va vedea in volum, cifrele conteaza.
Din pacate, in segmentul diesel, Alfa nu poate fi salvata acum decat de un miraculos failure multiplan al concurentei si in special pe partea de motorizari. Dieselgate nu a fost un failure, consumatorul se revolta, dar asta nu-l lasa cu masina in drum. Cand or crapa pe banda VAG-uri, BMW si Merc de generatie noua abia atunci va vinde si alfa ceva, daca doar atat au putut, 2.2d. Trebuia sa faca vreo 7 niveluri de echipare cu puteri de la 60 la 210 CP, sa multumeasca si gospodinele.
Vom trai si vom vedea, nu murim maine...

L.E.: @andrey_r: Nu pentru mine vroiam, am spus-o deja, ci pentru asteptarile celor care pot s-o cumpere, insa n-o vor face in configuratia asta.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Last edited by BZ-76-DIA on 13 Dec 2016, 19:08, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1294
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Aaa, stai ca nu avem bani de o Giulia noua, dar vrem totusi motor diesel de 2,9l.
Offf, vai de noi :)))

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
adriand78 Quote:
Aaa, stai ca nu avem bani de o Giulia noua, dar vrem totusi motor diesel de 2,9l.
Offf, vai de noi :)))
La tine nici nu ma astept sa intelegi ideea de Vanzari, cand in urma cu cateva pagini ai reusit sa debitezi enormitatea de mai jos... Tu bei apa imbuteliata sub licenta Alfa Romeo, altfel nu-mi explic monumentalitatea frazei. Atacul la persoana e cel mai simplu, sa combati idei e mai greu. :uhuh:
Bine macar ca inca folosesti o masina peste oricare alta, la vremea ei... :lol:
adriand78 Quote:
(...) Ce folos ca 156 si 159 au fost peste orice masina la vremea lor si in clasa lor (...)

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6714
Location: Brasov... oarecum.
georgeg Quote:
Eu cred ca confundati viteza de reactie/capacitatea dinamica a masinii cu senzatia de "sut in cur" simtita la accelerari puternice. Pont, aruncati un ochi si la viteza, s-ar putea abia atunci sa realizati ceva.
Este o masina de 7s pana la suta si sunt convins ca si dupa este mult mai rapida ca 2.4-le fie si de 210 cai. Pentru ca este muuult mai usoara, are o cutie desteapta si rezultatul este pe masura.
Mie nu mi s-a parut submotorizata. Si m-am trezit si eu la 160 cu putin peste 2000rpm.

Legat de greutate, 2.2-ul ar trebui sa fie putin peste 1400kg, ceea ce inseamna usor in comparatie cu concurenta.

Honda, avea si ea 2.2 si nu i-a stat nimanui in gat. Renault a declarat ca viitoarea generatie de 1.5dci va fi de fapt 1.6dci. Mazda are 2.0 de 120cp benzina si iar nu ii sta nimanui in gat.
Cum a zis un coleg mai devreme, dupa diesegate si toate implicatiile producatorii si-au dat seama ca downsizingul nu e chiar atat de la indemana precum parea. Mai ales ca se intrevede intr-un viitor destul de apropiat testarea masinilor pentru emisii in traficul real si nu intr-o cabina de laborator.

PS in afara de putere ca cifra, si cuplu ca cifra, mai conteaza si cum sunt astea distribuite pe diagramele aferente.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 13 Dec 2016, 19:36, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4313
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai e logic ca lumea vrea motor de 3.0 diesel pe giulia, e fix romanescus, sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro. Seems legit :bash:

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
georgeg Quote:
sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro.
Asa, acum argumenteaza te rog, ce e rau in oricare din ipotezele tale. E ceva gresit in vreuna dintre ele ? Caci daca este inseamna ca evolutia a luat-o in sens invers.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3802
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Atat de multe C-Klasse-uri C320/C350 CDI (V6 diesel) au vandut cei de la Mercedes, incat pana si ei au renuntat sa mai ofere un V6 diesel pe W205. Ceva imi spune ca lucrurile stau la fel si in cazul celorlalti. Sigur, poti sa-i ceri Alfei sa puna si un V8 diesel, de 4 litri, pe Giulia (desi Mercedes nu mai pune asa ceva de ani buni nici pe G-Klasse), dar asta nu inseamna si ca ar avea vreo logica.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4313
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
BZ-76-DIA Quote:
georgeg Quote:
sa fie mare si eftin de mers cu el, sa scada pretul repede din cauza taxelor, ca sa ajunga la sh in 3-4 ani 10k euro.
Asa, acum argumenteaza te rog, ce e rau in oricare din ipotezele tale. E ceva gresit in vreuna dintre ele ? Caci daca este inseamna ca evolutia a luat-o in sens invers.
Inseamna ca privim problema ca niste saraci, ca aia pe care pana nu demult ii huleam, ca-si cumpara 318d cu embleme de m. Vrem putere multa, consum mic, si sa fie cat mai ieftina sh. Atunci e masina buna. Ca de noua, dracu stie, sa si-o cumpere prostii, noi o luam sh, iar daca pretul scade mai repede ca puterea de cumparare a romanului, e perfect.
Obrazu' subtire cu cheltuiala se tine, era o vorba. Adica benzina. Iar caii putere multi si motorul rafinat, cu consum mic, nu prea se se impaca. Asta cu diesel mare ca sa aibe putere multa si consum mic merge la suv-uri, limuzine mari, etc., unde e nevoie de cuplu si nu neaparat cai. Nu la o berlina medie care o vrei sportiva, la care apreciezi supletea si tinuta de drum, turele, condusul sportiv, etc.

Dar asa gandesc eu, nu e nevoie sa fie cineva de acord.

L.E. Valak, eu cred ca aia sunt niste nebuni. Uite, de exemplu, bmw inca vinde 3 litri diesel pe seria 3. Cam 2-3 bucati pe an. Dar vinde, no ?

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Last edited by georgeg on 13 Dec 2016, 19:40, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo Giulia
PostPosted: 13 Dec 2016, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1294
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Dl Lucian, cand am zis de 156 si 159 la vremea lor ka refeream la design, dar nah, asa ai vrut tu sa o intelegi.
Si stai tu calm ca si eu visez la 2,9 si diesel, dar la fel tine tot sarac sunt :))
Cat despre atac la persoana...ma faci sa rad :)))

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4441 posts ]  Go to page Previous 1105 106 107 108 109178 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: iclaudiu and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited