O mica demonstratie facuta de
georgeg la "Alfaclub tuning days" m-a pus pe ginduri. Acolo s-au curatat si citeva MAP-uri de la masinile prezente, care erau mai mult sau mai putin murdare, insa masinile erau relativ cu putini km. Desi masina merge bine, am desfacut si eu sa vad cum arata. Cam asa.
Asa arata nou (sau curatat competent, ultimele poze).
http://liberty.eurekaboy.com/mapsensor.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Masina mergea decent, n-am ce sa zic, diagnoza inregistra bine presiunea din admisie, nu prea inteleg cum avind in vedere ca era complet incastrat in namol. Singura imbunatatire e ca nu mai scoate fum la forja maxima si nu mai plafoneaza la 4000 asa, acum trece mai bine de 4500.
Va trebuie un torx 30 si se scoate din galerie. Referitor la curatare, nu folositi NIMIC mecanic, dati cu lichid de curatat carburatoare pe virful lui, lasati sa se inmoaie bine jegul (30 min - 1h) si dupa aia il scuipati cu lichid de carburatoare (seringa sau cu sprayul) pina e curat. Nu il suflati cu aer comprimat de la vulcanizare.