Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Rosso Inferno
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=17135
Page 11 of 21

Author:  yux_mm [ 16 Jul 2012, 09:22 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

o sa arunc o geana la mine sa vad daca exista acel opritor

Author:  ILuzoriu [ 16 Jul 2012, 13:41 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

N-as putea spune ce au modificat, cert e ca au rezolvat problema. Si au fost singurii care, doar uitandu-se la piesele trimise de mine (disc, placa + volanta) si-au dat seama care e buba.

Author:  Valak [ 25 Jul 2012, 10:16 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Masina a fost urcata pe platforma si dusa la Autoitalia Colentina. Se pare ca de data asta n-o sa mai fie nevoie de dat cutia jos pentru ca pur si simplu s-a spart gulerul care fixeaza cilindrul receptor pe suportul de pe carcasa cutiei si a iesit din suport. Sigur ca e mult mai bine decat sa dai cutia jos, mai putin bine e ca am mai inlocuit cilindrul asta o data, cu unul Sachs, fiindca pierdea lichidul. E adevarat ca de cand l-am schimbat eu cutia a mai fost data jos de doua ori si e posibil sa fi aparut vreo trauma/fisura la un moment dat. N-as vrea sa ma gandesc ca e atat de prost de la mama lui (oricum gulerul ala, care e de forta, pe el se clipseaza siguranta, e mult mai subtire decat cel de ghidare) sau ca la masina asta fortele ce apar la debreiere sunt mai mare decat ar fi normal. In fine, am comandat un cilindru original, il astept sa soseasca din Italia si masina se intoarce pe strada. Cu ocazia asta am si masurat prin comparatie cu o masina identica, cursa cilindrului receptor, suspectam eu ca o cursa prea lunga ar putea grabi sfarsitul rulmentilor de presiune. Cursa e in regula. Sigur, sunt niste diferente, eu avand discul nou, dar cu pedala la fund, acelasi cilindru are o cursa maxima aproape identica. Mai mult, la capat de cursa fiind am mai impins putin tija de debreiere si se misca liniar, nu se simte ca si cum ar fi la capat de cursa.

Author:  nesquick [ 25 Jul 2012, 10:34 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Masina ta are o personalitate foarte bine definita :)

Succes cu reparatia si sper sa nu mai apara probleme :)
Aproape ca m-am plictisit eu de cate ori a cedat

Author:  comanr [ 25 Jul 2012, 10:54 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@valak
la mine e ambreiaj pull -type adica rulmentul de presiune trage de placa de presiune pentru debreiere , sa vezi faza patita acum ceva vreme(in primavara) .
schimb totul (volanta ,placa disc rulment , uleiuri , tot ) si parcurg cam 5 mii de km
opresc undeva si cand sa plec ambreiaj la podea ,zic valeu ,am pus-o chiar langa un sat plin cu tigani cu carute din alea

ridic cu mana pedala si sta sus ,dau sa apas era foarte tare .renunt sa mai apas si ma m pus pe desfacut masina in drum.

ce am observat:

rulmentul s-a declipsat din placa ,furca s-a dus pe maxim la fel si pistonasul cilindrului si daca impingeam mai tare riscam sa rup gulerul ala de la cilindru(undeva trebuie sa cedeze) .

am presat inapoi furca , s-a reclipsat rulmentul si de atunci nu am avut nici o problema ,absolut totul perfect, am si fortat masina de nenumarate ori.

deci ideea e ca e nevoie de multa forta sa spargi buza aia si cred ca la tine s-a intamplat la fel doar ca tu ai fost un pic mai puternic.....sper ca intelegi ce zic

Author:  cristih [ 25 Jul 2012, 11:08 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Totusi nu cred ca s-a apasat cu atata forta. Herma nu e un elefant :)

Author:  tzzivii [ 25 Jul 2012, 11:11 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ehh, e in crestere..

Author:  comanr [ 25 Jul 2012, 11:14 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

nu l cunosc pe amicul nostru dar oricum se apasa cu piciorul nu cu degetul.

Author:  Valak [ 25 Jul 2012, 11:26 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@comanr: Am patit-o si pe asta cu declipsatul rulmentului de pe placa, avem acelasi tip de ambreiaj. Nu-mi dau seama cum se poate intampla treaba asta, e foarte greu de scos rulmentul de pe placa, uneori nu reusesti nici cand vrei sa o faci pe banc. Mai rau e ca daca s-a intamplat o data, se poate intampla oricand. Tu ai dreptate, daca se declipseaza rulmentul si ai pedala sus si nu se poate apasa, insistand, trebuie sa cedeze ceva, dar nu a fost cazul acum. Vreau sa cred ca a fost fie vorba de o fisura aparuta mai demult si care in timp a lucrat, fie nu a fost bagata siguranta corect, pe toata circumferinta cilindrului si atunci numai o parte din buza cilindrului a preluat forta.
Herma e un delicat, de felul lui. In ceea ce priveste pedala de ambreiaj, mai nou o apasa cu mana, ii vorbeste, de teama sa nu o bruscheze cumva !

Author:  comanr [ 25 Jul 2012, 11:28 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

cica se intampla foarte rar , e ca la oamenii care se ineaca cu o samanta de pepene si mor,dar se poate
totul depinde de cate pacate ai :D

Author:  Hermanoli [ 25 Jul 2012, 12:24 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Chiar dupa atatea necazuri afirm ca Rosso Inferno e super masina. Pacat ca nu avem o karma prea buna impreuna. Daca aveam necazuri diferite de fiecare data, ziceam ca este o "petarda" de masina si o bagam la "casat" de multa vreme. Avand aceeasi problema de fiecare data, tind sa cred ca a fost "mana" unui mecanic "priceput" la mijloc. Am cam eliminat si incompetenta mea: as fi pus si GTV pe "butuci" pana acum daca piciorul meu stang ar fi fost inapt, avand in vedere ca eu conduc si GTV-ul 95% din timp.
Sunt foarte dezamagit de ghinionul de care am avut parte, dar in continuare nu am resentimente fata de masina. Am investit bani si sentimente in ea pt a fi exact cum mi-am dorit, dar trebuie sa ma declar resemnat: e timpul ca poveste ei s-o continue altcineva.

Pentru cine este interesat, masina o sa apara cat de curand la Mica publicitate, dar poate pune intrebari atat pe topic cat si pm.

Author:  Valak [ 25 Jul 2012, 12:33 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Apropo de karma asta, e important sa se stie si ca desi folosim masina 60% Hermanoli, 40% eu, absolut toate problemele pe care le-a avut masina au aparut doar atunci cand era la el.

Author:  Hermanoli [ 25 Jul 2012, 12:37 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Cu aceasta ocazie vreau sa informez lumea ca viitorul proprietar va primi cheile de la Valak, ca nu cumva sa transmit ghinionul mai departe.

Author:  nesquick [ 25 Jul 2012, 12:38 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

:lol: :roll2:

LE: ce nu am inteles eu.... cum naiba la fostul proprietar nu sa stricat?

Author:  ionutp [ 25 Jul 2012, 12:40 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Valak Quote:
Apropo de karma asta, e important sa se stie si ca desi folosim masina 60% Hermanoli, 40% eu, absolut toate problemele pe care le-a avut masina au aparut doar atunci cand era la el.
Hermanoli Quote:
avand in vedere ca eu conduc si GTV-ul 95% din timp.
Nu-l mai lasa cu GTV-ul :P

Author:  tzzivii [ 25 Jul 2012, 12:43 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Nu mai bine faceti schimb de masini? Ca parca si GTV-ul se strica numai la Valak. :lol:

Author:  Valak [ 25 Jul 2012, 12:45 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@CristianMiu: Fostul proprietar a schimbat kit-ul de ambreiaj la 70 000 de km, cand masina era in garantie, iar dupa o saptamana i s-a rupt si lui rulmentul si s-a facut garantie de piesa, dar alte probleme nu a mai avut.
@tzzivii: Oricum el merge cu ele, in marea majoritate a timpului, eu nu prea ma dau jos de pe motocicleta, atata timp cat o permite vremea de afara. Cat priveste GTV-ul, e chiar cuminte, o bobina, niste fise si capacul si luleaua distribuitorului, ca sa nu mai vorbesc de baterie, se pot considera consumabile. Carla e o doamna.

Author:  comanr [ 26 Jul 2012, 22:33 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

@valak
ma nu stiu da unele lucruri e bine sa le faci cu manuta ta in romania sau macar sa stai holbat acolo altfel sant mari sanse sa se aleaga praful ...

Author:  Valak [ 27 Jul 2012, 11:51 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Ai perfecta dreptate ! Prima data cand am schimbat cilindrul receptor l-am schimbat cu manuta mea (e adevarat ca l-am consultat si pe Mirica prin telefon, nu stiam pe unde se ajunge la el) si cam stiu unde ai putea fi tentat sa-l "ajuti" cu ciocanul.
E un lucru sfant de stiut ca ai toate motivele - exceptand cazul in care ai doua maini stangi - ca atunci cand anvergura operatiei si SDV-istica implicata o permit sa-ti rezolvi singur probleme. Nu pentru ca in service oamenii nu s-ar pricepe, ci pentru ca ii intereseaza foarte putin spre deloc calitatea executiei. A nu se intelege ca nu sunt si tehnicieni pentru care respectul fata de meserie inca mai inseamna ceva, dar ei sunt putini, desconsiderati si marginalizati atat de catre colegi, cat si de catre sefii lor. De catre colegi pentru ca etica muncii le da un ascendent moral, iar de catre sefi pentru ca lucrand corect, lucreaza mai incet si nu au productivitatea unuia care din doua baroase a degripat un pivot, in loc sa puna presa, de exemplu.

Author:  Valak [ 30 Jul 2012, 16:34 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Masina e inapoi pe strada. Desi mi-a venit peste mana sa duc masina in Colentina, eu locuind in Militari, trebuie sa spun ca am fost impresionat placut de profesionalismul celor din Colentina. Pe langa faptul ca au adus din parcarea subterana o masina identica pentru a masura cursa cilindrului receptor si a elimina posibile suspiciuni legate de aceasta, au lucrat foarte ingrijit, au spalat orice eventuale pierderi de lichid de frana din compartimentul motor in urma spargerii cilindrului receptor si aerisirii celui nou montat si in momentul ridicarii masina era curata, fusese spalata si la exterior. Pretul manoperei a fost unul mai mult decat corect, iar piesa comandata din Italia a ajuns cu DHL in 3 zile. Un alt punct forte al celor din Colentina o reprezinta seful de service, Cosmin Vaciu, un tip tanar dar cu multi ani de experienta ca trainer tehnic, care se implica activ si nu se limiteaza la a latra ordine personalului din atelier fara a avea habar de diagnoza, asa cum se intampla de obicei cu sefii de service. Una peste alta, desi sper sa nu mai am nevoie de service prea curand, AutoItalia Colentina tocmai si-a mai castigat doi clienti, atat eu cat si Hermanoli recomandandu-i fara nicio rezerva.

Author:  yux_mm [ 30 Jul 2012, 16:42 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

in general sunt destul de ok cei de la colentina. o mai iau si pe aratura cateodata de-ti vine sa ii iei la palme. ce m-a indepartat pe mine de ei a fost ora de manopera care mi se pare cam maricica.

in alta ordine de idei, am verificat la mine si pedala de ambreiaj nu are nici un opritor. cel putin nu pe bratul vizibil la interiorul masinii al pedalei.

Author:  tzzivii [ 30 Jul 2012, 16:49 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Eh, lasa ca mai iti povestesc eu cate ceva si renunti si la ei...

Author:  Hermanoli [ 06 Aug 2012, 21:36 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

In weekend am fost intr-o mini excursie: Bucuresti-Buzau-Bacau-Piatra Neamt-Targu Neamt-Bicaz, culmea, am revenit cu ambreiajul intreg in Bucuresti :lol: Ce vroiam sa zic, avand in vedere c-a fost prima mea vizita prin Moldova, este c-am ramas foarte placut impresionat de "calitatea" drumurilor din Moldova, iar faptul ca eram la volanul unei Alfe n-a putut decat sa mi puna un mare zambet pe fata.

Author:  cristih [ 06 Aug 2012, 23:27 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

Bravoo! Ai fost la mine acasa, ca sa spun asa. La un moment dat (nu mai stiu la ce intalnire) am recomandat acest drum spre nordul Moldovei (se discuta de un drum alternativ). Ma bucur ca ti-a placut zona. Trebuie sa mergi si pe Trans'ul din Bucovina! O sa iti placa tie si Alfei tale si mai mult :)

Author:  Hermanoli [ 30 Aug 2012, 11:41 ]
Post subject:  Re: Rosso Inferno

:arrow: curea transmisie Dayco & rola ghidare Ina chiar inainte de Fest.

Rosso Inferno este iar :first: Si cum i-a placut cu steagul GB, o sa primeasca cat de curand unul cu Alfa/Italia/Lombardia/Pirates/Union :lol:

Page 11 of 21 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/