Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Al meu 156 V6 - WFA https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18531 |
Page 11 of 12 |
Author: | Alexandrus [ 03 Mar 2014, 04:27 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
comanr Quote: ..eu nu am intalnit nici un 156/147 care sa nu bata pe drum insa mergeau intr o parere...
Era o optiune la comandarea de noua a masinii, sa vina fara batai, dar foarte putini au optat pentru ea.Cum spunea Einstein, “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 09:37 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
total de acord! |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 11:54 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
vezi la stabilizatoare cand montezi sa asezi un cauciuc de 2-3mm sub bucsa, e o metoda faina , in timp compenseaza uzura acest sistem si practic uiti vreo 100k de bara stabilizatoare, nu si de bielete insa daca ai bara de 23 mai ales. |
Author: | comanr [ 03 Mar 2014, 12:05 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
sigur ajuta o bara de 23 la tine, sta adunata pe viraje, singurul neajuns, cad bieletele mai repede. |
Author: | comanr [ 12 Mar 2014, 23:28 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
imi place foarte mult cum da volanul fara butoanele ale de kkt , nota 10 pentru stil. |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Mar 2014, 00:50 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Gata, interiorul e complet. (...) Oricum acum totul este exact cum imi place.
Nu e inca complet. Invarte-te de niste ceasuri pe portocaliu, cele de pe E.S. si apoi va fi complet. Vezi sa fie tot cu 2-60.Aaaa, si cu casitofonu ala ce faci acolo ? O inscrii in retromobil ? |
Author: | comanr [ 13 Mar 2014, 00:58 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
cestofonu' e cel mai smecher lucru din habitaclu! e atat de curat |
Author: | comanr [ 13 Mar 2014, 01:03 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
nu ceda, lasa magnetofonul acolo! si asa banuiesc ca nu te dai cu v6 pe muzica, e pentru pus radio cand schimbi uleiul! |
Author: | ionutp [ 13 Mar 2014, 14:36 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Daca tot e gata interiorul, pune si tu o poza calumea.. Vad ca esti preocupat de sonorizare...nu cred ca am deschis ever cd-playerul ala la gta..sau ce-o fi ala.. |
Author: | ionutp [ 13 Mar 2014, 15:27 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
madkat Quote: Apropos - nici tu nu prea ai mai updatat topicul
Sper sa-l updatez pana in Fest, sper sa iasa cum imi doresc, stii tu..
|
Author: | lucianm [ 13 Mar 2014, 15:57 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Mama, ce etapa de WTCC se pregateste la Fest... |
Author: | tzzivii [ 13 Mar 2014, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Vorbesti serios cu preturile pt cablu?? |
Author: | comanr [ 04 Apr 2014, 15:12 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
multe motoare au probleme cu evacuari crapate, unele se pot suda insa trebuie electrod de fonta, cel mai bine e sa inlocuiesti galeria, deseori recidiveaza buba. nu cred ca fisura aia e cauza balbaielilor la rece deoarece la rece motorul este in openloop, cauza ar putea fi depunerile din admisie/regulator presiune benzina si vre un injector insa e foarte bine daca reusesti sa etansezi galeria. desi masina e vechiuta vad cum incet incet revine la factory specs, bravo, din punctul meu de vedere esti un alfist cu pedigree chiar daca de maine nu vei mai avea nici o alfa si vei merge numai cu audi/vw. spun asta deoarece multe din lucrari le abordezi in regim DIY si stii ce o doare pe alfa ta, rezultatul fiind mai mereu unul curat si de bun gust chiar daca apelezi la elemente non OEM uneori. statusul de alfist nu se limiteaza la a avea o alfa (pentru ca sant multe alfe fara alfisti) si odata atins nu mai poate fi uitat, e ca mersul pe patine/bicicleta |
Author: | comanr [ 04 Apr 2014, 15:31 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
daca sudezi galeria, preferabil sa o sudezi TIG si sa dai cate o gaura de 1,5-2mm in capetele fisurilor inainte sa sudezi pentru a impiedica propagarea fisurilor. |
Author: | mugurel [ 28 May 2014, 12:47 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Vad ca la exterior a spalat-o D-zeu ) |
Author: | alfetta [ 28 May 2014, 16:12 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Ce culoare de laptisor doina ? |
Author: | ionutp [ 28 May 2014, 16:18 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Nu am incercat niciodata curatarea cu Doina. Am vazut ca se tot recomanda, e asa magnific ? |
Author: | alfetta [ 28 May 2014, 16:26 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Da, este okay, eu am folosit-o pe cea alba si am frecat de . Mai nou , cremele pt intretinerea tapiteriei din piele naturala contin uleiuri cosmetice, deci tot la doina se ajunge. |
Author: | cristialex80 [ 10 Jun 2014, 14:17 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
vezi in topicul meu admisia |
Author: | cristialex80 [ 10 Jun 2014, 17:45 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Si eu as fi păstrat acel furtunas pt recirculare dar... |
Author: | comanr [ 10 Jun 2014, 20:12 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
admisia prezinta vacuum si trage acele gaze, uneori instaland un filtru, oil catch can sau alte lucruri nu oferi transport suficient gazelor de carter, mai ales daca motorul e trecut de prima tinerete si risti sa apara pierderi de ulei pe la capacele de la culbutori din cauza presiunii locale mai mari. mai e si partea nasoala ca acele gaze nu trebuie sa ajunga sub capota din cauza ca sant destul de otravitoare chiar daca sant in cantitate mica, ele pot fi trase de sistemul de ventilatie, oricum ceva otrava vine de la motor, nu e o problema dar e bine sa nu agravam. |
Author: | Flor1n [ 10 Jun 2014, 22:53 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Arata altfel cu teledialuri. Iar jantele de iarna sunt pe 16? Sau nu ai frane mari? offtopic: Cautam de mult o explicatie pentru acel furtun, multumesc! |
Author: | comanr [ 20 Jun 2014, 10:17 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
merge si asa, era mai bine daca gaseai o bucata mai lunga sa nu te mai chinui. la unele masini daca scoti joja de la ulei sau alt furtun se opresc sau le creste relantiul, banuiesc ca aici gazele sant injectate inainte de clapeta si nu mai e cazul mai ales daca motorul e inca viu. |
Author: | comanr [ 20 Jun 2014, 10:38 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
aham, is multe care au nevoie de acel upgrade nu e cazu la a ta. |
Author: | mugurel [ 21 Aug 2014, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Al meu 156 V6 - WFA |
Te muti pe 4tiganie ? |
Page 11 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |