It is currently 23 Nov 2024, 06:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 14 Next
Author Message
PostPosted: 07 Jul 2012, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
Felicitari pentru modul in care le intreti ... sunt imaculate toate

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
zenzaman Quote:
nah, ca asta vroiam sa intreb si eu :)) (si mai vreau sa intreb ce fac mufele alea de sub scaune. eu din cate mi-am bagat mainile pe sub scaunele din geteveu n-am observat sa aiba asa ceva. nu de alta dar si eu am acelasi plan maret de a scoate scaunele intru bunastarea mochetei :) )
Mufele galbene sunt pentru senzorii de la airbag-uri. Sunt si pe GTV la fel si identice ;) Cand o sa vezi in bord indicatorul de airbag aprins, mufele alea sunt de obicei primul loc in care sa cauti cauza.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Un mic hint: http://www.be-loud.ro/produse/Integrare_OEM/Alfa_Romeo/" onclick="window.open(this.href);return false; ceea ce ar trebui sa fac si eu, doar ca la mine lipseste si rama originala :(
Zi-mi cum ai dus usb-ul in scrumiera..si eu vreau sa ac asta pt ca e inutila.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Stiu ce zici, am avut un gand, problema e ca nu s-au facut argintii decat pentru MK3, practic pentru MK2 nu exista, este la fel ca cea de MK1 care este insa neagra. Trebuie deci vopsita, intr-o nuanta cat mai apropiata de culoarea plansei de bord, si nici ieftina nu e. Asadar, cam multa bataie de cap pentru o chestie de care nici nu sunt foarte sigur, pentru ca imi place cum este ingropat playerul acum. O sa caut in viitor o solutie pentru a astupa cumva vizual gaurile de sub si de deasupra playerului si cred va arata mult mai bine decat cu masca de integrare. :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2011, 18:30
Posts: 261
Car: GTV 2.0 JTS
Location: Sibiu
ALXege Quote:
Attachment:
IMG_0058.jpg
[*] inca de cand am luat-o am avut ceva probleme cu temperatura, care urca vertiginos catre 110 grade (presupun ca asta este gradatia intermediara dintre 90 si 130), fara sa fiarba insa. Recent, am inlocuit termostatul si senzorul de temperatura de pe termostat si pare sa fi scapat de problema, temperatura mai urca uneori peste 90 dar intervin ventilatoarele si o coboara imediat la 90; problema persista doar atunci cand folosesc clima :?: Mai investighez..
hah... avem acelasi breloc (foarte foarte misto de altfel :) ) https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

la mine cand acul ajunge pe linia de 90, testerul imi arata 93-94. daca e o chestie comuna inseamna ca gradatia intermediara e in realitate peste 110
si da, si la mine cu clima pornita temperatura coboara mai repede decat cu ea oprita.

_________________
Alfa Romeo 916 GTV 2.0JTS
Alfa Romeo 916 Spider 2.0TS
Alfa Romeo 159 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo 156SW 1.9JTD

uneori fotograf


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai la mine este exact invers, cu clima oprita lucrurile sunt cat de cat in limitele normalului, cu ea pornita urca multa si nu prea mai coboara..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Dec 2011, 18:30
Posts: 261
Car: GTV 2.0 JTS
Location: Sibiu
yea, am inteles. ma refeream la ce a spus madkat :)

_________________
Alfa Romeo 916 GTV 2.0JTS
Alfa Romeo 916 Spider 2.0TS
Alfa Romeo 159 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo 156SW 1.9JTD

uneori fotograf


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
ALXege Quote:
Pai la mine este exact invers, cu clima oprita lucrurile sunt cat de cat in limitele normalului, cu ea pornita urca multa si nu prea mai coboara..
Iti porneste al doilea ventilator cand e cuplata clima?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Da, ventilatoarele functioneaza cum trebuie, mai investighez..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
verifica si radiatorul de racire sa fie in mintile lui. Adica sa nu fie infundat lovit, gatuit, etc .

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 18:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
M-am uitat, pare ok, dar mai mult ca sigur e imbatranit. Cel mai probabil ma paste o schimbare..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2012, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
O sa mai investighez sa vad ce-i de facut. Postez update-uri daca reusesc ceva sau ajung la o concluzie.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Am schimbat si radiatorul, dar problemele n-au disparut de tot. Temperatura fluctueaza acum intre 90 si 100. Incep sa cred ca "asa face ele"..
Nu stiu daca s-a curatat si instalatia, ceva imi zice ca nu.. Mirica?

Alte update-uri:
Am schimbat simeringul de palier pe unde pierdea ulei.
Cum nici ambreiajul nu mai avea viata lunga, daca tot era cutia demontata am montat si un nou kit de ambreiaj. Pedala este acum mult mai moale si cupleaza lin si frumos.
Am inlocuit si parbrizul, cel vechi crapandu-se in mod bizar pe partea pasagerului, de sus pana jos, in timp ce eram la o pizza. Inca o parte din Geta care traieste acum in Spider :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ventilatorul merge pe ambele trepte.
Termostatul doar ce l-am inlocuit cu unul nou acum nici 1 luna..
Pompa de apa a fost inlocuita odata cu distributia, primavara trecuta.
Din ce-mi dau seama, asta este modul normal de "operare".

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Mirica zice ca nu..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Am schimbat si radiatorul, dar problemele n-au disparut de tot. Temperatura fluctueaza acum intre 90 si 100. Incep sa cred ca "asa face ele"..
Nu stiu daca s-a curatat si instalatia, ceva imi zice ca nu.. Mirica?

Alte update-uri:
Am schimbat simeringul de palier pe unde pierdea ulei.
Cum nici ambreiajul nu mai avea viata lunga, daca tot era cutia demontata am montat si un nou kit de ambreiaj. Pedala este acum mult mai moale si cupleaza lin si frumos.
Am inlocuit si parbrizul, cel vechi crapandu-se in mod bizar pe partea pasagerului, de sus pana jos, in timp ce eram la o pizza. Inca o parte din Geta care traieste acum in Spider :)

Bine,bine dar niste poze,pe cand ? :scratch:

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2012, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
:lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2012, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:tongue:


Attachments:
photo 2.JPG
photo 2.JPG [ 290.25 KiB | Viewed 10431 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 22 Dec 2012, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Faina masinuta.
Pt cei care au probleme cu racirea: lichidul de racire afara, umplut instalatia cu Coca Cola, mers o zi cu masina, lasat peste noapte, a 2-a zi golit instalatia si bagat antigel. Face minuni. Partea proasta e ca: 1. nu se poate face iarna, Cola ingheata in motor si-i periculos, poate crapa blocul; 2. tre' mers cu caldura deschisa, ca sa curete si caloriferul.


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2012, 19:17 
Offline

Joined: 29 Oct 2011, 03:54
Posts: 97
Car: Alfa Romeo Brera
Crashtest Quote:
Faina masinuta.
Pt cei care au probleme cu racirea: lichidul de racire afara, umplut instalatia cu Coca Cola, mers o zi cu masina, lasat peste noapte, a 2-a zi golit instalatia si bagat antigel. Face minuni. Partea proasta e ca: 1. nu se poate face iarna, Cola ingheata in motor si-i periculos, poate crapa blocul; 2. tre' mers cu caldura deschisa, ca sa curete si caloriferul.
solutie universala? sau doar pentru motorizarea si modelul asta ? :lol:


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2012, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Se poate face si iarna, se amesteca cu Jack si nu mai ingheata! :lol:

Terminati ma cu prostiile, n-o sa bag Cola in motor! :moron:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2012, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jul 2011, 11:20
Posts: 138
Car: Punto 2B/Alfa 145 ts
Radeti voi, da' chiar e solutie universala si foarte veche, dupa '90, cand nu gaseai radiatoare pt masinile straine, se facea astfel de "tratament" cu rezultate foarte bune. Incercati Coca Cola intr-un vas de wc cu depuneri, sa vedeti cum curata. Cuprul si aluminiul se curata fain cu Coca Cola etc. 145-u' meu baga caldura de cand l-am tratat cu Cola, ce-a iesit din instalatie nu va puteti imagina. Scuze de off topic.


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2013, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Ma uitam si peste pozele din topicul de vanzare...oau ! :dribble:
As fi foarte fericit daca as putea sa imi bag...motorul meu in caroseria/interiorul tau. :mrgreen:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2013, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Dupa 2 veri minunate petrecute impreuna, a venit momentul despartirii..

Masina a ajuns la Constanta, unde va fi condusa tot de un Alex.
Nu este din club, desi stie de forum si tare mi-ar placea sa intre aici si sa ii continuie povestea.
Vestea buna este ca va fi in continuare folosita ca masina de weekend si va dormi in continuare linistita intr-un garaj.
Alex, s-o stapanesti sanatos si fara probleme, sper sa-ti produca aceleasi trairi si emotii de fiecare data cand o sa o conduci!
Attachment:
photo 3.JPG
photo 3.JPG [ 119.85 KiB | Viewed 9563 times ]
Nu pot sa descriu in cuvinte ce a insemnat pentru mine aceasta masina.. poate n-a fost cea mai fiabila, cu siguranta n-a fost cea mai rapida, cea mai stabila, dar.. m-a invatat sa ma bucur altfel de condus si.. sa ma bucur de viata!
Cat despre seria 916, sunt sigur ca va fi o masina care va face istorie, si in scurt timp va deveni un clasic pentru colectionari.
Cand situatia mi-o va permite, cu siguranta voi mai avea odata in viata un astfel de Spider, cu Busso de aceasta data!

Anyway.. farewell, Egetzica the Third!
Attachment:
photo 4.JPG
photo 4.JPG [ 120.43 KiB | Viewed 9563 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2013, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2010, 10:21
Posts: 255
Car: VW TIGUAN 2.0 TDI
Location: Sfantu Gheorghe
Exact ce mi-ai povestit si exact cum m-am simtit si eu cand am plecat de langa Ragazza Rossa! :)
Si pastrez in memoria telefonului cateva poze facute undeva pe la Unirii...inainte de despartire...

_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2

Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 345 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 14 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited