Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 156 1.9 MJet https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=704 |
Page 11 of 11 |
Author: | nikucry [ 26 Jan 2010, 16:43 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
Ok, sorry! Dar nu am joc la imbinarea dintre piston si pedala, ci in pompa.Vad clar cum tija care actioneaza pompa are un joc de vreo 2-3 mm cateodata. Si magarii de la alfashop.uk unde am schimbat ieri distributia dupa ce au dat o tura cu masina , mi-ai zis ca totul e ok. |
Author: | IRBabuin [ 26 Jan 2010, 22:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
Probabil la tine este din cauza unei aerisiri defectuoase. Se rezolva usor, se scoate bateria si printr=o gaurica se vede surubul pe unde se face aerisirea. |
Author: | IRBabuin [ 28 Mar 2010, 15:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
O mica demonstratie facuta de georgeg la "Alfaclub tuning days" m-a pus pe ginduri. Acolo s-au curatat si citeva MAP-uri de la masinile prezente, care erau mai mult sau mai putin murdare, insa masinile erau relativ cu putini km. Desi masina merge bine, am desfacut si eu sa vad cum arata. Cam asa. Asa arata nou (sau curatat competent, ultimele poze). http://liberty.eurekaboy.com/mapsensor.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Masina mergea decent, n-am ce sa zic, diagnoza inregistra bine presiunea din admisie, nu prea inteleg cum avind in vedere ca era complet incastrat in namol. Singura imbunatatire e ca nu mai scoate fum la forja maxima si nu mai plafoneaza la 4000 asa, acum trece mai bine de 4500. Va trebuie un torx 30 si se scoate din galerie. Referitor la curatare, nu folositi NIMIC mecanic, dati cu lichid de curatat carburatoare pe virful lui, lasati sa se inmoaie bine jegul (30 min - 1h) si dupa aia il scuipati cu lichid de carburatoare (seringa sau cu sprayul) pina e curat. Nu il suflati cu aer comprimat de la vulcanizare. |
Author: | IRBabuin [ 17 Jul 2010, 15:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
Stie cineva cum se scot conductele de la servo ca sa pot schimba lichidul? Am dat jos proiectorul si am incercat sa deblochez cu o surubelnita, nu merge neam, era sa rup si clemele alea 4 care blocheaza conducta.... |
Author: | IRBabuin [ 07 Sep 2010, 00:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
Ultimu jmen, eroare P1238 - air quantity 2. Masina dadea cu fum, consuma o idee cam mult (si am realizat ulterior nici nu prea mai tragea). Initial nu suna bine, ba MAF, ba furtune de admisie sparte, ba EGR infundat. MAF masura aiurea inclusiv la relanti. Mers la un meserias, alexmirica, gasit furtunul de la Pierburg la turbina spart. Inlocuit rapid, problema rezolvata. Sters erori, masina bubuie ca inainte. Probleme pe gustul meu, ieftine. |
Author: | IRBabuin [ 22 Mar 2011, 21:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
De vreo 2 luni a inceput sa bata suspensia. Sanatos asa, plus niste zgomote gen mugete. Initial s-a diagnosticat la nea mirica bucse brat superior. Le-am luat, le-am schimbat+bucsele de bara stabi la care am ajuns chiar inainte sa fie prea tirziu. Din pacate nu am rezolvat prea mare lucru, masina tot mugea si batea, RAU. M-am tot gindit la setul de brate de pe ebay ca sa scap, inainte totusi am mai facut o mica diagnoza la alexmirica. Amortizoru de la sofer stricase kitu de protectie si curgea ulei din el (ulterior am vazut ca a ros si flansa, pentru ca era aproape blocat). Le-am schimbat pe amindoua, plus flansele (asta nu e neaparat, pentru ca nu este McPherson suspensia, cazul asta a fost special) si kitul de protectie. Nici cel de pe dreapta nu era in firea lui, amortiza asa in trepte. Masina nu mai bate acum (sau cel putin ma feresc eu de gropi ca de draci), imbunatatiri la toate categoriile: la frinare, nu mai imi smulge volanul din mina la accelerari maxime, nu mai face "wheelhop" cind patineaza rotile, o idee mai stabila la curbe, nu mai pompeaza ca Audi asa la denivelari ample si viteze maricele (intrarea in Lujerului dinspre Plaza, banda 2, cine stie). In schimb au inceput sa se simta anumite denivelari, se simte mai rigida masina (2.2 bar). Ca informatie asa, daca masina pompeaza pe denivelari ample, daca tinde sa dea cu nasul de asfalt la speedbumps luate la 5kmh, daca va smulge volanu din mina la blana sau face wheelhop pe ud, e timpu sa va uitati la amortizoare. Urmeaza acum placutele (nu neaparat uzate la blana) si discurile (aproape moarte), prima oara in 90k km. O sa caut niste placute mai moi, e anormal sa se duca dracu discurile inainte de placute. Multumiri lu alexmirica pentru efort. |
Author: | alexmirica [ 22 Mar 2011, 22:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 156 1.9 MJet |
Cu placere!!! |
Page 11 of 11 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |