Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Planurile Alfa Romeo https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425 |
Page 11 of 59 |
Author: | ALXege [ 17 Feb 2010, 16:38 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Nu mi-as lua noua Lancia din cauza caroseriei, a suspensiilor etc., nicidecum din cauza motorului |
Author: | Tupac [ 17 Feb 2010, 19:25 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Deci..multumesc pentru confirmare c.c.t.d. |
Author: | ALXege [ 18 Feb 2010, 00:58 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
nu cred ca ne intelegem, nu am avut nimic de reprosat in mod flagrant motorului, decat ca e montat pe caroseria nepotrivita |
Author: | Tupac [ 18 Feb 2010, 11:42 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
EGE, un motor necesita o caroserie, nu ai ce face cu el in spinare. El completeaza, defineste masina. Nu e vina mea ca au facut caroseria proasta. Puteau face una buna, un motor mai puternic, etc. Daca vorbim doar de motor, fara a lua in calcul masina, de ce nu ar fi super-mega-extra si un 1.2 ? Cand o sa vad motorul ala pe o masina care se misca bine cu el in carca, atunci o sa spun. Pana atunci, in prezent, motorul ala nu ma incanta. Imi pare rau, eu doar pe Lancia l-am vazut, nu pe Tico (unde sunt sigur ca ar fi racheta). |
Author: | marius [ 24 Mar 2010, 23:53 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Se pare ca viitoarele modele de Alfa vor veni de peste ocean. Trist, pentru ca probabil nu vor mai avea acelasi caracter italian, dar cu speranta ca Alfa Romeo,cel putin ca si nume, va supravietui. Link Autocar Link La Repubblica |
Author: | Alexandrus [ 25 Mar 2010, 00:22 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Oricat de studiata economic pare miscare asta, cumva cred ca nu doar va indeparta alfistii, ci va fi un esec si ca vanzari catre clienti noi. Dar vom trai si vom vedea. |
Author: | thenuts [ 25 Mar 2010, 14:42 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Cred ca s-a inteles gresit. Eu am inteles ca ei muta productia destinata pt America acolo la ei deoarece costurile importului acolo nu ar mai face profitabila afacerea. Dar producerea de alfa & co cred si sper ca va ramane tot in EU. |
Author: | marius [ 25 Mar 2010, 14:46 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Nope. In articolul italian se spune ca se vor taia 5000 de locuri de munca de la diverse fabrici apartinand concernului, iar viitoarele modele de clasa medie, mare si un crosover Alfa vor fi construite in America. Doar Mito va ramane sa fie produs in Italia, datorita platformei pe care o imparte cu GP. |
Author: | dand [ 25 Mar 2010, 22:37 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Conform linkului respectiv Alfa scapa totusi bine. Ati vazut ce o asteapta pe Lancia? 'the 300C saloon, Sebring saloon and cabrio and Voyager minivan will be rebadged as Lancias and sold in Italy from 2011'. |
Author: | coyote [ 25 Mar 2010, 23:09 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Rabdare si tutun...om trai si vom vedea...sunt mai multe chesti care nu s-au luat in calcul la anuntul inchideri locurilor de munca...pe aici inca nimenea nu se agita Ca vor fabrica alfa in americi...foarte normal si logic,o fac pentru piata de acolo,dar tot alfa romeo va fi |
Author: | KALI [ 29 Mar 2010, 21:33 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
ASA anticipeaza Quattroruote planurile pentru perioada 2010-2014 ale aliantei Fiat-Chrysler ce vor fi prezentate oficial pe 21 aprilie. In partea referitoare la Alfa Romeo se vorbeste despre o gama compusa din MiTo, Giulietta, un SUV pe platforma C-EVO (SUV vazut ca inlocuitor pentru 159) si 169 cu tractiune spate (pe platforma Chrysler 300C). Nici un viitor inlocuitor pentru Brera si GT... |
Author: | dand [ 29 Mar 2010, 22:12 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
A fost acum cateva saptamani o analiza destul de detaliata in Bloomberg. Potrivit acesteia, Marchionne planuieste o reintoarcere in forta a Alfa Romeo pe piata americana in 2012 cu un sedan de lux, construit pe o platforma Chrysler 300C. Producerea in US ar reduce sensibil costurile de productie (producerea lui 169 ar fi posibila in Europa doar cu un mare efort financiar, inutil in lipsa valorificarii pe piata americana), in plus ar oferi posibilitatea casei de a intra pe cea mai mare piata din lume de 'luxury cars' cu avantajul pretului in fata competitorilor directi. Comercializarea s-ar face prin reteaua Maserati, scop in care Harald Wester a si fost numit al 5-lea sef AR in 'reignul' lui Marchionne. SUV-ul nu va fi inlocuitorul lui 159 ci intrarea pe un nou segment, acolo unde mai toate firmele si-au facut debutul. Planurile de inlocuire ale gamei 159/Brera/GT depind in foarte mare masura de vanzarile Giulietta (targetul e de 100,000 masini pe an) si de mersul pe piata americana. Potrivit unor statistici neoficiale, MiTo si-a indeplinit pana acum misiunea, ridicand semnificativ vanzarile AR. Probabil o mutare a centrului de greutate din Italia catre US nu va pica bine presei locale (vor fi reduceri de forta de munca in peninsula), astfel incat eu sunt foarte sceptic fata de stirile alarmiste din media italiana. |
Author: | dand [ 29 Mar 2010, 23:51 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
ori sunt eu prea obosit, ori chior, da' nu gasesc butonul de Edit. asta e articolul pe care-l cautam, din nou sunt in dubii, parca era mai lung in revista si cu mai multe detalii. http://www.businessweek.com/news/2010-0 ... hback.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | ibiza [ 04 Apr 2010, 02:25 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
dand Quote: ori sunt eu prea obosit, ori chior, da' nu gasesc butonul de Edit.
Alfa Romeo made in USA... that's just sad. asta e articolul pe care-l cautam, din nou sunt in dubii, parca era mai lung in revista si cu mai multe detalii. http://www.businessweek.com/news/2010-0 ... hback.html" onclick="window.open(this.href);return false; PS: butonu de edit dispare dupa 20 de minute daca nu ma inseala memoria |
Author: | thenuts [ 21 Apr 2010, 23:00 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Maserati va scoate pe piata un model de doar 55.000 de euro Grupul Fiat separa divizia auto de divizia industriala OFICIAL: Alfa Romeo va lansa doua SUV-uri pana in 2014 Ma bucur ca nu au lasat la izbanda soarta AR |
Author: | marius [ 22 Apr 2010, 08:01 ] | ||
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo | ||
Aceleasi promisiuni ca si pana acum, revigorarea marcii nu se va produce fara o intinerire rapida si o extindere a gamei de modele produse. Sa salveze situatia aparenta speranta a unor SUV-uri care ar fi trebuit sa apara pe piata acum 5 ani pentru a profita la maxim de amploarea pe care a luat-o acest segment in vanzari ? Nici un urmas pentru Brera/Spider,viitorul model descoperit va aparea dupa o pauza de doi ani, nici un model sportiv in gama, nici macar o vorba despre o berlina mare. Sincer sa fiu, e cam trist. LE- ma uit si la culorile noilor modele, viitorul Spider, chintesenta Alfa, e pe jumatate american.
|
Author: | georgecristian [ 22 Apr 2010, 10:51 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Conferinta de presa Fiat cu participarea Lui Sergio Marchionne, Luca di Montezemolo ( fost presedinte grup FIAT) si John Elkann (noul presedinte ): Printre subiectele abordate, planuri de investitii de 26 miliarde EURO in Italia pana in 2014, dar si remarci negative vis-a-vis de Alfa Romeo si Lancia, cu vanzari sub asteptari in 2009 si 2010 (5% din total vanzari grup Fiat ) . Zice Marchionne: Cu volume asa joase de vanzari,Alfa si Lancia nu vor putea supravietui ca marci autonome! http://www.corriere.it/economia/10_apri ... aabe.shtml" onclick="window.open(this.href);return false; MILANO - Uno dei punti critici del futuro del gruppo Fiat è costituito dai marchi Lancia e Alfa Romeo. I risultati delle vendite per i marchi Alfa Romeo e Lancia sono infatti «ben al di sotto del target» per il 2010 ha ammesso Marchionne, durante l'investor day. Secondo Marchionne «con volumi così bassi non possono sopravvivere come marchi autonomi». PORTAFOGLIO PRODOTTI NON ADEGUATO - «Il portafoglio dei prodotti Alfa Romeo - ha detto Marchionne - non è adeguato per concorrere sul mercato, inoltre la crisi ha colpito il segmento in maniera pesante. Lancia invece ha una gamma limitata ed è troppo dipendente dal mercato italiano». Il target di vendite era di 300mila unità nel 2010 per ciascuno dei due marchi, ma Alfa Romeo ha venduto 101mila unità nel 2009 e 112mila la Lancia. «Questa - ha concluso Marchionne - è un'area di incertezza che il piano dovrà risolvere». VENDITE - Nel 2009 il brand Fiat ha coperto il 76% di tutte le vendite del gruppo Fiat (2,151 milioni di unità le vendite totali), Lancia il 5%, Alfa Romeo il 5% e i veicoli commerciali il 14%, mentre nel 2006 (1,980 milioni il totale delle vendite) il brand Fiat aveva coperto il 70% delle vendite, Lancia il 6%, Alfa Romeo l'8% e i veicoli commerciali il 16%. Così l'ad del gruppo Fiat, che ha definito il 2009 «un anno difficilissimo, ma con le misure prese abbiamo avuto risultati migliori dei concorrenti». |
Author: | Valak [ 05 May 2010, 10:16 ] |
Post subject: | Re: PARERI |
Sper sa nu ma considerati deplasat, imi dau si eu cu parerea si va intreb si pe voi in acelasi timp. Ca unul care e implicat cumva in industria asta auto si care a urmarit indeaproape evolutia Alfa din ultimii ani, in ceea ce priveste calitatea fabricatiei si progresul tehnologic, ma gandesc ca a cam venit momentul ca Alfa sa fie luata in serios de catre competitorii germani din segmentul premium. Decisiv va fi 169-le, fara un model de succes in lupta cu E-Klasse, Serie 5 ai A6 e greu sa ai pretentii de brand premium, asta e clasa exponentiala pentru segmentul premium. Pana acum, totusi, pe fronturile MiTo, 159, Giulietta, Brera si 8C, eu zic ca lucrurile stau binisor. Cunosc bine modelele Mercedes si daca pana acum cativa ani Mercedes si Alfa jucau in ligi total diferite, acum lucrurile nu mai stau chiar asa, iar realitatea cutremuratoare a serviciilor post-vanzare oferite de Alfa s-a schimbat. Chiar la nemti acasa, Alfa ocupa primul loc in topul coeficientilor CSI (Customer Satisfaction Index), asa ca avand girul Germaniei eu cred ca lucrurile stau mai bine ca niciodata. Acuma, odata cu globalizarea asta ai nevoie de vanzari de volum, ca sa poti sa sustii un R&D competitiv ori asta inseamna obtinerea unor cote de piata in regiuni unde Alfa a fost pana acum prezenta foarte timid sau chiar deloc. Pentru asta ai nevoie de expunere, trebuie sa se vorbeasca de tine, trebuie ca lumea care nu a auzit niciodata de brandul asta sa devina curioasa, sa-i descopere istoria si fascinatia, e momentul sa "Think Big", vorba francezului. Sunt singurul care crede ca intrarea in F1 ar fi exact ce ii trebuie Alfei in momentul asta ? Stiu ca vremurile sunt grele si stiu ca e riscant, dar Alfa are asa ceva in sange, valurile de simpatie pe care e capabila sa le starneasca sau sa le invie sunt uriase. Nu ar pleca de la zero, Ferrari le poate furniza tot suportul de care au nevoie si pot face o declaratie de forta. Intoarcerea la origini e sanatoasa, oricat ar fi de dificila, cand a aparut F1 Alfa culegea laurii, iar istoric vorbind, Ferrari are o datorie de platit. Imi cer scuze daca v-am plictisit, e doar o idee si daca tot exista un topic intitulat " Pareri " am procedat in consecinta si am profitat ! Nu cred ca o sa te superi daca ti-am mutat post-ul pe un topic cat de cat in ton cu nivelul lui calitativ . Topicul "Pareri" era doar unul al cuiva care incearca sa isi cumpere o Alfa si ne streseaza cu link-uri de pe site-urile de vanzari masini . Nea Victor |
Author: | IRBabuin [ 07 May 2010, 08:24 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
In F1 ar fi inutil, masinile nu au forma si nume si nu se leaga de nimic palpabil (vezi Reno), asta ca sa nu intru in problema BANILOR imens de multi si a concurentei inutile cu Ferrari. Mult mai interesant ar fi DTM, unde s-ar duela exact cu cine trebuie: BMW/Mercedes/Audi. In mod clar nu cacatul de WTCC, un surogat de campionat. |
Author: | marius [ 19 May 2010, 14:35 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Motivul pentru care Giuagiaro n-a mai prezentat anul acesta ce de-al treilea concept Alfa Romeo anuntat pentru Geneva : Quote: Volkswagen AG will buy a controlling stake in Italy's largest design and engineering firm, Italdesign Giugiaro S.p.A., two industry sources confirmed to Automotive News Europe.
Asadar, in curand, nici macar stilul masinilor italiene nu va mai fi strict apanajul acestora.
One of the sources said that an announcement could come as early as next week. Italdesign and VW representatives declined to comment. The move is consistent with VW's plan to be the world's largest automaker by 2018 with sales of 10 million vehicles a year. To reach that goal, VW's 10-brand group, including Porsche, will need more designers and engineers. In 2010 alone, VW group plans to add 60 models, including upgrades. Italdesign, co-founded by Giorgetto Giugiaro in 1968, currently has 975 employees and 800 computer aided design workstations. Most of the workers and equipment are based at the company's headquarters in Moncalieri, 15km south of Turin. Italdesign is a private company entirely owned by Giorgetto Giugiaro, 71, who serves as chairman, and his son Fabrizio, 45, who heads the design and model division. Both executives are expected to continue working at the company following the VW takeover. Italdesign does not disclose its financial results. The most recent data available shows that in 2008 the company increased its revenues 6.2 percent to 136 million euros ($166 million) and reported an operating breakeven. Engineering work stays confidential Recent models designed by Italdesign include the Alfa Romeo 159 sedan and station wagon, Brera coupe; Fiat Grande Punto and Idea; Suzuki SX4 and its Fiat Sedici sister model. Italdesign's design work is often made public by its automaker clients, but its engineering work typically remains confidential. In the past five years, the only engineering task that Italdesign was allowed to take public credit for was engineering the model range of BMW's second-generation Mini -- a hatchback, convertible and the Clubman station wagon. Previous engineering works include the Citroen C3 Pluriel small convertible car and variants of the past-generation Renault Megane compact. For VW, Italdesign styled the first-generation Golf, Audi 80, VW Passat and Scirocco; the entire family of VW's W12 sports car concepts, plus several Seat models and concept models for the rebirth of the Bugatti brand under VW. |
Author: | IRBabuin [ 19 May 2010, 21:54 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Unii cumpara tot si se intaresc, dobitocii separa firmele una de alta.... |
Author: | marius [ 29 Jun 2010, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Alfa Romeo doreste sa ajunga la 500.000 de unitati produse anual. Quote: BILBAO, Spain – Alfa Romeo will meet and could even exceed its ambitious target of boosting global sales fivefold in the next four years.
Sincer, impresia cu care m-am intors de la Arese este ca Fiat nu prea mai este interesat de Alfa.“In the past you have heard several times Alfa promising such growth figures, but this time we have the right conditions, the right products and the right synergies to get there,†Alfa CEO Harald J. Wester told the Automotive News Europe Congress here last week. Alfa's owner, Fiat Group Automobiles S.p.A., is targeting 500,000 annual sales for its sporty brand in 2014, up from just over 100,000 in 2009. Wester, who is also CEO of Fiat subsidiary Maserati, said Alfa's product offensive will help the brand, which this month celebrates its 100th anniversary, to boost volume. In the next four years, Alfa will launch six new products – a five-door version of the MiTo subcompact; the Giulia mid-sized sedan and wagon to replace the 159, a new Spider, a medium SUV and a large SUV. Wester said synergies with Chrysler group will help Alfa, which will benefit from economies of scale within the Fiat-Chrysler alliance that it never had in the past. Alfa's new Giulietta compact hatchback is based on a new compact platform that will underpin annual production of 1 million Fiat, Chrysler and Alfa vehicles. Wester said Alfa's new cars will have more safety and comfort features and more legroom in the rear. The brand's latest model, the Giulietta, achieved a five-star rating in the European New Car Assessment Program (EuroNCAP) with high scores for adult and child occupant safety, pedestrian protection and safety assistance features Despre asta insa in topicul dedicat. |
Author: | marius [ 30 Jun 2010, 15:39 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Alfa va putea vinde 500.000 de unitati anual doar sub tutela VW. Quote: How can Alfa Romeo reach its ambitious target of boosting annual unit sales above 500,000 by 2014 from 102,000 units last year? Become part of Europe's largest automaker, says one analyst.
â€Maybe Alfa could get to a half million unit sales a year, but only after the brand is sold to Volkswagen,†Arndt Ellinghorst, global head of automotive research at Credit Suisse, told Automotive News Europe in a phone interview last week. Many financial analysts, including Ellinghorst, doubt that Alfa can get to 500,000 units a year under Fiat S.p.A. ownership. By mentioning Alfa in the same breath as VW Group, Ellinghorst may spark another round of speculation that the German giant would like to add Alfa to its collection of Italian treasures. Rumors of a possible sale of Alfa to VW surfaced in Turin and Wolfsburg late last year. The buzz has not died down despite VW's and Fiat's repeated denials that a deal is in the works. In April, VW CEO Martin Winterkorn told reporters that he admires Alfa, but said the VW group, which is in the middle of trying to takeover Porsche AG, is not planning to add yet another brand. “With the hiring of design director Walter de' Silva and marketing expert Luca De Meo, as well as [the purchase of control in] Lamborghini and Italdesign Giugiaro as companies, our appetite for buying in Italy is fully satisfied,†Winterkorn said. Winterkorn's statement was clear, but there are a number of other Alfa fans in Wolfsburg, such as VW Chairman Ferdinand Piech, de' Silva, who was Alfa's design director before becoming part of the VW Group in 2000, and De Meo, who was CEO at Alfa before joining VW last summer. So stay tuned because Ellinghorst has a knack for being right about VW. Don't forget, he was the first to predict VW's reverse takeover of Porsche. |
Author: | dand [ 01 Jul 2010, 00:39 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
Arndt Ellinghorst e un individ care a devenit faimos peste noapte in 'lumea capitalului' dar nu prea stiu de ce, a negat mai intai 'market cornering'ul in afacerea VW-Porsche dupa care a intors-o 'din condei'. Ca orice specialist Pe la inceputul anului anunta cu surle si trambite ca anul asta va fi de referinta in vanzarile de luxury cars, numai ptr. ca realitatea sa-i mai dea o palma. Evident, o va intoarce din nou, va spune ca s-a referit la Elvetia (la actualul curs de 1.32 chf la eur si iesita economia din recesiune, why not?). Just another James Blunt. Daca el spune ca VW va cumpara Alfa atunci va puteti baga banii linistiti in pariuri ca asta nu se va intampla. Dar apropo de Arese si centenar, Marius, de ce zici ca Fiat-ul n-ar mai fi interesat de Alfa? La urma urmei e prima oara cand Alfa trage sperante de insanatosire financiara? Vanzarile la MiTo merg bine, la Giulietta comenzile sunt peste asteptari, daca ar vinde-o acum ar fi o idee nu intocmai stralucita zic eu. Marchionne stie doar 'balance the books', de ce sa vanda cand are toate sansele sa iesa din pierdere? |
Author: | firestarter [ 01 Jul 2010, 12:01 ] |
Post subject: | Re: Planurile Alfa Romeo |
dand Quote: Dar apropo de Arese si centenar, Marius, de ce zici ca Fiat-ul n-ar mai fi interesat de Alfa? La urma urmei e prima oara cand Alfa trage sperante de insanatosire financiara? Vanzarile la MiTo merg bine, la Giulietta comenzile sunt peste asteptari, daca ar vinde-o acum ar fi o idee nu intocmai stralucita zic eu. Marchionne stie doar 'balance the books', de ce sa vanda cand are toate sansele sa iesa din pierdere?
Iti raspund eu in locul lui Marius. Alfa Romeo aproape ca a fost inexistenta in reprezentarea oficiala a companiei la Centenar. Tot ce s-a intamplat la Milano a fost organizat de catre RIAR cu suportul celor de la Pirelli. RIAR este un ONG precum Alfa Club si a trebuit sa se agite ca sa reuseasca sa tina evenimentul prin propriile puteri. Mai mult decat atat, fostii muncitori ai fabrici Alfa din Arese au protestat in zona muzeului fata de politicile duse de catre Fiat Grup. Pana si modelele Giulietta si Mito folosite la drive test apartineau unui concesionar independent. Pe de alta parte, Marius cred ca a facut o afirmatie hazardata in privinta interesului Fiat pentru Alfa Romeo. Grupul este direct implicat in evenimentul de la Goodwood unde vor participa multi americani si probabil ca au preferat sa investeasca banii pentru a-si creea vectori de imagine peste ocean si au lasat publicului european pe mana celor de la RIAR.
|
Page 11 of 59 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |