Alexx Quote:
Insa nu stiu ce asteptari aveati de la grandioasa suma de 400e, va invit sa mergeti la tunerii nostri seriosi, SuperChip/Revo sau SKN si o sa va pricopsiti cu un soft similar pus tot in 15min, o sa va coste cam 1000e, iarasi daca o sa veniti cu pretentii de dyno o sa se mai adauge ceva bani la suma asta.
N-am urmarit toata discutia asa ca nu o sa comentez nimic de Gus sau de vreunul din voi.
Singurul lucru care vreau sa il clarific e legat de Superchips/Revo.
Ca dealer Superchips/Revo sunt in masura sa va dau orice detalii legate de aceste doua firme sau software-urile pe care le instalam.
Revo nu face software decat pe masinile grupului VAG -> Audi, Seat, Skoda, Volkswagen si Porsche. Deci automat Revo nu intra in aceasta discutie.
Superchips face software pentru Alfa Romeo, stage 1 insemnand software direct pe masina
fara modificari hardware (piese) la preturi intre 300-550 EUR. Castigurile de putere se gasesc
pe site-ul Superchips Romania. De asemenea se poate instala DPF-off + software, pretul pentru software fiind cu 100 EUR mai mult.
Ce include o asemenea modificare (fara alte costuri suplimentare)?
1. Masina se receptioneaza la sediul nostru (in cazul meu, Timisoara) - se semneaza contractul de prestari servicii si procesul verbal de predare primire.
2. Se logheaza parametrii motor pe strada sau pe dyno (in cazul Superchips Oradea).
3. Daca motorul functioneaza corect se trece la pasul 4, altfel se rezolva problema.
4. Se citeste software-ul original, se salveaza pe serverele noastre si se trimite in Anglia la Superchips HQ pentru optimizare, impreuna cu log-urile efectuate si cerintele clientului.
5. In 45-70 minute se primeste prima versiune de software.
6. Software-ul se instaleaza pe masina si se testeaza masina pe strada/dyno.
7. Daca totul este in regula si clientul este multumit se trece la pasul 8. Altfel se repeta pasii 5-6 pana cand totul este in regula, masina nu are erori, si motorul functioneaza optim.
8. Clientul primeste factura, fisa de instalare a software-ului si fisa de garantie. De asemenea, la cerere se poate primi si software-ul original al masinii.
Pe toata durata garantiei (99 luni) poti cere instalarea software-ului original inapoi pe masina,
rescrierea software-ului modificat, diagnoze etc. Mai mult, orice modificare de software se face free-of-charge pana la trecerea la un stage superior (la care se plateste doar diferenta de bani). Ex: stage 1 = 500 EUR platit la inceput, peste 1 an modificam masina si vrem stage 2 = 100 EUR diferenta de bani (nu 600 EUR cat ar costa direct).
Ce am vrut sa spun? Un software Superchips/Revo nu costa 1000 EUR niciodata (doar la vreo 2-3 supercar-uri), nu toate software-urile sunt la fel (Superchips <> Revo <> Gus <> altceva), si in cazul in care exista dyno la sediul Superchips/Revo care instaleaza nu se percep bani suplimentari pentru testele pe el.
Un exemplu clar de masina modificata de noi cu succes -> Massimo, Audi A5 3.0TDI
Performante actuale: 350CP / 720Nm
Performante initiale (fabrica): 240CP / 350Nm
Modificari: intercooler, pompa motorina, evacuare, DPF-off, de-cat, software Superchips Stage 3