Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=203 |
Page 11 of 17 |
Author: | Zapp [ 02 May 2012, 20:38 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
O M F G !!! ... singurele litere care mi-au iesit pe gura cand am vazut pozele Vezi sa nu iti fii sarit vreo curea cv de la distributie ... sa nu se fii calat motorul ... pot fi mai multe cauze, asa din senin sa iti scada turatia si sa moara.... Ai mai pornit-o dupa ? |
Author: | vladimir [ 02 May 2012, 20:46 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Si eu imi faceam calculele cat m-ar costa platforma din Constanta pana in Iasi dar n-a fost cazul. Cum am "pus totul pe o carte" cand am plecat dupa ea la Bucuresti acum trei ani, si acuma am lasat-o 10 min, verificat ulei, antigel, pete pe sub scut si i-am mai dat o cheie. Am venit pana acasa cu ea fara probleme, depaseste si accelereste, doar trebuie sa anticipez din timp eventuale obstacole, semafoare pe rosu, treceri de pietoni, sa o scot pe liber, stabilizez turatia din pedala si apoi franez. Moare doar daca intarzii cu schimbatul treptei si scap turatia la vale. As pune banii pe debitmetru dar sa nu mai fie si altele. LE: mai mult pt Zapp, uleiul este cam 2mm sub maxim |
Author: | nae [ 02 May 2012, 21:18 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Ai 2 mufe mari in spatele motorului, le scoti, le dai cu spray de contacte si o sa fie ok pana ai timp sa le legi direct. |
Author: | vladimir [ 02 May 2012, 23:19 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Makes sense! Parca prea toate si prea deodata au cazut. Mersi seth. |
Author: | vladimir [ 07 May 2012, 14:25 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
seth Quote: Ai 2 mufe mari in spatele motorului, le scoti, le dai cu spray de contacte si o sa fie ok pana ai timp sa le legi direct.
Nu vrea să răspundă la 'tratament' deşi am dat cu spray în două randuri, inclusiv mufa la debitmetru, şters şi erorile care reapar în câteva secunde de la pornirea motorului. Speram să scap măcar de eroarea de AC şi variator. Alte idei?
|
Author: | nae [ 07 May 2012, 14:37 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
tu ai o problema pe loom`ul cu mufa maro din spatele motorului se ocupa de bobine, ac, variator senzor presiune rail etc.. problema vine ori din mufa din spatele motorului, ori mufa ecu. verifica ff bine traseul |
Author: | buhuhuu [ 10 May 2012, 13:18 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
va salut...am si eu probleme cu beculetu asta galben am bagat pe tester..si imi da P2251 oxygen(lambda)sensor b1 s1 :negative lead:open circuit ... si P0130 oxygen(lambda)sensor b1 s1 :malfunction in circuit... Intrebare este care dintre sonde are probleme ?? |
Author: | nae [ 10 May 2012, 13:21 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
sus stanga |
Author: | buhuhuu [ 10 May 2012, 13:36 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
MULTUMEEEESC |
Author: | nae [ 10 May 2012, 13:37 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
xoxoxoxoxox |
Author: | buhuhuu [ 10 May 2012, 13:44 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
hai sa te mai intreb una tare ...de ce nu revine turatie la 800 sau cat sta ea.....imi sta pe la 1200 cateva secunde bune...abia apoi cade...in mers cand o scot pe liber. |
Author: | nae [ 10 May 2012, 13:48 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
rezolva cu sonda asta si o sa ai o surpriza |
Author: | buhuhuu [ 10 May 2012, 13:52 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
hai bn ..vb mai tarziu |
Author: | buhuhuu [ 10 May 2012, 16:14 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
tot asa sta turata....sonda aia era defecta.merci pt info. |
Author: | nae [ 10 May 2012, 19:03 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
explica mai bine in mers cand o scot pe liber... |
Author: | buhuhuu [ 11 May 2012, 14:47 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
da...sa zicem ca merg cu 60 sunt in a 4-a ..si-am scos-o pe liber..turatie nu scade la 800 sau cat sta ea ...se pune pe1100-1200 cateva secunde deci sta turata cand e pe liber,iar apoi coboara la idle... |
Author: | comanr [ 11 May 2012, 21:13 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
da pretene e ok , asa face toate ce i cu tine? ECU tine masina putin turata pentru a produce destul vacuum pentru servofrana, get it? hai sa ne traiesti! |
Author: | nae [ 11 May 2012, 21:16 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Author: | IRBabuin [ 12 May 2012, 09:39 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
In mod normal cu cit e clapeta/ICV mai inchisa, cu atit e depresiunea mai mare... |
Author: | comanr [ 12 May 2012, 21:30 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
pai cand clapeta /icv/iac sant inchise la maxim motorul moare ca nu mai are aer, dupa logica ta ar fi cam asa: un inginer bun stie foarte multe despre un domeniu foarte limitat ,unul foarte bun stie totul despre nimic... think about it |
Author: | IRBabuin [ 13 May 2012, 01:23 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Logica e ca la 800rpm ai depresiune mai mare in galerie decit la 1200, adica efectul de asistare al frinei ar trebui sa creasca, eventual la diesel sa aibe aplicatie, dar la mine nu face asa. Deci nu asta e explicatia, eventual ceva cu intrarea in regim de relanti controlat de ICV (daca nu are clapeta electronica)...presupuneri, presupuneri. |
Author: | comanr [ 13 May 2012, 07:47 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
La benzina si daca stai pe loc si faci repede pedale de frana,creste relantiul.simple as that |
Author: | deck_jena [ 10 Jun 2012, 10:21 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Salutare la toti din partea unui prea-fericit posesor de AR 156 SW Distinctive ,1.9 JTD ,16v ,103 kW , a.f. 03.2003 ,f.l. doar interior (bot clasic ,yesss!) ,cod motor 192A5.000 ,6+1 viteze ,tempomat....bla-bla-bla. Daca nu eram iesit din tara ,luni eram prezent la diagnoza s-apoi pe forum pentru a cere sfaturi pentru MCSF....asa incep invers ,cu forumul ... si-n 17-18.06 urmeaza diagnoza(aici-DK ,e scuuuuuumpaaa)in Romania (home ,sweet home!). Deci: ieri eram intr-o depasire si m-apuca dracii cand vad ca accelereaza subiectu' depasirii...Cand colo omu' nu accelera (danezii sunt suparator de corecti si politicosi) ,mie nu-mi tragea masina ,intr-a 4-a abia a ajuns la 110 km/hrs....dupa care cu tot coxul care l-am dat ma trezesc cu becu'rosu MCSF (e chiar rosu...si eu stiam ca-i galben)....ma bag la loc si tai contactul si-l repun...becu' nu se mai aprinde....merg ,merg si imi zic sa fac o proba...o fac si iar am MCFS LA 3100 giri si 110 km/hrs....trag pe dreapta ,opresc motorul si dupa ce-l repornesc dau o talpa ,pe loc ,pana la 5000 giri dar pauza MCSF.Plec si ajuns unde stau parchez.Noaptea ma zgamaie dracusorul Alfelor si cobor si-i dau cheie....surpriza:odata pornit motorul ,becul MCSF nu se mai stinge iar centralina ma agreseaza cu simbolul ala de submarin desenat de Picasso asta nemaivorbind de bipaituri si mesajul "Go to dealer" ?(unde Doamne iarta-ma ,la preturile d-aici?). Azi dimineata am zis sa dau o tura...am plecat ,evident , cu MCSF-ul aprins si i-am facut testarea : nu trece de 3100 giri si intr-a 4-a prind 110 km fara sa se mai miste acele in sus....in viteze inferioare ramane plafonata la 3200-3300 maxim.Am oprit intr-o benzinarie si am baut un suc ...cand m-am intors si am pornit motorul ia MCSF-ul de unde nu-i...stand pe loc iar i-am dat cu putin sub 5000 giri si MCSF-ul n-a dat semn ca exista...la drumdrept nu i-ammai dat forja ca mi-e frica si de MCSF si sa nu prajesc ceva...Anul trecut am pus un furtun simplu de vacuum la turbina (zic bine?)nou ca originalul imi crapase si mi-a dat in bot masina,Acum,oricum o sa pun in locul furtunului nou unul siliconic ,ca sus la valva Pierburg am pus deja furtunase siliconice. So! Ceva sugestii pana ajung in tara si fac o diagnoza?Pls! |
Author: | IRBabuin [ 11 Jun 2012, 17:15 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
Cumpara o interfata K-Line cu 3 pozitii de pe ebay si ti-o faci singur, e realmente ieftina. As banui ca ai furtunul de la actionarea vacuumatica a vanelor turbinei spart....doar o presupunere. |
Author: | deck_jena [ 11 Jun 2012, 17:49 ] |
Post subject: | Re: Motor Control System Failure (beculetul cu "motorul") |
IRBabuin Quote: Cumpara o interfata K-Line cu 3 pozitii de pe ebay si ti-o faci singur, e realmente ieftina. As banui ca ai furtunul de la actionarea vacuumatica a vanelor turbinei spart....doar o presupunere.
Multumesc mult!!! Daca gasesc pe ebay ,iti pot trimite pe PM ,link-ul cu interfata sa-mi confirmi daca-i buna? madkat Quote: poate da semne de moarte chiar valva pierburg, sau senzorul de presiune rampa....
De cand am scris ,i-am mai dat o forja azi dimineata si de atunci Picasso's Red Submarine a ramas aprins si basta...tot aprins e si tare mi-e teama ca viu acasa cu avionul.In alta ordine de idei piesele subliniate ma chelesc de 200-300-400 euro ? Multumesc! |
Page 11 of 17 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |