Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Mici intrebari care nu merita un topic separat!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3349
Page 103 of 190

Author:  Mustafa [ 23 Nov 2013, 15:19 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Duzele pt parbriz nu mai bat corect si se cer schimbate. Daca tot e sa pun altele, am zis sa va intreb pe voi daca sa merg tot pe clasicele "3 gauri" sau sa pun altceva mai nou, gen perdea/evantai. am inteles ca ultimele ar fi mai eficiente. Deci, stiti ceva, are cineva asa ceva pe 156?

Author:  tomi_alfa [ 23 Nov 2013, 15:44 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Mustafa Quote:
Duzele pt parbriz nu mai bat corect si se cer schimbate. Daca tot e sa pun altele, am zis sa va intreb pe voi daca sa merg tot pe clasicele "3 gauri" sau sa pun altceva mai nou, gen perdea/evantai. am inteles ca ultimele ar fi mai eficiente. Deci, stiti ceva, are cineva asa ceva pe 156?
In primul rand alt tip de duza nu cred ca intra sau sta fixa. Sunt destul de ieftine (cod produs 7767818 si pret orientativ) Cele originale au 4 gauri. Eu am luat din dezmembrari pentru ca ale mele erau complet infundate in interior si functioneaza bine. Vezi ca sunt reglabile, au un mic surubel de plastic pe laterala si curata-le cu un ac daca e nevoie (cel de seringa pare a fi cel mai eficient).

Author:  chivu [ 23 Nov 2013, 15:52 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Nu mi ajunge solutia de spalat la luneta!!.Am bagat un mic compresor pe furtun si am auzit solutia din vas deci nu ar fi înfundat .pe fata imi merge pe spate de ce nu ???masina este ar 147

Author:  Mustafa [ 23 Nov 2013, 20:37 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Am incercat si reglajul, dar pana acum am crezut ca surubelul e de design, pt ca nu am reusit nicicum sa-l misc. le-am desfundat cu un bold, iar dupa asta jetul ajunge un pic mai sus de baza parbrizului. Probabil, gaurile s-au marit, desi boldul e mai subtire ca acul de seringa.

Author:  ionutp [ 25 Nov 2013, 21:32 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Mi-ar trebui un ticket rabla. Are cineva ?

Author:  hungri [ 26 Nov 2013, 15:51 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut
Detin o alfa 156 1.9 jtd 2002 8v care nici cum nu vrea sa porneasca la frig (bujiile au un an Busch) bateria 3 ani Bosch 74 amperi.
Invarte ca nebuna dar nu porneste.

La unele porniri motorul porneste foarte ciudat trepideaza foarte tare si se opreste.
Tot la unele porniri se aprinde becul martor Bujie (spirala) care palpaie o vreme dupa pornire.


As avea nevoie de un releu bujii si un regulator de presiune.

Author:  Babacu [ 27 Nov 2013, 15:02 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

La 159 care nu are cruise control se poate monta maneta și restul de accesorii de pe alta care are, în sensul că și să funcționeze?

Author:  tzzivii [ 28 Nov 2013, 20:05 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Se poate, cel mai probabil ai mufa. Trebuie apoi activat din soft.

Author:  FREEZER [ 29 Nov 2013, 19:49 ]
Post subject:  Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Cât m-ar costa duzele de la spălătoarele de far (156 FL)? Sau cel puțin m-ar interesa doar pe stânga, dacă ar putea să-mi facă cineva rost. Am fost la reprezentanță să întreb, însă mi s-au părut cam scumpe (40€ perechea)


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  deck_jena [ 30 Nov 2013, 00:21 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Eu le-am cumparat in vara cu 32 lei setul.Cam orice magazin care se respecta iti aduce pe comanda. ;)

Sent from my ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange using Tapatalk

Author:  andreimatei [ 04 Dec 2013, 11:31 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salut,

Am schimbat anul trecut bateria la masina pe motiv ca era veche, se numea Rombat si facea floare. Momentan un o Varta noua, care s-a comportat exemplar iarna trecuta, dar momentan observ ca incepe sa faca floare din nou.

Vreau sa stiu daca e buna solutia urmatoare:

1) scufundarea bornelor intr-un borcan de apa
2) ungerea lor cu vaselina neutra (de la farmacie)

Sugestii?

Mersi

Author:  comanr [ 04 Dec 2013, 11:43 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

floarea e pentru vin :mrgreen:


stergi bornele cu apa si la montaj folosesti o vaselina alba, preferabil siliconica.

Author:  FREEZER [ 07 Dec 2013, 19:11 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Salutare! E alarmantă problema gazelor pe la joja? (Motorul era cald). E vorba de 156 jtdm iar egr-ul este blindat. Ar putea avea legatura cu epuratorul? Nu-mi consuma ulei iar fumul e in limitele normale


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  comanr [ 07 Dec 2013, 22:32 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

pai intr o masura mica nu e e alarmant.

orice motor produce gaze de carter, ele sant recuperate si rearse in motor din considerente antipoluare prin intermediul epuratorului.

in primul rand verifica sa nu ai epuratorul infundat. cum faci asta, simplu, scoti futunul care se inteapa in admisie, inainte de turbina si vezi daca ies gaze de carter pe acolo. o curatare a epuratorului nu strica.

daca cantitatea de gaze e prea mare atunci evident epuratorul nu mai reuseste sa faca fata debitului mare de gaze de carter si in unele cazuri poate sa sara si joja din locul ei sau mai grav sa arunce vre un semering si sa pierzi uleiul.

pe de alta parte un jtd in parametri nu trebuie sa scoata gaze pe la joja, nu vizibil. din semnatura vad ca motorul e remapat, remaparea unui motor "babit" adica cu multi km (peste 150k) nu e o idee prea stralucita deoarece motoarele trecute de prima tinerete nu suporta stresul indus(presiunile mai mari) de noile conditii de lucru, dupa cum se stie prezenta masiva a gazelor de carter implica neetanseitatea camerei de ardere(segmenti si camasi uzate).

deasemenea anularea valvei egr mareste timpul de incalzire a motorului si creste temperaturile in camera de ardere lucru care poate genera uzura suplimentara. Daca totusi ai valva anulata din soft e bine sa o si blindezi iar daca nu e blindata cu tabla groasa e bine de verificat starea blindajului cand apar probleme.

Orice problema de etanseitate a admisiei, aici includem si valva egr poate induce o recuperare slaba a gazelor de carter la relanti prin micsorarea depresiunii(vacuumului) pre-turbo , gazele nu mai sant trase din motor si ies si ele pe unde pot.

ce e de facut:
1. spala tot traseul de recuperare a gazelor
2.verifica/inlocuieste tot ce tine de vacuum pe la turbina si valva pierburg
3. fa un schimb de ulei+consumabile, poti merge pe o cifra mai mare de ex 5w4o in loc de 5w3o
4.verifica blind egr.

daca nu i trece cu astea ai o "roaba" si trebuie sa te obisnuiesti cu ideea sau sa o vinzi.

Author:  FREEZER [ 07 Dec 2013, 23:10 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Inclin sa cred ca-i ceva de la epurator. Uleiul e 5w40, presiunea in boost e ok (verificata in fes). Imi ramane de verificat epuratorul si blindarea egr-ului, in prima faza. Imi amintesc ca tata a avut o problema cu epuratorul la rover, in sensul ca n-a mai facut fata, pana l-a bagat in admisie.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  comanr [ 07 Dec 2013, 23:14 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

nu spune multe faptul ca presiunea boost e ok, sistemele astea sant facute sa indese aer pana cand iese cat trebuie adica daca ai o mica pierdere poate sa nu apara mcsf , este compensata.

Author:  jUkebOx [ 09 Dec 2013, 19:46 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@comnar

"daca nu i trece cu astea ai o "roaba" si trebuie sa te obisnuiesti cu ideea sau sa o vinzi"

:haha: :haha:
Cu ce suflet a scris.....!!

Ontopic:

E epuratorul dat peste cap. De la overboost-ul din soft. Curata-l

Author:  FREEZER [ 10 Dec 2013, 20:32 ]
Post subject:  Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Epuratorul e ok, caci gazele trec cu usurinta in admisie. Verificat! Din ce-am vazut prin alte forumuri, gazele sunt relativ normale. Iar cand epuratorul e infundat, in prima faza scuipa joja. Sunt convins ca nu sunt singurul cu gaze pe joja. Acum nu va ganditi ca ies ca la locomotiva. Dar sunt vizibile de aproape.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  silencer [ 10 Dec 2013, 21:12 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

ti-am scris mai devreme cu problema mea, in cazul meu a fost debitmetrul, schimbat si totul e ok...

Author:  comanr [ 10 Dec 2013, 21:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

@freezer

ok, daca esti sigur ca epuratorul nu e infundat si ca e in regula. cati km are masina?

Author:  FREEZER [ 10 Dec 2013, 21:33 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Aproape 190.000


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  comanr [ 10 Dec 2013, 21:37 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

nu ar fi multi, dar daca ai abuzat de ea poate i se trage de la talpa. ai verificat furtunasul dintre valva pierburg si turbo, scos si uitat la el atent?

Author:  FREEZER [ 10 Dec 2013, 21:55 ]
Post subject:  Mici intrebari care nu merita un topic separat!

Inca nu. Vineri ma uit mai atent la furtunase. Apoi urmeaza schimbul de ulei+becurile xenon (dreptul e cam violet) pentru ca o pregatesc pentru un alt drum de Romania. Kegat dd talpa, nu prea am fost adeptul. Poate la inceputul perioadei de resoftare. In rest, ma incadrez pe plaja dibtre 2000-3000 rpm. As intentiona sa mai probez softul stock cu admisia de inox, pentru a vedea diferentele de putere/consum dar nu dau de Xdye, pentru a schimba softul.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

Author:  Wanted84 [ 14 Dec 2013, 22:40 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

La masina am o senzatie de kick down cand accelerez.Poate ma insel.Masina are cutie manuala.Cand accelerez ea se tureaza ca dupa 1 secunda se tureaza ceva mai tare.Poate sa fie ceva la alimentatie?

Author:  comanr [ 14 Dec 2013, 23:25 ]
Post subject:  Re: Mici intrebari care nu merita un topic separat!

pai e bine nu?

Page 103 of 190 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/