Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
My Alfa 156 GTA https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=14814 |
Page 11 of 29 |
Author: | cristih [ 27 Jul 2011, 13:14 ] | ||
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA | ||
De acesta vorbiti? Poza facuta sambata in Sinaia.
|
Author: | ALXege [ 27 Jul 2011, 13:49 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
TSIul de pe CC are 200CP, luand in cosniderare masa pe care ai mentionat-o tu reiese un raport putere/greutate de 138.8cp/t. Abarth-ul 500SS are 160cp, luand in considerare masa de 1120kg reiese un raport putere/greutate de 142.8cp/t. Poti sa-mi explici cat vrei tu despre reprizele TFSI-ului, du-te mai bine si da o tura cu Abarth-ul SS Si crede-ma ca am fost mare fan TFSIuri, pana am vazut cum sta GTAul fata de 2.0TFSI cu admisie BMC, evacuare Miltek si soft Superchips. La Cupra, S3 si GTI ed30 e usor alta poveste, acolo s-a lasat cu schimbat de turbina si sistem de injectie Oricum, interesant ar fi cum sta GTAul cu o Cupra stock de ex LE: da, ala e GT40ul in cauza, care am avut senzatia ca era condus de.. Tariceanu |
Author: | cristih [ 27 Jul 2011, 13:54 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Tariceanu ?!?! |
Author: | antonelcodreanu [ 27 Jul 2011, 13:58 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Se prea poate, pentru ca de anul trecut firma lui Tariceanu (ATS), a devenit dealer Ford. |
Author: | mugurel [ 27 Jul 2011, 13:59 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
ba , ce masini are asta .... si motoare |
Author: | antonelcodreanu [ 27 Jul 2011, 14:04 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
http://www.garajul.ro/blog/2011/07/02/c ... d-baneasa/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | yux_mm [ 27 Jul 2011, 14:09 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
cred ca valentin se gandea la varianta abarth de 135cp. SS-ul e intr-adevar o alta treaba |
Author: | bobybadea [ 27 Jul 2011, 14:19 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
ALXege Quote: TSIul de pe CC are 200CP, luand in cosniderare masa pe care ai mentionat-o tu reiese un raport putere/greutate de 138.8cp/t.
Abarth-ul 500SS are 160cp, luand in considerare masa de 1120kg reiese un raport putere/greutate de 142.8cp/t. Poti sa-mi explici cat vrei tu despre reprizele TFSI-ului, du-te mai bine si da o tura cu Abarth-ul SS Si crede-ma ca am fost mare fan TFSIuri, pana am vazut cum sta GTAul fata de 2.0TFSI cu admisie BMC, evacuare Miltek si soft Superchips. La Cupra, S3 si GTI ed30 e usor alta poveste, acolo s-a lasat cu schimbat de turbina si sistem de injectie Oricum, interesant ar fi cum sta GTAul cu o Cupra stock de ex LE: da, ala e GT40ul in cauza, care am avut senzatia ca era condus de.. Tariceanu Suntem un pic offtopic...dar o cupra poate pune probleme numai dupa pompa apr,admisie,evacuare,soft...in rest e undeva in spate, testat, garantat . |
Author: | goldfinger [ 27 Jul 2011, 14:46 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
valentinp Quote: dar cu TSI-ul de 2l ma indoiesc ca abarth-ul mai facea ce vroia(sa nu zic mai mult:) ). cu toate ca masina pare o balena si ne imaginam ca are 2 tone la ce voluminoase este, are doar 1440kg masa(fara sofer) si 211cp
ALXege Quote: TSIul de pe CC are 200CP
exista si 2.0 TSI de 210 Hp
|
Author: | scociu [ 27 Jul 2011, 14:55 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
ionutp Quote: Adaug si eu cateva impresii dupa ce m-am dat jos din ea...
Ma bucur ca ti-a placut, ca mie, din dreapta, nu mi-a placut deloc. Puneam frana cu toate picioarele, ma uitam prin alte parti, etc.Intorcandu-ne de la Sinaia, am facut schimb de locuri cu Scociu de la Ploiesti, si am trecut in spatele volanului..si bine am facut. Ii spuneam si lui Scociu in masina, pana nu conduci un GTA degeaba te uiti la ea, mai cauti clipuri pe YTube noi sa vezi ce mai e, degeaba te uiti la monitor la un clip cu acul mancand km...sau si mai bine de atat, este frustrant sa stai in drepta si sa simti cum trage in loc sa fii tu ala care conduce..trebuie sa fii tu ala care ii da talpa. Si i-am dat. Si mi-a placut. Este extraordinara, trage de peste tot, urca in ture cat ai zice Partieeee ! feelingul care-l traiesti cand retrogradezi si ii dai gaz, cand se lipeste de asfalt la schimbari de banda; si mai amuzant de atat, la fata lui Scociu in depasiri si schimbari de banda ( nu eram atent la fata lui dar auzeam ce zice ) Iar treaptele 2 si 3 sunt fenomenale. Si consum bun pe deasupra Sper sa continui munca pe care ai inceput-o si sa fie mentinuta asa cum e. Ca daca e macar asa e peste asteptari ! adriand78 Quote: Masina lui Scociu, tot respectul.... Indiferent de consum )
Mersi, mersi. ....cum se simte suspensia cea noua ?! Suspensia e foarte misto, mai confortabila decat cea stock si sta mult, mult mai bine masina cu ea. Si pe deasupra, mai e si reglabila pe toate cele, mai mergi 1km, mai invarti de rotita, mai vezi cum e, si tot asa. georgeg Quote: dupa 3 plecari din sensurile giratorii de pe varianta ploiestiului Arese-ul lui scociu s-a saturat sa stea la coada dupa teuton si a trecut de el cu o lejeritate cu care doar piatra de rau slefuita tasneste din prastie....
Mare poet, mare sofer, auzi ca se uita el la blonda in timp ce il deprima pe bizonul BGS-ist. valentinp Quote: Poate pana vand leutul reusim sa ne intalnim sa vedem ce diferente ar fi, ca leutul nu prea a avut parte de intreceri in mainile mele, decat de 2-3 ori pana acum. nu de alta, dar poate ma convingeti sa-mi iau si eu un GTA .
Scoate leul din cusca si vedem ce iese
|
Author: | valentinp [ 27 Jul 2011, 15:00 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
nu stiam ca e vorba de EsseEsse . Mai mult, credeam ca 2.0 TSI e cel de 211cp, de unde ar fi rezultat un raport mai bun cp/t la passat chiar si fata de SS. Chiar si asa, 143cp nu pot umili 139cp, sa fim seriosi. 2.0 TFSi de pe cupra nu e "usor" alta poveste, e destul de mare diferenta. de fapt, chiar si doar o turbina si un sistem de injectie diferit si deja e cu totul alta poveste. La cupra/ed30/s3, stage 1 e 300cp la mai toti tunerii seriosi, fara nicio alta modificare la masina! Nu ca ar fi exceptionale, dar si franele sunt mai mari decat pe GTI/FR. Ce se spune mai jos cu HPFP APR, evacuare, admisie, intercooler mai mare si soft(Revo Stage 2+) se ajunge la 380-390cp si deja nu mai are sens nicio comparatie. Si investitia nu e uriasa. duel stock(acceleratii, reprize, franare, circuit): http://www.zeperfs.com/duel431-1386.htm am pus comparatie cu 156 GTA si nu 147 pentru ca e mai apropiat ca raport cp/t fata de Cupra(ambele stau mai bine decat cupra la acest raport). masurat de mine pe masina personala(admisie + soft superchips "stage 1++"), 80-120km/h in 2.7s si 80-180km/h in 9.8 daca retin foarte bine(oricum, putin sub 10s). Si eu am doar admisie si soft si nici nu sunt vreun mare expert in sofat . Cu 159-le actual, cam 3.9s de la 80 la 120 si 80-160 in vreo 12+s(n-am avut ocazia sa masor 80-180), deci nici asta nu cred ca poate fi chiar umilita(intrecuta da, umilita nu) la acceleratii/reprize din mers de un 156 GTA(daca ramanem in zona < 200km/h ). Hai sa trecem la versus subiectul . |
Author: | valentinp [ 27 Jul 2011, 15:17 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
leul ajunge maine la bucuresti pentru montat TBE milltek, un intercooler marit si soft nou, dar nu stiu daca o sa avem timp sa ne intalnim pentru ca am de mers pe la niste agentii imobiliare sa vad cum reusesc sa vand un apartament la bucuresti. si ma intorc in iasi in aceeasi zi. dar cu siguranta se vor mai ivi ocazii ca mai pastrez leul o perioada . Pana acum nu prea am avut cu cine sa ma intrec, doar un CL 500(modelul nou si cam greu:), cel de de 390cp(care a ramas doar putin in spate pe 80-200km/h plecat in paralel, ambele cu 2 oameni in masina) si un cayman de 245cp cu care chiar nu prea am avut ce discuta, evident, considerand diferenta de putere. astea doua + alfa 159 pe care o am acum , care nici asta nu e mai breaza. La inceput credeam ca se tine binisor si ca nu e umilita rau de leut, dar am avut ocazia sa testez un pic mai recent si am fost botos 2 zile, pentru ca eu tin cu alfa . Normal ca nu are cum sa existe comparatie, nici nu ma asteptam, dar asa e cand esti fan Alfa . |
Author: | valentinp [ 05 Aug 2011, 17:38 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
ai facut vreun versus pana acum cu ceva masini cu putere similara(raport cp/kg)? excluzand alte GTA-uri . |
Author: | scociu [ 05 Aug 2011, 19:59 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Da. R32, A3 2.0 Tfsi, e90 330i, 335d, A3 3.2, 645ci...cam atat imi aduc aminte acum |
Author: | ionutp [ 06 Aug 2011, 12:22 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
scociu Quote: Da. R32, A3 2.0 Tfsi, e90 330i, 335d, A3 3.2, 645ci...cam atat imi aduc aminte acum
...un fleac...si rezultatele ?
|
Author: | Razor [ 06 Aug 2011, 21:22 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Chiar asa... enumera-ne lista de infranti Eu sincer am dubii doar la vs. 335d & 645ci, dar cine stie? |
Author: | ALXege [ 06 Aug 2011, 21:50 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Good guess! |
Author: | scociu [ 06 Aug 2011, 21:54 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Nu postez infrangerile Dar da, 645-ul a fost putin mai in fata. |
Author: | Razor [ 06 Aug 2011, 22:06 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Oricum ai o lista frumoasa de victime. Adevarul e ca pe BMW il ajuta foarte mult si cutia. Asa, pentru curiozitatea mea, 645-ul era steptronic sau SMG? |
Author: | valentinp [ 08 Aug 2011, 00:33 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
R32 e mai grea, si din mers nu o mai ajuta tractiunea. cupra stock e mai rapida decat R32 la reprize si acceleratii(inclusiv cu plecare de pe loc, daca acceleratiile sunt mai lungi). nu vrei sa stii ce-i face acum cu 100+cp mai mult decat stock . A3 2.0 TFSi nu-i niciun fel de surpriza, chiar si cu soft... . S3 poate pune probleme chiar si stock, dar tu, daca nu esti stock, pe 80-120 si pe 80-180 km/h cred ca iesi in fata putin fata de un S3 stock. 330i E90 sta mai prost decat 156 GTA stock la raportul cp/kg, deci nici aici n-ar trebui sa ai emotii foarte mari. 335d cu plecare de pe loc nu ai nicio sansa, nici cum esti acum. la acceleratii mai lungi din mers, daca ai vreo 25-30cp in plus fata de stock ar trebui sa iesi putin in fata, dar la reprize nu cred. 156 GTA vs 335d A3 3.2 e slabuta, nici alfa mea cu F1 Custom nu are probleme cu ea . poate doar la peste 200km/h. 645 e destul de fasnet, dar pe 80-120, daca nu esti stock ar trebui sa fii mai bun, iar pe 80-180 recupereaza 6-le, care are nevoie de 11.8s pentru acceleratia asta. Spre comparatie, eu sunt acum aproape de 9s(sub 9.5) pe 80-180 km/h :p. oricum ar fi, la motorizari cu raport cp/kg similar stai excelent, si rezolvi destule masini cu motor mare, iar masina e cu adevarat deosebita si ca imagine. per total, considerand si suma de bani pe care ai dat-o pe ea, conduci o super masina dar si o super afacere . |
Author: | scociu [ 30 Aug 2011, 00:57 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Am schimbat si ultima piesa din evacuare. Ahh, ba nu, inca mai am finala originala Attachment: DSC00462.jpg [ 299.42 KiB | Viewed 1258 times ] |
Author: | zmarius [ 30 Aug 2011, 02:22 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Cum suna Magnaflow, multumit? |
Author: | scociu [ 30 Aug 2011, 11:23 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
E o toba intermediara, in locul catalizatoarelor centrale. Nu cred ca o aud, scopul a fost sa fie mai putin restrictiva. |
Author: | scociu [ 13 Sep 2011, 11:24 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Cateva masuratori facute pe autostrada (in germania, lol): 2 persoane un masina (cam 160 kg in total), 3/4 rezervor, 23 de grade afara, asfalt uscat 0-100 kph: 5.7, 5.9, 6.3(plecare proasta) 0-200 kph: 22, 22.7(am lovit, la propriu, limitatorul in a 2-a) 100-200: 16 (din 3) 80-180: 11.9, 12.5 (din 2 80-180: 13.1, 13.5 (din 3) 80-120: 3.7 (din 2) 80-120: 4.1 (din 3) Vitezele sunt cele din bord! |
Author: | adriand78 [ 13 Sep 2011, 15:24 ] |
Post subject: | Re: My Alfa 156 GTA |
Foarte frumoase cifre ! Tine-o tot asa ! Si sunt tare curios ce cifre o iasa si pe Dyno |
Page 11 of 29 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |